Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2013 12:03 - Тайната на Смисъла на Реалността
Автор: magicktarot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2228 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Размисли и аналогии за "реалността" и нейното възприемане и изразяване, за разликите между микроорганизмите и хората, и още малко - ако има интерес, заповядайте на линка:



Тайната на Смисъла на Реалността



...












Гласувай:
15



1. vmir - Върза ми мозъка на джувка.
27.10.2013 12:30
цитирай
2. stela50 - Мигът ... това е самият Живот ...
27.10.2013 15:18
Споделям, Магична !
цитирай
3. milady - ре маги4на..
27.10.2013 16:02
и мояяя го вързааа ,милаа..въхх...как се намерихмее ..
цитирай
4. magicktarot - Re:
27.10.2013 19:12
Вмире ! :)))))

===

Звездна, благодаря ти! :)

===

Милейдииии !!! :))))))))))))))))))
цитирай
5. diadokolio - Благодаря Ви!
28.10.2013 10:29
Добър да е денят Ви, Уважаема Соня Петрова!
Благодаря Ви, за насочеността към реалното!
Проследих линка и отказвам микроскопа.
Радвам се на промените, които ме превърнаха от убеждаван, че трябва да оставя опитите за деца в щастлив дядо на 4 внучета.
Всеки миг е нов и различен, всяко лято е интересно, защото идват все по- пораснали, все повече техни въпроси и търсещи.
Защо ме радват с посещенията си?
Защото виждат двора с различен поглед, с различна представа- животно, тайна, изследване.
Невероятен е техния свят, как приемат реалното със спомени от чутите приказки.
Това е магия, тайнство и свещенодействие, което не е в състояние да покаже телевизията или нета.
Сега си копая градината и си докарах каруца камъни, за да създам възможност, през следващото лято, да търсят, да градят и създават приказна действителност.
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
6. magicktarot - Благодаря Ви и аз, Дядо Кольо!
28.10.2013 12:46
Да са здрави и щастливи внуците Ви, и Вие покрай тях! Познато ми е и на мен това преживяване - официалната наука да ти казва, че няма никаква надежда да имаш свои деца...
Каква прекрасна реалност сте описали в един коментар, поздравления и още веднъж - благодаря! Радвам се, че и аз се докоснах до тази магия и това тайнство - те се усещат! Наистина, тия неща не може да бъдат показани от нет и телевизия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2719284
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953