Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2014 10:49 - КАК САМИ СИ СЛАГАМЕ РАМКИ
Автор: magicktarot Категория: Други   
Прочетен: 2287 Коментари: 0 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
...

Кажеш ли, че „нещо Е някакво”, ти използваш това „Е на идентичността”. По принцип то е изнамерено преди Уилсън – първият учен, който го определя и описва, създава и един интересен вид английски език, наречен – „Е-ПРИМ” – английски, в който не се използва това „Е на идентичността”.


Не е нужно някой да ни промива мозъка - достатъчно е да кажем за нещо, че "е" някакво. Определяйки го веднъж, ние преставаме да бъдем отворени за него и да възприемаме "посланията" му, които, в доста от случаите, биха могли да ни бъдат полезни - най-малкото, за да разширим собственото си "съм".


Казваш си: "този човек "е" тъп!". И той спира да ти бъде полезен и излиза изцяло от твоя "тунел на реалността" (пак термин на Уилсън). Вместо да го определиш като „тъп”, би могъл например да кажеш: В този момент Х постъпва тъпо!


Доста мъдреци съветват хората "да бъдат отворени към света", "с отворено съзнание". И тези съвети са наистина полезни - дори от чисто практична гледна точка.


Но "съм" ги прави на пух и прах. "Аз съм неудачник!", или "Аз съм отворен към света!". Второто също ограничава - мислейки се за "отворен", ти спираш да се развиваш и наблюдаваш обективно и активно - и си оставаш тесноглед задръстеняк. ...

...


Цялата статия:


КАК САМИ ДИ СЛАГАМЕ РАМКИ (клик)

...




Гласувай:
25



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2719061
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953