Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 18:54 - ЕНЕРГИЯТА И СИГУРНОСТТА – загадки или несъществуващи неща?
Автор: magicktarot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12952 Коментари: 42 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 „Основната цел в живота на Тесла е да направи употребяваната енергия толкова евтина, че целият свят да живее в охолство. Към края на живота си е толкова близо до осъществяването на това, че финансиращите го корпорации оттеглят подкрепата си, страхувайки се, че той ще подкопае монополите, направили ги богати. Тесла е един от двамата, отказали Нобелова награда (другият е Жан-Пол Сартр).”

Р.А.Уилсън „Космически спусък. Последната тайна на Илюминатите”

     Енергията – нещо, което има много измерения, изяви, описания и смисли. Факт е, че в т.нар. цивилизован свят, повечето хора са принудени да работят основно, за да си доставят различна енергия – в това понятие включвам и енергията, доставяна от храната. Тук няма да се отплесвам в теории за конспирацията и подобни постановки. И без тях е видно, че е така. Няма да говоря и за екология. Отвсякъде е ясно, че добиването на някои видове енергии съсипва Земята. Съсипва и хората. И много други същества...

     Искам да направя само бегъл паралел между енергията и сигурността. Да, както казва Остап Бендер, сигурност може да ти даде само застрахователна компания, но като се абстрахирам от тази постановка, установявам, че живея така, все едно постоянно съм сигурна във всичко... Например – сигурна съм, че като заспя през нощта, ще се събудя сутринта. Сигурна съм, че като се събудя, ще имам енергия да стана, ще имам енергия и да дишам... Сигурна съм, че тялото ми няма да се е разпаднало на съставните си кварки, така разпаднато няма да се телепортира и да се обедини на Галапагос, след което аз, вместо да се събудя в леглото си, да отворя очи там... Квантовата физика казва, че има вероятност всяко едно нещо да направи в един момент горното „пътешествие”... Тази вероятност била твърде малка, но я имало. И аз започвам да се чудя – откъде у мен тази сигурност?

     Преди години си говорих с един мой познат, който се опитваше да ме убеди, че самият той живее с усещане за постоянна несигурност. Когато го попитах:

-                –  Ти като ставаш от леглото, преди да стъпиш на пода, проверяваш ли осезателно с крак дали въпросния под е там – защото може той да се е дематериализирал, докато спиш? И да е останало само неговото визуално изображение, т.е. той да е нещо като мираж в пустинята? Напипваш ли пода с крак, преди да стъпиш смело?

     Той се забави за кратко и си призна, че не проверява дали пода е там. Излезе, че само си мисли, че живее с усещане за постоянна несигурност...

     Според квантовата физика няма нищо сигурно. Или, с други думи, сигурно е, че няма нищо сигурно. Е, слава Богу, с последното твърдение се оказва, че все нещо сигурно има!

     Но къде е тук енергията? Тя е сложно нещо, както казах по-горе. Ще направя само едно прибързано заключение, защото нямам много време да пиша в момента. То е, че когато се сбъдне мечтата на Никола Тесла, хората ще имат още по-голяма степен на сигурност. Тя пак ще е имагинерна, но ще е повече от сега съществуващата. А от много глава не боли, както се казва... Дано се случи скоро!

 




Гласувай:
34



1. injir - Spored izchisleniyata mu, ener...
03.07.2011 19:01
Spored izchisleniyata mu, energiyata, koyato moje da sabare ot malniite, e tolkova moshtna, che moje da razcepi zemnoto kalbo. Ala ima edno neshto, koeto prechi. Energiyata se razpilyava pak po povarhnostta. i ne mojesh da ya saberesh. Vinagi ima edno NO...
цитирай
2. анонимен - За Тесла - най-етичния земен жител, ...
03.07.2011 19:11
За Тесла - най-етичния земен жител , за който съм чувал .
За идеите му му - дано станат възможни в политически и социален план , защото са съвсем реални .
Хората са впримчени ежедневно да осигуряват енергийните си потребности , в това се състои робството ни .
цитирай
3. анонимен - "Троловете" енергиици в блога? Знаете ли ги?
03.07.2011 19:48

Панто - самоопределил се трол лайно! Пише дълги безмислени разказчета и се мисли за оригинален. Мозъчни гънки - 2-3, получени от удари по главата. Социален статус - неграмотен, самотен, нещастен и пристрастен към социално-клюкарските мрежи. Пъзлив, обидчив, не може да даде адекватен отговор, върти латерната с познати фрази. Ако го хвалиш си добър, който и да стои зад ника. Ако го плюеш, си враг, нищо че пак си ти, но зад друг ник. Модерацията - задължителна!

Рустам - нещастен, остарял, парясан даскал, прекарващ времето си пред допотопна щайга с тумбест монитор. Както се казва "Барабар Петко с мъжете". Умствено ограничен, но по селски мазен и хитър. За да не го плюят, предпочита да лиже плюнките на плюещите на далеко. Трол мечта, но само негова си мечта. Модерацията - задължителна!

в основата на всички разправии в блога е оня даскал олигофрен от Бургас и клонираните му профили. Гответе се да го трепаме. Намерих му адреЗа и ИП-то. Рустаме, пази се. Като те свършим ще почнем Турбото.
IP address: 93.155.227.200 в училището
IP address: 77.77.128.127 дом.
цитирай
4. tera - Ела виж какво написах,
03.07.2011 20:37
май е по темата, или почти :)
цитирай
5. babaelenica - Интересен паралел между сигурността и енергията
03.07.2011 21:26
Наистина знаем доста малко за случващото се на земята.
За процесите, които протичат със и без наше участие.
Някои хора стигат до прозрения, но както казваш - интересите на богатите не дават възможност да се оповестят резултатите от откритията и да се въведат в масова употреба.
Така е с двигателя, задвижван от водород.
Така е и с използването на слънчевата енергия.
Дано нещата се променят.
цитирай
6. stela50 - Очаквах с интерес нещо ново , представено от теб, Маги ...
03.07.2011 21:35
Тук се чувствам като ученичка ... за първи път - може би защото е свързана с философията , физиката ме интригува . А за Никола Тесла съм чела някога по задължение . Сега вече улавям присъствието на физиката в много науки ,
преди всичко в психологията ... За енергията и сигурността съм си мислила .
Доста елементарно ,разбира се , но някои от написаните неща се покриха с моите заключения . Стремя се да опознавам науките ,от които съм била по-далече . Благодаря ти !
цитирай
7. borjanmljakov - Ебати глупостите.
03.07.2011 21:56
.
цитирай
8. vmir - Безплатната енергия е като безплатния обяд.
03.07.2011 23:14
Ужасно много митология витае около Тесла.
цитирай
9. kite333 - Твърде хубаво,за да е вярно.
04.07.2011 09:43
Не вярвам да достигнем енергийна сигурност.
Не,че не искам.
И поздрави за хубавото ти лично събитие :)))
цитирай
10. darcy - Привет, Маджик!
04.07.2011 10:52
Радвам се, че все още се навърташ.

Онзи ден гледах филма "Вода"(или "Великата тайна на водата")
http://www.youtube.com/watch?v=Lz_4LiM8cuM
Интересно ми е мнението ти за казаното там.

Поздрави и положителна енергия от мен! ;-)
цитирай
11. magicktarot - Привет, Инджир!
04.07.2011 11:14
injir написа:
Spored izchisleniyata mu, energiyata, koyato moje da sabare ot malniite, e tolkova moshtna, che moje da razcepi zemnoto kalbo. Ala ima edno neshto, koeto prechi. Energiyata se razpilyava pak po povarhnostta. i ne mojesh da ya saberesh. Vinagi ima edno NO...


Май точно с тези "но"-та и по-точно със справянето с тях и елиминирането им е свързан прогресът (не само научно-техническия)... Знаех това за мълниите, но не знаех, че Тесла е изчислил каква енергия имат. Поздрави!:)
цитирай
12. magicktarot - Здравей, Кентавър!
04.07.2011 11:17
kentavur написа:
За Тесла - най-етичния земен жител , за който съм чувал .
За идеите му му - дано станат възможни в политически и социален план , защото са съвсем реални .
Хората са впримчени ежедневно да осигуряват енергийните си потребности , в това се състои робството ни .


Страхотно определение за Тесла! Съгласна съм с това за робството... То е много дълга тема - защото може да се окаже, че ако хората изведнъж останат без "какво да правят по цял ден", ще се чувстват още по-нещастни отпреди, но няма да задълбаваме засега.:) Поздрави!
цитирай
13. magicktarot - Привет, Еленице!:)
04.07.2011 11:24
babaelenica написа:
Наистина знаем доста малко за случващото се на земята.
За процесите, които протичат със и без наше участие.
Някои хора стигат до прозрения, но както казваш - интересите на богатите не дават възможност да се оповестят резултатите от откритията и да се въведат в масова употреба.
Така е с двигателя, задвижван от водород.
Така е и с използването на слънчевата енергия.
Дано нещата се променят.


Така е, дано се променят нещата! Аз вярвам, че ще стане! Легендата разказва, че Тесла запалил крушка пред едно събрание на "мастити чичковци" ей така - от "нищото" и скоро след това починал при не съвсем изяснени обстоятелства. Дали е вярно - не знам, но съм го чувала от различни хора в различни етапи от живота си. Поздрави!:)
цитирай
14. magicktarot - Привет, Таня!
04.07.2011 11:29
stela50 написа:
Тук се чувствам като ученичка ... за първи път - може би защото е свързана с философията , физиката ме интригува . А за Никола Тесла съм чела някога по задължение . Сега вече улавям присъствието на физиката в много науки ,
преди всичко в психологията ... За енергията и сигурността съм си мислила .
Доста елементарно ,разбира се , но някои от написаните неща се покриха с моите заключения . Стремя се да опознавам науките ,от които съм била по-далече . Благодаря ти !

И аз ти благодаря за коментара! Наистина, науките започват да се сливат, грубо казано. Това,най-вероятно, е предвестник на обединяването на нещата така, че и самите човеци да станем някак по-цялостни. Засега науките се обединяват, след това ще се включи и религията, а накрая - и изкуството - предполагам..:) Поздрави!:)
цитирай
15. magicktarot - Здравей, Вмир!
04.07.2011 11:32
vmir написа:
Ужасно много митология витае около Тесла.


Да, съгласна съм за митологията. Но и митология не възниква случайно - най-често - просто има защо.:) Както се казва - крушката има и опашка...
А това за безплатния обяд - в кръга на майтапа - доказано ли е научно, че няма безплатен обяд?:))) Дали това не е една от "многото лъжи, които, повторени сто пъти, стават истини"? Поздрави!:)
цитирай
16. magicktarot - Привет, Кайт! Благодаря ти! :)))
04.07.2011 11:51
kite333 написа:
Не вярвам да достигнем енергийна сигурност.
Не,че не искам.
И поздрави за хубавото ти лично събитие :)))


Понякога въпреки вярата ни, стават чудеса...:))) Поздрави!
цитирай
17. tili - Да си призная честно -
04.07.2011 11:55
най-много съм чела за Тесла при Линда Гудман:)
За съжаление, животът е такъв какъвто е. Включително и сигурността. В нищо не съм сигурна и затова ми е любопитно да живея. Опитвам се да държа Светилника си винаги запален, за да съм готова за най-сигурното нещо, което е неминуемо. Доколко успявам - ще се види като му дойде времето.
Дотогава - наслаждавам се на всеки несигурен ден :)))
цитирай
18. magicktarot - Здравей, Дарси!:)
04.07.2011 12:01
Гледах го този филм преди две години - сега пак ще го изгледам, но по спомени - почти напълно вярвам в това, което казват там за водата. Разбира се, ортодоксалната наука засега не е съгласна с това, или поне игнорира въпроса... За мен едно от личните ми доказателства за паметта на водата е това, че когато вкъщи имам светена вода - най-често в пластмасово шише - тя си стои цяла година без изобщо да се развали... Поздрави и много положителна енерия и от мен!:)
цитирай
19. magicktarot - Привет, Тили!:) Да, такова отношение към живота е, според мен, възможно най-хубавото -
04.07.2011 12:17
tili написа:
най-много съм чела за Тесла при Линда Гудман:)
За съжаление, животът е такъв какъвто е. Включително и сигурността. В нищо не съм сигурна и затова ми е любопитно да живея. Опитвам се да държа Светилника си винаги запален, за да съм готова за най-сигурното нещо, което е неминуемо. Доколко успявам - ще се види като му дойде времето.
Дотогава - наслаждавам се на всеки несигурен ден :)))


и за тебе, и за околните ти.:) Винаги да свети Светилникът ти!
А по отношение на най-сигурното нещо - аз в момента (от няколко години насам) съм в процес на разучаване и приемане на Смъртта - защото човек до определена възраст "страда" от синдрома на безсмъртието, както казват... Ще видя и аз докъде ще я докарам...

Встрани от това и малко на майтап - представих си за момент съдбата да поиска да си направи шега с някой, който мисли за смъртта като за най-сигурното нещо, и да се окаже, че този някой няма да е удостоен с честта да умре...:))) Май имаше такива писания...:)))) Поздрави и светла седмица!
цитирай
20. bizcocho - Появи се най-после :) Темата пак ...
04.07.2011 13:05
Появи се най-после :)
Темата пак ти е твърде обширна.
Чела ли си за хората, които си доставят нужната им вътрешна енергия, за живот, не чрез храна, а чрез слънцето - ето ти един вид безплатна енергия. :)
цитирай
21. bizcocho - :)))))))))))) Току що научих :)...
04.07.2011 13:11
:)))))))))))) Току що научих :))))))) Честито и от мен! :)))))))
цитирай
22. gwendoline - Ще си призная, макар да е елементарно и глупаво -
04.07.2011 13:17
живея така, сякаш всичко ми е сигурно! Иначе не ми харесва и ми се губи мотивацията (при някои сигурно е точно обратното).
Темата е много интересна и ще следя с любопитство коментарите,
а на теб, поздрави! :))
цитирай
23. magicktarot - Благодаря ти, Жени! :)))
04.07.2011 13:38
bizcocho написа:
Появи се най-после :)
Темата пак ти е твърде обширна.
Чела ли си за хората, които си доставят нужната им вътрешна енергия, за живот, не чрез храна, а чрез слънцето - ето ти един вид безплатна енергия. :)

:)))))))))))) Току що научих :))))))) Честито и от мен! :)))))))


Чела съм за тези хора, наистина изглежда необяснимо това, но го има!:) Като се замислиш - ужасно много неща около нас са необясними май...
цитирай
24. magicktarot - Привет, Гвендолин! :)
04.07.2011 13:40
gwendoline написа:
живея така, сякаш всичко ми е сигурно! Иначе не ми харесва и ми се губи мотивацията (при някои сигурно е точно обратното).
Темата е много интересна и ще следя с любопитство коментарите,
а на теб, поздрави! :))

Аз точно това имах предвид - че живеем все едно сме сигурни в почти всичко - иначе нямаше да можем да живеем и ден...май.:) Поздрави!:)
цитирай
25. ddiaries - докато
04.07.2011 16:40
човешкия род достигне до там, че да мисли за равентво, братска делба и свобода на личността...до тогава много вода, ще изтече.

Това е хубавата идея на чистия комунизъм, хубавата идея на чистата глобализация....за жалост, човешката раса не се състои само от духовно напреднали и реализирали се хора, че да могат тези хубави идеи да се осъществят.
цитирай
26. magicktarot - Привет, ddiaries!
04.07.2011 17:16
ddiaries написа:
докато човешкия род достигне до там, че да мисли за равентво, братска делба и свобода на личността...до тогава много вода, ще изтече.

Това е хубавата идея на чистия комунизъм, хубавата идея на чистата глобализация....за жалост, човешката раса не се състои само от духовно напреднали и реализирали се хора, че да могат тези хубави идеи да се осъществят.


Е, ако всеки един представител на човешкия род е самореализирала се личност (по Маслоу, ако не се лъжа в термина), то тогава изобщо няма и да си помислим за платена енергия и за каквото и да е зло... Цаката е именно в това - светът да стане добър преди всички хора да станат самореализирани. Това ще катализира и тяхната реализация. Поживем-увидем, както казват руснаците:)))

цитирай
27. comfy - Привет! :)
04.07.2011 20:28
Интересен постинг...

"...когато се сбъдне мечтата на Никола Тесла, хората ще имат още по-голяма степен на сигурност. "

А дали? Разполагането с достатъчно и евтина енергия предполага възможността тя да бъде използвана за най-различни цели от всеки - включително приятни за едни, но неприятни за други... Къде ще се дене сигурността на "другите"?

Освен това, поради ентропията, няма ли да ни стане горещичко на малката Земя? :)

... Само си (се) питам...

Как мислиш? ;)

Лека вечер...

к.к.
цитирай
28. magicktarot - Привет, Кирил! :)
05.07.2011 09:49
comfy написа:


А дали? Разполагането с достатъчно и евтина енергия предполага възможността тя да бъде използвана за най-различни цели от всеки - включително приятни за едни, но неприятни за други... Къде ще се дене сигурността на "другите"?

Освен това, поради ентропията, няма ли да ни стане горещичко на малката Земя? :)

... Само си (се) питам...

Как мислиш? ;)

Лека вечер...

к.к.


Даваш интересна гледна точка! Което показва, че наистина нещата имат много лица, страни и пр. Съгласна съм с опасенията ти - има много логика в тях. Може би действително "Бог си знае работата" и не сме дорасли до тази свобода, която ще ни даде неограниченото количество енергия? Но и така да е, има нещо сбъркано в сегашната система (имам предвид, че си принуден цял живот да работиш, за да си плащаш тока, грубо казано).

Не обичам много да цитирам Библията, но в случая ще спомена, че Бог бил казал, че птиците небесни и животните си получават всичко от природата, без да се напъват за това - "бъдете и вие като тях" - казал по отношение на хората... (като тук се абстрахираме от "наказанието" на Адам да изкарва с пот хляба си - това е в друга книга от Библията.)
Поздрави! :)
цитирай
29. vmir - 15. magicktarot,
05.07.2011 12:40
magicktarot написа:
vmir написа:
Ужасно много митология витае около Тесла.


Да, съгласна съм за митологията. Но и митология не възниква случайно - най-често - просто има защо.:) Както се казва - крушката има и опашка...
А това за безплатния обяд - в кръга на майтапа - доказано ли е научно, че няма безплатен обяд?:))) Дали това не е една от "многото лъжи, които, повторени сто пъти, стават истини"? Поздрави!:)


Вярно, че крушката си има и опашка, и митологията не възниква от нищото, но и месторождението на магьосниците никак не е за пренебрегване в митотоворчеството.

За безплатният обяд, мисля, че е доказано в един фундаментален и няколко частнонаучни закона, но още по-важно ми изглежда това, че всеки от хората, които ще съдействат "безплатната" енергия да пристигне до крайния й потребител, също ще се нуждае от средства за съществуване. За производителите на кабелите, тръбите, акумулаторите или каквото още се наложи, за да се предава или съхранява тази "безплатна" енергия, също ще са необходими парички, иначе ще гушнат босилека от глад и производството им също ще умре. Не мога да повярвам, че толкова елементарно нещо може да убегне от съзнанието на гениалния Тесла.
Поздрави!
цитирай
30. kometapg - Има толкова необяснени от науката ...
05.07.2011 21:07
Има толкова необяснени от науката неща, и толкова звучащи и изглеждащи невероятно и фантастично. И най-странното е, че колкото повече знаеш, откриваш, че още повече не знаеш! :)
Винаги ми е харесвало да чета твоите постинги! Поздрави!:)
цитирай
31. morningstar1 - Аз пък...
05.07.2011 22:42
...чакам най-сетне някой да открие телепортацията :))
цитирай
32. magicktarot - Вмир, практически погледнато от сегашната ни гледна точка е както казваш...
06.07.2011 10:07
vmir написа:
magicktarot написа:
vmir написа:
Ужасно много митология витае около Тесла.


Да, съгласна съм за митологията. Но и митология не възниква случайно - най-често - просто има защо.:) Както се казва - крушката има и опашка...
А това за безплатния обяд - в кръга на майтапа - доказано ли е научно, че няма безплатен обяд?:))) Дали това не е една от "многото лъжи, които, повторени сто пъти, стават истини"? Поздрави!:)


Вярно, че крушката си има и опашка, и митологията не възниква от нищото, но и месторождението на магьосниците никак не е за пренебрегване в митотоворчеството.

За безплатният обяд, мисля, че е доказано в един фундаментален и няколко частнонаучни закона, но още по-важно ми изглежда това, че всеки от хората, които ще съдействат "безплатната" енергия да пристигне до крайния й потребител, също ще се нуждае от средства за съществуване. За производителите на кабелите, тръбите, акумулаторите или каквото още се наложи, за да се предава или съхранява тази "безплатна" енергия, също ще са необходими парички, иначе ще гушнат босилека от глад и производството им също ще умре. Не мога да повярвам, че толкова елементарно нещо може да убегне от съзнанието на гениалния Тесла.
Поздрави!


Но, както твърди легендата, че Тесла запалил ел. крушка без всякакви жици, ей така, "от въздуха", това показва, че няма да са необходими куп неща, които са нужни за сегашната енергия... Както за въздуха и слънчевата светлина не се нуждаем от тръби, жици и акумулатори, за да стигнат до нас, така се твърди, че сме заобиколени и с такава енергия, която може да се впрегне в какво ли не... Платената енергия затова е платена - защото може да се вкара в тръби и измервателни уреди... Ако можеха да вкарат и въздуха - и него щяхме да си плащаме... Е, ще са нужни крушки и други подобни неща - така че все някакво производство и парично-стоков обмен ще има.:))))
цитирай
33. magicktarot - Благодаря ти, Комета!:)
06.07.2011 10:09
kometapg написа:
Има толкова необяснени от науката неща, и толкова звучащи и изглеждащи невероятно и фантастично. И най-странното е, че колкото повече знаеш, откриваш, че още повече не знаеш! :)
Винаги ми е харесвало да чета твоите постинги! Поздрави!:)


И аз съм на мнение, че не знаем повечето неща - а в по-голямата част от живота си се държим, все едно знаем всичко - поне аз съм така:)))) То и знаенето е свързано с енергията и сигурността... Поздрави!:)
цитирай
34. magicktarot - Ха хах, привет, Луцифер!:)))
06.07.2011 10:11
morningstar1 написа:
...чакам най-сетне някой да открие телепортацията :))


Те май я откриха - нямаше ли някъде в 2003-2004 година известия, че учени са успели да телепортират един-два електрона? Електрон-електрон, ама все е материя...:)))
цитирай
35. morningstar1 - Само един-два електрона?!?!
06.07.2011 10:31
magicktarot написа:
morningstar1 написа:
...чакам най-сетне някой да открие телепортацията :))


Те май я откриха - нямаше ли някъде в 2003-2004 година известия, че учени са успели да телепортират един-два електрона? Електрон-електрон, ама все е материя...:)))


Аз пък мислех, че са по-напреднали :((

"Седморката на Блейк" ми беше любим филм, там с гривните ...помниш ли? :))
цитирай
36. magicktarot - Е как да не я помня! Култов за онова време филм!:)))
06.07.2011 11:09
morningstar1 написа:
magicktarot написа:
morningstar1 написа:
...чакам най-сетне някой да открие телепортацията :))


Те май я откриха - нямаше ли някъде в 2003-2004 година известия, че учени са успели да телепортират един-два електрона? Електрон-електрон, ама все е материя...:)))


Аз пък мислех, че са по-напреднали :((

"Седморката на Блейк" ми беше любим филм, там с гривните ...помниш ли? :))


Бяхме деца и си играехме на Седморката на Блейк масово.:))) Наскоро се сещах, че като технически средства Седморката сега изглежда наивно - много по-напреднали са сега техниките от тези, представени във филма, но като идеи и замисъл засега не сме стигнали до там... Поздрави!:)
цитирай
37. vmir - 32. magicktarot,
06.07.2011 11:10
magicktarot написа:

Но, както твърди легендата, че Тесла запалил ел. крушка без всякакви жици, ей така, "от въздуха", това показва, че няма да са необходими куп неща, които са нужни за сегашната енергия... Както за въздуха и слънчевата светлина не се нуждаем от тръби, жици и акумулатори, за да стигнат до нас, така се твърди, че сме заобиколени и с такава енергия, която може да се впрегне в какво ли не... Платената енергия затова е платена - защото може да се вкара в тръби и измервателни уреди... Ако можеха да вкарат и въздуха - и него щяхме да си плащаме... Е, ще са нужни крушки и други подобни неща - така че все някакво производство и парично-стоков обмен ще има.:))))


Ми, то ако може да се мине без толкова много неща, първото излишно нещо са дрехите. Ех, че хубаво ще ми дойде на едно чудно островче, далеч от суета и врява, да бъда заобиколен от нежни създания без дрехи, които няма да искат нищо друго по цял ден от мен, освен и единствено любов. Нито gsm ще ми трябва да им се обаждам, нито кола да ги вземам (сами ще идват при мен, защото ще бъда единствения мъж на острова), нито телевизор да гледам други жени, защото тези ще бъдат най-хубавите. И щях да забравя - само един камион презервативи, щото ако вземат да забременяват и да раждат, ще намалеят и домогванията им към вниманието ми, а може да искат неща и за хлапетата...
цитирай
38. magicktarot - Ха хахах, добре звучи!:))))
06.07.2011 11:16
vmir написа:

Ми, то ако може да се мине без толкова много неща, първото излишно нещо са дрехите. Ех, че хубаво ще ми дойде на едно чудно островче, далеч от суета и врява, да бъда заобиколен от нежни създания без дрехи, които няма да искат нищо друго по цял ден от мен, освен и единствено любов. Нито gsm ще ми трябва да им се обаждам, нито кола да ги вземам (сами ще идват при мен, защото ще бъда единствения мъж на острова), нито телевизор да гледам други жени, защото тези ще бъдат най-хубавите. И щях да забравя - само един камион презервативи, щото ако вземат да забременяват и да раждат, ще намалеят и домогванията им към вниманието ми, а може да искат неща и за хлапетата...


Без майтап, това наистина може да се осъществи, но първо трябва да се реши въпросът с енергията... Подозирам, че тогава даже няма да има нужда да си на тропически остров - а и в Сибир през зимата ще се чувстваш като на такова островче...;))) Пожелавам ти го!:)
цитирай
39. vmir - 38. magicktarot,
07.07.2011 00:18
magicktarot написа:


Без майтап, това наистина може да се осъществи, но първо трябва да се реши въпросът с енергията... Подозирам, че тогава даже няма да има нужда да си на тропически остров - а и в Сибир през зимата ще се чувстваш като на такова островче...;))) Пожелавам ти го!:)


Ми да я откриват тази безплатна енергия тогава, защо се ослушват?
цитирай
40. magicktarot - Вмир, :)))
07.07.2011 13:45
vmir написа:

Ми да я откриват тази безплатна енергия тогава, защо се ослушват?


Доста хора, в конспиративен дух, предполагат, че се ослушват, защото енергията засега я държат само "некои другари" и искат островите само за "тех си" ...:))))
цитирай
41. vmir - 40. magicktarot,
07.07.2011 17:59
magicktarot написа:
vmir написа:

Ми да я откриват тази безплатна енергия тогава, защо се ослушват?


Доста хора, в конспиративен дух, предполагат, че се ослушват, защото енергията засега я държат само "некои другари" и искат островите само за "тех си" ...:))))


Според мен, несретниците-фантазьори нямат друг начин за обяснение. :)))
цитирай
42. josarian - Здравей magicktarot
20.07.2011 04:20
Изчел съм всичко свързано с Тесла и съм изгледал всички филми за него. Мисля, че освен технически гений е бил от малцината известни хора, контактували с ефира около нас, ползвал е информацията на квантово ниво.
Една любопитна история, свързана с Никола Тесла: През1931 година Тесла прави невероятна демонстрация - вади двигатела на един автомобил, преоборудва го с електрически такъв. След което влиза в близкия електро магазин, кепева дванадесет радиолампи и още някакви джаджи (запазен е точния списък на елементите) и ги сглобява в метална кутия. Слага отгоре две къси антени и свързва всичко това с помощта на два дебели кабела с електромотора. Автомобила се е движел два месеца. Не е имал акумулатори. Завистници го обвиняват в измама, Тесла прибира и унищожава кутията с електронните елемент и никога не споменава повече за нея. И до ден днешен, резбиращите от електроника и електротехника не успяват да сглобят това чудо, въпреки, че се знаят с точност елементите вътре
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2719064
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953