Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2011 22:19 - Една любима песен и актьор ...
Автор: magicktarot Категория: Забавление   
Прочетен: 4912 Коментари: 17 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Белеет Мой Парус
Нет, я не плачу и не рыдаю,
На все вопросы я открыто отвечаю,
Что наша жизнь игра, и кто ж тому виной,
Что я увлекся этою игрой?

И перед кем же мне извиняться?
Мне уступают, я не в силах отказаться.
И разве мой талант и мой душевный жар
Не заслужили скромный гонорар?

Пусть бесится ветер жестокий
В тумане житейских морей
Белеет мой парус, такой одинокий,
На фоне стальных кораблей.

И согласитесь, какая прелесть,
Мгновенно в яблочко попасть, почти не целясь!
Орлиный взор, напор, изящный поворот:
И прямо в руки запретный плод.

О наслажденье скользить по краю.
Замрите, ангелы, смотрите: я играю.
Моих грехов разбор оставьте до поры,
Вы оцените красоту игры!

Пусть бесится ветер жестокий
В тумане житейских морей
Белеет мой парус, такой одинокий,
На фоне стальных кораблей.

Я не разбойник и не апостол.
И для меня, конечно, тоже все не просто.
И очень может быть, что от забот своих
Я поседею раньше остальных.

Но я не плачу, и не рыдаю.
Хотя не знаю, где найду, где потеряю.
И очень может быть, что на свою беду
Я потеряю больше, чем найду.

Пусть бесится ветер жестокий
В тумане житейских морей.
Белеет мой парус, такой одинокий,
На фоне стальных кораблей.
Белеет мой парус, такой одинокий,
На фоне стальных кораблей.







Гласувай:
71



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vladun - Незабравим актьор, от ония личн...
21.03.2011 22:27
Незабравим актьор, от ония личности, които напускайки тоя свят остават в паметта и в сърцата ни!
Благодаря че ми припомни това изпълнение, Соня!
цитирай
2. magicktarot - И тъй млад си е отишъл...
21.03.2011 23:02
Поздрави, Владимире!:)
цитирай
3. rustam - Миронов
22.03.2011 10:31
имаше преимушеството на особено талантливите актьори - да съчетава едновременно някакъв свой "непоторим стил" и заедно с това да бъде различен във всяка роля.
Той не беше "характерен" актьор, а почти гениален.
цитирай
4. mileidi46 - Bolshoe spasiba!
22.03.2011 10:32
(pustata mu latiniza me izqde...)!!K sojeleniu..
цитирай
5. tit - И любима книга и филм!
22.03.2011 11:00
Много настроение - изгледах си и други неща с него!:):):)))
Благодаря!
цитирай
6. ran - :)
22.03.2011 11:19
""
Пусть бесится ветер жестокий
В тумане житейских морей...

Честита пролет!
цитирай
7. magicktarot - Привет, Приятели, и Честита Пролет!:)
22.03.2011 12:14
rustam, направо гениален!


mileidi46, и аз ти благодаря!:) кирилица, латиница - важното е да разбираме знаците!:)


tit, и при мен любимото тръгна от книгите, особено Златния телец!:)))


ran , :)))) Звучи малко зловещо на фона на цунамито, но... белеет мой парус :)))
цитирай
8. stela50 - Много приятна изненада , magicktarot ...
22.03.2011 15:39
Незабравим актьор и любима песен . Чудесна идея , поздрави .
Честита пролет и щастливи дни !
цитирай
9. magicktarot - stela50, честита Пролет и много щастие за тебе!:)
22.03.2011 18:10
Радвам се, че си тук!
цитирай
10. sestra - И на мен
22.03.2011 19:15
ми е любим, честита пролет!
цитирай
11. kosara2008 - :) любимост!!!
22.03.2011 19:28
ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ И ОТ МЕН, накипрена, пъстра и уханна, обична и щастлива!

и пак - тенкс за песната и за Миронич!!!!
цитирай
12. ketcakuatl - ДА, И НА МЕН МИ ХАРЕСВА
22.03.2011 19:51
Но защото го разбрах. Колцина обаче, особено сред по-младите знаят руски. Позицията ми е принципна. Критикувал съм и други за това, че пускат нещо – и кой разбрал-разбрал. Информацията която се подава, щом е предназначена за общо ползване, трябва да е общодостъпна, иначе няма смисъл. Домързя ли те да го преведеш или не помисли? Това е толкова красиво, че трябва да стигне до повече хора, трудът си заслужава! Видя ли сега, другите пролет ала-бала, а тоя... чирпанлийска му работа, развали дитирамбите откъде се натресе!
цитирай
13. magicktarot - Честита Пролет отново, Приятели, sestra, kosara2008, ketcakuatl ! :)))
22.03.2011 20:37


ketcakuatl, напълно съм съгласна с тебе и си много прав !:)))) Донякъде наистина не се сетих, че няма да се разбере, донякъде реших, че надали ще мога да го преведа поетично така, че да въздейства като оригинала. Следващият път, ако успея, ще пробвам (срам-несрам). Поздрави, Чирпанлиецо!:)
цитирай
14. ran - Ну и ну!
23.03.2011 00:16
да вы двое прямо в дезертиры записались :))))
Перевести? Так, переведем, что ж тут ... такое


Платното ми, бялото

Не! Няма да плача! И няма да ридая!
Отговарям честно на всички въпроси.
Защото животът ни - игра е. Кого да виним,
че тази игра ме увлече?

А, трябва ли да се извинявам?
Отстъпват ми - не мога да отказвам.
Нима моят талант и духовният ми плам
не заслужават скромен хонорар?

Нека бушува жестокият вятър.
В обърканото море на живота,
платното ми бяло е толкова самотно
пред тези стоманени кораби.

Съгласете се, така прекрасно е
небрежно да улучиш десетката!
Орлов поглед, устрем, изящни маниери:
и забраненият плод е в ръцете ти.

Насладата да балансираш точно на ръба.
О, миг, поспри! Вижте: аз играя!
И, оставете обвиненията за накрая.
Така ще разберете красотата на играта.

Нека бушува жестокият вятър.
В обърканото море на живота,
платното ми бяло е толкова самотно
пред тези стоманени кораби.

Не съм разбойник и не съм апостол,
не съм, разбира се и толкоз лекомислен.
И, може да се случи, от грижи тежки,
преди връстниците си да побелея.

Но аз не плача! И не ридая!
Пък и не знам дали ще загубя или ще намеря.
И, много е възможно, в нещастието си,
да загубя повече, отколкото намеря.

Нека бушува жестокият вятър.
В обърканото море на живота,
платното ми бяло е толкова самотно
пред тези стоманени кораби.

А, платното ми, бялото е така самотно
на фона на тези стоманени кораби.

Остава да се синонимизират русизмите ми и да се намери римата.
Нищо трудно! :)))))
цитирай
15. magicktarot - ran , а тут же перевод, очень спасибо!:)))
23.03.2011 07:22
Добре стои и така, без рима! Поздрави, Ран!:)
цитирай
16. get - Хм, да добавя и от мен, още една песен от незабравимият А. Миронов !
23.03.2011 10:39
- Бриллиантовая рука - Остров невезения - http://www.youtube.com/watch?v=AKxISTQDQAM
- Бриллиантовая рука - Песня про зайцев - http://www.youtube.com/watch?v=Z41hA1CfL5I
- Но-о, без песента на Аида Ведищева "Помогни мне", мисля ... картината няма да бъде пълна :)) !! - http://www.youtube.com/watch?v=I8amfRc3td4
- Ах какая ведЬма(!) :) и-и-и Как приятна мне, спомнит об Етом !! :)))) !!

- Смотрите наздАрове !!

от Гет катарос

П.П. Междувпрочем мисля, Никулин(1921-1997) прекрасно пресъздава ролята на Иванушка - Как мислите ?
цитирай
17. magicktarot - get, здравствуй!:) И мне очень приятно!:)
23.03.2011 10:48
Наздоровье! Прав си за Никулин в Диамантената ръка - архетипът на Иванушка Глупака... Не се бях замисляла по този "модел", ти ми обърна внимание преди време, и ми стана интересно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2719068
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953