Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2014 14:40 - ГОДИШЕН ДАО-ХОРОСКОП
Автор: magicktarot Категория: Забавление   
Прочетен: 2445 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


ГОДИШЕН ДАО-ХОРОСКОП

     29.12.2014г. – 31.12.2015г.



 Декември на Чудесата продължава, макар и с непълна седмица! Днес, отново по изключение и понеже седмицата е наполовина в 2014г. и в 2015 година - т.е. това е нещо като "седмица - мост" между двете години по официално приетото летоброене - ДАО-Хороскоп.


За всеки знак по една Дао-притча, която, освен за насока през седмицата, може да служи и като насока за цялата предстояща 2015 година.



Успешна и Щастлива Нова 2015 година, Приятели!

...


ВЕЗНИ:


МИ ДЗЪ И ГОСПОДАРЯТ


Ми Дзъ бил любимец на господаря. А в неговото царство имало закон: ако някой впрегнел царската колесница на своя глава, отсичали му краката.

Един ден майката на Ми Дзъ легнала на смъртния си одър. Той смело взел царската колесница и препуснал към майка си. Когато господарят чул за това, се възхитил и казал:

— Какво уважение! Заради майка си е забравил, че можеше да му отсекат краката!

Друг път, разхождайки се с господаря в градината, Ми Дзъ откъснал една праскова, която толкова му се усладила, че след като изял половината, предложил остатъка на господаря. И господарят казал:

— Колко ме обича! Забравя за себе си, само и само да ме зарадва!

Когато младостта на Ми Дзъ повехнала, господарят охладнял към него и той изпаднал в немилост. Сега вече господарят казвал:

— Какъв негодник! Веднъж излъга, че майка му умира, за да са възползва от колесницата ми. Освен това ме почерпи с нахапана праскова!



...

Всички знаци: ТУК

...

 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2733353
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953