Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2011 23:34 - БОГ ВЛЕЗЕ В БЛОГА МИ И ДАЖЕ ПУСНА КОМЕНТАР - НА БЪРЗА РЪКА!
Автор: magicktarot Категория: Забавление   
Прочетен: 25532 Коментари: 85 Гласове:
47


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не обичам да пускам простотии, но не мога да се сдържа - все пак, не всеки ден се случва това и се развълнувах и развеселих неимоверно!

Ето го и коментарът му:


19. estirbg - Набърза ръка мнението на Всевишния, нямам в момента време за дискусии, извини ме!
23:14 Левит 19:31
Да се не отнесете към запитвачите на зли духове нито към врачовете; не ги издиряйте та да се осквернявате чрез тях. Аз съм, Господ вашият Бог. 
Левит 20:6
И човек, който се отнесе към запитвачите на зли духове и към врачовете за да блудствува след тях, против оня човек Аз ще насоча лицето Си и ще го изтребя изсред людете му. 
Исая 8:19
И когато ви рекат: Допитвайте се до запитвачите на зли духове, И до врачовете, които шепнат и мърморят, отговорете: Не трябва ли един народ да се допита до своя Бог? Ще прибегне ли при мъртвите заради живите?

Източник:
magicktarot.blog.bg/tq-i-toi/2011/01/18/tabuto-sreshtu-znanieto-che-sme-iasnovidci-kogato-nevyzmojno.669589


Тагове:   Бог,   блог,   голям смях,


Гласувай:
51



1. tili - Ммммм!
20.01.2011 23:53
Добре, че и ние четем КНИГАТА понякога, та имаме и собствено разумение!
Мир вам! :)))
цитирай
2. gwendoline - Да се посмеем заедно! :))
20.01.2011 23:56
Чудя се как не те усети по-рано? Обаче да знаеш, сега няма отърваване ...
цитирай
3. magicktarot - 1. tili :)))
21.01.2011 00:00
Тили, ама какви са тия приказки!!! :)))) Как изобщо ти хрумва за собственото ти разумение - та не виждаш ли, че Всевишния си е пуснал мнението!!! Аз направо занемях, добре че и не ослепях, или умрях - нали е казано, че който види Всевишния бездруго ще умре. Ай!Ай!:)))))))
цитирай
4. magicktarot - 2. gwendoline, дано не се обиди Естир /но не виждам защо, аз не говоря за нея/,
21.01.2011 00:03
аз не визирам нея, а факта, че Всевишния си е пуснал мнението в блога ми - утре ще се отдам на пиршество по случая! А за отърваването - чувdла съм оттук-оттам, че е трудно отърваването от "злите духове", та, ако се наложи - веднага викам екзорцист:)))))
цитирай
5. estirbg - Защо не посочи и статията си, под която съм дала коментара?
21.01.2011 00:55
Няма нищо по-некоректно от това да извадиш от контекста мисъл и после да я изопачаваш по най-грозния и извратен начин. Мислите и думите наистина са Божии, от Неговото слово и най-малкото ти прави чест, след като се идентифицираш като християнка да се подиграваш с Този, от чиито чресла си произлязла...И тъй като предишната ти статия се отнасяше за развиване на екстрасенски възприятия и опитности, които са заклеймени от Твореца, не виждам какво смешно и забавно има да припомня Неговото отношение по тези сатанински опитности...
И още нещо...Да знаеш Библията наизуст, това не те прави християнка, нито Соломоновият ти произход - Соломонка...
цитирай
6. razkazvachka - Айайай! Сега вече трябва да внимаваш!
21.01.2011 00:58
Добре че Тоя Бог не е съгласен с папата - иначе не ти мърдаше кладата!

Бог, който е Творец на целия Космос, на видимото и невидимото, на Рая и на Ада и - между другото - на окаяния човешки род, който явно не е сред най-успешните му творения - се явява и Творецът на вещиците и блогърите. И въвеждайки ги в блогуване, ги изпитва. От време на време - контролира. Особено в случаите, когато Му е ясно, че има надежда да върне някого в правия път.
Ние, безнадеждните, можем само да се покаем - отивам да се срамувам някъде из кьошетата на мрежата...
цитирай
7. magicktarot - 5. estirbg - виж под коментара ти - пише "източник" - и следва линк към пълната статия,
21.01.2011 01:03
така че не си права, че съм извадила думите на Всевишния от контекста. А и все пак - Негови думи с контекст и без контекст са си Негови. Макар че тук, в постинга ми - са си с контекст. Малко странен контекст, наистина, ако Мойсей научеше, че са сложили Левит в моя блог и твърдят, че статия на Гроф му е контекст - ще стане страшно!!!:)))) А и Исая може би щеше да е напълно против!

Още веднъж те моля - не ми се сърди, аз просто се зарадвах, че Всевишния писа в блога ми - може пък да е избрал това да стане чрез тебе - и наитина е станало! За което ти благодаря! Поздрави!:)
цитирай
8. magicktarot - 6. razkazvachka :))))))
21.01.2011 01:09
Хахахах, ти ме разби! Въвеждаш ново попълнение към молитвата "Отче наш" - И не въведи ме във блогуване, а избави ме от Нета-та!:))) /Нет е членуван в женски род за благозвучие и за да спазим традицията от Тората, където например Елохим е дума от женски род, с окончание за мн.ч. в мъжки./ Ми ще се срамуваш ми, хммм!: :))))))
цитирай
9. magicktarot - ESTIRBG, с цялото си уважение към тебе, само ще добавя - "трудно е да бъдеш бог"
21.01.2011 01:33
затова - не се шашкай! Поздрави и доскоро!:)
цитирай
10. estirbg - "трудно е да бъдеш бог" - Не, скъпа, добавям една малка корекция:
21.01.2011 06:01
ТРУДНО Е ДА ДОПУСНЕШ БОГ - в себе си - и ти го доказваш...
цитирай
11. magicktarot - 10. estirbg, напълно съгласна съм с твърдението ти!:)
21.01.2011 07:34
но в блога си го допуснах, все пак! А и подозирах, че е лесно да си Бог....

Може ли да те питам нещо? Виждам, че четеш и възприемаш пряко Стария завет. Щом е така - значи би трябвало да възприемаш пряко и другите действия на цитирания от теб Бог? В такъв случай - чела ли си той колко души е заповядал да бъдат избити - понякога цели градове. Колко хора е наредил да бъдат продадени в унизително робство? - Ужасно много. Не ти ли се струва, че това е едно много кръвожадно Божество/Божества, пред което боговете на маите и ацтеките приличат на симпатични, сладки немирници от близката детска градина?
цитирай
12. анонимен - "Кви магьосници бе, казал дядото ..." (част от стар виц)
21.01.2011 09:50
Абе, magicktarot, вашата (твоята и на останалите маги-съратници) позиция малко ми прилича на комунистите от 80-те години.
Когато американците ги критикуваха заради липсата на елементарни свободи и права в държавите им, те викваха:
"Аааа! А вие защо си биете негрите?!"

Та и вашата тука - жената от човещина се е опитала да ви помогне а вие - "избити", "заробени", "божество-богове", ала-бала, но накрая е очевидно че не виждате по-далеч от нослетата си.
Да не мислиш че пречиш на някого с извън-класните си занимания по говтарвство? Не пречиш. Но вредиш на себе си.

Бог е бог над всички - и над магьосници и над не-магьосници и над педерасите даже.
И всички сме под него. Искам-не искам, това е положението. То е като гравитацията - не я виждаш, но си е там.
И една естир тука, се е опитала да ти каже "Абе пич, не скачай от високото! Има Гравитация, ще паднеш!"
А ти викаш: "Ти ма - мноо си проста! Аз искам да летя! А вие знаете ли Гравитацията колко хора е убила! Хитлер е чавдарче в сравнение с нея!"
Ми скачай тогава :)
Ще бъдеш поредния, който след това, няма да може да критикува гравитацията.
Толкова със символиката.

Иначе - ще ми отнеме дни, за да ти обяснявам, защо Бог няма нищо общо с божествата на маите и ацтеките. И много време ще отнеме, да ти разясня всички гео-историко-политически фактори и техните взаимоотношения с бога. И неговите, с тях.
Факта обаче, че без да си се поинтересувал или проучил, ми плямпаш тука, показва само едно ...

:))))))) ... довърши изречението ми сам. Аз излизам, че имам работа.
цитирай
13. gwendoline - Добро утро, Соня!
21.01.2011 09:55
Ей т`ва имах предвид ... дето се е накачулило по-горе.
Но ти си страхотна, браво!
цитирай
14. magicktarot - 12. анонимен, благодаря ти, че коментара ти не е еротичен -
21.01.2011 10:07
поради анонимни еротични коментари временно пуснах предварително одобрение на същите:))) Вопиющата и висококласна еротика се изразяваше и въртеше около глагола "влизам" и по-конкретно - къде още и как можело да ми влезе цитираното Лице и съм щяла да видя тогава:)))

Радвам се, че защитаваш Естир /и затова пуснах постинга ти/ - наистина тя може да е единствения "канал", проводник между хората и Бог, нищо, че казва, че не му е секретарка. Това, че не иска да ми уреди среща с Него не може да ме накара да я намразя или да омаловажа нейните стремления да спаси душата ми! Затова пускам и постинга - искам да споделя радостта си от факта бла-бла, да не се повтарям.

Вицът с руснаците и американците не е съвсем съотносителен спрямо ситуацията тук. Освен ако с него не искаш да кажеш, че и двете с Естир сме един дол дренки - защото и двете цитирани държави са такива /и преди, и сега/, не визирам отделните хора в тях - казвам подчертано - държави:)))
цитирай
15. magicktarot - gwendoline, добро утро!:)))
21.01.2011 10:15
благодаря ти за оценката, не исках да става така, но често се случва! Ти да беше видяла еротиката, ако я бях допуснала. Отчасти не я допуснах, за да не се обиди Естир - все пак, може да звучи светотатствено. /макар че за мен светотатствено звучи някой да цитира Бог все едно това е мнението му точно за конкретна статия на Гроф и цитирайки по начин, използван от съседка, цитираща съседка, с която си пие всеки ден следобедното кафе./:)))))
цитирай
16. анонимен - еййййй,
21.01.2011 10:18
бие ви сачмата всичките!

голямо "хехе..." да ви четем.:))))
цитирай
17. boristodorov56 - Не знам в какъв контекс е цитиран пасажа, но не намирам за уместна подигравката
21.01.2011 10:18
Познавам estir лично, както и доста от блогърите, които са от пловдивският регион я познават и знаят отлично от първата блогърска среща в Пловдив.
Може би трябва да се замислим какво все пак е искала да каже тя.
Мисля, че тази блага и кротка жена, богоотдадена, не заслужава присмех, а усилие да я разберем.

Извини ме.
цитирай
18. magicktarot - 17. boristodorov56, многократно повтарям - уважавам Естирбг и не искам да я обидя.
21.01.2011 10:24
Тя се изказа в предишния ми постинг, че работата на Гроф е мерзко дело и след това пусна мнението на Всевишния. На никого не се подигравам и дори с удоволствие ще си говорим занапред с нея, пак повтарям. Питам се обаче - дали кротките наистина могат с такава лекота да наричат делото на световноизвестен учен "мерзко" /той не е създал например оръжия за масово унищожение, а работи за разширение на съзнанието на хората/ и покрай него да твърдят, че всички, които се занимават с подобни неща са мерзавци?
цитирай
19. анонимен - А кой си или коя си ти, че да съдиш Бог?
21.01.2011 11:21
magicktarot написа:
но в блога си го допуснах, все пак! А и подозирах, че е лесно да си Бог....

Може ли да те питам нещо? Виждам, че четеш и възприемаш пряко Стария завет. Щом е така - значи би трябвало да възприемаш пряко и другите действия на цитирания от теб Бог? В такъв случай - чела ли си той колко души е заповядал да бъдат избити - понякога цели градове. Колко хора е наредил да бъдат продадени в унизително робство? - Ужасно много. Не ти ли се струва, че това е едно много кръвожадно Божество/Божества, пред което боговете на маите и ацтеките приличат на симпатични, сладки немирници от близката детска градина?


Мислиш ли се за по-знаещ/а, по-човеколюбив/а и по-праведен/а???

Защо не се засрамите?!

Да се подигравате на човек до някъде бива, но да се присмивате и подигравате на Бог, да Го съдите и подлагате на ревизия и критика, това е повече и от богохулство.
цитирай
20. magicktarot - 19. анонимен, никого не съдя - цитирам, макар и не пряко като Естир, Стария завет.
21.01.2011 11:31
По-скоро ти ме съдиш, че съдя. Забелязваш ли, че старозаветния бог няма нищо общо с новозаветния такъв?
Ако ми покажеш къде съм изказала някакво осъдително твърдение - ще го приема и ще се покая, но засега не мисля да се засрамвам само поради твои умопостроения.
цитирай
21. анонимен - А дали забелязваш, че в Стария и особено е Новия завет няма две божества?
21.01.2011 11:58
Или и на Новозаветният (странна приумица за разделяне, НО ще ползвам твоя термин, нищо че на триединството в цалата Библия се държи неопровержимо) Бог вярваш толкова, колкото и на Старозаветният, защото и Новозаветният твърди, че е е едно със Старозаветният, и Старозаветният - че ще изпрати Сина Си, който е част от него.

По второто питане -
"Не ти ли се струва, че това е едно много кръвожадно Божество/Божества, пред което боговете на маите и ацтеките приличат на симпатични, сладки немирници от близката детска градина?"
- това какво е? Нарича се и качествена, и количествена харайтеристика/определеност и индиректен начин не само за окачествяване, но за осъждане. Но директен или индиректен е начина за окачествяване думите си имат своето значение и определено носят личното отношение на казващия ги....

А дали ще се покаеш си е твоя работа. Проследявайки всичките ти коментари отгоре до долу тук, че и в предишната ти статия, имаш нужда от такова. За да го направиш, обаче, нужно е да се посмириш, а такива наченки за сега не виждам. Та изборът си е твой, мене що ми е?
цитирай
22. magicktarot - 21. анонимен, държа да подчертая, че постингът ми не е срещу никой Бог -
21.01.2011 12:13
към мен от страна на жената, която се изказва от името на Бог, бе изказано категорично мнение и обвинение в мерзавство и служене на Луцифер - и затова си позволих да пусна в категория Забавление този постинг като вид иронизиране на хора, които вършат светотатство, говорейки от името на Господ срещу други хора и ги съдят без дори да осъзнават какво правят. Който има чувство за хумор и изобщо чувство за нещата, разбира, че постингът ми не е насочен към Бог - а е чисто добронамерено иронизиране.

за съденето - това, че съм казала "кръвожаден" и че съм споменала маи и ацтеки не значи, че в тези неща влагам лош смисъл или някакво осъждане. Ако ти ядеш месо - и ти си кръвожаден - за мен това не е нещо лошо. Пълно е с всякакви Божии твари на земята, които ядат месо. Осъждането в случая е в твоя мозък, аз просто констатирам.

По библейски и верски въпроси не виждам смисъл да говоря с теб - повтарям - изцяло иронизирам една блогска ситуация и съм абсолютно против прякото четене и възприемане на библейския текст. По първото ти изречение съдя, че си твърде малко запознат/а с Библията, разбира се, може и да греша. Неслучайно подчертах на Естир, че щом възприема пряко нещата за вещери и пр., явно възприема пряко и кръвопролитията. А ти май никак не възприемаш - без да искам да те обидя - не всеки може да е навътре в нещата.

За покайването - аз не говоря от името на Бог и не слагам Негови мнения, където видя думата "ню ейдж":)))) т.е. - не богохулствам. Приемам за богохулство именно това цитиране. Затова и пуснах постинга. Поздрави!
цитирай
23. estirbg - Ти питаш, но в момента не ми е възможно да отговоря...
21.01.2011 12:21
"чела ли си той колко души е заповядал да бъдат избити - понякога цели градове. Колко хора е наредил да бъдат продадени в унизително робство? - Ужасно много. Не ти ли се струва, че това е едно много кръвожадно Божество/Божества, пред което боговете на маите и ацтеките приличат на симпатични, сладки немирници от близката детска градина?" - това твое съмнение в Божията любов - нека ти го изясня довечера.
цитирай
24. magicktarot - 23. estirbg, аз само те питам дали си чела - не казвам никъде, че се съмнявам в Божията Любов -
21.01.2011 12:26
откъде ти хрумна, че се съмнявам?

С удоволствие ще изчакам да ми отговориш дали си чела, като повтарям - не се съмнявам в Божията Любов. Но, разбира се, ще ми е интересно да разбера откъде ти хрумна, че се съмнявам. Ако те бях питала дали си гледала какво е правено в концлагерите през двайсети век, щеше ли да ти хрумне, че се съмнявам в Б.Л.? Поздрави и доскоро!
цитирай
25. frina - Привет!:)
21.01.2011 12:35
Никога няма да разбера първосигналното подскачане на вярващите само при споменаването на думата "Бог". Доукинс е казал доста по въпроса...

Къде видяхте обида към Естир, Бог или когото и каквото и да е в този постинг? Доколкото схващам, авторката просто е намерила за забавно, че някой си е позволил да слага претенциозния таг "мнение на Всевишния" за цитат с неустановен произход. Или имате доказателства, че Бог (каквото или който да е той), е диктувал тия неща на ушенце някому? Щеше да е добре Естир да каже: "Ето какво пише еди-къде си по този въпрос" и все пак да не забравя, че това са само книги, писани от човешка ръка...
цитирай
26. kleotemida - Ти можеш да приемаш каквото си искаш, както и аз, но не забравяй, че някои са "по-горе", а други - "по-долу" в знанията за Бог.
21.01.2011 12:36
И едни служат, а други се присмиват!...

magicktarot написа:
за съденето - това, че съм казала "кръвожаден" и че съм споменала маи и ацтеки не значи, че в тези неща влагам лош смисъл или някакво осъждане. Ако ти ядеш месо - и ти си кръвожаден - за мен това не е нещо лошо. Пълно е с всякакви Божии твари на земята, които ядат месо. Осъждането в случая е в твоя мозък, аз просто констатирам.

Не само несполучлив опит, но и недобра хрумка като оправдание за цитата и смисъла му.
Ти сериозно ли мислиш, че някой ще повярва на това, което извъртя? Хрумката за кръвожадност=месоядство е добро оправдание, ама не си спомням в Стария завет да се споменава, че Бог там е ял месо? А и за маите и ацтеките се знае защо са определяни като кръвожадни.
Всъщност на мен ми е все едно. Защото Бог не гледа на лице, а на сърце. И ако си мислиш, че можеш да заблудиш някого „с лицето”, т.е. с горната хрумка, то в сърцето си сама знаеш каква е истината.
Пак казвам. Мен що ми е от начина ти на писане и оправдание? Както пише в тази велика книга Библията, човек с думи ще се осъди и с думи ще се оправдае – но с думите изписани върху сърцето му! Изборът си е твой.
цитирай
27. magicktarot - 25. frina, привет и благодаря ти за включването и разбирането!:)))
21.01.2011 12:43
Изказала си с малко думи това, което имах и аз предвид! Наистина намирам за доста забавно това пряко цитиране на Бог, до степен на много смешно - смях се от сърце, без злоба, просто се смях, дори пречистващо.:))))
Това, че казваш, че книгите са писани от човешка ръка, е много възможно да доведе до нови изстъпления на вярващи - дано не стане така:)
А, и да добавя - ето как стават войни на верска основа - както всички войни се "сформират" от огромни абсурди и простотии.
цитирай
28. magicktarot - 26. kleotemida
21.01.2011 12:53
kleotemida написа:
И едни служат, а други се присмиват!
...
Ти сериозно ли мислиш, че някой ще повярва на това, което извъртя? Хрумката за кръвожадност=месоядство е добро оправдание, ама не си спомням в Стария завет да се споменава, че Бог там е ял месо? А и за маите и ацтеките се знае защо са определяни като кръвожадни.
Всъщност на мен ми е все едно. Защото Бог не гледа на лице, а на сърце. И ако си мислиш, че можеш да заблудиш някого „с лицето”, т.е. с горната хрумка, то в сърцето си сама знаеш каква е истината.
Пак казвам. Мен що ми е от начина ти на писане и оправдание? Както пише в тази велика книга Библията, човек с думи ще се осъди и с думи ще се оправдае – но с думите изписани върху сърцето му! Изборът си е твой.


Не искам никой да ми вярва, повтарям - нито говоря от името на Бог, нито искам да ти навредя на теб лично!:) Нито на когото и да е. Нито говоря против който и да е Бог. Все пак - и аз ям месо и съм с пълното съзнание, че много животни падат заклани, за да задоволят глада ми. Това си е вид кръвопролитие - поне по моите представи. Но да се върна на основното - просто иронизирам една комична ситуация, провела се в блога ми - отново повтарям. И приемам, че ти знаеш как "гледа Бог". Аз например не знам, дано не е голям грях. Поздрави!


цитирай
29. frina - Oх, хайде пак:)
21.01.2011 12:58
...Защото Бог не гледа на лице, а на сърце...

Много знаете вие на какво гледа Бог и дали изобщо гледа, мисли, обича, говори и прави всички онези неща, които му приписвате с антропоцентрично високомерие. Че и го цитирате, интерпретирате и заплашвате от негово име със "съдене" , ако не се направи правилния избор.

Я си представете ситуация, в която един ден Бог слиза и се оказва, че точно вашата позиция е грешната - и че Бог не е искал никой да го тълкува, да воюва в негово име и да го принизява на ниво, на което смята, че може да го познае с ограничените си човешки сетива. Съобразете се с онова, което разполагате като човешки арсенал и не мислете, че то е достатъчно да познаете Първопричината и смисъла. Защото да смятате, че сте го направили, е истински богохулно!
цитирай
30. magicktarot - 29. frina, нямам какво да добавя, освен пак благодаря за човешката подкрепа
21.01.2011 13:14
и отношение, и за разбираемото представяне на нещата!:) Бяха ми нужни, защото тук много "божествени" назидания и заключения видях. Поздрави
цитирай
31. kleotemida - Никого не заплашвам, само споделям собственото си мнение. Това дали ви херсва е от значение за мен толкова,
21.01.2011 13:22
калкото и моето мнение е от значение за вас. Квит сме!

И трябва ли да повторя, че проблемът с разбирането на това, което казвате си е ваш, както и с отхвърлянто на Словото и Святият духа като действаща сила за написването на Библията, а и с написаните в Нея неща, си е ваш проблем, а не мой.

Относно представянето - аз си представям евентуалната ваша правота и последиците, ама я вие си представете нашата правота и последиците от нея. В този случай кой ли би се почувствал по-зле, че се е излъгал?...
цитирай
32. magicktarot - 31. kleotemida, ти защо прие постинга ми по този начин?
21.01.2011 13:31
Първо - защо да сме квит? Не се състезаваме, нито ти се противопоставям, нито - повтарям - постингът ми е насочен лично против тебе или Бог. Постингът е иронизиране на ситуация и не искам да се намесва Бог. В заглавието съм употребила думата "бог" иронично - всеки с малко чувство за хумор би го разбрал.

Второ - никъде никой не твърди кой е прав и кой е крив. Който както иска да се чувства при евентуални последици от представянето на тази комична ситуация, защото, повтарям - тук не става дума за тълкуване на Светото писание, а за една комична ситуация - блогърка писа коментар "мнение на Всевишния", а това мнение е цитат от определени книги от Библията, които, когато са писани, въобще не са съобразявани със статията на д-р Станислав Гроф.
цитирай
33. darcy - magicktarot
21.01.2011 13:35
ти в какво вярваш?
цитирай
34. magicktarot - 33. darcy, не смятам за уместно да отговарям тук на този въпрос -
21.01.2011 13:40
не за друго, а по мирни съображения:))) И защото не виждам никаква връзка със ситуацията. Надявам се, не очакваш, че вярвам в блогъри, които цитират пряко Бог?
цитирай
35. анонимен - Тук
21.01.2011 13:51
Говорът произхожда от мисълта, но откъде произхождат мислите?
Всичко, за което можеш да мислиш, ще отмине. Бог е онова, за което не може да се мисли.
цитирай
36. magicktarot - 35. анонимен, не се наемам да давам определения за Бог,
21.01.2011 13:58
не знам защо го пускаш това, в настоящия постинг думата "бог" е употребена в ироничен смисъл и не визира "Бог". Все пак - не изказваш мнение дали някой може да цитира пряко Бог и как ти се вижда този факт? От твоето определение мога да предположа какво мислиш по въпроса ми, но само предполагам, не мога да съм сигурна /не че по принцип мога да съмсигурна в нещо де/:)
цитирай
37. анонимен - ти чифутка ли си?
21.01.2011 14:31
ти чифутка ли си?
цитирай
38. анонимен - Тук
21.01.2011 14:31
Стремящ се към Бог човек,
който смята себе си за източник на своята преданост,
не е огледало без петна.
Той е ловец, който не е уловил птицата.
Осъзнай, че Бог е автор на всички действия.
Тогава ще бъдеш наистина свободен
цитирай
39. magicktarot - 38. анонимен, ама ти продължаваш:)
21.01.2011 14:51
хубави неща пишеш, но не им е мястото тук - просто ще отидат зян, така да се каже. Няма да повтарям, че постингът ми е ироничен и не визира Бог. Да, доколкото мога да схвана - може би искаш да кажеш /освен всичко друго/, че и моят постинг, и коментара, който коментирам /нещо много ми закоментарЯ - би казала Пипи Дългото чорапче/, са дело на Бог - по това обаче няма да взема отношение. Специално моят настоящ смешен постинг няма такива претенции...
цитирай
40. kleotemida - Маги, всичко би било точно, ако не се използваха доводи срещу Бог, а само срещу нас. И се мислеше малко повече преди да се пише.
21.01.2011 15:02
magicktarot написа:
Първо - защо да сме квит? Не се състезаваме, нито ти се противопоставям, нито - повтарям - постингът ми е насочен лично против тебе или Бог. Постингът е иронизиране на ситуация и не искам да се намесва Бог. В заглавието съм употребила думата "бог" иронично - всеки с малко чувство за хумор би го разбрал. Второ - никъде никой не твърди кой е прав и кой е крив.


Всъщност за мен е по-важно да се разбере, когато някой казва нещо, дали си дава ясна сметка какво казва и срещу кого го казва.

Ти казваш също, че никой не твърдял, че някой бил крив или прав. Аз пък ще ти цитирам един блогер, на когото ти благодари за подкрепата. Ето:

frina написа:
Oх, хайде пак:)
...Защото Бог не гледа на лице, а на сърце...

Много знаете вие на какво гледа Бог и дали изобщо гледа, мисли, обича, говори и прави всички онези неща, които му приписвате с антропоцентрично високомерие. Че и го цитирате, интерпретирате и заплашвате от негово име със "съдене" , ако не се направи правилния избор.

Я си представете ситуация, в която един ден Бог слиза и се оказва, че точно вашата позиция е грешната - и че Бог не е искал никой да го тълкува, да воюва в негово име и да го принизява на ниво, на което смята, че може да го познае с ограничените си човешки сетива. Съобразете се с онова, което разполагате като човешки арсенал и не мислете, че то е достатъчно да познаете Първопричината и смисъла. Защото да смятате, че сте го направили, е истински богохулно!

Твърди или не твърди? Или аз си съчинявам ей така заради едното удоволствие да преливам от пусто в празно.

Освен всичко друго:

magicktarot написа:
Който както иска да се чувства при евентуални последици от представянето на тази комична ситуация, защото, повтарям - тук не става дума за тълкуване на Светото писание, а за една комична ситуация - блогърка писа коментар "мнение на Всевишния", а това мнение е цитат от определени книги от Библията, които, когато са писани, въобще не са съобразявани със статията на д-р Станислав Гроф.

Изобщо не става дума за комична ситуация. Може би комичното го виждаш само ти и още някой и друг блогер, който мисли като теб. Тези, които вярват в Бога от Библията, не го намират никак, никак смешно. Но ти наистина ме изумяваш. Какво значи „това мнение е цитат от определени книги от Библията, които, когато са писани, въобще не са съобразявани със статията на д-р Станислав Гроф.”. Наистина ли си мислиш, че когато са писани думите в тази книга са писани само и единствено за онзи отрязък от време и само за делата человечески в онези времена? Ето как ти самата тълкуваш Светото писание – закони и изисквания само за тогава и само за онези хора? Сега значи никой няма претенции към нас, щото и Отец и Син са Си казали думата тогава, а сега така са ни опущили края, че можем да си правим и говорим каквото си желаем. Съжалявам, ама от думите ти точно това излиза. Това дали го осъзнаваш или не, не променя нещата. Ето с това простичко „комично” изречение, ти просто каза, че Библията има сила и действие, а с това и Божиите закони и изисквания, само в онзи и за онзи момент, когато са писани. А дали е така? И струва ли ти се все още смешна ситуацията? Щото на мен не ми е смешно като се замисля какво точно казваш.
цитирай
41. анонимен - Тук
21.01.2011 15:15
Ако не си език на Бог, тогава бъди ухо, което чува Бог.
Грешката е в обвиняващия. Духът не вижда нищо за критикуване.
цитирай
42. magicktarot - 40. kleotemida, извини ме, ако съм те засегнала по какъвто и да е начин!
21.01.2011 15:30
Няма да се разберем с тебе, а и не ми е това целта. Който вижда смешното - да го вижда. Който вижда друго - да го вижда, нямам претенции. Аз напълно осъзнавам какво казвам - както виждаш и в началото на постинга си съм писала, че не обичам да пускам простотии. Защото за мен тази ситуация си е един абсурд. И много блогъри я намират за смешна. Слава Богу, повечето хора имат чувство за хумор и не приемат всичко като пряка или непряка обида срещу Своя Бог и Свещено писание. Аз дори мога да кажа, че твоето мнение, че цитатите от Библията се отнасят за статията на Гроф е богохулно - но ще се въздържа, просто защото сме напълно различни и няма да се разберем по въпроса за този абсурд, който ти държиш да приемаш насериозно.:)

Много се натъжих, че ти коментираш само моите коментари, а нищо не казваш за мнението си за постъпката на Естирбг... Като, да добавя, аз не я осъждам за това, че така се е изразила - всеки може да сгреши и да се изрази така. И аз не съм застрахована, че няма да пусна някой такъв лаф. Въпросът е дали после можеш да осъзнаеш какво си казал и да се надсмееш над себе си, или не можеш и ще продължиш да държиш на своето - че Бог говори чрез теб:) Което май правиш и ти в момента. Разбирам те, че защитаваш Бога си, но Той надали има нужда от това - в случая аз съм едно напълно хрисимо, смирено и безобидно същество, бъди уверена - нищо лошо на мога да Му направя - и в това не влагам ирония.
цитирай
43. bogolubie - Върнах се да си поправя една грешка. Извинявай !Аз ви умолявам да правите разлика между ЕСТИР И ЕСТИРБГ.
21.01.2011 15:35
ДВЕ РАЗЛИЧНИ ЛИЧНОСТИ СМЕ И ПО НЯКОИ ВЪПРОСИ НЕ СМЕ НА ЕДНАКВО МНЕНИЕ. ЕСТИРБГ И МЕН НАПАДА И ПРЕДУПРЕЖДАВА, НО ЗА НЕЙНО СЪЖАЛЕНИЕ НЕ ВЪВ ВСИЧКО Е ПРАВА И НЕ БИВА ДА СЕ ДЪРЖИ КАТО СВЕТОВЕН ЖАНДАРМ. БОГ НИ Е ДАЛ СВОБОДНА ВОЛЯ. ТЯ ДОЙДЕ ОТСКОРО В БЛОГА.
НЕ МОГА ДА ПОДПИСВАМ ТВОРБИТЕ СИ С ДРУГО ИМЕ, ОСВЕН С ЕСТИР, ЗАЩОТО ИМЕТО ПОЛУЧИХ, А НЕ СЪМ СИ ГО ИЗБИРАЛА,НО БЛОГЪТ МИ Е BOGOLUBIE.
С ОБИЧ В ХРИСТА: ЕСТИР!
цитирай
44. magicktarot - 41. анонимен, ОХХХ, АЙДЕ И НОСТАДАМУС СЕ ЯВИ ПО ТИЯ ВИРТУАЛИНИ :))))
21.01.2011 15:35
Ако не започнеш да говориш/пишеш по-пряко - вече ще те трия!
цитирай
45. frina - Да обясня ОТНОВО
21.01.2011 15:37
какво исках да кажа, тъй като нещата очевидно са само черни и бели за определени хора...

Нещата изобщо не гравитират около примитивизма "ти си срещу това, а аз съм за онова". Толкова по въпроса кой казвал нещо срещу някого си или нещо си. Аз разисквах евентуална алтернатива в случай, че се окаже, че не сте прави - с което не съм отрекла ничие съществуване, а САМО човешката способност за познание на Първопричината и Същността. Тя важи еднакво и за вас, и за мен...

И защо да не може авторката на блога да тълкува Библията както я усеща - не е ли в това смисълът й???
цитирай
46. magicktarot - 43. bogolubie - Много ти благодаря, че се включи!
21.01.2011 15:41
Аз те познавам виртуално, но съвсем не те свързвам все още с името Естир - съжалявам, ако някой е помислил, че става дума за тебе. Ако се влезе в цитирания от мен коментар - веднага става ясно, че не си ти.
Излиза май, че БорисТодоров56 те познава тебе, а не цитираната от мен Естирбг.
Поздрави!:)
цитирай
47. darcy - По-пряко:
21.01.2011 15:44
magicktarot написа:
Ако не започнеш да говориш/пишеш по-пряко - вече ще те трия!


Не разбра какво ти написа анонимен 41., нали? :–)

Чети по-далеч от носа си. Може би тогава няма да има объркване по отношение на твоята позиция.
Искаш да те разбират - опитвай се да разбираш и ти. Не съди за да не бъдеш съден. Или поне не се обяснявай, след като се занимаваш с - както сама ги определяш, - "простотии".
цитирай
48. magicktarot - 47. darcy, разбрах, разбрах:))) исках да видя дали някой ще реагира,
21.01.2011 15:50
и ето - ти реагираш:) Не искам никой да ме разбира. Не съдя никого. Ще си се обяснявам колкото си искам в моя блог, а и това не е обясняване - на никой нищо не му е ясно от "опозицията", така че - ясно ти е:)
Малко се ядосах на Ан.41, че се опитва да тарикатничи - и ето - успях да постигна пряко обяснение на този стих на Нострадамус:))) Поздрави и не приемай насериозно нещата!
цитирай
49. demonwind - :))))
21.01.2011 15:51
Сега се сещам за една стара максима:
"Когато ти говориш с Бог, това е вяра.
А когато Бог ти говори, това е шизофрения..."
:))))))
http://www.youtube.com/watch?v=wLcONOyg7w8
цитирай
50. magicktarot - 49. demonwind - :)))), наистина - само това липсваше!:)))
21.01.2011 15:54
дано няма последствия... Поздрави!:))))
цитирай
51. magicktarot - 45. frina, аз вече наистина добих представа,
21.01.2011 15:57
че за някои нещата са черно и бяло.:) Разбрах и какво е заслепение - то май е като да си лудо влюбен, за жалост обаче тук не става дума за лудо влюбване в някой красавец или красавица, а за нещо друго. И нормалният човешки разум няма думата. Оттам - поражда се неразбирателство ... и войни, както ти казах по-горе. Аз май ще се отказвам. Поздрави!:))))
цитирай
52. анонимен - Тук
21.01.2011 16:03
Прости ми. Не съм искал да те ядосвам.
Изстривай ме без притеснение.
Нострадамус е "казал" много неща
и сигурно би се съгласил.
Интелектуалното търсене притежава изящност и
изтънченост подобно на перлите и коралите,
но не е същото като духовното търсене.
Духовното търсене е на съвсем друго ниво.
Духовното вино има един по-фин вкус.
Интелектът и сетивата изследват причина и следствие.
Търсещият духовността се предава на удивлението
цитирай
53. magicktarot - 52. анонимен, прощавам ти!:))) макар че това, че се ядосвам, не значи, че ти се сърдя или че
21.01.2011 16:08
въобще трябва да ти прощавам. Но винаги е добре да се прощават хората.

В случая аз наистина не търся причина и следствие - аз се удивлявам на този "лаф" и удивлението ме накара да реагирам, пускайки този постинг - все пак съм съвсем обикновено, земно човече, не мога да постъпя, както би постъпил в случая някой светия примерно.
цитирай
54. demonwind - Поздрави и на теб, 51. magicktarot
21.01.2011 16:19
Имаше и един Светлин Попа (Отеца) от Елхово, дето беше учил три години и половина в духовната академия, ама го бяха напъдили оттам заради пиянство. Та и в него Бог влизаше винаги след четвъртата ракия (сиреч всеки ден по два пъти) - после из центъра на Елхово се носеше "Свяяятии Бооожеее, свяяятиии Креепкиии, свяяятии безсмеертний, поооомилуй, помилуй нас...". Само дето го нямаше кандилото да го размахва наляво-надясно (то всъщност той самия си беше кандил-пиян... ;)))
цитирай
55. tili - Чудни са твоите дела, Господи!
21.01.2011 16:23
Не предполагах, че ще излезе такава оживена дискусия.
Вярата е нещо интимно и не е за развяване по мегданите и за суетно безпрекословно парадиране със знание или незнание.
Прекалените светци и Богу не са драги, а гордостта е смъртен грях!
цитирай
56. magicktarot - 54. demonwind, да не би да искаш да кажеш, че
21.01.2011 16:44
и моят блог е като Светлин Попа от Елхово и че е употребил доволни количества спиртни напитки?:)))))) Но да не се отплесваме, темата, ако може да се нарече въобще така - е друга. Поздрави!:)))
цитирай
57. magicktarot - 55. tili, наистина стана голямо писане,
21.01.2011 16:47
не мога съвсем да го оприлича на дискусия:))) А и пак да уточня - темата не е за вярата, нито за Бог... Поздрави!
цитирай
58. demonwind - 56. magicktarot
21.01.2011 17:04
Ааа, ако блога ти беше като Попа от Елхово, Бог нямаше и да припари до него - народа го е казал - "и лудия бяга от пияния" ;)))
цитирай
59. magicktarot - 58. demonwind, хахахах:)))
21.01.2011 17:16
чакай да не стане грешка и пак някой да разбере криво - та затова да си доуточня - Бог наистина не е влизал в блога ми, заглавието е в ироничен смисъл. Извинявай, че така уточнявам, но ако се позагледаш в коментарите ще разбереш защо го правя, в случая уточняването не е адресирано конкретно до тебе. Поздрави пак!:)))) /само сега някой пък да не каже, че Бог е вездесъщ, че не знам.../
цитирай
60. анонимен - народа яко е изкукуригал!!
21.01.2011 17:29
Тежко ни!!
цитирай
61. анонимен - Нейния случай(на естирбг) е описан отдавна!
21.01.2011 17:31
http://ceacbg.com/pod-manastirskata-loza/1517-prorok.html
цитирай
62. pevetsa - Приятели недейте, моля ви!
21.01.2011 19:55
Яков 3 глава
1 Братя мои, не ставайте мнозина учители, като знаете, че ще приемем по-тежко осъждане.
2 Защото ние всички в много неща грешим; а който не греши в говорене, той е съвършен мъж, способен да обуздае и цялото тяло.
3 Ето, ние туряме юздите в устата на конете, за да ни се покоряват, и обръщаме цялото им тяло.
4 Ето, и корабите, ако и да са толкова големи, и се тласкат от силните ветрове, пак с твърде малко кормило се обръщат на където желае кормчията.
5 Така и езикът е малка част от тялото, но много се хвали. Ето, съвсем малко огън, колко много вещество запалва!
6 И езикът, тоя цял свят от нечестие, е огън. Между нашите телесни части езикът е, който заразява цялото тяло и запалва колелото на живота, ни, а сам той се запалва от пъкъла.
7 Защото всякакъв вид зверове, птици, гадини и морски животни се укротяват и укротени са били от човечеството;
8 но езика никой човек не може да укроти; буйно зло е, пълен е със смъртоносна отрова.
9 С него благославяме Господа и Отца, и с него кълнем човеците създадени по Божие подобие!
10 От същите уста излизат благословение и проклетия! Братя мои, не трябва това така да бъде.
11 Изворът пуща ли от същото отверстие сладка и горчива вода?
12 Възможно ли е, братя мои смоковницата да роди маслини, или лозата смокини? Така също не може солена вода да дава сладка.
13 Кой от вас е мъдър и разумен? Нека показва своите дела чрез добрия си живот, с кротостта на мъдростта.
14 Но ако в сърцето си имате горчива завист и крамолничество, не се хвалете и не лъжете против истината.
15 Това не е мъдрост, която слиза от горе, но е земна, животинска, бесовска;
16 защото, гдето има завист и крамолничество, там има бъркотия и всякакво лошо нещо.
17 Но мъдростта, която е отгоре, е преди всичко чиста, после миролюбива, кротка, умолима, пълна с милост и добри плодове, примирителна, нелицемерна.
18 А плодът на правдата се сее с мир от миротворците.
цитирай
63. kleotemida - Така е Тили, вярата е нещо интимно, за някои и свещено. някои, обаче, смятат, че трябва да споделят знанията си с други.
21.01.2011 20:31
tili написа:
Не предполагах, че ще излезе такава оживена дискусия.
Вярата е нещо интимно и не е за развяване по мегданите и за суетно безпрекословно парадиране със знание или незнание.
Прекалените светци и Богу не са драги, а гордостта е смъртен грях!

Прекалените светци дали са драги на Бога или не, това само един Бог знае. Не мисля, че някой трябва да слага Бог в поговорки и клишета.
Но след всичките обяснения и всички хаха и хихи, изглежда дойде време да попитам и аз нещо. Та, след като никой никога не е искал да засегне когото и да било, дали невинността на забавлението с една християнка, каквато тя смята, че иска да бъде и трябва да бъде, е толкова невинно деяние? И осбено изведено в отделна тема от мястото на въпросния спор с цел развлекателност и присмех? И колко достойно е това?

Да попитам и авторката, дали смехът на многото блогери те направи с нещо по-достоен и по-качествен човек? В интерес на истината успя да ме накараш и да се усмихна. Не с постинга тук, а с един коментар, с който се опита да предугадиш публично мое мнение за нещо, които дори не съм чела и не мисля да чета. Нямам интерес към статията на Гроф, вервай ми. Влязох в коментарите заради това, че тенденциозно реши да се позабавляваш и позабавляваш една шепа блогери с вярата на една християнка. Добра или лоша, тя е такава.
Не мисля, че в моите коментари, обаче, съм говорила от името на Бог. Пиша всичко това тук и по-горе в коментарите от свое име. Разбирам написаното от теб пак от свое име и през собствените си виждания. И тях ли мислиш, че можеш да осъждаш, обсъждаш и да се присмиваш? Или след като подложи друго човешко същество на присмех, само за да разсмееш няколко блогера при цялата си хрисмост, смиреност и безободност, смяташ че с всеки друг върви същия модел? Не мисля, че ще ти се отвори парашута...
И вие, които се надсмивате, подсмивате и забавлявате за нечия сметка, какви сте? Хайде, дайте накакъв смислен и забавен отговор, за да се посмея и аз, не само да се усмихвам.
цитирай
64. magicktarot - 63. kleotemida, радвам се, че съм те усмихнала, наистина не искам да те засегна,
21.01.2011 20:41
пак повтарям. Неправилно приемаш този постинг за подигравка с вярата на блогърката. Подигравка е към държанието й към мене - повтарям, нарече ме мерзавка и служител на Луцифер - това не е изобщо християнско, нито е християнско да говориш от името на своя Бог.:)

Сега, моля те, не изкарвай Естирбг мъченица, че току виж ме обвиниш и че съм я разпнала по блогърски маниер. Защото може да мислиш, че се забавлявам за нейна сметка, но тя за моя сметка си чеше крастата като ЗАКЛЕЙМЯВА съвсем невинни християни, обвинявайки ги в мерзавство.
цитирай
65. estirbg - "мерзавка и служител на Луцифер"
21.01.2011 20:58
Моля те, дай коментарите където съм ги употребила към теб!!!
цитирай
66. estirbg - Съвсем ми падна в очите!
21.01.2011 21:41
Нали знаеш, че като не ми пускаш коментарите, ще се провикна от блога си и ще те обявя в лъжа и клеветничество, ЗАЩОТО Е МНОГО ЛЕСНО ДА СЕ ПРОВЕРИ - и ще те изоблича пред всички!!!!!
цитирай
67. tili - Малииии!
21.01.2011 21:56
:))))))))))))))))))))))))
цитирай
68. magicktarot - 65. estirbg, извинявай, пускам ти постингите, просто вечерях досега:)
21.01.2011 22:10
ети първият ти коментар в предишния ми постинг:
17. estirbg - Съжалявам, че трябва да те разочаровам, но ако си хвърлила едно око на темите ми в блога, би се досетила какво ще е мнението ми...
20.01 22:06
Фактът, че тези "феноменални способности" се учат и практикуват в „ню ейдж” уъркшопи и семинари е достатъчно показателен за връзката с нечисти демонични сили, които под съблазнителната идея за "себепознаване" изпълняват най-коварната си цел - грабят човешки души...за да не бъдат сами в огнената геена! Ако си прочела нещичко от работите ми, сигурно си разбрала, че това са мерзости в очите на Създателя...Що се отнася до извънземните, скоро ще публикувам пост, в който самият Бог е дал светлина за тяхното присъствие, действие и ужасни планове, защото извънземните не са нищо друго освен прокудения от небесните цивилизации Луцифер с бунтовническата армия от паднали ангели..."

Щом аз съм цитирала "мерзости в очите на Създателя", то значи съм мерзавка.

ето и следващия:

21. estirbg - Щом не ги виждаш сама, дори и да ти ги посоча, пак сърцето ти не би ги видяло...
20.01 23:56
Много са задебелели сърцата и очите ни, Маги, и щом думите на Всевишния те развеселяват, а не те навеждат на размисъл как да говорим за духовни неща. А и виждането ти "Стария завет- за евреите", "Новия-за християните" наистина ме озадачава...Искаш ли да говорим някой друг път на тези теми. Интересно ще ми е да чуя мнението ти. Що се отнася до срещи с Бога, не съм Му секретарка(асистентка). Посредник с Бога може да бъде само Исус и среща винаги можеш сама да си уредиш с простичка моитва...Извини ме, че ти припомних тези духовни опитности. Спокойна нощ и Бог да те пази!

Тук пък са задебелени очите и сърцето ми - изобщо - пълна характеристика:)

Ако аз в твой мирен постинг отправях такива думи към тебе, ти как би реагирала?

Но все пак - не разбрах защо така безцеремонно пишеш мнения от името на Всевишния. Това е основното, което ме разсмя и впечатли. Другото - не, писала съм ти в предишния постинг
цитирай
69. magicktarot - 66. estirbg, провиквай се колкото си искаш,
21.01.2011 22:17
откъдето си искаш, пълно твое право си е. Изобличавай ме в каквото и както си искаш. Аз не се чувствам като на съд:)
А да, и никога не съм се стремяла да съм високо в очите ти.
Поздрави!:)
цитирай
70. magicktarot - 62. pevetsa, благодаря ти за включването,
21.01.2011 22:36
добре би било този цитат да го вмъкнеш в предишния ми постинг, където естирбг започна да говори за мерзости и пр. - там той наистина би бил на място.

Аз тук, в този постинг, само се чудя и още продължавам да се чудя как тя може да пуска мнения на Всевишния за статията на Гроф:) И все още нямам обяснение. Поздрави!
цитирай
71. kleotemida - Маги, хайде да не се вкарваме в приключенски филми, а?! Има неща, които са видими и без много думи.
21.01.2011 22:42
А когато и думите са налице, тогава някои неща направо светят като семафори, каквито и декларации да бъдат дадени след това.

Аз съм християнка, но не "паса трева" и разбирам когато някой се опитва да манипулира нечие мнение и да подмени истината с привидната истина. Покажи ми къде точно Естир.бг те е нарекла с тези думи. И, ако е нарекла статията, че е мерзка или че подобни деяния идват от Луцифер, не ги експонирай към себе си, за да доказваш горното си твърдение, по начина по-който се опитваш да преекспонираш и защитата ми. Аз защитавам един човек, който защитава вярата си в противовес на желанието ти да го осмееш, да се позабавляваш с него и да се изгавриш с вярата му. И донякъде с моята. Предупредих, че не съм лесна, а от написаното до тук би трябвало да си разбрала вече, че правя разлика между светец и човек, който държи на думите си и убежденията си. Така че забележката бе излишна. И други са правили подобни опити на нейн гръб, макар че съм ги подминавала. Днес не издържах. Има хора, с които си струва да се поспори, защото не влизат в категорията на безнадеждно лошите, забележи, казвам хора, не християни, и няма разговорът да е безсмислен...
А невинните християни остави на Бога да оредели кои са. Не лепи ненужни етикети - и за виновност, и за невинност, когато ти самата не си наясно какво значи точно думата християнин. За да бъде определено един християнин дали е виновен или невинен трябва да бъде подложен на Божия съд. Това действие е забранено да се върши от човек, когато се осъжда вярата и делата за нея. А правото да съди не само християните, а и човеците е само на Спасителя (в онзи аспект, за който говорим). Добил го е не само като Син Божи, а и като Изкупител на човешките грехове. Нима смяташ, че можеш да си присвоиш Неговото право?...
Зная, че дори не ти е и минало през ума това, но нали виждаш, как всеки опит да се изкривят нещата само с цел оправдание и без основание, биват следвани от гаф след гаф в интерпретациите ти за християнството и от гледна точка точно на християнството :). Не е лесен такъв спор, не е лесно и оправдаването. Мисля, че знам как се чувстваш. Случвало ми се е и на мен, когато яко съм сгафяла и ме се налагало да се оправдавам. Още повече, когато съм мислела, че само ще се позабавлявам, а съм наранявала човека срещу себе си. В случая, ако мога така да се израя, има и смекчаващо вината обстоятелство. Хората не обичат да им се показват техните кривици или кривиците на това, което харесват - особено по тези въпросите, свързани с християнството или въобще вярата, защото са плашещи. Плашещи за тези, които не разбират сериозността на това, а колко повече, за тези, които поне мъничко са “в час”. И ни идва по-лесно да се оправдаем, да обвиним, да усмеем и да се подиграем, отколкото да вникнем в това, което искат да ни кажат отсреща, дори и с дорби намерения да са.

Мога да пиша още по въпроса, но е излишно. А че този постиг е опит за усмиване на блогерката и подигравка с вярата й, пак казвам, е видимо доста повече, отколкото даже предполагаш.

Спокойна нощ и спокойна съвест!
цитирай
72. estirbg - Коментарите си няма да коментирам! Нека другите да отсъдят!
21.01.2011 22:55
Но тъй като ти се похвали, че знаеш наизуст Библията, нека все пак да ти припомня нещо:
"16 Шест неща мрази Господ, Даже седем са мерзост за душата Му:
17 Надменни очи, лъжлив език, Ръце, които проливат невинна кръв,
18 Сърце, което крои лоши замисли, Нозе, които бърже тичат да вършат зло,
19 Неверен свидетел, който говори лъжа, И оня, който сее раздори между братя."
Притчи 6
Надявам се да не цензурираш Всевишния!
цитирай
73. анонимен - Тук
21.01.2011 23:01
Позволете ми, да ви разкажа една притча за Лека Нощ.
Тя е за всички, участвали в този "Разговор".
Блаженството на частта се крие в оценяването на Цялото.

"Един ден Мойсей срещнал в пустинята стар овчар,
който говорел лично на Бог. Думите на овчаря били
обикновени и прости - той говорел на Бог
като на свой много близък човек.
Овчарят говорел на Бог колко иска да Му помогне,
да го изпощи от въшките Му, да изпере дрехите Му,
да целуне нозете и ръцете Му.
Накрая той завършил молитвата си с думите:
„Когато си мисля за Теб, всичко,
което мога да кажа е „Ах!"
Мойсей бил ужасен и възкликнал:
„Осъзнаваш ли, че говориш със Създателя на Небесата
и Земята, а не със стария си чичо?"
Овчарят се почувствал много глупаво и попитал Мойсей
дали Бог ще му прости някога тази грешка.
Обаче, след като овчарят заскитал много тъжен в
пустинята, разкайвайки се за онова, което направил,
един божествен глас заговорил на Мойсей с укор:
„Мойсей, онова, което изглежда неправилно за теб,
е правилно за него.
Онова, което е отрова за един човек, е мед за друг.
Чистота и нечистота, леност и усърдие -
какво значение имат те за Мен?
Аз съм над всичко това.
Начините на обожание не могат да бъдат определяни
като по-добри или по-лоши - всички те са възхвала и
всички те са правилни. Обожаващият е онзи, който е
възвеличаван посредством обожанието - не Аз.
Аз не слушам думите.
Аз гледам човечеството отвътре.
Забрави езика - аз желая горене! Горене!
Бъдете приятели с този огън.
Изгорeте грандиозните си идеи и специалните си думи!"
цитирай
74. magicktarot - 71. kleotemida, ти май си адвокат, а не съдия - за Темида май подхожда повече съдия,
21.01.2011 23:07
ама май си и съдия - нещо много усърдно ме съдиш мене и ме обвиняваш във всички възможни грехове.
Моля те, отговори ми как точно естирбг защитава вярата си и къде? В настоящия постинг аз нищичко не споменавам за вярата й. Аз говоря едно - вие ми говорите съвсем друго.

И още не сте ми отговорили как така естирбг пуска мнение на Всевишния - мене това основно ме интересува - и съм го написала, и нищо, ама нищичко повече. То ако тръгнем така, от вярата ще се прехвърлим към сексуалния живот на блогерката, към професия, ежедневни навици - и можеш да ме обвиниш и нещо във връзка с тях в стремежа си да й ги защитаваш.п Хубаво е човек да защитава друг, но моля да не е в блога ми. Понеже аз никого не обвинявам.

Не съм сгафила аз - повтарям - сгафила е естирбг, пускайки мнение на Всевишния.

И последно - за кой ли път ти повтарям, че не съм против твоята вяра и чиято и да е вяра, самият постинг го показва. Доста тъп постинг, просто се учудвам, че го приемаш толкова навътре, още повече, че вече за хиляден път казвам, че постингът ми не е против тебе /егати самочувствието имаш, как можеш въобще да мислиш, че е свързан с тебе, та аз дори не те познавам/, против християнството, вярата, Бога - постинга е насочен против глупостта човешка.

Не знам кои са кривиците ми. Аз спокойно си цитирах Гроф, когато дойде естирбг. Каза, че работата му е мерзост. Това аз го приех и нищо нямаше да последва. Но когато някой си позволи да пуска мнение на Всевишния - тогава вече реших да пусна и аз своето.

Айде, отивам да си лягам, че съм бременна и отвреме-навреме ми се доспива. И по-спокойно, не съм с лоши чувства към вас, които и да сте:))) И стига ме поучава, после току виж ми искаш да ти плащам частни уроци по несъдене.

И за последно: ти ме осъждаш със следното си изказване:
А невинните християни остави на Бога да оредели кои са. Не лепи ненужни етикети - и за виновност, и за невинност, когато ти самата не си наясно какво значи точно думата християнин. За да бъде определено един християнин дали е виновен или невинен трябва да бъде подложен на Божия съд. Това действие е забранено да се върши от човек, когато се осъжда вярата и делата за нея. А правото да съди не само християните, а и човеците е само на Спасителя (в онзи аспект, за който говорим). Добил го е не само като Син Божи, а и като Изкупител на човешките грехове. Нима смяташ, че можеш да си присвоиш Неговото право?...
цитирай
75. magicktarot - 72. estirbg - Надявам се да не цензурираш Всевишния!
21.01.2011 23:11
айде пак, като за лека нощ - още една доза "Всевишен" - понякога на човек му върви.

Кога съм те цензурирала, та се надяваш да не цензурирам Всевишния? Ако реша ще си го цензурирам и още как!!!
Майтап бе, Уили, казах на Темида, че ще лягам, айде лека!
цитирай
76. magicktarot - 73. анонимен, благодаря ти за притчата,
21.01.2011 23:19
само че в нея овчарят разговаря пряко с Бога, а не го цитира, пускайки негово Божие мнение в моя блог, което е против пусната от мен статия на друг автор - и в блога на Мойсей също не пуска нищо - той си говори за себе си с Бог, а тук естирбг заклеймява мой любим автор:) Аз нямам нищо против тя да си заклеймява каквото и да е, но да не е в моя блог и да не е от името на Всевишния - а от нейно име, това вече го повтаряме много пъти.

Би ли ми подал/а източникът на тази притча? Не съм я срещала, а и да съм - не помня къде?
цитирай
77. zlokuche - Еххх...пак естирчето...развесели ме добре
21.01.2011 23:26
Тя и на мен ми говори и от свое име, и от името на Бог, и анонимно...голям смях пада.
цитирай
78. magicktarot - 77. zlokuche, благодаря ти за коментара,
21.01.2011 23:30
наистина голям смях, да не би те двете с клеотемида да са някакъв тръст за доставка на смях по домовете? Ако е така - много са яки!:))))) И - да не забравяме - естирбг - защото Естир се разграничи от нея - виж по-горе в коментарите.
цитирай
79. zlokuche - Коментарите ги прочетох
21.01.2011 23:34
Правя разлика между Естир и ЕстирБГ (също позната като библейската какичка (tm)). Последната в тандем с клеотемида ме разсмиват повече от Лоурел и Харди.
цитирай
80. анонимен - Тук
21.01.2011 23:42
Извинявай, но сега не бива да ти казвам.
Нека, да оставим това за друг път!
Когато придобия повече увереност,
откъде я знам - самият аз.
цитирай
81. magicktarot - 79. zlokuche :))))))
22.01.2011 00:03
:)))) Само се моля сега да не излезе, че Лоуръл и Харди не са комици, а библейски персонажи, че не знам...
цитирай
82. magicktarot - 80. анонимен
22.01.2011 00:06
Е хем си анонимен, хем не знаеш откъде знаеш притчата... това не е коректно спрямо мене, не искам кой знае какво... но твоя воля... Айде бързо добивай увереност, че друг път надали ще има - единствен Създателят знае това, а ние сме длъжни да използваме всеки един подарен ни миг...
цитирай
83. bogolubie - Прочетох всички коментари и реших пак да пиша нещо.
22.01.2011 05:26
И най-добрата истина, която ни е от полза, може да остане в сърцето ни, ако ни е подадена с любов и добронамереност. Но ако бъде хвърлена високомерно като топка, с която да замерят някого,тя просто отскача обратно. На Маги Божиите думи й са хвърлени в лицето и то мимоходом, защото нямали време. Ето, това е страшното. Това е поставяне над Бога. Обида и към Божието Слово, което е Бог, обида и към Маги, която също като нас, е Божие детенце, независимо на каква възраст е.
Когато поднасяш храна или просто почерпка някому, не му го подхвърляш с горделива надменност и фалшива милост, но го поставяш внимателно пред него или в ръцете му. А Словото Божие е духовната храна за душата. Ние не сме с нищо по-вече от другите. Затова Господ ни учи да считаме другите за по-горни от нас. Всеки израства духовно постепенно, така, както по плът растем постепенно и неусетно, обгрижвани от близките си. Обгрижвани сме от Бог и ангелите Му незабележимо, но и духовното порастване става постепенно. Ние, хората, може да имаме някаква дан за порастването на този или онзи, както и за нас някой има такъв принос, но Този, Който прави да расте един човек, е Бог. Затова Господ ни учи, че не , който сади и пои е Бог, а Този, Който прави да расте. За жалост имаме такива братя или сестри, Които не се съобразяват с тази истина и се изживяват като богове, или по-скоро като нещо друго, защото самият БОГ НИ ДАВА СВОБОДНА ВОЛЯ, а те се стремят да ни направят като техни роботи. Освен Слово Божие, Бог ни е създал с мозъци и сърца. Всеки, в даден момент на духовно съзряване, ще коленичи пред Бога. Но това не е наше дело, а Негово.
Мир за всички нас и слава на Бог Любов! Амин!!!
С обич в Христа: ЕСТИР!
цитирай
84. magicktarot - ЕСТИР, много ти благодаря за тези думи!
22.01.2011 09:25
Умиротвориха ме по прекрасен начин, а предполагам и на другите така ще подействат и ще бъдат завършек на коментарите!
С обич в Христа: Соня
цитирай
85. bogolubie - Бъдете благословени
22.01.2011 15:43
и закриляни от живия и истинен Бог! Амин!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2718976
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953