Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2011 17:55 - Демонът на Подземната вода се скри под шезлонга...
Автор: magicktarot Категория: Изкуство   
Прочетен: 18079 Коментари: 49 Гласове:
56

Последна промяна: 01.05.2011 11:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Това е невероятната, граничеща с лудост история, която ми се случи по време на една кратка спа-почивка в  известен наш минерален курорт. Нещата започнаха около една седмица преди заминаването. С един сън. Не беше толкова сън, колкото гранично среднощно състояние, излизане на астралното тяло, може би, което ме закара в пещера, разположена дълбоко под земята.  

     Знаех, че нито сънувам, нито е „реалност”. Контролирах всичко, бях в съзнание. Летях. Пещерата беше приказна, с разноцветни скали, сталактити, сталактони, сталагмити и други причудливи пещерни образувания. Виждах всичко, макар да нямаше осветление, поставено от човека – както го има в пещерите, пригодени за посещения на туристи. Когато влизах в огромни пещерни зали, съзирах с периферното си зрение, че над мен се носят драконоподобни същества – но не гледах нарочно нагоре... В такива състояния не всичко е важно, нито необходимо да се види – много от нещата ги усещаш, някак мислейки, че ги виждаш. Просто не ти е нужно да виждаш, за да виждаш. Който го е преживял, знае за какво става въпрос...

     Но него го видях. Не си каза името, но се представи като Демон на Подземната вода... Както си прелитах над подземната река, преминаваща през една средно голяма, сравнително дълга, висока около 7 – 8 метра пещерна камера, той излезе изведнъж от водата и ме повика с махване на ръка. „Кацнах” при него. Едно – защото ме повика и възпитанието ми го изискваше, друго – понеже не бях виждала наживо досега такова същество и ми стана интересно да разбера какво е. Някъде в себе си знаех отговора, но тази моя част, която живее в света на хората, и която, както споменах, също беше будна, не знаеше... И добре че беше будна и „човешката ми част”, защото без нейното безумно любопитство нямаше да преживея нещата, за които разказвам...  Като си помисля колко празен, беден и скучен би бил животът ни, ако го нямаше това човешко любопитство – често свързано с незнание и свързаните с него опасности – но пък отриващо ни нови и нови светове и хоризонти, за повечето от които не сме и подозирали, че съществуват...

     Демонът приличаше малко на анимираните джуджета от „Снежанка” на Уолт Дисни. Беше висок около седемдесет сантиметра (седем! – помислих, защо ли това свещено и многозначно число е свързано толкова с тия джуджета?), но на вид беше някак по-млад, по-скоро безвъзрастов, бялата му, дълга брада имаше леко зеленикав оттенък, дрехите  му, досущ  като на джуджетата – и те бяха синьо-зелени на цвят. Очите му, без мигли – огромни и воднисти, нямаха определен цвят. Отвреме-навреме ставаха яркосини, после почерняваха. Вежди – изключително подвижни, макар дебели и надвиснали – чисто водорасловозелени.

-         -  Ето те и тебе! – усмихнато започна Демонът, сякаш бяхме дългогодишни приятели, които не са се виждали отдавна. – Искам да направиш нещо...

-         -  Ти хубаво искаш – прекъснах го, - но най-вероятно ще си останеш само с искането. Тук съм случайно и мисля, че ме бъркаш с някого...

-         -  Не те бъркам, знам точно коя си – и Демонът каза трите ми имена, ЕГН, адрес, членове на семейството ми и няколко други подробности. След което зачака да кажа нещо, преди да продължи. Аз, разбира се, позволих това да ме убеди в едностранното ни познанство и му казах да продължава. Той това и чакаше.

-          -  Ти и семейството ти трябва да отидете в град Г. на почивка, в хотел С. След седем дни. Още днес направи резервация!...

-           - ?!? – не можех нищо да продумам от учудване на абсурдното и смешновато демоново искане. Демонът забеляза това и реши да уточни – може би знаеше, че по този начин ще ме убеди да изпълня желанието му:

-          -  Там, в хотела, ще има двама души, съпрузи, млади хора, които ти трябва да принудиш да си тръгнат на другия ден, след като ги видиш! Стаите ви ще са една до друга...

-          -  Но как така? И защо? – казах на глас, а в себе си помислих – май сънувам, нищо че си мисля, че съм в пълно съзнание – такива абсурдни неща стават само в сънищата...

     Демонът обаче явно чуваше и мислите ми, защото продължи с убеждаването:

-          -  Струва ти се абсурдно, да. Не мога да ти обясня всичко, но приеми, че ако тези двамата останат там, в градчето ще се случи страшно природно бедствие и ще загинат много живи същества...

-           - Ааа, откога вие, водните духове, започнахте да се интересувате от хората? Че и да ги спасявате? – не се сдържах да вметна аз с подчертано порицаваща ирония.

-          -  Ами не мога да ти кажа точна дата и час – подхвана иронията и Демонът, - но това е един от моментите, когато го правим.

-         -   Е не можеш ли да го направиш без мене?  Изглежда ми много абсурдно и напълно ненужно аз да прогонвам младите хора от почивката им.

-           - Знам, но това е положението! Просто ти бъди там – пък, ако не успееш да ги прогониш ти, ще го направя аз, но ми е нужно присъствието ти... Без него няма да мога да направя нищо...

-           - Добре – казах, - но само да си ме метнал! Ще те намеря и ще ти ударя един хубав бой с тояжката на прабаба ми!

     Моята прабаба често контактуваше с  такива „същества”. Беше си напълно нормална, работна жена, с голямо семейство, но твърдеше, че е наказана да вижда и „другия” свят. Та понякога се случваше хората да я виждат да размахва тояжка във въздуха, сякаш гони някого. После обясняваше, че прогонвала някакъв ”таласъм”, който й досаждал...

-          - Ооо, помня я прабаба ти, и тояжката й помня – засмя се Демонът. (а аз съвсем се отказах да мисля логически) – Готов съм да изтърпя и нейната тояжка, но обещай, че ще отидеш там на спа процедури!

-           - Обещавам! – казах полутържествено, полуиронично. Тогава Демонът се усмихна, кимна доволно, направи дъгообразен скок, цопна в подземната река и изчезна.

...

     На сутринта заявих на мъжа ми, че сме много изморени и няма да е зле след седем дни да отидем малко да се поглезим и да си възстановим силите за три-четири дни на спа процедури в градчето Г. Той се съгласи, а децата бяха във възторг. Още същия ден направих резервация в демоноуказания хотел . Доста  луксозен, между другото. Кой знае защо, не се учудих, че Демонът на подземната вода е запознат с хотелската инфраструктура на градчето Г.

     Преди да направя резервацията се чудех какво да резервирам, защото водния демон не ми бе дал инструкции – трябваше ни апартамент, а Демонът беше споменал само, че стаята на въпросното младо семейство ще е до нас. Притесняваше ме, че беше казал стая... Оказа се, че за искания от мен период нямаше свободни апартаменти, нито студия, та затова резервирах две двойни стаи – Демонът явно си вършеше работата...

   ...Цялата ситуация ми се виждаше доста абсурдна и не вярвах, че има кой знае каква истина в това. Дори на моменти си мислех, че съм напълно обезумяла, за да изпълнявам исканията на едно съновидение, но пък от друга страна се успокоявах, че нищо не губя от това. Напротив – печелех почивка и хубави емоции за семейството си...

   ... Дойде моментът, когато пристигнахме в хотела. Докато любезната рецепционистка изпълняваше ритуала по настаняването и информирането на новодошли гости, двама млади хора, мъж и жена, дойдоха на рецепцията и мъжът зададе някакъв въпрос. Не се съсредоточих да го чуя, нито им обърнах внимание, но те тръгнаха да се качват с мен с асансьора. Мъжът ми отиде с пиколото да натоварят багажа от колата, така че аз пътувах сама с двойката. Насочих се по номерацията към стаята. Какво бе учудването ми, когато тези мъжът и жената  влязоха в стаята до нашата... „Аха! – не се сдържах да си кажа аз. – Тези двамата ще трябва да ги гоним! Изглеждат толкова щастливи! Как ли ще стане?”. Освен това се шашнах, че още с пристигането си видях „мишената”. Това не можеше да е истина! Въпреки тази отчайваща синхронност, реших, че нищо няма да предприемам, а ще си гледам кефа. Все пак – бях изпълнила главното условие – да присъствам в хотела в указаното време...

     Почти веднага след настаняването цялото семейство отидохме в спа комплекса на хотела и се натопихме в огромния минерален басейн. Още при първото си гмурване до дъното – познайте кого видях? – Демонът на подземната вода! Беше стъпил на дъното на басейна, гледаше ме в очите и доволно се хилеше, даже ми показа знака на победата с ръка – вдигна весело палец нагоре! ... Да, казах си като излязох на повърхността, не ще да е било само сън...

     После се отдадохме на различни процедури. И понеже с мъжа ми имаме различни предпочитания за реда  и продължителността на тези процедури, не навсякъде бяхме заедно. Така се случи, че в парната баня се падах сама. Но само си мислех, че ще съм сама. Демонът беше там...  

-         -   Е – отпочна той, - видя въпросната двойка, какво смяташ да предприемеш? Сега, след парната баня и ледената стая, ти се пада да поседиш в залата за релакс. Ще бъдете там ти и те двамата – други хора няма да има. Тогава е моментът да действаш.

-           - Няма да стане! – отговорих. Едва го виждах през парите, но усещах присъствието му много осезаемо. Чудех се – ако някой влезе – дали ще го види...- Нищо няма да правя! Изпълних условието ти, ако мога да го нарека условие... добре де – обещанието, което ти дадох – тук съм. Сега е твой ред...

-          -  Исках да го избегнем. Аз мога да ги изгоня оттук, но ще го направя по неприятен начин. Все пак – не съм човек. Обаче знам, че за вас хората ще е неприятно. Та затова се надявах ти да го направиш.

-          -  Еее! Нали няма да ги убиеш!?

-        -   Няма, няма. Имаш време да помислиш още – до залата за релакс...

     И Демонът изчезна...

   ... Влязох в релакса. Обстановката – много приятна. Голямо, просторно, но уютно помещение. Живописна каменно-скалиста, огромна камина. Много декоративни вази със сухи цветя и слама, картини. Около 15 красиви и удобни шезлонги, разположени с краката към камината (както обясняваха в упътванията, според Фън Шуй при релакс трябва краката ти да сочат към Огъня, за да вземеш максимално от енергията му). Над всеки шезлонг – окачени слушалки с няколко вида дзен музика. Лягаш, пускаш музиката в слушалките и излиташ в света на релакса. В залата нямаше никого. Зарадвах се, че този път Демонът не беше познал. Таман се настанявах на най-близкия до камината шезлонг и видях „моя приятел”, настанен и със слушалки на ушите на съседния. Той се направи на изненадан, че ме вижда, махна слушалките и отново започна да ме подкокоросва „да действам”. Започнахме спор. Той тъкмо казваше – „Добре тогава, аз ще действам!”, когато някой отвори вратата на залата. Демонът скокна и бързо се шмугна под моя шезлонг... А в залата влезе мъжът, последван от жената. Кимнахме си, те се настаниха един до друг на няколко шезлонга от мене, надянаха слушалките и се отнесоха...

   ...Чудех се, дали ако моя приятел, Демонът, не бе успял да се скрие под шезлонга, те щяха да го видят. Това беше едно от нещата, които никога нямаше са разбера, може би...

     Минаха две-три минути. Двамата като че ли заспаха. Демонът излезе изпод шезлонга ми, захили ми се, разцепи се на две половини, които вече не бяха с демонски вид, а приличаха просто на две сивкави облачета пара. Облачетата се завихриха и влязоха в двамата релаксиращи през носовете им – те сякаш ги вдишаха...

...

    Вечерта си легнахме рано – бяхме приятно изморени. Аз не можах да заспя обаче – все очаквах да стане нещо. И то стана. Нашите съседи се прибраха към единайсет и половина. Чух ги да си говорят по коридора. И не дълго след прибирането им, помежду им избухна страшен скандал. Викове, крясъци – нещо невероятно! Чувах почти всичко. Беше ми крайно неприятно. Толкова грозни обиди не бях чувала да си отправят млади, а и всякакви други хора. Още повече, че те изглеждаха толкова щастливи и обичащи се! Не им омръзна да викат докъм два и половина часа – тогава дойде май човек от рецепцията да „въдвори ред”. Явно някой друг изтерзан съсед не бе успял да издържи и се бе обадил да се оплаче...  Та след два и половина млъкнаха. Аз успях да позаспя, но в шест бях будна. Към шест и половина чух раздвижване в коридора. Погледнах през шпионката. Нашите двама съседи се изнасяха мълчаливо от стаята си...

     Я виж ти за какво ставали понякога скандалите – помислих. Ако не го бях видяла, нямаше да повярвам. А може би тези млади хора, участници в гадния скандал, биха се почувствали по-добре (защото изглеждаха много изтощени и нещастни, когато напускаха), ако им кажех, че със скандала си са спасили градчето...

     Обаче – почти съм убедена, че и да им кажех, нямаше да повярват...




Гласувай:
56



1. gwendoline - Ух, много интересно! Остана да ме гъделичка какво ли щеше да стане с градчето иначе?
08.04.2011 18:08
Ще има ли още от тази история?

П.С. И още нещо - вече направо не забелязвам наличието на причудливи герои в твоите истории. Приемам си ги напълно естествено и си чета с кеф! :))))
цитирай
2. magicktarot - gwendoline, привет и благодаря ти!:)
08.04.2011 18:20
Мислех да пиша и за бедствието, но реших да не го правя - от суеверие. :) Щеше да е нещо свързано с подземните минерални води. Най-вероятно няма да има продължение или пояснения. Поздрави!:)
цитирай
3. get - :))) - Е-ей(!) ... Браво !! ... отново ...
08.04.2011 18:46
... успя да ме изненадаш !!?
magicktarot написа:
Демонът на подземната вода! Беше стъпил на дъното на басейна, гледаше ме в очите и доволно се хилеше, даже ми показа знака на победата с ръка – вдигна весело палец нагоре!
- Предвид стилистичните черти на описаният Бог това следва да е Герман-Хермес ... не само е със с хтонични(земни) ... ами и със квазихтонични(ПОДземни) черти-качества ?!! ... свързван поради това, с термалните(подземни) води. Може би поради това и знакът "ОК".(това е по-скоро, от символиката на водолазите, Добре-"ОК")

magicktarot написа:
... Демонът излезе изпод шезлонга ми, захили ми се, разцепи се на две половини ...!

http://www.sibir.bg/realSize.php?PicID=1491816&albID=277591 - междувпрочем в по-късни времена той "преминава" при елините в Силен(прото-името е Зилен) а при латините Янус !!
- Междувпрочем и при тримата (най-старият) Герман(Хермес) ... и при по-младите Силен и Янус - те символизират ново начало ... инвариантност ... или промяната - като избор-съдба !?! (в тази връзка са символизирани, чрез мотив - палмета) - http://archaeology-knigi.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/04/27-284x300.jpg - поради това за тях се казва също, че са "пазители на вратите"(?).

- Може би ще ти е интересна това ранносредновековно изображение - (ляво-дясно) Хермес (коленичилият, може би Аз) следващ Асклепий и трите природни сили ... тълкуването го оставям на теб :))) !! - http://www.me-net.combidom.com/graphics/asclepius_hermes.jpg

- С уважение !

от Гет ктист
цитирай
4. ketcakuatl - Цъ..
08.04.2011 19:26
Не ме ,,хвана", нещо като сън, нещо като лично преживяно, нещо като приказка, малко паранормалност, малко реалност, малко като нещо съшито от много парчета. Не е изчистено. Идеята я има, но не е представено добре. Мисля че можеш повече. Можеш и да ме игнорираш. Нали знаеш - на вкус и цвет, товарищи нет!
цитирай
5. smani - Ха, добре - демонът се оказа дели...
08.04.2011 19:42
Ха, добре - демонът се оказа деликатен и сравнително кротък по природа... А горкото градче какво ли го чакаше, както и да е важното е, че всичко се размина. :)
цитирай
6. stela50 - А мен ме грабна ...интересно ,образно ,оригинално .
08.04.2011 19:47
Всъщност не съм почитател на Фентъзи ,но вие с Шехерезада
променихте мнението ми .Заинтригувахте ме .
Чете се на един дъх ,мисля ,че добре преминаваш от реалност в приказност ,
а паранормалното придава загадъчност и тайнственост .
От мен Отличен ! Поздравления !
цитирай
7. darcy - И все пак трябваше да послушаш твоя приятел демона.
08.04.2011 21:03
Да опитате най-малкото "с добро". Пък тогава, евентуално след като те обявят за луда, да действа той както си знае.

Поздрави за историйката - много интересна!
цитирай
8. magicktarot - Re: :)))
08.04.2011 21:21
Гет Ктист, шашна ме, както винаги! Мерси за анализа на същността на демона - има много резон в нещата, които казваш! Ще се задълбая, за да видя, ако успея, дали наистина е така... Интересно е, че намесваш Съдбата - мислех да се отплесна по-сериозно към нея - и вариантите, които предлага - или които могат да се получат при добра намеса (в случая намесата на Демона). Усетил си го, без да го пиша - радвам се! И графиката е много интересна. Това Трите грации или Трите мойри - или и "двете" са? И пак се явява Янус... Аз го "проучих" още предишния път като ми каза. Та, малко ирационално - чудя се дали не ми е повлиял архетипно по някакъв начин? Благодаря ти за интересния отзив! Поздрави!


ketcakuatl, привет!:) В никакъв случай няма да ти игнорирам мнението, Димитре! Благодаря ти, че сподели! Ще се постарая да го направя по-изчистено и ще си взема поука. Опасявах се обаче да не стане твърде дълго като за блог. А реалностите не мога да ги намаля... Някак не ме влече да стоя и пиша в една "реалност". Вкус, както казваш. Поздрави!:)


smani , да, добър излезе Демонът, макар и да предизвика грозен скандал. Но демон, какво да го правиш!:))) А за градчето - от суеверие си замълчах, както казах и на Гуендолин. Поздрави!:)


цитирай
9. magicktarot - Re: :)))
08.04.2011 21:29
stela50 , привет и благодаря ти за отзива и хубавите думи и оценка!:) радвам се, че ти хареса историята! Поздрави!:)


darcy, привет и благодаря ти!:) Може би си права за "първо с добро", но и аз надали щях да успея да ги изгоня с добро в тази история. Щях да предизвикам някой неприятен гаф, който нямаше да е хич лицеприятен - така си мисля. Ако им бях казала пряко - наистина щяха да ме вземат за луда. Аз например така бих възприела, ако някоя почиваща в хотела дойде и ми каже да се изнасям, защото иначе ще стане природно бедствие...:))) Но може би разсъждавам изцяло от моя гледна точка, а някои други хора може и да не реагират като мене... Поздрави!:)
цитирай
10. get - :))) - Значи "шашнатите сме двама :)) - пишейки поста си ...
08.04.2011 22:21
... отзив на творбата ти - мислех, че това ти е известно ??!!
magicktarot написа:
Гет Ктист, шашна ме, както винаги! Мерси за анализа на същността на демона - има много резон в нещата, които казваш! Ще се задълбая, за да видя, ако успея, дали наистина е така... Интересно е, че намесваш Съдбата - мислех да се отплесна по-сериозно към нея - и вариантите, които предлага - или които могат да се получат при добра намеса (в случая намесата на Демона). Усетил си го, без да го пиша - радвам се! И графиката е много интересна. Това Трите грации или Трите мойри - или и "двете" са? И пак се явява Янус... Аз го "проучих" още предишния път като ми каза. Та, малко ирационално - чудя се дали не ми е повлиял архетипно по някакъв начин? Благодаря ти за интересния отзив! Поздрави!



- Става ми много интересно ?!
- Дори да не е приживяно а само разказ - на каква вълна, в какви "прагови състояния" работи мозъкът ти ?? ... страннно !?
- Апропо това, което ти пиша е плод на мои изследвания, тоест има го в книжките, пък ти ми го сервираш в директна форма - мда-а, много, много странно ?! ... или-и-и пък се шегуваш с мен, като казваш че, тези неща не са ти познати от "източници" ??!
- Като тема, образност и това, какво се крие зад това може още много да се говори - но да не затормозвам читателите ти с ... "академизма" си :)))


- С уважение !

от Гет ктист

П.П. Относно трите женски фигури - това е нвещо ... ще ползвам думата "ипостас" на Гея(женското) трите сили - Земен, воден, растителен светове - това са творящи енергии от тази, от настоящата ни "реалност" - Поне така мисля ?! :)
цитирай
11. gidmastar - Разказа много ми хареса! Историята ...
09.04.2011 07:57
Разказа много ми хареса! Историята още повече! Историята е с добър демон, а имаш ли история с лош? С тях напрежението е по - голямо!
Поздрави от едно слънчево море, и аромат на цъфнали сливи!
цитирай
12. magicktarot - Re: :)))
09.04.2011 08:37
Гет Ктист , съвсем не се шегувам. Образите, които описвам, просто "идват". Най-вероятно, както казваш, е някаква "игра", вълна на мозъка... Затова се учудвам и много се радвам, че имат връзка с "архетипните" или митологични, или както още се наричат, образи! Наистина, имам "база данни" в главата си - по митология, религии, вярвания и др., и със сигурност тези данни влияят, но когато описвам образ - не правя някаква конкретна връзка. Трябва да е твърде типичен образа, за да го свържа. Затова така се учудвам на описанията и попаденията ти! Интересно е, че свързваш настоящата ни реалност с Трите грации (както аз ги оприличих) - това за тези три ипостаса не го знаех - даде ми нови образи за "размисъл". Поздрави!:)


gidmastar, благодаря ти за хубавите думи! :) Така е с лошите - създават провече адреналин и норадреналин!:)) Когато се "появи" такъв демон - ще го опиша задължително! Поздрави и на теб и морето! Значи и при тебе се оправи времето - разкошотия!:)))
цитирай
13. get - :))) - Добре разбрах ... не следва да съм предубеден ... подозрителен ...
09.04.2011 10:54
... но както казах - Това за мен е интригуващо ?!
magicktarot написа:
Гет Ктист , съвсем не се шегувам. Образите, които описвам, просто "идват". Най-вероятно, както казваш, е някаква "игра", вълна на мозъка... Затова се учудвам и много се радвам, че имат връзка с "архетипните" или митологични, или както още се наричат, образи! Наистина, имам "база данни" в главата си - по митология, религии, вярвания и др., и със сигурност тези данни влияят, но когато описвам образ - не правя някаква конкретна връзка. Трябва да е твърде типичен образа, за да го свържа. Затова така се учудвам на описанията и попаденията ти! Интересно е, че свързваш настоящата ни реалност с Трите грации (както аз ги оприличих) - това за тези три ипостаса не го знаех - даде ми нови образи за "размисъл". Поздрави!:)

- Единственото разумно обяснение е че, влизаш в нива на "сънуването" ... като при това образът е много ярък и динамичен - Поради това използвах "-"(кавички), като казвам "настояща реалност"(?!).
- Не ти правя комплимент но демонстрираш качества, които говорят за изключителна творческа потентност - Развивай я !!


magicktarot написа:
gidmastar, благодаря ти за хубавите думи! :) Така е с лошите - създават провече адреналин и норадреналин!:)) Когато се "появи" такъв демон - ще го опиша задължително! Поздрави и на теб и морето! Значи и при тебе се оправи времето - разкошотия!:)))


- По принцип няма лоши демони ! :)) (недейте да се влияете толкова от мистичната християнска култура)
- Просто има неспособност от наша страна да бъдем спрегнати(адекватни), като поведение и "разумност" по отношение на това, което те ни подсказват ! - поне такова е моето становище ?!

- С уважение !

от Гет ктист

П.П. Относно "трите грации" ... не е съвсем точно - По-скоро прочети за келтската богиня Бригит и нейната "детелинка", която после (при приемане на християнството) са я присвоили на св.Патрик-ирландски !
цитирай
14. hosekura - Глеадл съм го този филм ;)
09.04.2011 11:10
http://www.youtube.com/watch?v=nKqf3dRANzM

http://www.youtube.com/watch?v=2rBQxI1M-PE

Това е ;) ;)
цитирай
15. makont - Да, трябваше да послушаш Демона,
09.04.2011 11:32
сега облачетата омраза, влезли в тези двама млади развалиха не само тяхната почивка. Странен Демон, хубаво е, че няма лоши намерения към самата теб, а само се опитва да те ползва като оръдие. Хареса ми , интригуващо и замислящо. Хубав уикенд!
цитирай
16. magicktarot - Re: :)))
09.04.2011 11:39
Гет, Благодаря ти ! :) Така е с лошите демони! :) Тук проблемът е, че героите, както казваш, не са адекватни и спрегнати спрямо тях - а и не биха могли да бъдат винаги. И оттам - възникват различни проблеми и страхотии. Които в един момент ще бъдат решени. По-скоро става въпрос за сюжет, аз така разбрах нещата.
Като споменаваш Бригит и детелинката - това за мен е синхронност, защото всяка година по това време намирам четирилистна детелина - това извън историята, но понеже много "наручкваш" нещата, реших да споделя. Май и ти си "влязал" в някакво ниво на "осолено възприемане" в момента. Поздрави!:)



hosekura, привет! Аз не съм го гледала този филм - рядко гледам филми, мнооого рядко напоследък. По трейлърите не виждам нещо общо с моята спа-история. Ако искаш - кажи ми какво е общото, защото надали ще ги изгледам, а щом твърдиш, че си "гледал" историята ми - добре е да поясниш... :)


makont, привет и благодаря ти за отзива!:) Наистина, и това исках да кажа - как ставаме оръдия на някого или нещо, а други неща пък са наши оръдия - т.е. колко сложен на пръв поглед е Света... Само на пръв поглед, надявам се:) Поздрави и весел уикенд!
цитирай
17. get - :)) - Прощавай за новото ми "включване" :)) ! - но-о-о, как да кажа ...
09.04.2011 14:07
magicktarot написа:
Гет, Благодаря ти ! :) Така е с лошите демони! :) Тук проблемът е, че героите, както казваш, не са адекватни и спрегнати спрямо тях - а и не биха могли да бъдат винаги. И оттам - възникват различни проблеми и страхотии. Които в един момент ще бъдат решени. По-скоро става въпрос за сюжет, аз така разбрах нещата.



... всичко е до настройка ... а може би и до пол ?!
- Жените (мисля ?) имате качеството по-лесно да "влизате" в нива на сънуването ! - не случайно хората са казали и възприемат едно към едно,(като азбучна истина), че жената има интуиция (!), тоест вие действате в ирационални ситуации без много, много да се поддавате на рационалното начало-подход, присъщо на "будното"/ежедневие-то !
- При мъжете е заложено от природата, повече рационалното начало - това им пречи, когато влизат в "тези" състояния на ирационалното-сънувано ! - Хм, може би :)) и това мое поведение в конкретната ситуация е ... ти сънуваш и съпреживяваш ... а-а-а аз, като някой литературен критик - Хем не мога да го пресътворя(преживея-предам) - хем, - Хехехе !! - виж(те) ме "Колко съм "интелEгентен" ... твърде неловка ситуация граничеща с досаден-многознайко ! :))) - Ако звуча по този начин(?) - Простете !!!

magicktarot написа:
Като споменаваш Бригит и детелинката - това за мен е синхронност, защото всяка година по това време намирам четирилистна детелина - това извън историята, но понеже много "налучкваш" нещата, реших да споделя. Май и ти си "влязал" в някакво ниво на "осолено възприемане" в момента. Поздрави!:)


- Малко по-така :)) ... ако си забелязала на няколко пъти споменавам че, ... "Затварям пръстенът на силата" - това символизира Спомена за това, което се нарича "минали животи" - :))) - поне така си мисля ??!

- С уважение !

от Гет ктист
цитирай
18. razkazvachka - :)))))))))
09.04.2011 14:47
Знаеш ли - текстът прозира - не си спазила изискването на Найда за динамичност.
цитирай
19. magicktarot - Re: :)))
09.04.2011 16:43
Гет, както казваш - донякъде е въпрос на пол, но според мен най-вече е до тренировка и "обработка" на двете мозъчни полукълба. И когато те са равностойни - "живеем" във всеки свят, който си пожелаем... За кой ли път повтарям, че съм убедена, че ако тръгнеш да описваш свои рационални търсения и прозрения, ще съумееш, без да се усетиш дори, да минеш и в ирационалното. И ще се получат много интересни неща. Може би като затвориш този пръстен тотално - и ще стане!... Иначе въобще не приемам коментарите ти като на "досаден многознайко" - напротив, пак повтарям - много интересни неща казваш и ми даваш образи за размисъл (и не само), които считам за много полезни и интересни.



razkazvachka, благодаря ти много за отзива! Много ми е ценен!:) Ако ме светнеш и за коя Найда става въпрос - ще се радвам още повече, а и ще ми е от помощ със сигурност! Поздрави!:)))
цитирай
20. bizcocho - Ей сега ме хвана на тясно. :) Седя и ...
09.04.2011 21:50
Ей сега ме хвана на тясно. :) Седя и умувам:) Истинска история, пресъздадена в разказ, или художествена измислица . :) втасах я! :) И на идея си нямам към кое предположение да се засиля! :)
цитирай
21. magicktarot - bizcocho, привет!:)
09.04.2011 22:28
Част от нещата са истински, част измислица... И ти ме хващаш на тясно с този въпрос!:))) В момента съм във Велинград и преди два дни съседите се караха жестоко... Благодаря ти за веселия отзив и четенето! :)
цитирай
22. magicktarot - babaelenica, привет, Бабо Еленице/Еленике!:)
09.04.2011 23:30
Воайорстваш демона, а?! :)))) И аз извоайорствах разговора, който пускаш - мисля, че започвам да схващам, но може и само да си мисля...:))) Поздрави и благодаря за насоката!
цитирай
23. magicktarot - Ели, пусни го и този линк.... на свобода имам предвид :)))
09.04.2011 23:38
Може в бързоръчието си да съм бръкнала в неправилния джоб и да съм напипала не каквото трябва :)))) Без майтап!
цитирай
24. magicktarot - Нещо ми е бавен нета и не отваря -
09.04.2011 23:47
а! отвори се! еее, аз мислех, че ще пускаш нещо от теорията на литературата... А то за панически атаки било!:))))) Е, психо съм си, но не го признавам, шшшт, да не ме издадеш!!!:))). По-скоро страдам от обратното на панически атаки - от прекалено безстрашие!:)))))
цитирай
25. magicktarot - Не! Хареса ми!:)))
09.04.2011 23:50
Развесели ме, мерси!:)
цитирай
26. magicktarot - А така! Всичко ще си кажеш!:))))
09.04.2011 23:55
Иначе съм напълно спокойна за всеотклонението.:))) Е, мога да пиша и порно разкази, и за ежедневни случки, но се въздържам. :) Все от нещо трябва да се въздържа човек, прекаляването е вредно. Затуй се концентрирам в демоните и подобни...
цитирай
27. magicktarot - Ха ха хах, знам аз, ще ги изхвърля,
10.04.2011 00:02
но съм съвестна гражданка и като виждам, че няма специална кофа за демони - а има за какво ли не - стъкла, хартии, битови и пр. и пр. - не ги изхвърлям и това си е... :)))) А за секс хич не ми се чете, в напреднала бременност съм и направо ми се пррави - та не се въздържам (може би е заради демоните това?) :))))
цитирай
28. magicktarot - нали ти казвам, не го смятам за загрозяване!:)
10.04.2011 00:10
на мен ми е бавен нета и не мога да пращам толкова начесто. Радвам се, че се отби - да разбуним демоните!:)
цитирай
29. magicktarot - И кой знае кой ще вземе ключовете -
10.04.2011 00:19
после ще има "иди ми-доди ми" - компромати, нови религии и прочее политикономика!:)))) Никакви ключове! :)))
цитирай
30. magicktarot - Ааа, ми нъл казват, че ще трябва да се изнасяме! Космосът е един! поне докато не
10.04.2011 00:25
усвоим различните измерения...Пък и ако совалката гръмне като Чалънджър!? Ще ни спукат от съдене тия от Дружеството за защита на демоните! То не е една беля!:)
цитирай
31. magicktarot - Бездемонни да са сънищата ни!:)
10.04.2011 00:36
Лека! и ДЗД наистина няма да ни открие, но ЦРУ (д) - централата за разузнаване на укриващи се от демони - ще ни следи неотклонно... Демон не значи само лошо нещо, означава дух. Християнството е вложило лош смисъл в понятието. От тая гледна точка - и ние сме вид демони :))). Много огън и всичко най-хубаво ти желая!:)
цитирай
32. aqualia - Брей, брей, много е готино демончето!
10.04.2011 10:02
И аз съм си мислила, че когато избухне скандал между хора които се обичат, непременно има някое демОнче, което се навира между тях, пък ти си го разказала толкова безметежно..., чак ми се прииска да си похортуваме!
цитирай
33. magicktarot - Привет, Аквалия! :)
10.04.2011 14:11
Това, че така усещаме нещата, не е случайно. Случвало ми се е в определена местност и ситуация да усетя "някакво присъствие", без конкретно да знам какво е то и да реша да се навъртам наоколо, за да видя какво ще стане - и почти винаги се случваха неприятности... Може би когато има да се случват хубави неща пак има някакви "присъствия", но тогава не ни е нужно толкова да усещаме - затова и нямам такива примери.:) В случая реших да намеря по-дълбоки причини - и да оневиня демОнчето. :)))
цитирай
34. aqualia - Може би...
10.04.2011 14:49
magicktarot написа:
Това, че така усещаме нещата, не е случайно. Случвало ми се е в определена местност и ситуация да усетя "някакво присъствие", без конкретно да знам какво е то и да реша да се навъртам наоколо, за да видя какво ще стане - и почти винаги се случваха неприятности... Може би когато има да се случват хубави неща пак има някакви "присъствия", но тогава не ни е нужно толкова да усещаме - затова и нямам такива примери.:) В случая реших да намеря по-дълбоки причини - и да оневиня демОнчето. :)))


Може би ние даваме сила на такова проявление, независимо от всичко останало...може би те търсят начини да влязат в пряк контакт с нашия гняв и другите ни "качества", може би сме като ключът и ключалката, но когато се махне пластинката, която скрива самата ключалка... а тази граница понякога е много тънка


цитирай
35. magicktarot - 44. aqualia - Може би... Така е, почти винаги - и в тази история
10.04.2011 15:04
съм се опитала да го кажа. :) Интересното е, че не винаги самите ние сме "ключалката", за да се проявят "демоните". Отново ще цитирам случаи, когато са се случвали неприятности на съвсем нови за мен и околните ми места. Всички сме били в добро състояние на духа, с желание за активна почивка ... И изведнъж става неприятност... Може би самите места носят информация от преди пребиваващи там хора? И "демоните" проявяват пакостливостта си като навреждат на някого (ако могат), на друг внушават присъствието си, а трети, по-чувствителни - направо ги виждат...

Ще ти разкажа една история, която свързвам с такава случка. Преди повече от 10 години аз, мъжът ми, баща ми и кучето се разхождахме около една река. Баща ми щеше да лови риба и реши да се установи на едно място. Ние не си падаме по риболова и мислехме да продължим да се разхождаме.(и друг път сме го правили по този начин). Аз обаче усетих "нещо" и казах, че ще стоя около татко. И наистина, мъжът ми не се беше отдалечил и на 100-200 метра, когато баща ми се хлъзна по стръмния бряг, падна на гръдния си кош, изкара си въздуха. Веднага му се притекох на помощ, гръмогласна съм и извиках мъжа ми - та нищо, съвзе се, изправихме го на крака. От тази травма обаче направи пневмония, която го държа месеци...
цитирай
36. aqualia - Ти имаш...
10.04.2011 16:32
Ти имаш екстрасензорика, много силна, а и някой определено те пази! Така ми се струва. На мен пък ми беше отредено да изпратя почти всичките си близки, които се успокояваха и преминаваха в отвъдното само когато се появях при тях... Свързани са нещата, определено, със сили, които не познаваме, но действаме като антена или ние, или пък нещо друго, в определения момент.
цитирай
37. magicktarot - 46. aqualia, дано е така, както казваш, за "пазителите"... Аз предполагам, че всеки ги има,
10.04.2011 17:49
но не всеки ги "чува", нито позволява да му се "месят"... Ти също имаш много силно изявена чувствителност - и аз го усещам по някакъв начин.:) Това с близките ти е много впечатляващо и много показателно в тази насока. Прилича на нещо като телепатия, но самата телепатия се опосредства от (може би) външни за нас сили, за които, ако нямаме чувствителност, няма да можем да осъществим и телепатичната връзка...В общата Мрежа или Паежина, или както го наречем, действат сили, произхождащи от нас (телепатия напр.), между нас (като хора), чрез нас, извън нас. Понякога тези извън нас действат посредством нас (ние като антени, както казваш), друг път ние ги ползваме като антени или дори извършители (често без да подозираме). Шаманите в повечето племенни култури правят именно това, напълно съзнателно. Нашето общество, най-общо, е против тези неща, или ги приема за глупости, но това нищо не значи. Няма да се учудя, ако се окаже, че хора с такава чувствителност са наследници на шамани отпреди столетия, без да подозират... Светът наистина е интересно място! Радвам се, че обменихме мнения по темата!:)
цитирай
38. hosekura - hosekura, привет! Аз не съм го гл...
11.04.2011 08:53
magicktarot написа:
hosekura, привет! Аз не съм го гледала този филм - рядко гледам филми, мнооого рядко напоследък. По трейлърите не виждам нещо общо с моята спа-история. Ако искаш - кажи ми какво е общото, защото надали ще ги изгледам, а щом твърдиш, че си "гледал" историята ми - добре е да поясниш... :)



Ами демони разни, подземия това онова, но като се замисля повече май ми напомня Ам Гъл от Властелина на пръстените. Там имаше и вода в пещерата тъй че може да мине и за СПА ;)

А иначе не казвам нищо за разказа. Малко ми писна разни холивудски негра да спасяват света от демоните ;) Така де ;) ;)
цитирай
39. magicktarot - 48. hosekura, ха ха ха , яко!:))) Ам Гъл на СПА курорт, кеф!:))) И то в пещера - хиперлуксозно изпълнение!
11.04.2011 10:28
Той обаче не е същински демон - физическо същество си е... ;) А холивудските работи - не ги гледай, както правя аз ;) Те да си спасяват който и както искат! Успешна седмица!
цитирай
40. get - - Уважаема magicktarot ! - може би ще представлява интерес ... ?!
11.04.2011 11:00
magicktarot написа:
но не всеки ги "чува", нито позволява да му се "месят"... Ти също имаш много силно изявена чувствителност - и аз го усещам по някакъв начин.:) Това с близките ти е много впечатляващо и много показателно в тази насока. Прилича на нещо като телепатия, но самата телепатия се опосредства от (може би) външни за нас сили, за които, ако нямаме чувствителност, няма да можем да осъществим и телепатичната връзка...В общата Мрежа или Паежина, или както го наречем, действат сили, произхождащи от нас (телепатия напр.), между нас (като хора), чрез нас, извън нас. Понякога тези извън нас действат посредством нас (ние като антени, както казваш), друг път ние ги ползваме като антени или дори извършители (често без да подозираме). Шаманите в повечето племенни култури правят именно това, напълно съзнателно. Нашето общество, най-общо, е против тези неща, или ги приема за глупости, но това нищо не значи. Няма да се учудя, ако се окаже, че хора с такава чувствителност са наследници на шамани отпреди столетия, без да подозират... Светът наистина е интересно място! Радвам се, че обменихме мнения по темата!:)


... във връзка с това, което се опитваш да формулираш, като идея този материал от блога на Захариада - http://zahariada.blog.bg/drugi/2011/04/09/fantomyt-na-dnk.726093 - за така наречената "фантомна" или остатъчна "сянка" на ДНК !
Пьотър Гаряев въпреки, че е отричан и разпъван в научните среди мисли, че е "напипал" нещо много съществено ... дори кореспондиращо с моите постове относно "Хермес-Герман" ... "мотив-палмета" и-и-и това което сме свикнали да наричаме Съдба !! ... донякъде това съотнесено, към общото(най-дълбокото, като природно измерение !) информационно(то) поле.
Също това можем да го съотнесем и към "разнобоя" при описанието на Света, в становищата на ядрени и квантови физици !

- С уважение !

от Гет ктист - "затварящ" ... нещо си ?! :)))
цитирай
41. magicktarot - Привет, Гет! Четох статията, когато я пусна захариада...
11.04.2011 12:16
Интересна е и наистина има общо с темата. Доколкото си спомням обаче ставаше дума основно за насилствена смърт - тогава остава да действа "енергията" за 40 дни... Тези 40 дни ги има в почти всички традиции, свързани с умирането. Освен това - не всичко е ДНК - има много видове материя, които не съдържат ДНК и въпреки това също остават "следи" - и то много по-дълго от 40 дни... Иначе наистина може да се извлекат много изводи за "полето", в което живеем/не живеем - и аз прочетох с голям интерес...

За Съдбата не си спомням какво пишеше в статията - пак ще я прегледам. Поздрави и мерси за включването!
цитирай
42. get - - А не, не търси в статията на/за Гаряев, нещо относно Съдбата !
11.04.2011 13:28
magicktarot написа:
Интересна е и наистина има общо с темата. Доколкото си спомням обаче ставаше дума основно за насилствена смърт - тогава остава да действа "енергията" за 40 дни... Тези 40 дни ги има в почти всички традиции, свързани с умирането. Освен това - не всичко е ДНК - има много видове материя, които не съдържат ДНК и въпреки това също остават "следи" - и то много по-дълго от 40 дни... Иначе наистина може да се извлекат много изводи за "полето", в което живеем/не живеем - и аз прочетох с голям интерес...

За Съдбата не си спомням какво пишеше в статията - пак ще я прегледам. Поздрави и мерси за включването!


- Гаряев просто разработва - проблема дотолкова и относно, че ДНК-то не е само носител на информация ... но само по себе си е и една антена и банка на първична информация. Но като се замислим не само е банка но и притежава качествата да преработва и обменя информация ! ... От тук можем да отидем до наследственост но и до неща, които хората са възприели да наричат "родово проклятие" ... минали и бъдещи животи и ред други интересни смущаващи неща !
- При древните - Съдбата се разглежда, като външна наложена ни даденост(е има и опровергаващи това становище примери - но преобладаващото е това, откъм VІІІ в. пр.Хр.) - При някои нашенски вярвания - ударението, тежестта за съдбата се поставя върху нас самите ! ... много е сложно затова само го маркирам !
- Друг въпрос относно времето, като "историчност" и явява ли се то физическа величина-константа или е функция на нещо друго ... а-а-а може да е в резултат(илюзия) на нашата линейна представа-чувство за това "което наричаме време" ?!
- Ма тук излязохме от митология-етнография и май отидохме (?) "да си говорим" със сър Нютън и плезещият се Анщайн - Що ли ни се плези от снимката чичко Алберт - не знам !
- Знам само, че излъчването на снимката ме кефи ! :))

- С уважение !

от Гет ктист "затварящ" ... не-буркани :))
цитирай
43. panazea - Илюзиите са си
11.04.2011 14:27
чистата истина .
Мъжете не искат да си признаят .
Благодаря за споделеното .
цитирай
44. magicktarot - 52. get, Гет, ха ха ха , "затварящ не-буркани":)))))
11.04.2011 20:07
Наистина, на много интересни изводи и размисли са те навяли откритията на Гаряев - и това, което казваш за наследствеността и родовите проклятия звучи много логично в този контекст! Интересно е и това, че нашенските вярвания (а те може би си произхождат от знания!) са така сходни с откритията за ДНК...

И на мен ми харесва много плезещия се Айнщайн :)))) И за него, и за други физици - от преди него и след него - се твърди, че са открили някои неща за Вселената (може би и за Бог?), които не са известни по ред причини на хората (засега)... Това, разбира се, може да се митове, но може и да не са... Та затова да е решил да се изплези:)))))
цитирай
45. magicktarot - Панацея, привет и благодаря ти за коментара!:)))
11.04.2011 20:09
Праволинейно и ясно!:) Съгласна съм напълно за повечето от мъжете! Поздрави!
цитирай
46. get - - Уважаема magicktarot - през 80-те години на миналият век учих в една или едно ...
11.04.2011 23:25
... специално/лизирано учебно заведение !

magicktarot написа:
Наистина, на много интересни изводи и размисли са те навяли откритията на Гаряев - и това, което казваш за наследствеността и родовите проклятия звучи много логично в този контекст! Интересно е и това, че нашенските вярвания (а те може би си произхождат от знания!) са така сходни с откритията за ДНК...

И на мен ми харесва много плезещия се Айнщайн :)))) И за него, и за други физици - от преди него и след него - се твърди, че са открили някои неща за Вселената (може би и за Бог?), които не са известни по ред причини на хората (засега)... Това, разбира се, може да се митове, но може и да не са... Та затова да е решил да се изплези:)))))


- Запомнил съм следното, от една лекция !
- През 70-те години (на миналият век) се провежда международна научно-практическа конференция в Бюракан(Арм. ССР). Там са събрани светилата на световната мисъл в областта на микро и макро световете. Академик Капица - започва да извежда във вид на уравнение достиженията на съветската наука(предимно военна) за устройството на Света.
- Значи, обяснения и формули !
- Почти приключвайки извеждането на уравнението се спира и-и-и ... казва - Уважаеми колеги ! - това е приблизително вярната картина, тъй като данните са отпреди десет години !
- С оглед съображения, касателно националната ни сигурност - не мога да ви кажа всичко - Ако трябва да бъда откровен - то ще следва да изтрия по-голямата част от написаното на дъската, като невярно !!

Та по повод на горното !
- Военните финансови програми съществуват ! - промишлените комплекси също !
Във вр. с това имаше изказана следната мисъл - Всички научни открития, които се крият в "касите" на военните, ако се внедрят - Ще имаме изпреварващо-качествен скок с петдесет години напред ! ... тоест примерно през 2012 г., ако се внедрят научните открития, все едно да заживеем през 2062 г.

- С уважение !

от Гет ктист
цитирай
47. magicktarot - Гет, това показва, че май наистина някои хора знаят повече
12.04.2011 08:15
и "по-невъзможни" неща от т.нар. нормални хора. Ето защо значи се плези Айнщайн!:) Той е можел да си го позволи. Я си представи някой учен-военен да го направи! Напълно невъзможно!:)))) Не и на обществено място или за снимка...
Интересно е защо крият тези неща - може би да държат в шах някой си. Или защото хората като цяло не са дорасли, или може би е въпрос на пари - т.е. или няма достатъчно пари за внедряване, или трябва да се изчерпят възможностите за изкарване на пари на старите открития и чак тогава да се внедрят новите... Много интересни неща каза! Поздрави!:!
цитирай
48. borjanmljakov - С оглед на всичко преживяно от Вас се налага посещение на Индия,
13.04.2011 14:56
където да се подложите на следните пречистващи процедури:

- 5 дена сутрин, обед и вечер хапване на деликатеса "Йога в саханче"
- ебане с 3 (трима) махараджи само отзад
- 3 кратни продължителни потапяния в древния клозет Сра Бокар
цитирай
49. magicktarot - borjanmljakov, ха ха, айде нема нужда :)))
13.04.2011 15:06
Но ако ми се доще нещо такова - непременно ще се консултирам с Вас преди това! Благодаря за информацията!

П.П. по т. 2 - наведнъж ли ще трябва да ги оправям 3 (словом:тримата) махараджи? ако е така - да знам да се снабдя с три инструмента... Все пак - добре е да се направи бюджетен план-график.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2724002
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953