Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2011 16:45 - СЕКСУАЛНА ОРИЕНТАЦИЯ И ПРЕДПОЧИТАНИЯ - защо са толкова интересни?
Автор: magicktarot Категория: Тя и той   
Прочетен: 15115 Коментари: 33 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
            Всеизвестно е, че сексът движи света. Това, че нещо е всеизвестно, не значи, че е вярно, но движи или не – няма значение. Факт е, че хората се интересуват от него. И само да им попадне някаква сексуална информация за някого – независимо достоверна или не – този някой е белязан за вечни времена с нея. Както се казва – иди доказвай после, че нямаш сестра...

Интересуват си се хората по отношение на секса – дали ще е за другите – познати, околни, дали за известни личности, дали за познати на познати – няма значение, достатъчно е да са от вида Хомо сапиенс (може и не дотам сапиенс). Никой не отказва да получи сексуална информация за друг – стига да му падне. Дали ще е от съседката, от колегата, от пресата, от други медии – няма значение, важното е да има.

Защо едно толкова нормално и повсеместно срещано, физиологично  нещо ще запалва и поддържа такъв интерес? Защо не се интересуваме кой какви хранителни предпочитания има (и те може да са много перверзни), кой как се изхожда (отделянето също може да бъде обект на извращения), кой как точно диша (някой например може да диша съвсем нестандартно, но никой няма да го обяви за извратен по тази причина)?

Причините са много и няма да ги изброявам. Ще спомена само една (предполагаема) – ужасно продължителното заклеймяване в отрицателен аспект на секса от действащите религии, а и от някои политически-обществени строеве като социализма например. Независимо, че на запад вече са минали над петдесет години от т.нар сексуална революция, а у нас поне двадесет, тези години явно не могат да заличат вековете на изкривено възприемане на нещо толкова всекидневно и физиологично. Сексът си остава с ореол на „забранения плод”  и това си е...

От друг аспект – има резон в това да обявиш нещо за лошо и изобщо  - за отрицателно, и да го изкривиш. В случая със секса това, може би, донякъде спомага да се спре  разпространението на венерически болести. Дали е така – не знам, нямам толкова глобален поглед над нещата...

Лошото е, че този тип изкривяване на възприятието е довел до пораждането на наистина необозрим брой извращения, злоупотреби и какви ли не още неприятни неща. Ще спомена само изнасилванията и сексуалното робство... Има племена, които не са били докоснати от някоя от основните религии, живели са си самостоятелно – тези племена, странно наистина, не познават изнасилването изобщо... Може на европееца да му изглеждат разюздани и промискуитетни, но при тях няма изнасилвания. Не могат да разберат изнасилването дори и като понятие само...

Но да не свършвам (хммм...) в този неделен следобед с нещо толкова неприятно...:) Общо взето – нямам нищо против интереса към секса... Все пак – и творците на жълта преса трябва да ядат, а без секс кой знае какво масово физиологично действие щяха да измислят и да го обявят за интересно, за да попълват съответното перо...А после ще трябва и религии нови да се сътворяват и налагат, и обществени строеве – за да може набелязаното физиологично действие да навлезе трайно в човешкото съзнание по начин, който предизвиква безотказен интерес... J))



Тагове:   секс,   интерес,


Гласувай:
29



1. svoboda64 - Уф, Маджик :)
11.09.2011 19:28
И въпросът за секса, както и предишния, който беше повдигнала, не са толкова прости и еднозначни...

От енергийна гледна точка, сексът е създаване и освобождаване на енергия. Въобще не е безразлично "кой ти е партньор". Още повече, че това означава достъп до енергийната система на друго същество... Някои го наричат "достъп до Библиотеката".

От социумно-цивилизационна гледна точка, табутата спрямо секса преди брака се налагат от буржоазията, която иска да се разграничи като новоизгряващо съсловие от аристокрацията (предимно, която е промискуитетна) и да наложи свои ценности в обществото. Което успява да направи, защото се оказва, че тя държи парите, т.е. основното разменно средство, което е ключът към строежа и развитието на всякакви социални институции в т.нар. "демократични общества", наложени окончателно към 18 век на Запад... а после и по други континенти (известно е защо:)))

И последно, интересът към сексуалните авантюри на този или онзи е основателен, защото сексът е сила, т.е. кой ти дърпа конците. По онзи нерационален начин, който ако не бъде поставен под рационален контрол от кукловодите... може да има много "лоши" последици, защото човекът се изплъзва от предишните си "стопани", било то родители, съпруг/а и т.н.

Така всичко си идва на мястото... относно "нездравия" интерес към секса и сексуалните авантюри :))))
цитирай
2. darcy - Сексът е по-удобен като табу
11.09.2011 20:51
Хората се интересуват от "срамотиите" точно защото са неприлични.
Например ако беше толкова нормално жените да ходят през лятото голи до кръста както мъжете, нямаше да има цицомани :-D
цитирай
3. hristo27 - Винаги темите над които е наложено ...
11.09.2011 21:22
Винаги темите над които е наложено табу са най-интересни и търсени за тинейджърите. Така, че нищо ново под слънцето...
цитирай
4. apostapostoloff - И сексът, и любовта силно
12.09.2011 05:20
се надценяват. Точно затова не те, а парите движат света.
цитирай
5. malkiatprintz - Абсолютно съгласен с Дарси - здр...
12.09.2011 06:01
Абсолютно съгласен с Дарси - здрависването (допирът на длани) не се счита за неприлично, прегръдката - също, целувкта - донякъде (от някои), а сексът.... ако хората гледахме на секса като на нещо обичайно (макар и по-интимно) като здрависването (както не подаваме ръка на всекиго, така и не е речено, че трябва да правим секс с всекиго), тогава нямаше да го има и този нездрав интерес. А за венерическите болести... хъм... в древността се споменава за различни болест и епидемии, но не и за венерически болести... странно... Хехехехе... обаче представяш ли си, Меджик, гаджетата да се свалят нарпимер:
- Скъпа, хайде да дишаме заедно...
- У вас или у нас?
- А какво ще кажеш за пейка в парка?
- Само да не ни види някой...
:):):):)
цитирай
6. kite333 - Сексът е радост и е нещо съвсем естествено:))
12.09.2011 08:54
Кой,как, с кого,по какви начини и колко си е лично предпочитание.
Табутата са относителни и субективни.Границите на поносимост към различните неща в секса също са субективни и индивидуални(стига да няма патология де)
А прекомерния,нездрав интерес към секса за мен е признак на нисък интелект.
Поздрави меджик !
цитирай
7. magicktarot - Благодаря ти за този невероятен коментар, Свобода! :)))
12.09.2011 09:33
svoboda64 написа:

От енергийна гледна точка, сексът е създаване и освобождаване на енергия. Въобще не е безразлично "кой ти е партньор". Още повече, че това означава достъп до енергийната система на друго същество... Някои го наричат "достъп до Библиотеката".

От социумно-цивилизационна гледна точка, табутата спрямо секса преди брака се налагат от буржоазията, която иска да се разграничи като новоизгряващо съсловие от аристокрацията (предимно, която е промискуитетна) и да наложи свои ценности в обществото. Което успява да направи, защото се оказва, че тя държи парите, т.е. основното разменно средство, което е ключът към строежа и развитието на всякакви социални институции в т.нар. "демократични общества", наложени окончателно към 18 век на Запад... а после и по други континенти (известно е защо:)))

И последно, интересът към сексуалните авантюри на този или онзи е основателен, защото сексът е сила, т.е. кой ти дърпа конците. По онзи нерационален начин, който ако не бъде поставен под рационален контрол от кукловодите... може да има много "лоши" последици, защото човекът се изплъзва от предишните си "стопани", било то родители, съпруг/а и т.н.

Така всичко си идва на мястото... относно "нездравия" интерес към секса и сексуалните авантюри :))))


Нямам какво да добавя просто!
Този "достъп до Библоитеката" не съм го срещала досега, впечатляващо звучи. Понеже Борхес ми е много любим автор и ми се струва, че често използва Библиотеката в творчеството си, има ли нещо общо с него?
цитирай
8. magicktarot - Така е, Дарси, точно тази "неприличност" и някои други неща
12.09.2011 09:38
darcy написа:
Хората се интересуват от "срамотиите" точно защото са неприлични.
Например ако беше толкова нормално жените да ходят през лятото голи до кръста както мъжете, нямаше да има цицомани :-D

предизвикват интереса, съгласна съм... В Япония например, отиваш в публичен дом и там леглата са разположени като маси в ресторант - едно до друго, и се виждаш със "съседите по легло" - и май никой не се заглежда в съседите и какво правят...:))))
цитирай
9. magicktarot - Привет, Христо!:)
12.09.2011 09:41
hristo27 написа:
Винаги темите над които е наложено табу са най-интересни и търсени за тинейджърите. Така, че нищо ново под слънцето...

Де да беше само за тийнейджърите!:))) Даже ми се струва, че съвременните тийнейджъри отговарят на описанието за "младежи от ерата на Водолея" - повечето от тях някак не осъзнават секса като табу и май нямат този интерес към него, какъвто имат по-старите поколения... така ми се струва де, не ми се ще да обобщавам... Поздрави!:)
цитирай
10. анонимен - Глупаво
12.09.2011 09:43
Глупаво и нескопосано подредена статия. Какво би разбрал един тинейжър на 17-18. Абстрахирайте се от опита и знанията си и ще разберете... Такива статии трябва да се трият.
цитирай
11. magicktarot - Привет, Апостолов!:)
12.09.2011 09:47
apostapostoloff написа:
И сексът, и любовта силно се надценяват. Точно затова не те, а парите движат света.

Съгласна съм, но частично. Парите, колкото и да са силни, са все пак нещо виртуално и е възможно в един момент да изчезнат, дори хората да продължат да съществуват... А сексът и любовта май няма да изчезнат, докато има хора по земята... :) Иначе съзнавам силата на парите - само ще добавя, че тяхната виртуалност се превръща в реалност единствено, когато ги нямаш...:)))))
цитирай
12. magicktarot - Ха хахах, Принце! :))))
12.09.2011 09:58
malkiatprintz написа:
Абсолютно съгласен с Дарси - здрависването (допирът на длани) не се счита за неприлично, прегръдката - също, целувкта - донякъде (от някои), а сексът.... ако хората гледахме на секса като на нещо обичайно (макар и по-интимно) като здрависването (както не подаваме ръка на всекиго, така и не е речено, че трябва да правим секс с всекиго), тогава нямаше да го има и този нездрав интерес. А за венерическите болести... хъм... в древността се споменава за различни болест и епидемии, но не и за венерически болести... странно... Хехехехе... обаче представяш ли си, Меджик, гаджетата да се свалят нарпимер:
- Скъпа, хайде да дишаме заедно...
- У вас или у нас?
- А какво ще кажеш за пейка в парка?
- Само да не ни види някой...
:):):):)

За обичайността - и аз съм съгласна, даже в един от предишните си коментари - към Христо27 споменах за наблюденията си към съвременните тийнейджъри - те май възприемат секса като нещо съвсем обикновено... :)
За болестите - не съм се ровила много, но май сифилиса го донасят в Европа моряците на Колумб... Наистина странно! В художествени средновековни текстове се описват хора с кожно-венерически прояви, но не си спомням да съм срещала такива неща в антични или други древни текстове... Може би просто не си спомням, но наистина интересно...
Поздрави и успешна седмица!:)
цитирай
13. magicktarot - Привет,Кайти!:) И аз твърдя, че е нещо съвсем физиологично...:)
12.09.2011 10:09
kite333 написа:
Кой,как, с кого,по какви начини и колко си е лично предпочитание.
Табутата са относителни и субективни.Границите на поносимост към различните неща в секса също са субективни и индивидуални(стига да няма патология де)
А прекомерния,нездрав интерес към секса за мен е признак на нисък интелект.
Поздрави меджик !

За ниския интелект - твърде обобщаващо ми звучи... Даже, може би, съм на обратното мнение... Ако говорим за умственоизоставащи хора - например болни с различни синдроми - при тях най-често няма такъв "нездрав" интерес - хич не ги интересува кой с кого спи, как и т.н. Ако говорим за тъпи хора, в смисъл такива с ограничени възгледи и подобни - те също май не се интересуват от странични неща в секса - за тях е важно просто да го правят... Хм, не ми стана много ясно с този нисък интелект...
Поздрави!:)
цитирай
14. kite333 - Ако интересът не е свързан с обслужване на интереси
12.09.2011 10:22
(политически и разни такива) или с цел манипулиране,а е просто
нездраво и нечисто любопитство към секса и то на околните,ми се струва твърде глупаво,първично и ...уф де да знам как да го обясня :))
Нещо като интересът към предавания от типа Биг брадър или подобни.Все съм се чудила какъв човек трябва да си,за да ти е хубаво и интересно да се ровиш там,където е лично и понякога нечистоплътно.
А точно и такива хора се интересуват и от сексуалните ориентации и предпочитания на другите.
И това за мен също е една от причините - психология,манталитет и интелект.
Успях ли с обясненията много дълги станаха :))
цитирай
15. vmir - Според мен, сексът е обект на всеобщ интерес, защото се очаква да стане безплатен,
12.09.2011 10:49
и това продължава през цялата история на човечеството, даже е имало и нарочен декрет в началото на съветската власт. А някои наистина вярват, че е безплатен, даже и трупат пари от него, вместо да дават.
цитирай
16. magicktarot - Разбрах те, Кайти :))) И на мен ми се вижда глупаво това, казвам го и в текста - що се отнася до чистата физиология... :)
12.09.2011 11:21
kite333 написа:
(политически и разни такива) или с цел манипулиране,а е просто
нездраво и нечисто любопитство към секса и то на околните,ми се струва твърде глупаво,първично и ...уф де да знам как да го обясня :))
Нещо като интересът към предавания от типа Биг брадър или подобни.Все съм се чудила какъв човек трябва да си,за да ти е хубаво и интересно да се ровиш там,където е лично и понякога нечистоплътно.
А точно и такива хора се интересуват и от сексуалните ориентации и предпочитания на другите.
И това за мен също е една от причините - психология,манталитет и интелект.
Успях ли с обясненията много дълги станаха :))

и личностовите особености... Не мога да разбера обаче съгласна ли си, че интересът към секса е голям в по-глобален мащаб, или не си съгласна? Това няма нищо общо с интелекта на хората, а и средния интелект не е кой знае какъв май (което не значи, че не се развива и не напредва)...:)))
Споменатите от теб риалити "шоута" и тяхната гледаемост са донякъде показател за хората, за жалост... както и многочитаемата жълта преса... Кроули казва - всяка минута се ражда по един глупак; или Марк Твен - добре, че глупаците са толкова много, та на техния фон да изглеждаме умни...:)))
цитирай
17. magicktarot - Ха хахаха :)))) Вмир, разби ме!:))))
12.09.2011 11:22
vmir написа:
Според мен, сексът е обект на всеобщ интерес, защото се очаква да стане безплатен, и това продължава през цялата история на човечеството, даже е имало и нарочен декрет в началото на съветската власт. А някои наистина вярват, че е безплатен, даже и трупат пари от него, вместо да дават.

Вярата е всичко!:))))) Поредното доказателство!!! :))))
цитирай
18. apostapostoloff - Парите са всичко друго, но не и виртуални, защото
12.09.2011 11:35
с тях можеш да си купиш ВСИЧКО, което радва човешкото сърце. Включително секс и любов.
цитирай
19. magicktarot - Съгласна съм за това, че можеш да си купиш секс и любов - в наше време...
12.09.2011 11:41
apostapostoloff написа:
с тях можеш да си купиш ВСИЧКО, което радва човешкото сърце. Включително секс и любов.

Не знам защо да не може тези неща да се купят с нещо виртуално - като парите...Всъщност - няма значение дали ги възприемаме като виртуални или не... Но се сещам за едно нещо, което не можеш да си купиш с тях и което основно радва сърцето ти - а и определя другите радости - ЖИВОТА... Не се сещам за някой, ритнал камбаната и успял след ритването да си купи още живот, та да продължи веселбата...:)))
цитирай
20. mt46 - Да,
12.09.2011 11:54
някои религии потискат секса... Но "сексуалната революция" така го отприщи, че се появиха доста негативи - нови болести, рухване на традиционното семейство, както и на други морални ценности... Нужно е да се придържаме към "златната среда"... :)
цитирай
21. kite333 - Мммм много ме накара да се замисля :))
12.09.2011 12:35
за глобалния мащаб съм съгласна разбира се.Само,че причините за интереса,ако тръгнем да ги разискваме глобално и се върнем много назад във времето- ще е бая дискусия :))
Основния въпрос- защо точно секса предизвиква този интерес ?
Дали идва от религията- най-вече ,или зависи от това колко е напреднала културата.И мисленето.
Или е микс от всичко.
Честно казано не мога да дам категоричен отговор.
Много е трудно :))
Поздрави !
цитирай
22. magicktarot - Така е, Марин!:) Да вметна - "златната среда" в тема със сексуална насока
12.09.2011 14:48
mt46 написа:
някои религии потискат секса... Но "сексуалната революция" така го отприщи, че се появиха доста негативи - нови болести, рухване на традиционното семейство, както и на други морални ценности... Нужно е да се придържаме към "златната среда"... :)

звучи малко многосмислово...;))) Поздрави!:)
цитирай
23. magicktarot - Кайти, и ти ме накара да се замисля -
12.09.2011 14:51
kite333 написа:
за глобалния мащаб съм съгласна разбира се.Само,че причините за интереса,ако тръгнем да ги разискваме глобално и се върнем много назад във времето- ще е бая дискусия :))
Основния въпрос- защо точно секса предизвиква този интерес ?
Дали идва от религията- най-вече ,или зависи от това колко е напреднала културата.И мисленето.
Или е микс от всичко.
Честно казано не мога да дам категоричен отговор.
Много е трудно :))
Поздрави !

за дискусиите... То която и тема да подхване човек, практически дискусиите по нея могат да се прострат отвъд Безкрайността, така си е! :)))))) Защото, най-опростенчески казано - всичко е свързано с всичко - и нЕма излизане!:)))) Благодаря ти, че откликна, поздрави отново!:)
цитирай
24. ekspertenkolektivz - Интересно е защото...
12.09.2011 15:44
докато говорим за него ...го правим! :) Е, това не е ли прекрасно и безопасно заместващо средство! Ако бяхме животни темата за секса винаги щеше да е само практика, а при нас е и виртуалност.
цитирай
25. get - - Странен разговор се заформи(л) ?! - Аз съм "пас" :))
12.09.2011 23:21
„Не търси Пътя, той сам ще ти се открие ! – когато постигнем, изкуството на мълчанието – Ще чуем Глас(Ът) ! ... може и Никой да не го е казал ?
Спомни си Магеснице ?!
- Героят хранеше Орлицата, по Пътя за Горната земя ! ... с жива плът !!
- Геният Хайтов го е казал, повторил в разказите си(по причина че е Гений !?)
– Жената е като Орлицата – Нея требе да я храниш с жива плът – не ... мърша !!

от Гет ктист - Брат в Задругата на Силата
цитирай
26. magicktarot - Привет, Експертенколектив!:) За животните не мога да съм сигурна -
17.09.2011 07:10
ekspertenkolektivz написа:
докато говорим за него ...го правим! :) Е, това не е ли прекрасно и безопасно заместващо средство! Ако бяхме животни темата за секса винаги щеше да е само практика, а при нас е и виртуалност.

може и те да имат т.нар. вируални действия (все пак - твърди се, че всичко се командва от мозъка)... За хората - така е, но май това се отнася за всичко, не само за секса...:)))
цитирай
27. magicktarot - Привет, Гет! :) Извини ме за бавното реагиране!
17.09.2011 07:15
get написа:
„Не търси Пътя, той сам ще ти се открие ! – когато постигнем, изкуството на мълчанието – Ще чуем Глас(Ът) ! ... може и Никой да не го е казал ?
Спомни си Магеснице ?!
- Героят хранеше Орлицата, по Пътя за Горната земя ! ... с жива плът !!
- Геният Хайтов го е казал, повторил в разказите си(по причина че е Гений !?)
– Жената е като Орлицата – Нея требе да я храниш с жива плът – не ... мърша !!

от Гет ктист - Брат в Задругата на Силата

Ха, много двусмислено се получава - това живата плът и мършата!:) Но и точно! И отново много находчива аналогия от твоя страна - жената като орлицата, която може да те преведе от един свят в друг... Страхотно сравнение,наистина!

Хайтов не съм го чела задълбочено и не се сещам какво визираш с него, което не пречи да поправя този пропуск... :)
Поздрави и честит празник - София,Вяра, Надежда и Любов!

цитирай
28. get - - Магеснице-Magick(tarot) - ще си позволя така да изпиша нейма ти !!
17.09.2011 13:30
magicktarot написа:
get написа:
„Не търси Пътя, той сам ще ти се открие ! – когато постигнем, изкуството на мълчанието – Ще чуем Глас(Ът) ! ... може и Никой да не го е казал ?
Спомни си Магеснице ?!
- Героят хранеше Орлицата, по Пътя за Горната земя ! ... с жива плът !!
- Геният Хайтов го е казал, повторил в разказите си(по причина че е Гений !?)
– Жената е като Орлицата – Нея требе да я храниш с жива плът – не ... мърша !!

от Гет ктист - Брат в Задругата на Силата

Ха, много двусмислено се получава - това живата плът и мършата!:) Но и точно! И отново много находчива аналогия от твоя страна - жената като орлицата, която може да те преведе от един свят в друг... Страхотно сравнение,наистина!

Хайтов не съм го чела задълбочено и не се сещам какво визираш с него, което не пречи да поправя този пропуск... :)
Поздрави и честит празник - София,Вяра, Надежда и Любов!



- Един на пръв поглед битов филм ... има такива дълбоки философски прозрения(послания), така че, блестящият ти интелект ще ти даде възможност да осмислиш - Реалностите диктувани от Предопределнието и формиращи "мъжкото начало", тоест това което прави от мъжът ... Мъж-Херос-Сабазий-Свободен ! (филма се казва "Мъжки времена").
- Във целият този процес на формиране(то) от ординарен мъж в ... Херос, изключително място заема "Жената"(в Трите й ипостаза).
- Не смятай че е случаен, синкретичният й образ ! - София, която е изградена(е синтеза) от Вярата, Надежда и Любовта !!

Поздрави и честит празник - София,Вяра, Надежда и Любов ! - мили дами, защото ... какво щеше да бъдем без вас мъжете ?!! :))

от Гет ктист - Брат в Задругата на Силата", той и Бяал Шем Тов (?)

цитирай
29. kostadinovd - Сексът е много интимно нещо.
19.09.2011 10:13
Точно това го прави , толкова любопитно и интересно.Поздрави !
цитирай
30. magicktarot - Привет отново, Гет!:) Пак закъснях...
20.09.2011 11:08
get написа:


- Един на пръв поглед битов филм ... има такива дълбоки философски прозрения(послания), така че, блестящият ти интелект ще ти даде възможност да осмислиш - Реалностите диктувани от Предопределнието и формиращи "мъжкото начало", тоест това което прави от мъжът ... Мъж-Херос-Сабазий-Свободен ! (филма се казва "Мъжки времена").
- Във целият този процес на формиране(то) от ординарен мъж в ... Херос, изключително място заема "Жената"(в Трите й ипостаза).
- Не смятай че е случаен, синкретичният й образ ! - София, която е изградена(е синтеза) от Вярата, Надежда и Любовта !!

Поздрави и честит празник - София,Вяра, Надежда и Любов ! - мили дами, защото ... какво щеше да бъдем без вас мъжете ?!! :))

от Гет ктист - Брат в Задругата на Силата", той и Бяал Шем Тов (?)


Благодаря за комплимента!:)))

Този филм е невероятен - гледала съм го, но наистина, мъжете ги впечатлява много повече от жените - това съм забелязала! Явно има защо!

А тези две поредици-вериги, ако мога така да ги нарека - Мъж-Херос-Сабазий и София - "сбор" от Вяра, Надежда, Любов са си мъдрост/знание, поднесени един вид наготово, благодаря ти! Вериги, по които да потече мисълта! Поздрави!:)

цитирай
31. magicktarot - Здравей, Костадинов! :)
20.09.2011 11:10
kostadinovd написа:
Точно това го прави , толкова любопитно и интересно.Поздрави !

Така си е, Костадинов. Може би тази скрита част някак е останала и досега, въпреки т.нар. сексуална революция... Поздрави!:)
цитирай
32. tili - Тълкуванието на Свобода
25.09.2011 22:15
най-пълно се покрива с моето мнение. каквото и да си говорим - секса е притежание и подчинение. Макар и временно. Не случайно беше измислен безогледният и безчувствен секс на сексуалната революция - като желание за пълна свобода. Която е невъзможна, разбира се:)
цитирай
33. magicktarot - Съгласна съм с тебе, Тили! :)
27.09.2011 10:53
tili написа:
най-пълно се покрива с моето мнение. каквото и да си говорим - секса е притежание и подчинение. Макар и временно. Не случайно беше измислен безогледният и безчувствен секс на сексуалната революция - като желание за пълна свобода. Която е невъзможна, разбира се:)


Свободата може да е невъзможна, но нашата Свобода (с която сме съгласни) наистина си я бива и ми изглежда напълно възможна! :))) Благодаря ти за коментара!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2732687
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953