Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2018 06:07 - КОРАБОКРУШЕНЕЦ В РАЯ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2143 Коментари: 5 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... пилея русичката слама по крехките ти рамене, 
дали си тук, или те няма, дали сънувам, или не? – 
пред малкото си огледало нанасяш своя крем "Солей", 
и твоето прекрасно тяло е статуетка във музей, 
и ме поглеждаш със надежда, сърна във мъжкия ми лов! –

че този мил живот се свежда до простичкия миг любов, 
след миг ще отнесе тролеят със теб и облаче парфюм,
а аз ще скитам сам на кея, по теб изгубил ум и дум! – 
мълча във тихата ти стая – пират, заседнал върху риф,
и – корабокрушенец в Рая, се чудя как останах жив.

17 май 2018 г. 
гр. Варна, 7, 35 ч.

    



Гласувай:
20


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Добро утро, корабокрушенцо и че...
24.05.2018 06:47
Добро утро, корабокрушенцо и честит празник! Та ти си си в Рая - Варна!
И ника ми показва, че не вярвам в нищо официално. К. и М. не са създатели на българската азбука. За мен днес е по-скоро празник на Учениците, и си един от тях.
Излизам, че в днешното училище съм винаги в междучасие!
За това, честито!
:)))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Добро утро, корабокрушенцо и че...
24.05.2018 06:53
nedovolen написа:
Добро утро, корабокрушенцо и честит празник! Та ти си си в Рая - Варна!
И ника ми показва, че не вярвам в нищо официално. К. и М. не са създатели на българската азбука. За мен днес е по-скоро празник на Учениците, и си един от тях.
Излизам, че в днешното училище съм винаги в междучасие!
За това, честито!
:)))

Честито и на теб, Ник!
Чу
цитирай
3. yotovava - Честит празник, Валери.
24.05.2018 07:34
Честит празник, Валери.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Честит празник, Валери. Честит ...
24.05.2018 07:52
yotovava написа:
Честит празник, Валери.

Честит Денят на българските букви, мила Валя!
Бъди здрава, успешна и обичана!
Чу
цитирай
5. nedovolen - Добър вечер, Валерий! В деня на ...
24.05.2018 21:35
Добър вечер, Валерий!
В деня на културата, с твое позволение, едно кратко мое свободно съчинение. Кореспондира с твоето заглавие.
Реплика от филма ”Особености на руския риболов” - Давайте отдъйхать по культурному. Който не го е гледал, няколко риболовци при сгрешена дестинация във Финландия, забравиха само 16 кашона водка, приготвена за риболова през уикенда.
Аз празнувам немножко по култ...му - биричка. :)))

Преди мандати, когато Георги Ифандиев водеше в т.в. Скат, му зададох въпрос в ефир:
След като има милиони заглавия и много повече тонове книги по света, към добро ли се променил?
Слава Богу, не можа да ми отговори.
Това е. Мога повече, но на друг празник.
/между нас, за мен всеки ден е празник и да не е по культурному/
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346096
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031