Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2012 17:00 - ЦРУ и Медитацията на Оранжевата Роза
Автор: magicktarot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6076 Коментари: 7 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Попадайки полуслучайно в състояние на вероятно истинска медитация - когато умът не действа въобще, и нито си представяш нещо, нито си концентриран, нито полузаспал, нито... ами май нищо - получих изневиделица визия на прекрасна, блестяща, кичеста и впечатляваща оранжева роза... Нещо като слънце, но под формата на роза...

По принцип обожавам рози (май на повечето жени това ни е любимото цвете), но, разбира се, си падам най-вече по червени, макар всички цветове да ми харесват. Оранжева харесвам рядко, а и, както казах, думвайки се в гореспоменатото състояние не мислех за съвсем нищо. Нито за рози, нито за вълци, нито за кобри, бабички, деца, мъже, жени, бълхи, черни дупки, светци, пари, кеф, метаболитни процеси, Великденски остров и т.н.

Та, след като ми изгря тази красота, аз, то е ясно, се изкуших да разбера "като какво е това?" и замааалко да включа ума. Тогава щеше да стане неприятно! ...

Още за Розата: тук




Гласувай:
15



1. ka4ak - Според мен си се уредила!:)))
10.06.2012 17:20
Изключително е да усещаш в цветове,а пък в оранж...:)))))))
цитирай
2. gocho52 - Шпионката е арестувана.
10.06.2012 17:26
От мен...
Снимах я в профил и анфас.
Ан фас!
цитирай
3. mt46 - Поздрав, Магична Роза! :)
10.06.2012 17:42
Явно си от хората-разузнавачи, които могат да проникват в други светове... :)
цитирай
4. magicktarot - Re: :)
10.06.2012 18:32
Качак, важното е да не "съм се подредила"! :))))) Да, оранжевото е интересен цвят! :))))

=

Георги, внимавай Шпионката да не разбере за снимките, че ще освети филма! :))))

=

Марине, благодаря ти! :) Старая се! Ама.... ;)))
цитирай
5. stela50 - Здравей, Магична ...
10.06.2012 22:36
Колко хубаво звучи - Кралица на разузнаването .
Розата е прекрасна и никой не мисли за бодлите й,
а като помисля колко красиви жени са най- известните
шпионки и разузнавачки ... най- малко подозирани,
заради прелестта , прикрила "бодлите" ...
Така лесно се прониква и в други светове ...
А оранжевото е страхотен цвят ...
Прегръдки !
цитирай
6. monaliza121 - Поздрав, Магьоснице!:))
11.06.2012 00:26
Маджик, без да се думвам в състояние на медитация виждам оранжеви рози, защото са нацъфтяли в градинката ми.:)))
И не им разрешавам никакви разузнавателни акции, за да не ме лишат от аромата си.
Едната роза е оранжева, а другата коралова. Цветът, може би зависи от мястото в служебната йерархия.:))) Според теб, коя е по-висшестояща?:)))
цитирай
7. magicktarot - Re: :)
11.06.2012 12:03
Звездна, привет! Да, съвсем на място споменаваш великите шпионки и "прелестта, прикрила бодлите"! :) Действително, колкото и да сме черногледи и да виждаме основно лошото, красотата може да ни накара да спрем да го виждаме - както е случая с розите и шпионките! :))) Прегръдки и сърдечни поздрави! :)

=

МонаЛиза, благодаря ти! :) Виж как ме замисли сега! - не съм се сещала за йерархия сред тях! Възможно е да има...И моите рози в градинката постоянно цъфтят цял сезон, но не те ми повлияха за появата на "оранжевата"... Предполагам, са равнопоставени помежду си в своя си свят, а пред нас са различни с някаква цел, но каква ли е, не знам...засега....;))) Фактът, че обичам основно червените и не обръщам много внимание на оранжевите, а ми "бе пратена" точно оранжева, показва, че "има нещо зад това"...:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2732160
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953