Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2011 15:55 - Опитай новия вкус на "Голия" :)
Автор: magicktarot Категория: Забавление   
Прочетен: 13189 Коментари: 34 Гласове:
53


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Както се возех из града в полезрението ми попадна една реклама на малък билборд /или пано?/, в която видях сгрешен ПЪЛЕН ЧЛЕН и започнах да я чета на мъжа ми. Казвайки я на глас, като същевременно се чудех дали БАН е отменил ползването на пълен член или все още не, моят съпруг веднага реагира както подобава /няма да обяснявам какво значи това/... и аз загрях.:))))

   После дълго се смях и все още се смея, чудейки се дали много хора вече са опитали новияТ вкус на голия...

image


Тагове:   реклама,   вкус,   голия,   пълен член,


Гласувай:
53



1. gwendoline - Не е първия случай на медийна неграмотност,
23.01.2011 16:22
но обикновено отговора е: НАРОЧНО го правим така, за да привлечем внимание :)) Хитро, нали :))
цитирай
2. elinora - Хахаха,
23.01.2011 16:25
а представяте ли си какви асоциации ще събуди рекламата, ако не я прочетем, а я чуем по радиото! :))))))
цитирай
3. magicktarot - gwendoline, така е, но тук исках да наблегна на голия...
23.01.2011 16:25
сещай се:)))) просто не знам дали това няма да накара подсъзнателно да потръгне един друг бизнес, или хората да станат по-обичливи... мхм... не че има нещо лошо в това де :))))
цитирай
4. magicktarot - 2. elinora, абсолютно! точно затова подчертах, че я четох на глас...
23.01.2011 16:26
голям майтап:)
цитирай
5. gwendoline - 3. magicktarot - исках да наблегна на голия... сещай се:))))
23.01.2011 16:29
да бе, ясна е закачката :))
цитирай
6. magicktarot - 5. gwendoline, и се чудя дали нарочно е направена тази закачка,
23.01.2011 16:44
или просто заради името на продукта звучи така... :)))
цитирай
7. анонимен - предложение за реклама
23.01.2011 17:07
Тя закачката е ясна, аз предлагам:"Ако не ви мине с Голиа,пробвайте с голия" !
Извинямайте за простотията !
цитирай
8. magicktarot - 7. анонимен :)))
23.01.2011 17:27
:))))) а ако и с него не мине....
цитирай
9. gwendoline - 8. magicktarot
23.01.2011 17:55
magicktarot написа:
:))))) а ако и с него не мине....


Е, тогава значи няма оправия, хаха! :))
цитирай
10. tili - И аз го забелязах:))
23.01.2011 18:17
Може би с Т се подчертава изключителната важност на вкуса?
Навремето един голям художник казваше за един новоизпечен колекционер: И представи си - БоянЪТ започна да разбира!
цитирай
11. magicktarot - 9. gwendoline, разби ме!:))))))
23.01.2011 18:18
да знаеш само как ми разсмя!:))))))))
цитирай
12. magicktarot - 10. tili, да интересно:))))
23.01.2011 18:22
наистина, както казваш, може това да се подчертава с "Т", или "Т"-то е сложено, за да замаже очите и да не видим голия....мхм:)))? Но защо искат да го прикрият?:)
цитирай
13. totoni - Мдааа, след като опитат новияТ в...
23.01.2011 20:25
Мдааа, след като опитат новияТ вкус, може да се впуснат да търсят бикЪТ:))) (още една реклама, която ми боде очите по улиците:)))
Радвам се, че и някой друг го е забелязал, чудех се дали аз нещо не съм се пообъркала:)))
цитирай
14. magicktarot - 13. totoni, да, и бикЪТ го гледам и аз :)))))
23.01.2011 20:39
Много символика, много нещо, от Голия налиташ право на бикЪТ - като го намериш:)))) Поздрави!
цитирай
15. анонимен - Аз също се дразня от подобни примери ...
23.01.2011 21:36
Аз също се дразня от подобни примери за неграмотност...и снимам,снимам с телефона :) Например реклама на бои:"Освежи домЪТ си! " реклама на Азис: "Бъдете с мен в моЯТ клуб" :)

А някои "умници" искат правописна реформа,защото не са внимавали в 3-4 клас...Ужас,накъде отива тая държава.
цитирай
16. injir - ,,Нарочна,, неграмотност. :)
23.01.2011 21:50
,,Нарочна,, неграмотност. :)
цитирай
17. magicktarot - 15. анонимен, явно е тръгнало на отмяна на тия членове:)
23.01.2011 21:50
аз не се дразня много-много, по-скоро в случая използвах члена като претекст да пиша за голия...:) а и ако не беше пълният член, аз нямаше да забележа голия...
цитирай
18. magicktarot - 16. injir :)))) ама заради голия ли са я използвали
23.01.2011 21:52
тази "нарочна" негамотност?:))))
цитирай
19. анонимен - Ползвали са я заради...
24.01.2011 02:01
"Неграмотноста" е заради късата памет (не си спомнят повечето от написаното в учебниците) допълнено с влиянието на английския език.
цитирай
20. benra - ооо,
24.01.2011 10:21
пълно е с такива "умишлени" грешки-билбордове, преса, навсякъде
цитирай
21. magicktarot - 20. benra, привет!:) така е, пълно е, тук исках да наблегна на голия...
24.01.2011 10:55
:)))) грешката е между другото:))))
цитирай
22. анонимен - простак
24.01.2011 11:07
ако го намажеш с мед
всеки ще иска да го лапне
цитирай
23. kapito - Не смятам, че е нарочно. вероятно ...
24.01.2011 11:10
Не смятам, че е нарочно. Вероятно превеждащият(умишлено не 'преводачът') е допуснал грешката. А дистрибуторът на италианската "Перфетти" е гръцка фирма, та ... грешката идва така. Което в никакъв случай не я оправдава разбира се !
цитирай
24. magicktarot - 22. анонимен
24.01.2011 11:13
Да, "Имаш болки в гърлото? Лапни Голия!":)
цитирай
25. magicktarot - 23. kapito, майтапя се за нарочното,
24.01.2011 11:15
по-скоро, виж как звучи, когато го чуваш, а не го четеш - опитай новия вкус на голия...
цитирай
26. demonwind - Първо опитваш
24.01.2011 13:09
голияТ, после усещаш дебелияТ... ;)))))
цитирай
27. magicktarot - 26. demonwind:)))))))))))))
24.01.2011 14:15
:)))))))))) цяла гама от усещания :))))))))
цитирай
28. анонимен - Ауууууууууууууу, какво подсъзнание имате
24.01.2011 14:37
Голия актив с нов вкус. Ами съвсем естествено Ако голия е пасив, няма да има вкус.... :-))))))))))))))))))))))))
цитирай
29. анонимен - Колкото за гръцките познания по български, ще ти постно нещо Туристически каталог Елефтерон
24.01.2011 14:43
Наскоро ми попадна в ръцете Туристически каталог, изцяло посветен на Елефтерон - живописно местенце, сгушено нейде из Гърция. Каталогът е 15 страници, с множество цветни снимки, обръщение лично от кмета, главния архитект и кой ли още не, всичко това на български.
Подчертавам, че това си е съвсем официален каталог, дето ако някой не верва, мога да му го скенирам и пратя (не бих го дал за нищо на света), че и да му удара една баница, задето мисли, че лъжа (ако е жена, може да откупи вината и по друг начин - визирам стихове, песни и други общокултурни прояви от орален характер).
Та ето и два-три буквални цитата от него, като в скоби отбелязвам уточненията и въпросите, спонтанно избликнали в процеса на четене:
1. Из официалното обръщение на кмета на Елефтерон, г-н Харалампос Хришанидис
Приятелки и приятелски(я, к'ъв дружелюбен кмет), в туристическа водочка която държите в ръчете се издава от Туристически предприятие в насия кмет и има за чел да се нося по близо в една област за да обичате и да съставят ако не беше един идеално място за ваканчия, най малкото искаме да бъде място който се бягаме със най хубавите впечагление. (Аз па не искам да се бягам! Това да не е спортен лагер, бе, Харалампи?)
Нашия област е деиствителна и жители са гостоприемни. (Е върна ме обратно на земята! Толкова красиво си го описал, че вече мислех, че областта е недействителна.)
Поканим да се откривате вътре от екскурзи и бенията (ама задължителни ли са курзите и бенията, или мога и да не кура и да не ба?) които ще правите във нашите най хубавите краибрежие, и най хубава нощна забавление(може да е само една, ама па е най хубава!)
Със удоволствие ви поканим и желяеме да се чуствате деиствителна хубава, деиствителна изключителна! (Винаги съм мечтаел да се чувствам "деиствителна хубава, деиствителна изключителна", но мъжественото в мен надделява на моменти)
цитирай
30. анонимен - Туристически каталог Елефтерон/продължение/
24.01.2011 14:45
2. Из обръщението на Архитект Ставрос Ляговрас
Мили посетителки(Тоя мръсник кани само жените!), през лятото вярваме че е една идеална сезон да обичате нашия област. Тук ще намерите всяка информачия която се направи голяма впечагление от най големите крайбрежие които се протягане в най големия дължина в нашия кмет(Иска да каже, че на кмета му е най-дългия в цялото крайбрежие. Затова, начи, канят само жените...Искам го тоя кмет! Ше се дегизирам! Дано не ме издъни адамовата ми ябълка.)
3. Местните забележителности - Неа Ираклича
Вървите в краибрежие и оставете в вятър на красота която духа в област.(Ах, ти, Ставрос, палавнико неден!)
Незабравите да опитвате традични лукумади. (Аз лично не бих посмял. После да ме боли задника!)
4. Местните забележителности - Неа Перамос
В малка растояние от град простират амолофи.(Очевидно въпрос на хигиена. Простират само извън града)
Разбира се че не трядва да забравите и тук традичиони лукумад (Е стига де!От "не" не разбирате, ей!)
В богатен пазар можете да купите всичките които пожелаете. (Курви! Не всичко е пари!)
5. Местна забележителност - Аг. Андреас
Всичките които обичате природа със една разходка в планинска на село сигурно ще обезщетят (А така! Не знам какво да кажа...)
Той които обича лов период които не е забранено може да ловира (Верно?) и да се среща с много заек (Значи има периоди, в които е забранено да се срещна със много заек?)
В област работи също и съвременно учебно и хотел за малките животни. (Ега ти хотела! Начи мога да зема и жената!)
Изисквате колкото по висок можете за да удивлявате гледка (Айде сега и условия! Еми канете си тогава баскетболния отбор!)
цитирай
31. magicktarot - 28. katana :))))))))))))))
24.01.2011 17:34
ама и ти си със смело подсъзнание, мен ме беше страх да се задълбочавам в актив и пасив:)))))))))))))))) яко!

Мерси и за каталога, голям смях падна, докато го четох:)))) представяш ли си българи да напишем такъв на друг език - аз не мога да си го представя... Този каталог си е за отделен постинг направо! Поздрави!:)
цитирай
32. анонимен - При мен няма подсъзнание
24.01.2011 18:03
magicktarot написа:
ама и ти си със смело подсъзнание, мен ме беше страх да се задълбочавам в актив и пасив:)))))))))))))))) яко!

Мерси и за каталога, голям смях падна, докато го четох:)))) представяш ли си българи да напишем такъв на друг език - аз не мога да си го представя... Този каталог си е за отделен постинг направо! Поздрави!:)

Всичко си е в съзнанието. Много съм съзнателен, да знаеш... :-)))))
не е мой, каталога. Авторът е ...не го знам, но е добър.
цитирай
33. magicktarot - 32. katana, съгласна съм за съзнанието:)))) явно подсъзнание е просто нарицателно...
24.01.2011 18:39
особено, когато става дума за голия:))))))

А за каталога - ако не е публикуван в блоговете, можеш да го цитираш, ако решиш, голям смях ще падне, още се хиля:))))))
цитирай
34. анонимен - Е, не знам дали е публикуван
24.01.2011 21:22
magicktarot написа:
особено, когато става дума за голия:))))))

А за каталога - ако не е публикуван в блоговете, можеш да го цитираш, ако решиш, голям смях ще падне, още се хиля:))))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2718900
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953