Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2013 16:22 - Моля за съдействие, уважаеми Съблогъри! (временен постинг)
Автор: magicktarot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5633 Коментари: 20 Гласове:
20

Последна промяна: 20.10.2013 16:58


 От известно време съм си сложила модерация на коментарите. Преди малко получих долукопирания коментар, пуснат от непознат за мен тукашен блогър. Писах му на лични, с молба да ми разясни коментара си, тъй като не го разбирам - никакъв отговор. Познавате ли го този "фасциндоо"? Благодаря предварително за всички отговори!  15:59 - абе, евреи мръсни,

от: fascindoo За постинг: Сензационната конспирация от последните дни!

излезте от анономността си... какво като дедите и майките ви са се конвертирали!
или ви е заповядано да сте още Crypto-Jews!

И блогъри и комектиращи, като "изпърца"- ча 12.aPROSTapostoloff !!! Одобри | Изтрий


Тагове:   въпрос,


Гласувай:
21



1. mt46 - Не,
20.10.2013 16:52
не го познавам... Посещавал ме е /без да ме коментира/... Би ли пояснила как да ти съдействаме?...
цитирай
2. magicktarot - Благодаря, Марине!
20.10.2013 16:56
Отговорът ти е съдействие - просто искам да видя това "фасциндоо" ботче ли е, тролче ли, неонацистче някакво ли, или просто поредният "кукувец", на когото не си струва да се обръща Фнимание. :)
цитирай
3. magicktarot - Доп. пояснение: аз съм на принципа -
20.10.2013 17:31
има хора/потребители, които си струва да ги пуснеш да се изходят в "двора" ти - те и с изхождането си творят диаманти;

но има хора/потребители, които, колкото и да се напъват, не могат да изсерат нищо, различно от лайна. :)))
цитирай
4. mt46 - Тук
20.10.2013 17:36
никой не е застрахован срещу нападки от тролове, хейтъри и т. н. Препоръчва се опцията "Не му обръщай внимание"... :)
цитирай
5. sestra - и аз не го познавам, но може би е добре,
20.10.2013 17:39
че точно в този момент попаднах на тази статия, имаща отношение до отговорността на притежателите на сайтове пред правото на потребителите за опазване на достойнството и спокойствието им. Никой няма право да обижда неограничено и това да се превръща в норма, понеже видите ли... нямало контрол! http://delibertate.info/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%8A%D1%80%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F/%D0%BE%D1%82%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD-%D0%BB%D0%B8-%D0%B5-%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D1%83%D0%B5%D0%B1%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82-%D0%B7/
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Сигурно е прекалил с алкохола, не си ...
20.10.2013 17:45
Сигурно е прекалил с алкохола, не си го слагай на сърце, обикновено влиза, чете и не коментиора.
цитирай
7. milady - магична, Ти си Принцесса !!
20.10.2013 17:45
ДоРИ ,не ее нужно да ги споменаваш "тези":) Фауната е ,богата ,както онлайн, така и офлайн:)) Усмихни се..:):)
цитирай
8. apostapostoloff - Този хахо, представете си, е доцент,
20.10.2013 18:01
който, подобно на Хитлер, е завладян от манията, че евреите водят война срещу нас и много скоро ще ни шибат с меки пишки. Да го пърцам у главата шашава!
цитирай
9. vmir - Откачалник, от онези, дето им сега им навиват пружините да викат срещу евреите.
20.10.2013 19:45
Май е от онези, дето като повтарят някаква идиотщина, започват да си вярват дори на собствените измислици.
цитирай
10. alchemist - Сигурно някой му е хакнал профила. И ...
20.10.2013 20:11
Сигурно някой му е хакнал профила. И аз съм получавал подобни изгъзици(пардон), от други блогери. Трий и да не ти пука!
цитирай
11. refab - Сигурно някой му е хакнал профила. И ...
20.10.2013 20:26
alchemist написа:
Сигурно някой му е хакнал профила. И аз съм получавал подобни изгъзици(пардон), от други блогери. Трий и да не ти пука!



Предполагам, че никой не му е хакнал профила, защото прочетох някои негови неща и си мисля, че за съжаление има основание да се замислим дали в делата на този човек има повече пръст дявола или повече става дума за "особености", коитобиха се вградили в диагнози от психиатричния сектор.
Интересно е (а и драматично по своему) и това, че този човек се обявил като "д-р инженер, доцент"
цитирай
12. nikikm - Много
20.10.2013 20:43
точен човек е! Вижте какво сте постнали и пренебрегнете остротата на изказването! Понякога външният вид,на словото също,лъже!Докато възпитани и пригладени слова са обидни и смъртоносни! Това в случай,че наистина сте българка и носител на Истината!
цитирай
13. magicktarot - Благодаря отново на всички отзовали се!
20.10.2013 20:53
Въпросният блогър още не ми е отговорил, а и тук не се явява - което директно означава, че се крие - защото е влизал в блога ми, след като пуснах този пост.

Ще помисля още няколко часа дали постът ще е временен, или ще го оставя - който иска, да прави справка. Не би било зле да се направи в сайта нещо като такъв "отдел" - блогъри, тормозени от подобни лудньовци, да могат спокойно да ги изтипосват на всеослушание - и всеки да си прави изводите при желание. Всъщност fascindo идва от fascism, т.е. на български би трябвало да се чете "фаШиндоо" - ясна работа. :)

Вижте и статията, която е пуснала 5.sestra

Благодаря още веднъж!
цитирай
14. rustam - Този малоумник,
20.10.2013 21:37
освен че е фашистче, също е пълен глупак. Хващам го няколко пъти да пише пълни идиотии. Обаче като плъх ми държи коментарите по 3 дена и после ги трие. Днеска бях решил да пусна статийка, защото си направих скрийшоти на тъпотиите му, сега вече съм сигурен, че трябва да се пусне.

ПП Хубава вечер, Соня!
цитирай
15. mrazekoff - Тук важи поговорката
21.10.2013 08:14
за кучетата и кервана.
Той е от кучетата - ти си от кервана - останалото са излишни приказки.
Хубав, спорен, слънчев есенен ден ти желая!!!!
цитирай
16. magicktarot - Благодаря ви отново, Приятели! Извинете, че не отговарям поименно, но за жалост, ще се наложи да
21.10.2013 08:43
отговоря на Гет:

Гет, благодаря ти за коментара, но все пак съм задала конкретен въпрос, а ти ни най-малко не отговаряш на него, а носиш вода от петдесет кладенеца. Не виждам смисъл да правя разбор на всесветовната история, религиозните и духовните практики и културното наследство на планетата, само защото някой си пръдльо е решил да се изсере. По принцип аз не трия, не бърша, не крия чужди лайна и подобни работи - искаш да ми сереш - добре! Или ще си изближеш ти лайната, или ще ги пусна да ги видят всички. Това е. :))) Както казва Башмайстора от едноименния български филм: Айде нема нужда! ;) (от толкова излишни задълбавания). Махнаха поста от първа, което говори много.
цитирай
17. vmir - Тоя няма как да е доцент, нито доктор.
21.10.2013 08:49
Научната кариера предполага овладяването на някои шаблонни правила на отношение, аргументация и последователност, от които този е на светлинни години.
цитирай
18. anin - :)
21.10.2013 09:28
Ставаш доста популярна, ще имаш всякакви посетители.
Ти не обръщай внимание, и ще отпаднат...
цитирай
19. magicktarot - Ооо, Гет, да уточня - това, че казвам "искаш да ми сереш...и т.н." - е похват в речта,
21.10.2013 11:29
не се отнася до тебе, как можа да си го помислиш!?!??!?

Както и да е, радвам се, че общувахме тук - и не се учудвам, че не разбираш алегории, метафори, ирония и т.н, Приятелю! :( По същия начин не можеш да разбереш и майтапите със "световната конспирация" - и всеки хахо те върти на пръста си, достатъчно е да ти представи научно звучащ буламач....

Оставам и аз с уважение: Соня
цитирай
20. magicktarot - П.П. Гет,
21.10.2013 11:36
и, ако се сещаш, в този пост аз изтипосвам някакво фасциндо, което ми сере в блога - въобще не говоря за тебе, човече!

То бива его, бива, ама не можеш да мислиш, че всичко, което пиша, се отнася до тебе. (така и не ми отговори познаваш ли го серящия?)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2732155
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953