Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2013 19:56 - ЗА БОГА, БРАТЯ, НЕ ПЛАЩАЙТЕ !!!
Автор: magicktarot Категория: Политика   
Прочетен: 22309 Коментари: 46 Гласове:
36

Последна промяна: 21.02.2013 13:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Абе, чудя се, какво се унижаваме и искаме да ни намаляват сметките за ток? Щом не може - какво пречи да не ги платим въобще?

Защо никой не казва да се постъпи така?

Да, изглежда утопично, но това всъщност е истински протест, това е нещото, на което ще се обърне внимание.

Да, животът не може без ток, всичко ще спре, ама ще спрат да печелят и тези, които ни държат в "електро-робство", изобщо - в ЕНЕРГОРОБСТВО.

Електричеството е ПРИРОДНА СИЛА, защо трябва да е толкова скъпа? 

Защо не плащаме за Слънчевите лъчи?

За Въздуха?

Защо Електричеството е позволило на шепа Гъзове да го държат в плен и да карат цяла планета да им е роб? 

Има нещо гнило в Електро-ландия...
...

P.S. И един цитат из коментарите към поста - благодаря, Voxpop ! :

"Между другото, Индия и Южна Африка така са се освободили от колониалното робство - спрели са да плащат поголовно всички данъци и такси и колонизаторите са ги оставили на мира. Поздрави!"
...








Гласувай:
36



1. raders - Права си. Еленергията трябва да е ...
20.02.2013 20:02
Права си. Ененергията трябва да е най-евтината стока, за да върви икономиката нормално. При скъпа енергия всичко е скъпо и нерентабилно.
цитирай
2. bumerang - Ами моята е на сметка и го прибират тутакси. :-(
20.02.2013 20:08
Иначе на въпроса - защото природната сила ток не ще да влезе сам в контакта и трябва много гъзове, за да го вкарат. :-)
цитирай
3. tutankhamon661 - magicktarot
20.02.2013 20:10

Не че те плаша, но ще плащаме и за въздух ..... някой ден.
Други де, нас отдавна няма да ни има.

цитирай
4. carmena - Няма място за чудене.)
20.02.2013 20:14
magicktarot написа:
Абе, чудя се, какво се унижаваме и искаме да ни намаляват сметките за ток? Щом не може - какво пречи да не ги платим въобще?
Защо никой не казва да се постъпи така?

Въпросът беше обсъден преди два-три дни.

http://tit.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/02/17/stiga-koji-po-stenite.1054569
цитирай
5. voxpop - Разбира се, че няма да им платя! Н...
20.02.2013 20:18
Разбира се, че няма да им платя! Навремето м-тел се опитаха да ме изработят с някакви нереално раздути и манипулирани сметки и на тях не им платих! Бях им лоялен клиент дотогава, но като почнаха да ми разказват някакви фантасмагории, теглих им една и ги оставих да си пращат призовките, докато им изтече давността на исковете !
Между другото Индия и Южна Африка така са се освободили от колониално робство- спрели са да плащат поголовно всички данъци и такси и колонизаторите ги оставили на мира. Поздрави!
цитирай
6. magicktarot - Re: Здравейте! :)
20.02.2013 20:23
Опс, изпуснала съм Тит-Императрицата - не съм много активна тук напоследък, затова. По-късно ще погледна.

И да добавя за тока:

Отдавна има начини всяко едно домакинство и всяка фирма (голяма и малка) да се снабдяват сами с ток. Защо това не се прилага? Защо не пробваме да спрем да плащаме? Липсата ще ни накара да внедрим алтернативните методи - пък са и мнооого по-екологични и щадящи Майката Земя.

Ще се самоцитирам от Фейса: :)))

Но си е парадокс това, че въпреки всичко, ние си плащаме и плащаме. Струва ми се, че преди няколко века, "народът" веднага би отказал масово да плаща, ако имаше такава възможност. В наше време сме така обвързани с електричеството, то така ни държи за нЕкои органи, че ниииикой не може да ни спре да плащаме, тц, тц, тц :))) Ще се избием помежду си, но тока ще платим!
цитирай
7. mt46 - Привет, Меджик!
20.02.2013 21:10
Би имало ефект - ако се направи масово и демонстративно...
цитирай
8. nicodima - Това първо го направиха поляците, които много уважавам заради солидарността им като народ!
20.02.2013 21:21
Но у нас това не става! Имаше такива предложения за парното, защото там започна престъпния ход на монопола! Но пенсионерите не ядяха, но си плащаха. Резултат - неплащащите ги съдят в момента! Ао всички не плащаха едва ли щеше да има дела сега!
цитирай
9. magicktarot - Става - Не става - няма тука правила! :)
20.02.2013 21:35
Да, ние, българите, сме завистливо и дребнаво племе, лесно ни замазват очите, възползвайки се от тази наща възприятна черта - в случая с тока, ни хвърляха високите заплати на ЧЕЗ-аджиите и подобни - а това не е основният проблем и не от заплатите им зависи нашето вечно робство. Както и да е.

Пък и никой не е луд да съди някой за 100-200 лв. - щото повечето сметки за домакинствата са такива. И после, като не платиш, по "закон" токът се кръцва. Топлофикация е друго - там става дума за доста повече "на калпак".

Да, фирмите, особено тези, на които работата им зависи много от тока, болниците, детските градини, други обществени сгради - при тях ще е по-трудно, щото сметките им са доста по-големи на месец и лесно могат да ги съдят - ама айде заради неплащане на тока ДА СЕ ЗАТВОРЯТ ВСИЧКИ БОЛНИЦИ, И ДРУГИ ВАЖНИ ОБЩЕСТВЕНИ ИНСТИТУЦИИ И СГРАДИ - УЧИЛИЩА, ДЕТСКИ ГРАДИНИ.

НЕКА "ВЛАДЕТЕЛИТЕ НА ТОКА" СЪДЯТ И ЗАТВОРЯТ БОЛНИЦИТЕ, УЧИЛИЩАТА, ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ!
ДА ВИДИМ!

Все вярвам, че е възможно да се обединим около нещо такова - и на лично, и на фирмено (бизнес) ниво. Наистина изглежда невъзможно, страхът ни владее с пълна сила. Ама...

Протестираме, но не се сещаме просто да не плащаме. Тъпо е да се пениш срещу нещо, и в същото време да му плащаш. Подигравка просто...
цитирай
10. alexs - " Електричеството е позво...
20.02.2013 22:20
" Електричеството е позволило на шепа Гъзове да го държат в плен и да карат цяла планета да им е роб? "
цитирай
11. magicktarot - Re: Приятели, благодаря ви за коментарите!
20.02.2013 22:37
И извинете, че не отговарям персонално на всеки, но нещата са ясни.

12. alexs Алекс, да, чудя се, как може тази Велика Сила, Електричеството, да позволи да го пленят гъзовете! Или То е на тяхна страна, или... кой знае. Това, разбира се, в кръга на ирационалното. Да внеса малко майтап, макар че не е за майтап, а и все пак не всичко е "рацио" - разум. Последното е съвсем видно от начина, по който сме позволили да ни заробят...
цитирай
12. zabylgarite - Така е
21.02.2013 06:47
шепа гъзове и вагини са
цитирай
13. milady - Да, ние, българите, сме завистливо ...
21.02.2013 09:21
magicktarot написа:
Да, ние, българите, сме завистливо и дребнаво племе, лесно ни замазват очите, възползвайки се от тази наща възприятна черта - в случая с тока, ни хвърляха високите заплати на ЧЕЗ-аджиите и подобни - а това не е основният проблем и не от заплатите им зависи нашето вечно робство. Както и да е.

Пък и никой не е луд да съди някой за 100-200 лв. - щото повечето сметки за домакинствата са такива. И после, като не платиш, по "закон" токът се кръцва. Топлофикация е друго - там става дума за доста повече "на калпак".

Да, фирмите, особено тези, на които работата им зависи много от тока, болниците, детските градини, други обществени сгради - при тях ще е по-трудно, щото сметките им са доста по-големи на месец и лесно могат да ги съдят - ама айде заради неплащане на тока ДА СЕ ЗАТВОРЯТ ВСИЧКИ БОЛНИЦИ, И ДРУГИ ВАЖНИ ОБЩЕСТВЕНИ ИНСТИТУЦИИ И СГРАДИ - УЧИЛИЩА, ДЕТСКИ ГРАДИНИ.

НЕКА "ВЛАДЕТЕЛИТЕ НА ТОКА" СЪДЯТ И ЗАТВОРЯТ БОЛНИЦИТЕ, УЧИЛИЩАТА, ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ!
ДА ВИДИМ!

Все вярвам, че е възможно да се обединим около нещо такова - и на лично, и на фирмено (бизнес) ниво. Наистина изглежда невъзможно, страхът ни владее с пълна сила. Ама...

Протестираме, но не се сещаме просто да не плащаме. Тъпо е да се пениш срещу нещо, и в същото време да му плащаш. Подигравка просто...

цитирай
14. vmir - Има ли разлика между неплащането на използвана услуга и взета от магазина стока?
21.02.2013 09:53
Има ли разлика между неплатена от магазина стока и отнемането на стока, която някой вече си е платил? Има ли разлика между отнемането на стока, която някой си е платил и отнемането на парите, които струва тази стока? Кое е по-добре - да отнемеш стоката от магазините без да платиш, или дя я унищожиш? Нима има човек на земята с толкова пари, че цените да не му пречат да може да си купи всичко, ако изпитва нужда да го раздаде на нуждаещите се? Нима щом най-богатия не може да купи всичко от каквото се нуждае, останалите ще имат някога достатъчно пари за всичко? Причина ли е това да се върнем към пещерите?

Снощи приятел, който непрекъснато се оплаква, че семейството му едва оцелява заради ГЕРБ, ми предложи 20 000 лева бас, че ГЕРБ щели да изгубят изборите. Нима подобни бутафорни недоволства ще помогнат с нещо най-изпадналите? Обратното - ще ги убият, защото който едва оцелява, но е готов за дава за хазарт сума за спасяването на стотици изпаднали, той ще оцелее в размириците и задаващия се дефицит, но който наистина няма, ще стане жертва на собствената му ненаситност. Не се правете на китайци, защото нямате и най-бегла идея в каква неописуема мизерия си прекараха живота поколения от тях, а вие искате просто да имате повече, без да ви пука ни най-малко за най-уязвимите и изпадналите. Така никога няма да имате държава, освен от бандити и мошеници.

Имаш ли идея колко човешки талант и труд е бил необходим, и колко хора трябва да са ангажирани след това, за да се произведе електричеството, което според теб трябвало да бъде безплатно??? Защо, като е природна сила, не си го набавяш от природата, а ползваш услугите на хора? Защо тези хора трябва да ти бачкат без пари, нима те нямат семейства и деца? Не очаквах и ти да изтрещиш така лошо.
цитирай
15. travell - ако знаете само
21.02.2013 11:11
на колко още неща в бг цените са ненормални. Мобилни оператори, застрахователи, хранителни стоки, за какво говориме въобще. Всичката печалба от тези дружества къде отива: в чужбина разбира се. на това бг политиците му викат чуждестранни "инвеститори"
цитирай
16. dolsineq - Много си ми сладка, Соня...:)
21.02.2013 11:15
Много си ми сладка, Соня...:)
цитирай
17. magicktarot - Re: Здравейте отново и благодаря! :)
21.02.2013 11:56
Вмире, напълно си давам сметка колко хора работят в областта на електричеството, имам и близки, които си вадят хляба с това. Разбирам какво имаш предвид, но нещата са поставени по този начин - това е. Това, което казвам, не е политическо изтрещяване. Това ми е мнението от много, много години. Сега, понеже у нас ножът опря до кокал - карат хората да плащат за ток повече, отколкото по принцип получават - затова пиша този "призив". :)

Факт неоспорим е - има начин домакинствата да добиват автономно ток, има начин и фирмите да го правят. Ама не! Вързани сме, като през турско, към "енергото" - и така е с почти цял свят.

Пещерите - преди два века не е имало ток почти никъде - не сме били в пещери. А сега не се и налага, защото в научно и технологично отношение сме необозримо напред отпреди 2 века. И дори да се спрат и унищожат монополистите, дай Боже! - човечеството ще си има ток. И обикновените хора, които се прехранват с тока, пак ще имат работа и хляб - просто на друг принцип.

Ясно ми е и това, че единици в света владеят "силата на атома" - далеч не всеки има достъп до тия тайни - и така трябва. Но електричеството е нещо различно. Всеизвестна е полулегендата за Никола Тесла, който запалил от нищото електрическа крушка пред комисия от учени - и после умрял при неизяснени обстоятелства. Тесла и последователите му са живи, тяхното знание е живо и като Прометей ще дадат на хората Свободната Енергия.
цитирай
18. otempora - "Абе, чудя се, какво се уни...
21.02.2013 11:57
"Абе, чудя се, какво се унижаваме и искаме да ни намаляват сметките за ток? Щом не може - какво пречи да не ги платим въобще?" - Авт.
Може, но ще бъдете откачени от електрозахранването. После трябва да повикате циганите да ви свържат с куки.
цитирай
19. toxic - 3. tutankhamon661
21.02.2013 12:14
tutankhamon661 написа:

Не че те плаша, но ще плащаме и за въздух ..... някой ден.
Други де, нас отдавна няма да ни има.




За въздух - имай търпение. Засега новото е такса "Дъжд" на ВИК, които не се посвениха преди няколко дни да вдигнат водата във Варна с 10%. Предполагам това е за компенсация, че през лятото я спират през два-три дни. Аз нямам спомен да съм изливала дъждовна вода в резервоарите им, а ти?
цитирай
20. magicktarot - Ееейй, голям страх ни е хванал и ни стиска за нЕкои органи - ЩЕ НИ ОТКАЧАТ ОТ ЕНЕРГОТО!!!
21.02.2013 12:27
Въх! Ама нали ЕНЕРГОТО се храни, щото ни е закачило, така ни дои, бре! То няма интерес да ни откача! Само ни плаши! И си мислим, че като ни откачи - ще пукнем. Неее, "енергото" ще пукне.
Странно нещо сме хората, толкова лесно биваме убеждавани в абсурди и още по-лесно ги приемаме за единствената и свята истина!

По време на турското робство у нас. Да не би властимащите и тия, които са ги поддържали, да са смятали, че Левски и всичките бунтуващи се са си в реда на нещата и че никак не са нарушители на закона? И с право са мислели така! Защото такъв е бил наложеният закон. Всъщност, ние си мислим, че имаме само Левски, но имаме безброй герои, знайни и незнайни, от които трябва да вземаме пример и сили!
Сега са ни наложили енергоробство и повечето го приемаме като в реда на нещата, като закон. Но това е на същия принцип като по време на турското робство - нищо по-различно.

И друго - откъде-накъде всеки е длъжен да ползва електричеството, продавано от монополистите? Да, ама си го приемаме като нещо напълно в реда на нещата. А не би трябвало.
цитирай
21. gwendoline - Абсолютно си права!
21.02.2013 12:55
Хем ревем, хем не ни стиска да не си платим. Ей в такъв протест веднага ще участвам, ама да сме много! Нек, ТЕц, Вец... всичките долу. Ще си сложа перка на покрива, амахаааа!
цитирай
22. magicktarot - Гуени, и за да са спокойни "радетелите за спазването на закона" -
21.02.2013 13:06
без да уточнявам дали това наистина е "закон", ще добавя -

КОГАТО ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЕ Е ДОВОЛЕН ОТ ЦЕНАТА НА ДАДЕНА СТОКА, И ТЯ НЕ МУ Е ПО ДЖОБА - ПРОСТО ТОЗИ СВОБОДЕН ЧОВЕК ПРЕСТАВА ДА КУПУВА СТОКАТА! ТАКА БИ ТРЯБВАЛО ДА БЪДЕ И С МОНОПОЛНАТА ЕЛ.ЕНЕРГИЯ!
цитирай
23. tit - Ха, Меджик!:)
21.02.2013 14:13
Венсеремос!!!:))))

Аз отчетох като грешка заглавието на поста си...миналия ден. Трябваше да бъде "Ще се разделите ли с едната си риза, за да има справедливост за всички?"
Никога не късно, де...следващия може да опита и така...
Докато на достатъчно хора им "светне" идеята!
Без електричество!:))))
цитирай
24. magicktarot - Тит, постът ти е супер! АЗ го видях, чак като пуснах този тук,
21.02.2013 14:33
и Камена ме уведоми - напоследък не влизам често, затова!

Няма какво да чакаме следващ да се сеща, пускай нов!

Прегръдки! :)

П.П. Идеята трябва да се наложи над много хора, трябва да осъзнаем робството, това е. Всичко друго е бошлав работа - енергията е всичко.
цитирай
25. magicktarot - И, Императрице, то няма да е "без електричество" -
21.02.2013 14:42
монополистите ще клекнат, когато видят, че никой не плаща и космическият поток пари към тях е спрял!

Но не само клякането на монополистите трябва да ни бъде цел - и нашето изправяне съответно. Просто нещата ще бъдат поставени на съвсем друга основа. И хуманна, и екологична. Надявам се! :)
цитирай
26. hariparchish - :)
21.02.2013 14:53
Какво да кажа...ми ЗА Бога,братя, не плащайте.Вместо да ни спукват от бой по улиците можем да си стачкуваме и от вкъщи.
цитирай
27. mirachopi - Идеята за стачкуване от вкъщи ми се струва супер...
21.02.2013 15:11
организирваме се по фейса и не си плащаме тока,какво ще спрат тока на половин България ли?Ще пратят техници във всеки блок?Във всеки квартал?Не ми се вярва,аи да го направят още по добре,тамън няколко дни ще изкараме без токи сметките ще са по малки,лошото е че оставаме без компютри..Сега е студено храната може да стои на балкона,да си купуваме по малко,само да улучим по топло време че да не пукнем от студ и да чакаме..да чакаме да ни предложат разумна цена на тока съответстваща на минималната работна заплата в България.Знаете ли ако 1/2 от Българите си намалят потреблението или изобщо го спрат за 2 дни ако щете,какви загуби ще имат дружествата..те не могат да съхраняват енергия,те я купуват и ни я препродават.
цитирай
28. daimyo - и аз винаги съм твърдял, че най-е...
21.02.2013 15:29
и аз винаги съм твърдял, че най-ефективната форма на протест, която би довела до реални резултати е спирането на плащане. Без нито една пролята капка кръв и без избити зъби. Лесно, цивилизовано и 100% ефективно... Дано хората го проумеят някой ден.
цитирай
29. magicktarot - Да не се залъгваме, че ако спрем да плащаме, ще мине мирно!
21.02.2013 15:47
Тогава "първите" ще бъдат тероризирани, бити, дори убивани - ЕНЕРГО-МАФИЯТА неминуемо ще покаже истинското си лице. Това повсеместно спиране на плащането няма да е никак лесно!

Така в предишни времена са избивали тия, които са се осмелявали да въстанат против робството. Така е убит Левски!

Но, наистина, ако целият народ и целият "народен" бизнес спре да плаща - не могат да избият всички -

ДАЖЕ - НЕ ЧЕ НЕ МОГАТ, МОГАТ ДА НИ ИЗБИЯТ! НО НЯМАТ СМЕТКА! НИКОЙ НЯМА СМЕТКА ОТ МЪРТВИ ЮЗЪРИ НА ЕЛЕКТРИЧЕСТВО!
цитирай
30. bringo - Има решение на този проблем. Не да не ...
21.02.2013 16:09
Има решение на този проблем, стига да знаем методите. Не да не си плащаме сметките, а нещо повече! Да се откачим от мрежата и всеки индивидуално да си произвежда ток с генератори и то не какви да са, а нещо ново, което ще ни направи независими в алтернативната енергия около нас, стига да знаем как да я уловим и да се възползваме от тази нова технология...
цитирай
31. apostapostoloff - Амчи нъл ша ти
21.02.2013 17:21
спрат тока, мари!
цитирай
32. kakvonovo - energiqta ne e problem
21.02.2013 18:07
Евреина айнщаин излъгва умишлено в теорията на относителността. Лъжата е в твърдението, че в вакума няма енергия! Всъщност във вакуума е около 99.8% от енергията на вселената. Необходимо е да се дефинира нулева точка на потенциала и да се намери методика за провеждане на енергия от вакума! Тези твърдения са съвсем истински, не са шега или глупост!
цитирай
33. sande - Подкрепям призива ти! Колкото и да изглежда невъзможен и невероятен, си е напълно ...
21.02.2013 18:28
... реален. И радикален, ефективен.

Но трябва да бъде масов. Съпротива срещу геноцида на монополите.
цитирай
34. balar - спрат тока, мари! и не само. ...
21.02.2013 19:12
apostapostoloff написа:
спрат тока, мари!


и не само. таксите продължават да се начисляват заедно с лихвите. и кабелите да отрежеш пак плащаш-такси.
цитирай
35. milady - Az Sam dale4e...noooo...
21.02.2013 19:18
Momi4eta , as Sam s vas..rabotya bolnogleda4ka v Germania , super Sam dovolnaa, gledam .kashaata , Barabar s decata I ...ako tryabva ,6e si Vzema otpuska I 6e Doyda da se borya za Pravdata I Svobodata...!!
цитирай
36. ka4ak - Соня,не е сериозно това предложение и е предпоставка за АНАРХИЯ и ФАЛИТ !:(((
21.02.2013 19:18
АКО ИСКАМЕ ДА СМЕ ВСЕ ОЩЕ БЪЛГАРИЯ,НЕ ТОВА Е НАЧИНА,ДОРИ И В ПЪРВОБИТНОТО ПЛЕМЕ!!!
Помисли малко и ще видиш,че на този принцип,абсолютно сигурно,няма да можеш да правиш нищо!!!:(((
цитирай
37. milady - Imash moite pozdravi ,Magi4naa ...
21.02.2013 19:21
Nie xranim Mafiata ..no..straxa e Goliam ..
цитирай
38. magicktarot - Re: Приятели и Съблогъри, благодаря отново за коментарите на всички ви!
21.02.2013 19:43
Владо, Качак, аз затова казах - знам, че звучи утопично. Много добре знам какво ще стане, ако токът спре - нашата цивилизация се крепи на тока - от компютри, до болници, магазини, логистика и целият живот. Това го знам, не съм толкова проста, колкото изглеждам, а и не изглеждам ;))))

Преди два века животът е течал нормално и без ток! Нека спрем да плащаме, пък да видим! :))))) Топката е в нас, но така е направена системата, та да си мислим, че тя е във "властимащите".
цитирай
39. magicktarot - Качак, кой ще фалира? Гражданите и пенсионерите ли? Те са милиардери! :)))))
21.02.2013 19:48
Могат да си позволят да плащат такива сметки - то е все едно един милиардер, който примерно изкарва около 300 млн. ЕВРО месечно - чисто! - да го карат да плаща за ток 299 млн. ЕВРО на месец. Смяяяяяяяяхххххх, на голо и на всичко! :))))))))
цитирай
40. ok3223 - Те тава е ...
21.02.2013 20:29
[quote=milady]Momi4eta , as Sam s vas..rabotya bolnogleda4ka v Germania , super Sam dovolnaa, gledam .kashaata , Barabar s decata I ...ako tryabva ,6e si Vzema otpuska I 6e Doyda da se borya za Pravdata I Svobodata...!! [/quote

И от Германия иде иде подкрепа.
Народ ли сме или мърша ...
Не сме задружни, в това ни е кусура.Ноо, мизерията налага да станем, иначе загиваме като народ.
Ако спрем да плащаме задружно всички, ЕРП - тата умират прави, и само след седмица са в нок-аут.
ТА НИЕ С ТЕЗИ ЦЕНИ СМЕ ИМ ПЛАТИЛИ И НАДПЛАТИЛИ ПОНЕ С ГОДИНИ НАПРЕД.
Гениална идея, проста като фасул, н000 ... трудна за прилагане, защото като народ не си знаем силата и възможностите като сме на един акъл, заедно и единни, като стиснат пестник.
С него можем да смачкаме за 0 време всеки монополист и монопол.
Защо не се поучим от гърците, от тяхното единодушие и задружност.
Хайде да подемем тази твоя инициатива, да я разпространим във фейса, навсякъде, с призив към всички пострадали от високите цени на тока
ОТ СЛЕДВАЩИЯ МЕСЕЦ ДА СПРЕМ ДА ПЛАЩАМЕ сметките ЗА ТОКА.
Ще издържим седмица две, ако не и повече ...
Може да не е от утре, като се позатопли, защото има само на климатици, но да изберем инициативен комитет, да направим практически стъпки за осъществяване на това ТВОЕ УМЕСТНО И УМНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ.
ДВА НАРОДА, ЮЖНОАФРИКАНСКИЯ И ИНДИЙСКИЯ, СА СЕ ОСВОБОДИЛИ ОТ КОРОНИАЛНО РОБСТВО С БОЙКОТ на данъците, КОЕТО Е ОГРОМНО НЕЩО.
А ние като народ защо да не можем да се освободим ... по този изпитан и ефикасен начин, от електро робството, наложено ни от няколко ЕРП-та, продадени от родни рушветчии на чужденците.
Поне да опитаме?
Ако някой има да предложи нещо друго, да го обсъдим, и да почнем да правим от тук нататък каквото трябва и можем.
ДА ОПИТАМЕ ПОНЕ.
цитирай
41. shsavov - За въздуха и слънцето.
21.02.2013 20:32
Ами то нали точно заради тях ни е толкова скъп тока. Произведеният от вятър и слънце задължително се изкупува и то на десетократно по-високи цени от тези на ТЕЦ-овете. Да не говорим за тая от АЕЦ.
цитирай
42. ok3223 - КАЧАК ЛИ БЕШЕ ...
21.02.2013 20:41
ka4ak написа:
АКО ИСКАМЕ ДА СМЕ ВСЕ ОЩЕ БЪЛГАРИЯ,НЕ ТОВА Е НАЧИНА,ДОРИ И В ПЪРВОБИТНОТО ПЛЕМЕ!!!
Помисли малко и ще видиш,че на този принцип,абсолютно сигурно,няма да можеш да правиш нищо!!!:(((


Старата кримка. ДВА ВЕЛИКИ НАРОДА, ЮЖНОАФРИКАНСКИЯ И ИНДИЙСКИЯ СА СЕ ОСВОБОДИЛИ, КАТО СА ПРЕСТАНАЛИ ДА ПЛАЩАТ ДАНЪЦИ НА АНГЛИЧАНИТЕ.
Това факт ли е . Исторически факт.
Защо и ние да не опитаме, да не се поучим от техният опит.
Често щурите идеи са решавали проблемите на човечеството за години напред. На тях се дължи раждането и създаването на днешната цивилизация,
цитирай
43. magicktarot - Re: ОК3223 и SHSAVOV
21.02.2013 21:02
Благодаря ви! Да, наистина евтината енергия се изкупува от монополистите - както и тонове храна се изхвърля в океана - за да не й се понижи цената!
А хора умират от глад - милиони!

Ситтемата плаче за промяна! Умира даже! Дано!
цитирай
44. ka4ak - 44. ok3223 - КАЧАК ЛИ БЕШЕ ... Соня,извинявай!Сашо,не се прави на умряла лисица!!!:(((
21.02.2013 21:08
ok3223 написа:
ka4ak написа:
АКО ИСКАМЕ ДА СМЕ ВСЕ ОЩЕ БЪЛГАРИЯ,НЕ ТОВА Е НАЧИНА,ДОРИ И В ПЪРВОБИТНОТО ПЛЕМЕ!!!
Помисли малко и ще видиш,че на този принцип,абсолютно сигурно,няма да можеш да правиш нищо!!!:(((


Старата кримка. ДВА ВЕЛИКИ НАРОДА, ЮЖНОАФРИКАНСКИЯ И ИНДИЙСКИЯ СА СЕ ОСВОБОДИЛИ, КАТО СА ПРЕСТАНАЛИ ДА ПЛАЩАТ ДАНЪЦИ НА АНГЛИЧАНИТЕ.
Това факт ли е . Исторически факт.
Защо и ние да не опитаме, да не се поучим от техният опит.
Често щурите идеи са решавали проблемите на човечеството за години напред. На тях се дължи раждането и създаването на днешната цивилизация,

ето ти за святкане нещо от мен
моето отворено писмо:
„Унищожаването,на моралните ценности ,традиции и родова памет ,е директна заплаха за Националната сигурност на България!
Отворено писмо
До Президента на Р.България
Копие,До Министър председателя ,До Председателя на НС
До българските медии ,До БЪЛГАРСКИЯ НАРОД
Призовавам Ви,да иницирате морална норма и всеки Български гражданин,който постъпва на държавна служба от Президента до Портиера , собственоръчно,да пише и следния текст от клетвата на Дякона на Свободата:
ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО, НАКАЗАНИЕТО Е КОНФИСКУВАНЕ НА ИМУЩЕСТВОТО И ИЗГНАНИЕ ИЗВЪН ПРЕДЕЛИТЕ НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ТОВА Е КОЕТО ИСКАХ ДА ВИ КАЖА, НАДЯВАЙКИ СЕ, ЧЕ ЩЕ ДОВЕДЕТЕ БОРБАТА ДО КРАЙ. БЪДЕТЕ СИЛНИ БРАТЯ И НЕ ЩАДЕТЕ СИЛИТЕ ,НИТО КРЪВТА СИ, ЗАЩОТО ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ. И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ.
Компютри,пишещи устройства и други,неръкописни молби,да не се допускат!
18.02.2012г. София С уважение:Владимир Качаклиев


страшно ли е това:СМЪРТ,СМЪРТ И ПАК,СМЪРТ?
За мен,а смятам,че и за всеки здравомислещ човек,това са принципи,които държавния служител не трябва да нарушава,защото са гибелни,за България!
а и тези ли негови,завети:
"Всички народи ще живеят в нея под едни чисти и святи закони, както е дадено от Бога да живее човекът. И за турчинът, и за евреинът и за пр., за всички еднакво ще е само ако припознаят законите равно с българина. Така ще е в наше Българско..."

” Братя, възобновлението на нашата славна преди държава, отърванието ни от проклети агаряни, за да си добие първата чест и слава нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили. като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.”

“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”

«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.»
няма да разберем?!!!
Последните му дума в тефтерчето: НАРОДЕ????,не трябва,да обезмисля,преклонението ни към неговата личност и дело!”

цитирай
45. magicktarot - ОК 2332, много ти благодаря за това пояснение!
21.02.2013 21:53
Убедена съм, че много хора не го знаят - без да са идиоти!

Дано го видят повече хора!
цитирай
46. vmir - 19. magicktarot,
24.02.2013 22:28
magicktarot написа:
Тесла и последователите му са живи, тяхното знание е живо и като Прометей ще дадат на хората Свободната Енергия.


Меджи, не ме занасяй, няма такива чудесии. Автономното производство на ток пък или е ограничено по мощност, или е многократно по-скъпо. Няма безплатна енергия, как можеш да вярваш в подобни дивотии на неграмотните фенове на Тесла, които щели ала бала... Тесла е голям и без да му се приписват божествени способности.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2733411
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953