Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2012 11:37 - Леки заигравки с МОЗЪКА :)
Автор: magicktarot Категория: Забавление   
Прочетен: 11369 Коментари: 24 Гласове:
41

Последна промяна: 14.08.2012 13:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
Главният мозък, погледнат отгоре. Видно е, че задните части изглеждат като негово естествено продължение надолу. Кой с какво мисли, има ли целулит и прочие - това са допълнителни въпроси, които няма да обсъждаме тук.



image

Мозъчният СТВОЛ - същинска гъба! :) Ето кое поддържа мозъка и определя коя мисъл накъде да прати... Кое му е естественото и напълно симетрично продължение-завършек насолу - няма да казвам! :)

И едно мааалко продължение за ОСНОВАТА: ТУК

П.П. Няма връзка с поста:

image



Гласувай:
41



1. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Соня!:)
09.08.2012 11:55
Напомни ми Дали, разбира се... Великият испанец и неговата Гала...
Поздрави и радостен август!:)
цитирай
2. gocho52 - Мислещо дупе...
09.08.2012 12:38
.
цитирай
3. stela50 - Това жарко и безкрайно лято ... какви асоциации,
09.08.2012 17:08
какви заигравки ... Но фактите са си факти.
Поздрави за теб, Магична !
цитирай
4. mt46 - Поздрав, Меджик!
09.08.2012 17:40
Предлагаш любопитни гледни точки - от долу нагоре, от горе надолу... Да, сексът е един от начините за достигане до просветление... :))
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - :) Чак сега го прочетох цялото!
10.08.2012 00:39
Толкова съм отвеяна - видях само картинката горе и наистина първото, което ми изникна пред очите бе Салвадор Дали и портретите на Гала...:) Нали и той има една подобна серия "мозъци"... Но, сега прочетох останалото и... не знам, Соничка. Не съм съгласна всъщност. Сексът е нещо чудесно, но не мисля, че би довел до просветление, ако няма любов. Само едно малко, но същностно уточнение... Така мисля, наистина.:) Фройд е велик и уважавам теорията му, но в крайна сметка, Любовта е, която движи световете. Със секс или без. Поздрави!
цитирай
6. magicktarot - Re: :)
10.08.2012 10:04
Наде, привет! Не съм много запозната с творчеството на Дали, знам само горе-долу историята на живота му, но сега ме запали да попълня този пропуск, благодаря ти! :) За любовта – много си права и съм напълно съгласна с тебе. С тези прилики и аналогии исках да покажа, че нещата не са винаги единствено и само това, за което ги мислим – и, донякъде на майтап, да се види, че формите на мозъка са много подобни на някои други форми. Това няма нищо общо с теориите на Фройд - неговите постулати изобщо не включват "свещеното" по отношение на секса. А за секса и просветлението – става дума за духовни учения, които по начало предполагат наличие на любов като задължително условие. Всъщност, всяка една ежедневна дейност, ако се прави с любов, се превръща в духовна практика и въздига човека. В наше време сме „изгонили Бога” от повечето неща и не възприемаме като святи дейностите, които преди са си били по начало сакрални, т.е. въздигащи Духа. Оттам – и сексът е станал обикновено средство за физически кеф, което води само до моментно удовлетворение, но нищо повече. На шега реших да демонстрирам, че Бог неслучайно е сложил тия форми в мозъка – най-висшия орган – за да покаже средствата, чрез които той може да се въздигне най-добре и успешно. Но чрез тях може и да се принизи. Благодаря ти за това включване, радвам се, че засегнахме въпроса за любовта! Прегръдки!

=

Георги, привет! Мда... мислещо ;)
=

Звездна, привет! Август е прекрасен месец – във всички насоки. :))) Прегръдки!

=

Марине, здравей! Гледните точки често са важни, и помагат, а и просветва понякога покрай тях! :)))
цитирай
7. kostas - )) Да не забравяме ,че сме продукт на тази същност.
10.08.2012 10:34
началата на нашето начало.......
цитирай
8. magicktarot - Костас, точно така! :)
10.08.2012 10:38
Това пропуснах да го кажа, мислейки, че се подразбира. Човекът се създава в земен план чрез секс - редно е този вид "дейност" дори само за това да бъде свещена, а не да се възприема по начина, по който се възприема днес и да възникват такива парадокси като секс без любов или с любов...:)
цитирай
9. kostas - magicktarot , Малко се засяга тази тема , смятат я за неудобна и пошла ,но е много важна
10.08.2012 10:43
тъкмо те цитирах ,в един разговор с колега и дадох публикацията ти за " телегонията " да я прочете ..
цитирай
10. magicktarot - Поласкана съм и зарадвана, Ник-Костас! :)
10.08.2012 10:48
Телегонията наистина е много интересно и много неизвестно нещо - ако изобщо се знае от хората, го приемат като бабини деветини или фантастика, за жалост...
цитирай
11. kostas - magicktarot - Поласкана съм и зарадвана, Ник-Костас! :)
10.08.2012 11:00
)) Благодаря , още като nikstan , се опитах да зачекна темата ,но не успях да намеря подготвени и открити за темата , а после някой ми закри и блога . За това сега съм ko sta ..ва бе хора ))))) Карай ,не се сърдя ..тренировка за психикато и МОЗЪКА)))))) Весело да е )))))
цитирай
12. magicktarot - Ха ха, не знаех, че "костас" е от "ко стаа!?", яко! :)))
10.08.2012 11:03
kostas написа:
)) Благодаря , още като nikstan , се опитах да зачекна темата ,но не успях да намеря подготвени и открити за темата , а после някой ми закри и блога . За това сега съм ko sta ..ва бе хора ))))) Карай ,не се сърдя ..тренировка за психикато и МОЗЪКА)))))) Весело да е )))))

Сметнали са те за неудобен, явно... Но, както казваш, тренировките и практиката са важни - без да искат са ти ги осигурили с това закриване.
цитирай
13. kostas - Ха ха, не знаех, че "костас" е от "ко стаа!?", яко! :)))
10.08.2012 11:24
))))))) В началото ме приемаха като - не ГЪРЧЕ ..))) ..голям смях и недуомение .." вграден агент " на Българомразците - обърквах им системата .))))
цитирай
14. sestra - Сравняването на мозъка по форма с дебелото черво,
10.08.2012 21:47
което чух преди време също е интересно - и двете отделят, почистват тялото, и двете сложно нагънати и мислещи....;)
цитирай
15. get - - Всеки има право по свой вкус да интерпретира нещата ?!!
11.08.2012 10:35
magicktarot написа:
Наде, привет! Не съм много запозната с творчеството на Дали, знам само горе-долу историята на живота му, но сега ме запали да попълня този пропуск, благодаря ти! :) За любовта – много си права и съм напълно съгласна с тебе. С тези прилики и аналогии исках да покажа, че нещата не са винаги единствено и само това, за което ги мислим – и, донякъде на майтап, да се види, че формите на мозъка са много подобни на някои други форми. Това няма нищо общо с теориите на Фройд - неговите постулати изобщо не включват "свещеното" по отношение на секса. А за секса и просветлението – става дума за духовни учения, които по начало предполагат наличие на любов като задължително условие. Всъщност, всяка една ежедневна дейност, ако се прави с любов, се превръща в духовна практика и въздига човека. В наше време сме „изгонили Бога” от повечето неща и не възприемаме като святи дейностите, които преди са си били по начало сакрални, т.е. въздигащи Духа. Оттам – и сексът е станал обикновено средство за физически кеф, което води само до моментно удовлетворение, но нищо повече. На шега реших да демонстрирам, че Бог неслучайно е сложил тия форми в мозъка – най-висшия орган – за да покаже средствата, чрез които той може да се въздигне най-добре и успешно. Но чрез тях може и да се принизи. Благодаря ти за това включване, радвам се, че засегнахме въпроса за любовта! Прегръдки!

=

Георги, привет! Мда... мислещо ;)
=

Звездна, привет! Август е прекрасен месец – във всички насоки. :))) Прегръдки!

=

Марине, здравей! Гледните точки често са важни, и помагат, а и просветва понякога покрай тях! :)))


- Но за мое разочарование ... нищо от по-горното ! - не ми дава възможност, да се ориентирам в картината на П. Учело ?!
http://www.paolouccello.org/St.-George-and-the-Dragon-c.-1456.html

- Помогнете, моля ?!

от Гет ... калфа в Задругата на Пръстена :))
цитирай
16. kite333 - Не издържах да не надникна и тук за да видя feedback- a тук
13.08.2012 13:16
леко скучен и сериозен, но... няма лошо :)
Спори ми се малко ,защото не ми се работи ;)
На френски оргазмите се наричаха малка смърт.
Защо един такъв да не донесе просветление ?
И какво е значението дали сексът е с или без любов (кой какъвто го може и понася) ? Нали резултатът е един и същ ? А ако е любов към секса например ?
Какво е любов няма да те питам, казвала си ми ;)
Та викаш ?
И преди малко ми дойде една идея за задника, като я развия ще имаш поздрав :))))
цитирай
17. magicktarot - Стани, определено си приличат, да! :)
14.08.2012 11:16
sestra написа:
което чух преди време също е интересно - и двете отделят, почистват тялото, и двете сложно нагънати и мислещи....;)

Чувала съм и аз за това сравнение, даже има в последните години колон-терапии, които гарантират избавяне от много проблеми, чрез почистване на дебелото черво - склонна съм да ги приема за резонни. :) Сигурно същото важи и за мозъка - ако бъде прочистен...;)
цитирай
18. magicktarot - Гет, не знам дали си спомняш, доста сме коментирали тази картина :)
14.08.2012 11:24
В тази връзка - не разбирам въпроса ти? Поздрави!
цитирай
19. magicktarot - Кайти :)
14.08.2012 11:37
kite333 написа:
леко скучен и сериозен, но... няма лошо :)
Спори ми се малко ,защото не ми се работи ;)
На френски оргазмите се наричаха малка смърт.
Защо един такъв да не донесе просветление ?
И какво е значението дали сексът е с или без любов (кой какъвто го може и понася) ? Нали резултатът е един и същ ? А ако е любов към секса например ?
Какво е любов няма да те питам, казвала си ми ;)
Та викаш ?
И преди малко ми дойде една идея за задника, като я развия ще имаш поздрав :))))

За "любов към секса" - напълно споделям твоите възгледи, това си е любов. :) Всъщност, и за оргазма=малка смърт го знам. Има някои вещества и техники, които могат да предизвикат половинчасов оргазъм - поставен в такива условия, почти всеки ще получи някакъв вид просветление, май. ;) Интересното е, че повечето учения, например Тантра, държат да не се стига до оргазъм, а само да се практикува секс. Така се събирала енергия, която в един момент ще "избухне" контролирано и насочено накъдето искаш (това е противоречие, но е така). Аз чак толкова не съм се задълбала още, но всеки е видял, че, ако наистина задържа оргазма известно време, после го тресва много як! Това си е техника за удължаване на "малката смърт" :))) Макар ученията да не я използват за това -- там става дума за по-висши духовни постижения. :)
цитирай
20. get - - :)))) - шЪ ме принудиш, да напусна изискано-етичният си изказ, като поставя ...
14.08.2012 12:01
magicktarot написа:
В тази връзка - не разбирам въпроса ти? Поздрави!


... въпросът или проблема по друг начин ?!

- Какво е общото и разликата, между секса и кекса ??

- Не съм пуритан ... но фриволно-eеротичната насоченост на поста ти ... довежда по-слаби интелекти(като моя) до деменция или ... ?! :)))

- Относно това ти "учение" ? "Тантра, държат да не се стига до оргазъм, а само да се практикува секс. Така се събирала енергия, която в един момент ще "избухне" контролирано и насочено накъдето искаш (това е противоречие, но е така). Аз чак толкова не съм се задълбала още, но всеки е видял, че, ако наистина задържа оргазма известно време, после го тресва много як! Това си е техника за удължаване на "малката смърт" :))) Макар ученията да не я използват за това -- там става дума за по-висши духовни постижения. "
- Ще да попитам, доколко можеш да пренасочваш "вътрешното си внимание" ?
- А, можеш ли да управляваш и пренасочваш енергиите си ? - защото тук се "срещат" във вид на "вихър" два типа енергии ... ако не си постигнала това, за което те питам в първите въпроси ! - Не ще да можеш да хармонизираш енергиите и съответно извлечеш ... постигнеш изРАстване ... всичко ще си остане в сферата на механични упражнения ... Е-е-е, приятни :))) - но дотолкоз !

от Гет ... калфа в Задругата на Пръстена :)) ... с друго име Сила
цитирай
21. magicktarot - Гет, разбрах те сега :)
14.08.2012 12:49
Това е малко лично - за пренасочването на енергиите. Ти си кастанедианец, аз също харесвам Кастанеда, но практикувам йога - и оттам - смея да твърдя, донякъде вече мога да контролирам "потока на енергиите"... Постингът ми не цели да покаже нещо сериозно, а донякъде да се разбере, че един вид задникът се е качил на върха на главите ни и се е надупил подигравателно към Небесата ;))) - с това искам да подиграя твърдата рационалност, на която повечето, включително и аз, сме почти роби. :)

Виж, ако ти е интересно, и следващия ми постинг - за епифизата, шишарката, секса и т.н. Там в коментар една съблогърка ми подава един интересен филм, в който много се говори за епифиза - виж го и него, ако ти е интересно и не си го гледал:

http://magickssonia.blogspot.com/2012/08/blog-post_13.html

филмът:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q6jVoo7SwtI
цитирай
22. kostadinovd - ПОЗДРАВИ !
31.08.2012 18:57
Чудесен постинг.С удоволствие надникнах тук.
цитирай
23. antivlaks - При мен се "зацикли". . . ...
18.09.2012 16:22
При мен се "зацикли" ........"Огледални светове" ! :))))))
цитирай
24. dolsineq - Загубих си мисълта, Соня...;)
05.10.2012 23:24
Загубих си мисълта, Соня...;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2729021
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953