Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2012 21:34 - Нощния славей пееше: ОМ МАНИ ПАДМЕ ХУМ
Автор: magicktarot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3982 Коментари: 14 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Където и да живея,

където и да отида,

той сякаш постоянно е с мен.

Не мога да разбера -

аз ли го следвам,

или той мене.

Независимо от годините.

Само сезоните се повтарят.

Те всъщност са двама. Двойка.

Женската мъти, а Мъжкият й пее.

Но покрай Нея се класирам и аз.

Дай Боже всекиму!

Тази вечер ми се стори,

че един от напевите е:

ОМ МАНИ ПАДМЕ ХУМ

Великата мантра.

Милост.

Compassion.

ОМ МАНИ ПАДМЕ ХУМ

И един поздрав към Сестра, чудя се,

дали Славея не се изяви чрез нея? ;) 

image







Гласувай:
28



1. ketcakuatl - ОТ ТЪПИТЕ СЪМ
20.04.2012 00:08
И не мога да разбера. Щом Господ е отстъпил това място, сега под аренда ли го е дал, на консигнация ли, няма значение. Но го е дал! И никакви признаци не дава че е някакъв в борда на директорите и от него зависи реално нещо. Само обещания - като политик, и нищо изпълнено - пак като политик. Вие сега вярвайте в мене пък аз ще ви оправя някой ден!? Стига бее!!! Те тогава всичките ни политици и бизнесмени имат божествено начало отвсякъде! Та на въпроса. Дявола ли е, Луцифер ли е, няма значение за нас тук и сега. ТОЙ Е! От него идва не само злото а и доброто. Шеф на фирмата е. Ония може да е направил първоначалната инвестиция и застрояване на обекта, но после акциите му са изкупени. Трябва ли тогава да бъркаме шефа и да се подмазваме на друг? Щото ония е далеч и непричьом, а другия от близо ръководи живота ти.
цитирай
2. magicktarot - Митко, привет!
20.04.2012 00:50
Не те разбирам, аз говоря наистина за Славей, птицата славей, пиша Го с главна буква, защото го уважавам като творение на Природата. Славеите са съвсем далеч от политици, лъжегоспод, и пр. човешки досадности. Те пеят по цели нощи и целият простор е техен! :)
цитирай
3. ketcakuatl - КОГА ЛИ СИ МЕ РАЗБИРАЛА ОТ РАЗ?
20.04.2012 02:00
То понякога и аз не се разбирам... Хи, хи, Защо приемаш нещата конкретно, индивидуално, в рамка, конформирани, строго по предназначение!?? Отворих гооляяма тема, най извечната, а ти не разбираш защото са ти славеи в главата. Както и де е Соничка, този коментар беше непосредствен от мен но веднага ме вдъхнови идеята и я доразвих. Чети утре, може при мен да се разберем. Все пак е казано - утрото е по-мъдро от вечерта! Лека..
цитирай
4. stela50 - Поздрави ,Магична ... Харесва ми асоциацията ти
20.04.2012 08:46
със света на чудния славей ... Птиците са невероятни
и носят красиви послания ... и мъдрост .
Хубав ден !
цитирай
5. darcy - Привет, Маджик
20.04.2012 11:38
Ти си славеят на блога.
цитирай
6. benra - !
20.04.2012 12:01
Дай Боже Всекиму!
цитирай
7. magicktarot - Re: :)
20.04.2012 13:32
Звездна, благодаря ти! :)

=

Дарси, караш ме да се изчервявам! :))))) Благодаря ти!

=

Бенра, дай Боже! :)
цитирай
8. tili - Бюлбюл ми пее в градина
20.04.2012 14:41
моята севда замина:)))

Много секси извивки в това Ом Мани... Аз пък съм кАчнала на десктопа едно изпълнение на тибетски монаси с едни басови гласове... Тръпки да те побият:) Ама ме изстрелва директно нагоре и извън.
А твоето ме навежда на други мисли, упс!

Прегръдка, Маджик! Важното е душата да лети:)))
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - :) Най-прочутата Будистка мантра!
20.04.2012 16:07
СКЪПОЧЕННОСТ В ЛОТОСА
СКЪПОЦЕННОСТ В ЛОТОСА

Това значи. Странно, посред нощ прочетох едно стихотворение от Едвин Сугарев - "Кал и Диамант", в което и където:

"Чрез лотоса говорят си калта и диамантът:
ОМ МАНИ ПАДМЕ ХУМ
ОМ МАНИ ПАДМЕ ХУМ
стъблото му е крехък мост, по който
преливат се високото и ниското,
засрещат се мигът и вечността."

Няма нищо случайно. Прекрасен е и твоят стих, магичен.:) Нека великата мантра те обгърне светло с безкрайното си славейно трептене на скъпоценност в лотоса:

ОМ МАНИ ПАДМЕ ХУМ
ОМ МАНИ ПАДМЕ ХУМ




цитирай
10. martiniki - един прител ме запозна преди време с мантрата
21.04.2012 08:30
и славеите, да, защо не - изток възхваляват, на слънцето пеят:)

И тук пеят - поне си мисля, че са славеи, особено по Великден ги слушах вечер преди лягане и на зазоряване
цитирай
11. qbylkovcvqt - . . . и майка ми разбира езика на пт...
25.04.2012 16:49
... и майка ми разбира езика на птиците... :)
Няма по-омайна песен от славеевата.

Усмивки!
цитирай
12. sestra - Sled chasove shte dojda
27.04.2012 11:41
i mnogo, mnogo sajalqvam, Sonia, che chak sega dojdoh tuk... Do skoro!
цитирай
13. magicktarot - Re: :)
27.04.2012 12:49
Извинете ме за късния отговор, нещо се отнесох с тия славеи, пролети и т.н.:)))

8. tili , Лили-Тили, ти винаги изненадваш приятно и... макар и тавтология - изненадващо! :))) Верно навява такива мисли този славей - явно пее за любов (и различните й проявления), а сега, покрай тебе и тибетските монаси, се сещам да добавя нещо към една моя мисъл - "единствено хлябът и свинското не омръзват" - сега ще сложа и "любовта" към тия двете...;)))

===

9. malchaniaotnadejda7, Благодаря ти, Наде! Наистина няма нищо случайно... А преводът на тази мантра е многообразен, многосмислов и "с отворено значение", едно от значенията е това за Лотоса, а това за Буда на Милостта е друго значение, което аз открих сега, търсейки смисъла на песента на славея. Тили беше казала в поста на Сестра, че "милост" на чешки е Любов, на полски се сетих, че също "милошч" е любов... Бъди обгърната с Любов - ОМ МАНИ ПАДМЕ ХУМ... ! :)

===

10. martiniki , Дора-Марта, ти винаги намираш обяснение на нещата на "нашето ниво"! Наистина възхваляват Изтока, а Запада превръщат в Изток, и нощта - в ден... :)

===

11. qbylkovcvqt Магьоснице, как само си го казала това с езика на птиците! Да е жива и здрава Майка ти! И животът ви да тече като славеева песен! Прегръдки!

===

12. sestra, Радвам се, че дойде, Станимира! В блога нещата са безвремеви и нелокални донякъде, така че си съвсем навреме тук, благодаря ти още веднъж за това изживяване! :)
цитирай
14. sestra - Тези дни също текат безвременни, Соня.
27.04.2012 19:06
Сутринта към 7 вървях нанякъде и още не знаех защо в насъбуденото ми съзнание отекваше заглавието на този твой пост, един, втори, трети път. Много хубаво си го написала, Меджик, напълно неподражаемо. Благодаря ,че си ме добавила към тези твои светли помисли. Най-красивото нещо сред хората е умението им да споделят съществуването си, по-точно милостта :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2719327
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953