Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2013 09:23 - Страданието неминуемо води до Любов?
Автор: magicktarot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2832 Коментари: 9 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
17



1. milady - хай, магична..
28.11.2013 09:42
днес не съм в любовно настроение, сори;)
искаш ли дебат, или само си пишеш, просто..така ;)
vmir e зимна ваканция/ аз го замествам / ..хаха...
цитирай
2. magicktarot - Хей, Милейди :)
28.11.2013 11:22
Много малко опции ми даваш ;) Дебат определено не ми е основната цел - просто споделям мои мъдрости. Който иска и са му от полза - да ги ползва. :)
цитирай
3. sestra - Да :)
28.11.2013 11:49
Ад съществува додето не приемеш правото си на лична воля и в избора на страдание преди радост. Вижда ми се логично да има свръхусилие, когато става дума за изкачване или за пречистване на дадена материя чрез огън например.
цитирай
4. milady - не съм много по раздаването на опции ..хаха..
28.11.2013 11:50
имам модерация, сори, но не обичам да ме разсейват.
добре, го правиш мила, имаш 6 лайка от мен;)))))
станахме ,като нашите деца / не забелязваш ли...
хубав ден !!
цитирай
5. magicktarot - Стани, точно! :)
28.11.2013 13:43
Като каза за пречистването с огън, моментално се сетих, че ние, хората, горим цял живот (телесната ни температура, процесите на "изгряне" и пр.) - хрумна ми, че може би не използваме съвсем адекватно този постоянно горящ огън... :) Ще го мисля още.
цитирай
6. magicktarot - Лейди Юлия, имах предвид опции, които ми даваш в коментара си :))))
28.11.2013 13:47
Или-или.

При мен няма такова нещо "или-или" - пиша и по други причини, не само поради изброените две от тебе - благодаря ти за вниманието и моите почитания! :)

(това за децата не го разбрах - помъдрели ли сме? :)
цитирай
7. milady - разбира се...,
28.11.2013 14:42
4е децата са по /мъдри- ето ти опция ...
аз се уча, от моите ..хаха..
затова съм ..такааваа/ неуправляема..;)
цитирай
8. evrazol - Ми да! Води!
30.11.2013 01:23
Аз така обикнах алкохола.
Друг е въпроса че и любовта води до страдание, та изглежда връзката е двупосочна.
Страдаме си, страдаме, докато се заобичаме, пък после се обичаме, обичаме, докато някой пострада. Така възниква и Стокхолмския синдром ... Абе любовта и страданието ще се окажат двете страни на една монета ... май!
цитирай
9. magicktarot - Евразоле, май и двете са едната страна на монетата -
30.11.2013 13:22
другата ни е непозната и неизвестна. ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2718965
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953