Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2012 22:44 - Пророчеството на "Интернационала" се сбъдва?!
Автор: magicktarot Категория: Забавление   
Прочетен: 15808 Коментари: 45 Гласове:
43

Последна промяна: 17.01.2012 18:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Отдавна се каня да впиша тук това мое велико заключение. Кой знае защо, от известно време си тананикам „Интернационала” на френски – доколкото го помня де... И така тананикайки си го, изведнъж проумях превода на последните строфи на припева, ето го целия:

C"est la lutte finale
Groupons-nous et demain
L"Internationale
Sera le genre humain. 

Това е последната битка,
да се обединим, и утре
човешкият род
ще бъде интернационален (международен)

     Всъщност аз превода си го знам. Проумях посланието. Разбрах, че това е кошмарът на всички любители на Световната конспирация! Да изчезнат държави и националности! Ама как така!!! Дали авторите на „Интернационала” не са искали да се подиграят на „конспиративистите” фючърсно?!   :)))

     Официално на български е преведено за по-благозвучно така:

Бой последен е този,

Дружно вси да вървим.

С Интернационала

Света да обновим!

 
     Но забележете: ЧОВЕШКИЯТ  РОД  ЩЕ  СТАНЕ  ИНТЕРНАЦИОНАЛЕН!

     Нов световен ред ли? Конспирации ли? Илюминати? Комунисти?

     Не знам друго, но глобализацията напредва с пълна сила. Въобще не съм против нея.

     Кое обаче все още пречи на глобализирането и изчезването на отделните националности и най-вече - държави?

     Бедността...

     А тя е поддържана изкуствено...

     Изкуствено се поддържа и съществуването на отделни държави. Защото едните изкуствено са по-бедни, другите – изкуствено по-богати. И от тези различия – за всеки е ясно – се генерира цялата световна дейност...

     Кому ли е притрябвала тази дейност?

     Всъщност, не ми обръщайте внимание – тези мои разсъждения са продиктувани от честото тананикане на „Интернационала”...

 
П.П. Поздрав към Всички с най-великата реч на Чаплин! 






Гласувай:
43



1. beckslover - Ейййй,
16.01.2012 23:50
Ла Пасионария! ;P
цитирай
2. magicktarot - Еееййй, Бекславър, не е възможно да съм преродената Ла Пасионария! :))))))))))
16.01.2012 23:56
beckslover написа:
Ла Пасионария! ;P

Починала е доста след моето раждане! ;)))))))
цитирай
3. beckslover - Добре де,
17.01.2012 00:14
ДИ - Пасифлората, букв. „Цветето на страстта“)
цитирай
4. magicktarot - Ама това за мене ли се отнася?! ... WOW!!! :))))))
17.01.2012 00:19
beckslover написа:
ДИ - Пасифлората, букв. „Цветето на страстта“)

:))))))))))
цитирай
5. apostapostoloff - Илюминатите заедно с
17.01.2012 06:22
масоните, световното еврейство и шивашката гилдия ни ибавът мамата. Помага и стопанската камера плюс съюзът на пенсионерите!
цитирай
6. antivlaks - :)
17.01.2012 07:41
Само да знаеш колко си права!
цитирай
7. kite333 - Хехехехехе всички са виновни :)))
17.01.2012 08:14
apostapostoloff написа:
масоните, световното еврейство и шивашката гилдия ни ибавът мамата. Помага и стопанската камера плюс съюзът на пенсионерите!

Аз от този пост разбирам,че си полиглот :Р
Хайде продължавай да си пееш :)))
цитирай
8. анонимен - Ще има рязка промяна. Това е сигу...
17.01.2012 08:41
Ще има рязка промяна. Това е сигурно. Капитализмът е изчерпан. Няма да роди нищо ново, а какво ще дойде след него, зависи от от Китай, Индия и Русия. Ще има повече регулация и хуманност. Поне така се надявам. Още едно десетилетие либерализъм и със света е свършено. Ще настъпи пълен хаос.
цитирай
9. gwendoline - Много логично..
17.01.2012 10:18
Хареса ми :)
цитирай
10. stela50 - Има логика винаги в размислите ти , Магична ...
17.01.2012 11:53
А и другите успяваш да размислиш .
Ще ми се да е прав Куш ... да има рязка промяна,
да има повече ригулация и хуманност...
А за посланието - много си права . Замислих се
и за други песни ...
Поздрави и хубав ден !
цитирай
11. divna8 - Интернационализмът не предполага ...
17.01.2012 12:08
Интернационализмът не предполага изчезване на народностните традиции, ценности, уеднаквяване на хората и заличаване на държавите, според мен!
Означава по-високо и позитивно самоосъзнаване, което ще поддържа хуманно
отношение към всичко на Земята и във Всемира...
Последната битка е вътре в нас самите, за да обновим възприятията си и ги
настроим за Еволюционните Измерения, през които предстои да преминем.
Всички останали "битки" на земята са конспирация за "приковаване" на вниманието и съзнанието в неправилна посока... Включително и "блог-битките" за първа страница :))) "Първите ги отстрелват първи..." оцеляват малцина :)))))

цитирай
12. get - - Е-е-ех ! ... Сонечка, не намери "сила" да прочетеш Пастир от Ерм ?
17.01.2012 12:31
magicktarot написа:
"... Кое обаче все още пречи на глобализирането и изчезването на отделните националности и най-вече - държави?

Бедността...

А тя е поддържана изкуствено...


- От кого ?
magicktarot написа:

Това е последната битка,
да се обединим, и утре
човешкият род
ще бъде интернационален (международен)

Всъщност аз превода си го знам. Проумях посланието. Разбрах, че това е кошмарът на всички любители на Световната конспирация! Да изчезнат държави и националности! Ама как така!!! Дали авторите на „Интернационала” не са искали да се подиграят на „конспиративистите” ?! :)))


- Да прочетем изказване на Валтер Ратенау, в-к "Weiner Frei Presse" от 24 дек. 1912 г.: "Триста души, всеки един от които, познава останалите, управляват съдбата на европейският континент и избират своите приемници (единствено) от собственото си обкръжение".

- Повече за В. Ратенау, можем да прочетем: http://en.wikipedia.org/wiki/Walther_Rathenau ... също и в "проект Гутенберг"(където можеш да намериш произведенията му ?)

- Между впрочем зад теорията на глобализма стои т.нар. "либерализъм" ... като същите не са се посвенили да намесят и "Бо-ян ... Laozi", "откривайки" корените на теориите си в "Tao Te Ching"(?!) ... не случайно предупреждавам(х), че в мастиленото петно и детайлите ... откриваме "лукавият" ??! :))

- Да не прибързваме в изводите и ... с "L'Internationale" ... Плеазе :) !!

от Гет ктист брат в Задругата ... "албигоите", което ако трябва да ви преведа ... означава "Чист ... мир/свят" !! а такъв Свят(което иде от Свет) не може да се строи от хора, които не са постигнали Себе(си) !!
цитирай
13. magicktarot - Re: :)))
17.01.2012 12:34
5. apostapostoloff , Апостолофф, тюх! как не се сетих първа за пенсионерите! Те са най-опасни! А също и Камарата на Новородените! Брррр:))))

===

6. antivlaks, Антивллаакс! :))) Донякъде знам...:)))

===

7. kite333 , Кайти, аз съм от постоянно пеещите, без майтап...:)))

===

8. kushel , Куш, съгласна съм с тебе, но къде видя либерализъм в световен мащаб! Няма такова нещо! Това е слух! :))))

===

9. gwendoline , Благодаря ти, Гуени! :)))

===

10. stela50, Благодаря ти, Звездна! Всички се надяваме на това! Аз мисля, че вече повечето хора са с по-високо съзнание и че това ще ни спаси! Дано!

===

11. divna8, Дивна, привет! :) Защо намесваш битките за първа блог.бе.гейска страница? Аз и поста ми нямаме нищо общо с това, но както и да е...:) За другото съм напълно съгласна с тебе! Все пак - има много хора, загубили живота си или близките си във войни и битки - нека ги почетем! Също така - аз никъде не казвам, че ще изчезнат традициите и индивидуалните разлики между хората - основната ми мисъл е за изчезването на изкуствените държави - знаеш, че съвременната карта на света е от съвсем скоро - преди няколко века не е имало САЩ, България, Франция, Люксембург, Турция, Русия, Аржентина и т.н.:)

===

12. Гет, изказах само своето виждане по отношение на текста на Интернационала. Светът се глобализира. Хората разбират, че "всички са хора", стават и са станали много по-хуманни и осъзнати - това искам да кажа. Ако усещаш - аз съм с иронична нагласа към "конспиративистите". Заревали срещу т.нар. нов световен ред! А нима досегашният, старият е прекрасен?! Всъщност - ясно е защо е така - нарича се "неофобия" - нормално е. Но все повече хора захвърлят неофобията. :)
цитирай
14. svoboda64 - А аз се забавлявам с друго :)
17.01.2012 14:09
Поради масово "слепство" много хора си мислят, че планират и постигат едно, а всъщност се получава друго или много други неща в резултат от действията (им) :) Причината е, че не можем да осъзнаем всичко, а само определени отрязъци .../честоти от спектъра... Което намирам за изключително важно, защото гарантира, че няма тотален контрол :))))) Т.е. има възможност за "неочаквани развития"...
цитирай
15. divna8 - Посочих ги само като пример, за и...
17.01.2012 14:28
Посочих ги само като пример, за изместване на съзнанието на обществото на всякакво ниво! Извинявам се, ако се е получил друг контекст...
И, да съгласна съм, че държавите са нещо съвсем различно от народностния бит и общество...
Колкото до текста на Интернационала... и някога е имало окултисти, които са прокарвали идеите на Вселената съвсем "нагледно" за посветените и невидимо за политиците :)))))))) Навярно и тук случаят е точно такъв! И - кой когато му дойде време - да го проумеят поколенията, като теб сега! Поздравления, Магична :):):)
цитирай
16. apostapostoloff - Добре поне, че сега
17.01.2012 14:34
прогледнахте. А виж, за Новородените дори и гений като мен не се досети.
цитирай
17. анонимен - - Словото е Сила ?!! ... перото е, и огнен меч !!!!!
17.01.2012 14:37
magicktarot написа:
Гет, изказах само своето виждане по отношение на текста на Интернационала. Светът се глобализира. Хората разбират, че "всички са хора", стават и са станали много по-хуманни и осъзнати - това искам да кажа. Ако усещаш - аз съм с иронична нагласа към "конспиративистите". Заревали срещу т.нар. нов световен ред! А нима досегашният, старият е прекрасен?! Всъщност - ясно е защо е така - нарича се "неофобия" - нормално е. Но все повече хора захвърлят неофобията. :)

"... аз вярвам, че си права, когато (съ)грешиш дори ... ! ". ... ще си позволя да изплагиатствам Хр. Радевски :)

- Няма място за конспирации ... може би, следва да разгледаме нещата през друг ракурс ? - Инак ... ? :((( ... ни чака(т) последствията, от т.нар. "ленинов синдром", според специалистите психолози от Харвардският у-т !!?

- Знам че, звуча неразбираемо за неподготвеният ... но търсете, четете, мислете !!

от Гет ктист
цитирай
18. dolsineq - Глобализация и Азия – никогаш няма ...
17.01.2012 14:46
Глобализация и Азия – никогаш няма да се получи, Соня. Ами ако погледнем към Африка или Латинска Америка? Там пък е още по–критично положението. Това, което става в Европа ( ЕС ) е един неуспешен експеримент, една от прищевките на "големите" еропейски политици, които в скуката си да се позабявляват малко, превърнаха Източна Еропа в кошче за отпадъци. Гърците вече се усетиха и добре реагираха... Май минаха пак на тяхната си валута и плюха на еропейската глобализация... :)
цитирай
19. rucifer - Какво толкова философствате,
17.01.2012 15:02
Джон го е казал толкова просто в Imagine.
цитирай
20. rucifer - Остава
17.01.2012 15:05
само да го постигнем.
цитирай
21. moniboneva - Може да стане но след 2000хиляди години!
17.01.2012 15:12
Основно три са пречките това да е възможно в днешно време. На водещо място е расизма и етническата нетърпимост. След нея следва класовото и социално разделение в обществото и на трето място властващите управници винаги ще имат интереса да са царе в своето царство на принципа:разделяй и владей! Освен ако мотото не стане обединявай и завладей света но такива странни хора са били обявявани за завоевателни тирани и луди отличителни примери за това са Наполеон и Хитлер. Светът ги е отхвърлил и този им стремеж се възприема като мания за величие. Идеята на Интернационала е възможна много далеч в бъдещето или...никога!Защото за целта човечеството трябва да се изравни социално; да се приемат всички хора за равни и тогава света както и ценностите в него ще са общи. А това надминава дори най-смелите представи за развит комунизъм -да му се невиди, невъзможно е само по себе си!Ако човечеството не се самоунищожи и земята не претърпи разрушителни катаклизми или мащабна катастрофа ще е възможно да се случи не по рано от 2 0012година точно след 200века.Случайно или не уцелих с тази прогноза едно предсказание за Ванга за близките 2000г на човечеството когато то все още ще търпи еволюция.Вероятно като стигне своя връх това ще е възможно мда!Така ще да е!!!Но ако аз се сетих за това, точно ти ми даде криле на мисълта!Благодаря за което!
цитирай
22. magicktarot - Re: :)))
17.01.2012 15:30
14. svoboda64 , Сбобода, страхотно си го казала - "възможност за неочаквани развития"! Много се надявам в това да е "Ключът към Вратата"! От години се мъча да прогледна през експеримента "социализъм - собственост на държавата", опитвам се да осмисля някак и експеримента "втора световна" - и не успявам. И съответно губя "вяра в смисъла". Но когато видя нещо подобно на твоето "възможност за неочаквани развития" - вярата ми се връща и възражда! Благодаря ти за този коментар!

===

15. divna8, Благодаря ти още веднъж, Дивна! :) Забаламосването и отвличането на вниманието продължават и сега - дано по-скоро прогледат повечето хора! Т.е. дано обърнат взор към себе си и ближните - а не към медиите и политиците. (това, което казваш и ти) :) Гласът на Истината винаги е тих - Лъжата е креслива, но това няма да е вечно! Поздрави на Хор! :)))

===

16. watchtowerman , Привет, Пазителю! Благодаря ти за това споделяне! Очарована съм, че си издал книга на такава тематика - това е ново за мен! Поздравления! "Архитектите на Луцифер" ги четох още щом излязоха у нас. Ще ми е интересно да изчета и твоите книги. Аз всъщност нямам източници на информация - базирам на всичко научено и прочетено през досегашния си живот - и на някои внезапни лични "визии" - това е! :) Нямам какво да споделя - за съжаление. Поздрави! :)

===

17. apostapostoloff, Апостолофф! :)))))) Почувствах се като в ситуация, в която хора хвърлят демонстративно патериците си и викват: "Аз ходя!"... Та и аз ще викна: "Аз виждаааммм!" :))))

===


18. анонимен - Гет. Гет, ти отново май не разбираш! Никъде не казвам, че има конспирация. Кои психолози от Харвард цитираш? Всъщност - в това е една от трагедиите на съвременния свят - научили са ни да вярваме в "експерти". Оттам - сме като марионетки - каквото ти каже Негово величество Експертът - винаги е вярно! :))) Да, друго си е да повярваш на експерт, а не на magicktarot от блог.бг! :))) Шегувам се! :))))) ...
цитирай
23. jabalka - До къде води едно тананикане...на "Интернационала"!?
17.01.2012 15:36
Всъщност- много права си за посланието , това е и моето усещане за нещата!

"Всъщност, не ми обръщайте внимание – тези мои разсъждения са продиктувани от честото тананикане на „Интернационала”... "
Поздравления Магична!
цитирай
24. magicktarot - Re: :)))
17.01.2012 15:43
18. анонимен - Гет. П.П. Ако ми кажеш какъв ракурс на визия предлагаш - може би ще те разбера. Искам да подчертая - моят ракурс съвсем не е Ленински...:)

===

19. dolsineq, Долсинея - говоря за ЧОВЕШКА ГЛОБАЛИЗАЦИЯ, не за икономическа... Хората е крайно време да видят, че Човекът е по-висш и по-важен от Икономиката. Животът (не само на човека) е по-висш и важен от икономиката и т.н. Еврото и Евросъюзът са плодове на икономиката, не на човека...Оттам нататък мисля, че е ясно... :)

===

20. rucifer, Джон Ленън е роден век по-късно от авторите на "Интернационала"...:)))) Иначе си прав - и не само Великият Джон го казва това...:)

===

22. moniboneva, и аз ти благодаря! :) Не е добре да се доверяваме на сто процента на каквито и да е пророчества, прогнози и т.н. Дори и наши собствени. В крайна сметка - времето тече все по-бързо и по-бързо, информацията се натрупва с "галактическа прогресия" и всъщност 2000 години може са станат един час - не се знае... :)

===

24. jabalka, Благодаря ти, Ябълчице! :)
цитирай
25. svoboda64 - Re: смисълът :) Прочети малко повече, поживей малко повече с "отворени сетива" :)
17.01.2012 16:25
14. svoboda64 , Сбобода, страхотно си го казала - "възможност за неочаквани развития"! Много се надявам в това да е "Ключът към Вратата"! От години се мъча да прогледна през експеримента "социализъм - собственост на държавата", опитвам се да осмисля някак и експеримента "втора световна" - и не успявам. И съответно губя "вяра в смисъла". Но когато видя нещо подобно на твоето "възможност за неочаквани развития" - вярата ми се връща и възражда! Благодаря ти за този коментар!

------------

В един момент "оптимизмът" извира, когато си изчел ен брой книги, случили са ти се ен броя неща (които не би трябвало "да" по човешката научна или прагматична логика)... и ти, без да си "никой", си живо доказателство за което :) Това също е голям извор на забавление: медията се задръства от глупости, хората са "принудени" да коментират несъществени неща, за да ги направят - чрез коментара си - "съществени" :) Смешно е :) Не съм сигурна "защо живеем", точно след подобна всемеридианна вакханалия... Само от време на време се сещам, че"те така искат".... на мен не ми пука за "те" - виждала съм го на сън и наяве (повече) :)))))))) V & peace=== и, по възможност, избягвай да се сиамоопределяш в публичното пространство :) Процентът на риск... нараства :))))

М)
цитирай
26. tili - :)))))))) Несериозна съм!
17.01.2012 16:39
Прочетох поста одеве, после ми се наложи да изляза в името на интернационализма, но вместо последния бой в главата ми цял ден звучи това:
http://youtu.be/9DYTLCKkmF4
Върна ме към детските години на утопични мечтания;-)
цитирай
27. kostas - Спираш да си го тананикаш и вибрациите му ще утихнат. Така подържаш тази мантра и и даваш сила...
17.01.2012 16:40
* тези мои разсъждения са продиктувани от честото тананикане на „Интернационала”... *
цитирай
28. dolsineq - @19. dolsineq, Долсинея - говоря за ...
17.01.2012 16:45
@19. dolsineq, Долсинея - говоря за ЧОВЕШКА ГЛОБАЛИЗАЦИЯ, не за икономическа... Хората е крайно време да видят, че Човекът е по-висш и по-важен от Икономиката. Животът (не само на човека) е по-висш и важен от икономиката и т.н. Еврото и Евросъюзът са плодове на икономиката, не на човека...Оттам нататък мисля, че е ясно... :)"

...........................................................
"да се обединим, и утре
човешкият род
ще бъде интернационален (международен)" –

какво мога да добавя, освен че човешкото осъзнаване върви ръка за ръка с неговото материално задоволяване. Закон на диалектиката – не ми се връща сега към политикономията, Соня. Достатъчно дълго ги изучавах, та чак ми се повръща от тях...:)
цитирай
29. magicktarot - Re: :)))
17.01.2012 16:55
26. svoboda64, Отново ти благодаря, Свобода! Мисля че "разбрах" какво ми казваш! М)

===

27. tili Тили-Лилиии! :))))))))) Мерси за Труа Тамбур! :))))))) И аз не съм сериозна - надявам се да личи от постинга - все пак е в "Забавление" :))))) Децата, утопиите - изобщо - чудесни неща - и чудо-случващи! :))))) Не са измислица, май, тези чудеса!

===

28. kostas, Костас, здравей! Не разбирам - не ти харесва хората да не се чувстват разделени - т.е. искаш да са противопоставени един на друг? :) Ако е така - нямаш проблеми! Светът все още е такъв! :)

===

29. Долсинея, сега ще изкажа нещо, може би глупаво и нелепо... Но дали не е сбъркана тази постановка с "материалното и т.н. задоволяване"? В крайна сметка - от много нАука и икономика - вижда се до какво състояние се доведе Света и Човека... Аз не съм учила политикономия, май не съм наясно ;))) Но определено има нещо сбъркано и невярно в досегашните "канони", приети за "Светая Светих"! :) Не само в политикономията...
цитирай
30. starbuck69 - :)))))
17.01.2012 17:22
Няма да имаме друг избор, освен да се научим да живеем заедно. Ще бъдем граждани на Света, а защо не и на Космоса. Всичко се развива с главоломна бързина и надявам се Разумът да надделява над желанието на някои страни да запалят нови конфликти, в които всичко да изчезне...
цитирай
31. kostas - Не става въпрос за това!?!? Мантра едруго нещо и не си ме разбрала..исках да кажа ,че стананикането подпомагаш идеите на интернационализма...
17.01.2012 17:33
*Не разбирам - не ти харесва хората да не се чувстват разделени - т.е. искаш да са противопоставени един на друг? :) * *********************************************************************************************************************************************** мантра развива интелигентност, знание, мъдрост, разширява съзнанието. Гаятри се дава на децата в тяхната 8-ма година, когато те започват своето академично обучение. Повтаряйки тази мантра, възприятието и вниманието са добри, паметта е силна, интелигентността е голяма. За да развием осъзнаване, мъдрост и разбиране е необходимо да се практикува Гаятри мантра по 24 пъти всеки ден. Свами Сатянанда казва – "Не подценявайте силата на мантрите. Не е необходимо да разбирате точно значението, но да се свържете с вибрацията, която се създава от пеенето на мантрата. Ако успеете да се свържете с вибрацията, тогава с течение на времето ще усетите и точките по тялото, в който да се концентрирате по време на различните мантри. Тогава мантрата става мощно средство за духовен растеж и развитие."
СЪЩОТО ВАЖИ И В ОБРАТАНА СИЛА - ВАЖНОТО Е КАКВИ ЦЕННОСТИ ИЗПОЛЗВАШ. С НАДЕЖДАТА ДА СЪМ БИЛ ЯСЕН. ИЗПОЛЗВАЙ МАНТРАТА "ОМ" ТЯ Е ПЪРВАТА - ПОЗДРАВИ НИК.
цитирай
32. dolsineq - @29. Долсинея, сега ще изкажа нещо, ...
17.01.2012 17:37
@29. Долсинея, сега ще изкажа нещо, може би глупаво и нелепо... Но дали не е сбъркана тази постановка с "материалното и т.н. задоволяване"? В крайна сметка - от много нАука и икономика - вижда се до какво състояние се доведе Света и Човека... Аз не съм учила политикономия, май не съм наясно ;))) Но определено има нещо сбъркано и невярно в досегашните "канони", приети за "Светая Светих"! :) Не само в политикономията...
цитирай
..................................................
"Под небето всеки вижда красотата като красота,
само защото има грозота.
Всеки познава доброто като добро,
само защото има зло.

Ето защо, да имаш и да нямаш възникват заедно.
Трудно и лесно се допълват.
Дълго и късо контрастират помежду си;
Високо и ниско зависят едно от друго;
Глас и звук са в хармония;
Задното следва предното.

Ето защо мъдрецът не прави нищо,
а само учи на мълчание.
Десетте хиляди неща се въздигат
и падат безспирно,
Създаваш, но не притежаваш,
Работиш, но без възнаграждение.
Свършената работа се забравя.
Затова остава вечна."

Мечтаеш за един красив свят, Соня, който отрича материалното и насочва вниманието си само към душата... :)
цитирай
33. gocho52 - Световна държава?...
17.01.2012 17:45
Ще има.
Но Диалектиката ще си търси някакво Глобално "единство и борба на противоположности"
Къде ли ще съм аз?...помислих наум.
цитирай
34. magicktarot - Re: :)))
17.01.2012 18:02
31. starbuck69, Привет, Кире! Дано наистина Разумът, в любовна връзка с Душата (Любовта) надделеят! Моля се постоянно за това! Би било прекрасно да сме Вселенски жители! Поздрави!

===

32. kostas, Костас, от много години всеки ден правя йога - на фона на няколко любими мантри - едната е ОМ-МАНИ-ПАДМЕ-ХУМ, ЕТО Я: http://www.youtube.com/watch?v=TDUdT5z_CBU
Поздравявам те с нея! :) И мисля, че знам какво е мантра и те разбрах добре от първия път. Просто не съм "против интернационализма"... Може би не влагам в термина това, което влагаш ти... :)

===

33. dolsineq, Долсинея, не е точно както казваш! :) По-скоро ми се иска един свят, в който всички са материално задоволени чрез Душата. Както всеки човек - и аз обичам и почитам материалното! :)

===

34. gocho52, Здравей Гочо! :) Как къде ще си!? Ами в блог.бг! Къде другаде! :)))) А защо да е "световна държава"? Държави и държавност има, когато хората са разделени... Нали знаеш, няма смисъл да се прави нов ... музей, със стари...експонати (т.е. пак държави! ...:)
цитирай
35. vmir - Верно, червеният вирус не прощава никому, щом и теб те удари.
17.01.2012 18:47
А те имам за умница.
цитирай
36. dolsineq - @ 33. dolsineq, Долсинея, не е точно ...
17.01.2012 19:07
@ 33. dolsineq, Долсинея, не е точно както казваш! :) По-скоро ми се иска един свят, в който всички са материално задоволени чрез Душата. Както всеки човек - и аз обичам и почитам материалното! :)

..................................................
"ПРОЛЕТ Н. Вапцаров

Пролет моя, моя бяла пролет,
още неживяна, непразнувана,
само в зрачни сънища сънувана,
как минуваш ниско над тополите,
но не спираш тука своя полет.

Пролет моя, моя бяла пролет -
знам, ще дойдеш с дъжд и урагани,
бурна страшно, огненометежна
да възвърнеш хиляди надежди
и измиеш кървавите рани.

Как ще пеят птиците в житата!
Весели ще плуват във простора...
Ще се радват на труда си хората
и ще се обичат като братя.

Пролет моя, моя бяла пролет...
Нека видя първия ти полет,
дал живот на мъртвите площади,
нека видя само твойто слънце
и - умра на твойте барикади!"


Това ли искаше? :)
цитирай
37. magicktarot - 36. vmir, Вмир, лъжеш се за мене - глупава съм! ;)
17.01.2012 19:10
Най-вероятно по същия начин се лъжеш и вярваш в съществуването на въображаемия "червен вирус"... ;)

П.П. Първата чакра - Муладхара - казват, била червена! Явно е Комунистка! Ау! :))))
цитирай
38. magicktarot - 37. dolsineq, Благодаря ти за Вапцаров, Дулсинея!
17.01.2012 19:27
По-добре е да се живее за Живота! Барикадите ... вече е добре да станат отживелица. За да не се повтарят нещата на същото ниво. Спиралата все пак е добре да се вие нагоре...:)
цитирай
39. dolsineq - 39. magicktarot - 37. dolsineq, Благодаря ти за Вапцаров, Дулсинея!
17.01.2012 19:39
magicktarot написа:
По-добре е да се живее за Живота! Барикадите ... вече е добре да станат отживелица. За да не се повтарят нещата на същото ниво. Спиралата все пак е добре да се вие нагоре...:)

.................................
Разбрах те, Соня! Дано последващият е малко по–добър...:)
цитирай
40. vmir - 38. magicktarot,
18.01.2012 09:17
magicktarot написа:
Вмир, лъжеш се за мене - глупава съм! ;)

Най-вероятно по същия начин се лъжеш и вярваш в съществуването на въображаемия "червен вирус"... ;)

П.П. Първата чакра - Муладхара - казват, била червена! Явно е Комунистка! Ау! :))))


Добре, де - глупава си. Няма да се надглупяваме сега, я! Ми, аз съм скромен човек.
цитирай
41. kostas - :)) Благодаря. Е радвам се ,че смислим позитивно.Чудя се ,що дърпаш дявола за опашката с тази "интернационал".. И аз така правя някога...:))
18.01.2012 12:10
* ОМ-МАНИ-ПАДМЕ-ХУМ, ЕТО Я: http://www.youtube.com/watch?v=TDUdT5z_CBU
Поздравявам те с нея! :) *** ВРЪЩАМ ТИ ЖЕСТА С ЕДНА МЕДИТАЦИЯ - http://www.youtube.com/watch?v=uMYWMQ9UXdo ** :))
цитирай
42. mt46 - Привет, Меджик!
18.01.2012 21:11
Преди няколко дни попаднах /чрез фейс-приятел/ на клипа с речта на Ч. Чаплин... Доста от думите и посланията му са актуални, като предупреждение към човечеството... Аз съм скептик и мисля, че човечеството никога няма да се обедини около общи идеи и цели... Няма как злите сили /бесовете/ да изчезнат, да се из-парят...
цитирай
43. magicktarot - Вмир, :)))))))))
18.01.2012 21:47
vmir написа:

Добре, де - глупава си. Няма да се надглупяваме сега, я! Ми, аз съм скромен човек.

Копирам си това "надглупяване"! :))))))))
цитирай
44. magicktarot - Благодаря ти, Костас! :)
18.01.2012 22:03
kostas написа:
* ОМ-МАНИ-ПАДМЕ-ХУМ, ЕТО Я: http://www.youtube.com/watch?v=TDUdT5z_CBU
Поздравявам те с нея! :) *** ВРЪЩАМ ТИ ЖЕСТА С ЕДНА МЕДИТАЦИЯ - http://www.youtube.com/watch?v=uMYWMQ9UXdo ** :))

Както децата обичат да дръпнат куче или котка за опашката - така и възрастните с дявола...:))))))
цитирай
45. magicktarot - Привет, Марине!
18.01.2012 22:07
mt46 написа:
Преди няколко дни попаднах /чрез фейс-приятел/ на клипа с речта на Ч. Чаплин... Доста от думите и посланията му са актуални, като предупреждение към човечеството... Аз съм скептик и мисля, че човечеството никога няма да се обедини около общи идеи и цели... Няма как злите сили /бесовете/ да изчезнат, да се из-парят...

На мен това ми е един от любимите филми - и като тръгнах да търся клип с тази реч, без да се надявам да намеря - бях приятно изненадана! :) Дано не се оправдаят очакванията ти! Аз също понякога не вярвам в тези идеали, но, както казваш - може нещата изведнъж да се из-парят (това е страхотно, поздравления!) и да се окаже, че парите нямат място в света - т.е. той ще се "из-пари" - тогава ще се освободим! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2717336
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953