Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2012 12:46 - Гадание по Свещен Коран
Автор: magicktarot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9898 Коментари: 19 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Днес реших да извърша нещо не дотам богоугодно. Правя го понякога – с цел да прозра във и през нещо, което ме вълнува, но нямам пряк отговор и визия. Отворих Корана на случайна страница и със затворени очи сложих пръста си на нея. Падна се: „44. О., татко мой, не служи на сатаната! Сатаната е метежник към Всемилостивия.” (това са думИ на Ибрахим, Авраам по библейскому). Няма да тълкувам стиха – не ми е това целта. По-интересното е от коя сура е той – а именно: 19. СУРА МАРИАМ (МАРИАМ). Зачетох се. Тази част на Корана започва с историята на раждането на Иса (Иисус Христос). Мариам всъщност е Дева Мария...

     Няма да обяснявам, че мюсюлманите почитат и Дева Мария, и Иисус. Нито ще правя разбори, констатации и изводи коя религия се е пръкнала първа и коя над чия база е построена. Няма да правя и теологични тълкувания на случващото се в тази сура, както и да сравнявам каквото и да е между Библията и Корана. Само ще изкажа няколко мои, съвсем обикновени, тривиални, може би човешки и простички, разсъждения.

     Първо – не мога да разбера защо толкова векове има разделение между християни и мюсюлмани, като „основата” и на двете религии е една и съща. Второ – донякъде разбирам, че глупостта е най-често срещащият се химичен елемент (или съединение?) на планетата Земя. Трето – осъзнавам и, може би, знам, че двете религии имат „базови” различия в интерпретацията на Бог, на Иисус Христос (за едните той е САМО ПРОРОК, за другите – Бог и част от Троицата). Това обаче също е част от великото химично съединение Глупост. Частта се изразява в постулата: „различният е враг!”. Щом някой е резличен от мене – той ме застрашава (защото може да ме направи като себе си!) и аз съм длъжен да го унищожа – или да го направя като себе си. В крайна сметка обаче излиза, че която и от двете страни да победи, резултатът – отчетлив, крещящ и епилептичнобляскав – е пак Глупост! Добре, преди време неграмотните хора са били много повече от неграмотните в днешно време. Не казвам, че днес няма неграмотни – за жалост – има, и то много. Но като съотношение грамотни:неграмотни нещата са се променили в полза на грамотните. Е, възможно ли е тогава светът все още да е разделен на религиозна основа? Възможно е – вижда се дори с просто око. Глупостта продължава да е най-често срещаното химично съединение на Земята.

     Всъщност – от това често срещано съединение се печели най-много. Ако го обърнем в икономически и финансов еквивалент. Колкото повече глупост – толкова повече материални богатства. Само че – за неглупавите. Тук съзирам нещо като закон – „златото не може да печели от себе си” – печели от него този, който го управлява и контролира. Излиза, че Глупостта и Златото са едно и също нещо – или почти. Ако аз бях някой мъдър цар (като Соломон?!:) ) или управник, бих възкликнала:

      „Дайте ми много Глупост! Друго не ми трябва!”...

     И всички с радост ще ми дават и дават, и дават, и дават – защото Глупостта е най-често срещащото се химично съединение на Земята – а всички знаем, че най-често срещаните неща са най-евтини и ненужни! Защо да не ги дадем на този добър цар! Защо да не мразим различните – когато той ни казва, че „така трябва”...

     Приключвам. Доста се увлякох с  това гадание! Чак понякога не мога да повярвам докъде може да ме докара някой мъдър стих, „случайно” попаднал в полезрението ми. Само ще спомена, че в Корана някак много между другото се споменава ВЪЗКРЪСВАНЕТО на Иса. Също ще оставя за себе си отворен въпроса: дали споменаването на Сатана в стиха не ме докара до тези разсъждения? Всъщност – не знам. Избягвам да правя твърди изводи за Потока.

     Сега ще копирам началото на сура 19.Мариам – за справка:

19. СУРА МАРИАМ (МАРИАМ)

В името на Аллах, Всемилостивия, Милосърдния!

1. Каф. Ха. Йа. Айн. Сад.

2. [Това е] споменаване за милостта на твоя Господ към Неговия раб Закария.

3. Когато призова той своя Господ с таен зов,

4. рече: “Господи мой, отслабнаха костите ми и пламнаха бели коси по главата, и никога не останах без отговор в своя зов към Теб, Господи.

5. И се опасявам от роднините след мен, а жена ми е бездетна. Дари ме с приемник от Теб,

6. който да ме наследи и да наследи рода на Якуб! И го стори богоугоден, Господи!”

7. “О, Закария, благовестваме те Ние за момче. Името му е Яхя. Не сме сторвали негов съименник преди.”

8. Рече: “Господи мой, как ще имам момче, когато жена ми е бездетна, пък аз вече грохнах от старост?”

9. Рече [ангелът]: “Тъй каза твоят Господ: “Това за Мен е лесно. Сътворих те Аз преди, а ти бе нищо.”

10. Рече: “Господи, дай ми знак!” Рече: “Знакът за теб е три нощи да не говориш с хората, без [да имаш] недостатък.”

11. И излезе при своя народ от светилището, и посочи към тях да възславят Аллах и в зори, и вечер.

12. “О, Яхя, твърдо се придържай към Писанието!” И дадохме му Ние мъдростта още като дете,

13. и състрадание от Нас, и чистота. И бе богобоязлив,

14. и нежен с родителите си. И не бе насилник, непокорник.

15. Мир нему в деня, когато бе роден и в деня, когато ще умре, и в Деня, когато ще бъде възкресен!

16. И спомени [о, Мухаммад] в Книгата Мариам, когато се уедини от своето семейство на едно място на изток.

17. И се прикри от тях със завеса. И пратихме при нея Нашия Дух, който й се представи като съвършен човек.

18. Рече тя: “Всемилостивия да ме опази от теб! Ако си богобоязлив...”

19. Рече [Джибрил]: “Аз съм само пратеник на твоя Господ, за да те даря с пречисто момче.”

20. Рече: “Как ще имам момче, щом не ме е докосвал мъж и не съм блудница?”

21. Рече [ангелът]: “Тъй каза твоят Господ: “Това за Мен е лесно. И за да го сторим знамение за хората, и милост от Нас. Това е предрешено дело.”

22. И зачена го тя, и се уедини с него в отдалечено място.

23. И родилните болки я доведоха при ствола на палмата. Рече: “О, да бях умряла преди това и да бях напълно забравена!”

24. И бе призована изпод нея: “Да не тъжиш! Твоят Господ стори под теб ручей.

25. И разклати към себе си ствола на палмата, за да се посипят свежи зрели фурми!

26. И яж, и пий, и се радвай! И ако видиш някого от хората, направи знак: “Дадох на Всемилостивия обет да се въздържам, затова днес с никого не ще говоря.”

27. И отиде с него при своя народ, носейки го. Рекоха: “О, Мариам, ти стори нещо осъдително.

28. О, сестро на Харун, баща ти не беше лош човек и майка ти не беше блудница.”

29. И посочи тя към него. Рекоха: “Как ще беседваме с дете в люлка?”

30. Рече то: “Раб съм на Аллах. Даде ми Той Писанието и ме стори пророк.

31. И ме стори благословен, където и да се намирам, и ми повели да отслужвам молитвата, и да давам милостинята закат , докато съм жив.

32. И да бъда нежен към своята майка. И не ме стори Той горделив, непокорен.

33. И мир на мен в деня, в който съм роден, и в деня, когато ще умра, и в Деня, когато ще бъда възкресен!”

34. Това е Иса, синът на Мариам ­ словото на истината, в която се съмняват.

35. Не подобава на Аллах да се сдобива със син. Пречист е Той! Щом реши нещо, Той само му казва: “Бъди!” И то става.

36. [И добави Иса:] “Аллах е моят Господ и вашият Господ. Служете Нему! Това е правият път.”

 Превод: проф. Цветан Теофанов, Източник за Корана: http://www.harunyahya.com/bulgarian/Quran_translation/Quran_translation19.php

 




Гласувай:
27



1. svoboda64 - Въпросът не е в Глупостта или образоваността :)
05.01.2012 13:19
Въпросът е в Изначалното забравяне при слизането ни Тук. Казват, че е, за да ни предпази :)))))) Всъщност, въобще не съм убедена, че това е истинската Причина ...

А аз си "гадая" по Библията. Много рядко (през живота ми), но винаги е било на място... И не цялата глава, а само определения стих, защото той е "зареден с енергията на питането-отговарянето". Само ако го искаш и готов... за "откровението" (често доста неприятно като осъзнаване :)))
цитирай
2. kite333 - Аз знам,със сигурност,че мюсюлманството е най-младата религия.
05.01.2012 13:36
И е взела(откраднала) от другите по-стари разни неща.И че всъщност този Мохамед (май той) е обединил безброй многото арабски племена и ги е направил силни(политическа цел тоест) И че мюсюлманите не са толкова кръвожадни и фанатично желаещи да воюват( свещенните им войни имат някаква дефиниция и тя не е да почват първи войната ,а само при нужда или нещо подобно)
Всъщност,ако има по-запознати ще ме поправят или изяснят.
Колкото до глупостта си права.
Ама много права :))
цитирай
3. magicktarot - Свобода, и аз не съм убедена в тази "истинска Причина"...:)))
05.01.2012 13:41
А Глупостта май не е съвсем свързана с образованост и липсата й - по-скоро е "генетична"...Някаква генна девиация? Казват, че Духът определя всичко - и гените също. Кой знае колко пиян е бил, когато е предизвикал това "генно смущение"! :)))

Наистина е както казваш за гаданието по Библия - мнението ми напълно се припокрива с твоето. И аз основно наблягам на Библията (рядко), но днес под ръка ми се оказа Коранът. И при него е показателен конкретният стих - но си правя изводите за себе си... В случая нещо ме накара да видя цялата сура - и, странно, утре е Рождество Христово по другия календар... :) Приемам го за вид синхронност. Затова и реших да споделя...:)
цитирай
4. magicktarot - Кайти, надявам се да не стане тук, в постинга, война на религиозна основа ! :))))
05.01.2012 13:51
Затова няма да се изказвам за пророка Мухаммад и за самата религия. Но за кръвожадността си права! Всеки може да намери постановките за мир в Корана. Това с кръвожадността е подобно на наплашването например на някои европейски селяни в едни времена (а и до днес!?), че евреите крадат деца, жертвопринасят ги и ги ядат с мед, пипер и сол (гадост - мед и пипер! - както пишеше някъде, Умберто Еко?)...:)))
цитирай
5. mt46 - Поздрав за интересната тема, умномислеща Меджик!
05.01.2012 14:16
Бог е един, но религиите го тълкуват по различни начини... Властниците /и религиозните институции/ винаги са използвали религиозността, вярата в свой интерес - за да противопоставят хората, народите и да укрепват, разширяват властта си... А Глупостта продължава да управлява света - Еразъм /"Възхвала на глупостта"/ е още актуален... :))
цитирай
6. tili - Посещавам с почит
05.01.2012 14:43
всеки храм. Дори съм била и в Софийската джамия, както и в Синагогата. Имам приятели всякакви - от всички религии и атеисти. Но се придържам като практика към православието, защото зная, че идването ни ТУК и на ТОВА място не е избрано случайно. Земният ни живот е посветен на някаква мисия и е добре да си я изпълняваме отговорно. Това ме е задържало по тези места, въпреки безкрайното ми любопитство към света и възможности да съм някъде ТАМ:)

ЧНГ, Любопитке;-)))
цитирай
7. stela50 - Интересно ми беше , Магична ...
05.01.2012 19:51
да поразсъждавам с теб - за повечето хора е ясно , че Бог е един ,
независимо от различните религии . На много добро място
е попаднало пръстчето ти , ясно доказателствено .
Почит и уважение към всяка религия - споделям това мнение .
Поздрави и лека вечер !
цитирай
8. gtsh - Интересно много.
06.01.2012 10:26
Това религиозно съперничество не е дошло отнемайкъде. Това е и най- честия повод да се замисля за цикличността в историята и да- права си човешкото късогледство и значи глупост.
С две думи казано - военизираните европейски общества са можели да съществуват само в случай на завоюване на територии, плячка и издигане заради военни почести. Около 1000та година май Европа е изцяло християнска, Каролингите се сгромолясват и рицарите търсят какво да завоюват. Пиринеите са първата територия- отнемат я от маврите. И после накъде, ако не към Ерусалим?
Човешката глупост си я има, ти си напълно права, тя съществува разсеяна и свободна из света ни. Но печалбата и парите я насочват като с лупа и тя започва да гори и подпалва.
Ако не бяха религиите щеше да е нещо друго.

Поздрави отново към теб и към коментиращите. Много ми харесва каквото прочетох.
цитирай
9. magicktarot - Re: :)))
06.01.2012 15:30
5. mt46 , Привет, Марине! Донякъде наистина Глупостта управлява света - но това е по-скоро камуфлаж...:) Управляват комбинативните чрез Глупостта на повечето...

=====

6. tili, ЧНГ отново, Лили-Тили! :))) Едно от най-хубавите неща е човек да има усещане за Пристан и Дом! Ти го имаш! Моето виждане е, че който наистина се усеща "у дома", той практически може да отиде и да бъде навсякъде - не знам дали добре го изказвам, говоря само по усещания...:)

=====


7. stela50, Привет, Звездна! Благодаря ти за това споделяне и най-вече - за мнението ти за това, което ми се падна по гаданието...:) А почитта и уважението са едни от най-прекрасните неща на света - дано все повече хора го осъзнават и практикуват! :)

=====

8. gtsh , Благодаря ти, Гтсх! :) Да, земята винаги (поне в тази реалност) ще е единствения ресурс, който е ограничен - и съответно - най-ценен. Но вече сме в 21 век от нашето летоброене... Време е нещата да се променят коренно. Те са започнали, разбира се - но съвсем не е достатъчно. Само дапогледнем проблемите в Близкия изток и всички изкуствено подклаждани неща на Изток, а и постоянното търсене и намиране на "опасен враг" - и става ясно, че сме си на ниво отпреди Средновековието (не че съм против Сердните векове - те са един от най-интересните и наситени периоди - за справка: Умберто Еко)... Поздрави!

цитирай
10. malkiatprintz - Ммм. . . интересно, в първия стих се ...
06.01.2012 22:37
Ммм... интересно, в първия стих се изреждат еврейски букви? Не знам какъв е смисълът им, но определено има такъв. По-важното е, че в Корана, там където се говори за Христос, се използват еврейски букви.

И не става въпрос за неграмотност, а за отказ от мислене. Дори и за грамотния е по-лесно да кара по инерция в коловоза и да не си разваля привидния хатър. А че глупостта е твърде често срещана, това е ясно. Не случайно има всевъзможни награди за умност, так ада се каже, под каква ли не форма, докато за глупост приз няма. Освен по нашите телевизионни шоута, ама то е друг въпрос ;)

Някъде мярнах, че казваш, че управляват комбинативните... според мен днес управляват слепите, които са придали глупава стойност на цветни стъкълца, а глупавите по инерция ги приемат за благо. Балон, който рано или късно ще изгърми. Сенека, "Писма до Луцилий":

"Природата не ни е свързала с никой порок; тя ни е създала неопетнени и свободни. Сложила е златото и среброто под краката ни и е определила да се мачка и тъпче онова, заради което ние взаимно се тъпчем и мачкаме. Природата е вдигнала погледа ни към небето и е пожелала да се дивим на чудното великолепие, което е създала: изгревите и залезите, кръговия ход на забързаната вселена. Ние сме извадили на бял свят златото и среброто, за да се сражаваме с желязо заради тях; ние сме разбили земните пластове и сме извадили на бял свят причините и средствата за нещастията си, и не се срамуваме да поставяме най-горе онова, което е най-долу под земята."

А за гаданието - предпочитам сам да определям какво ще бъде, вместо да предоставям това на външни спрямо мен неща :)

Абеее... да видим кога на Физика ще му писне от това валчесто многомерно пространство и разномерните изкривявания, които тия триизмерни бълхи непрекъснато дупчат в него и ще им палне времево-континуумния дюшек ;):):)
цитирай
11. get - - Хехехе ! - Сатаната, се крие в ... мастиленото петно ! - казва Сьорен Киркегор ? ... Аз, пък ...
06.01.2012 23:01
... бих казал, че той се крие в детайлите !!

- Преди много години един мой приятел, ходжа ми казваше !! - Синко, разликата между нашата и вашата религия е, колкото ципата между двете люспи на лука !!? :))

- Във връзка с това възклицание ще разкажа, накратко една арабска приказка ... За беднякът Абдулла(последното се превежда - Роб на Аллах) !
magicktarot написа:
Ако аз бях някой мъдър цар (като Соломон?!:) ) или управник, бих възкликнала:

„Дайте ми много Глупост! Друго не ми трябва!”...


- Та този Абдулла, дотолкова бил беден, че му дотегнал живота ! Решил да отиде в пустинята и там дивите зверове да сложат край на мъките му !
- Та стои той, ден, втори ... трети !! Свършил храна и вода и решил че е дошъл смъртният му час.
А над него била красива арабска нощ с бездънно звездно небе !
Та почнал нещастника да се моли на Аллах, дано го чуе, та да измоли бърза и лека смърт !
- Не щеш ли, в един момент Аллах му отговаря - Кажи чадо, каква скръб те води при мен !

- Тогава наш Абдула забравил, да помоли Всевишният по-бързо да го прибере ... но устата му, като че, сама попитала: О Всевишни, какво е вечността ? - отговорът бил - Един миг !
- Пита отново той – А какво са за Теб, всички богатства на Света ? - оттговорът бил – Нищо !

- Тогава нашият нещастник подтикнат от нечестивият , решил да се възползва и помолил - Господи, дай ми малко от "нищото" !!
Аллах отговорил - Изчакай миг !

- Как свършва приказката ли ? – Не знам !
... Нещастникът все още стои в Пустинята и чака да дойде краят на Мига ! :)))

от Гет ктист - скитник в Пустинята на ... ?

П.П. - Малък подарък (от Задругата на Силата) за теб Магеснице !
цитирай
12. magicktarot - 10. malkiatprintz, Принце, арабската и еврейската азбуки са доста близки - тези букви ги има и в двете...
07.01.2012 00:45
Аз наистина не зная арабски ли са, или еврейски. Да, странно се получава, ако са еврейски. Май са си арабски - в иврит няма Йа и Сад...Но, от друга страна арабите и съответно който е писал Корана, знаят народността на Иисус. Никъде не се казва, че е арабин или нещо подобно...:)

Интересни неща е казал Сенека - не съм чела тези писма. "Нещата, които ни е отредено да тъпчем..." - златото. Каква ирония, нали! В този цитат видях и своите мисли, благодаря ти за него!

За гаданието при мен - аз не го възприемам като нещо външно - и не си гадая за бъдещето или за някакви конкретни събития. По-скоро го правя, за да мога да се "саморазбера" и "саморазгадая" по-пълноценно. И възприемайки всичко окръжаващо ме като част от мен и само от мен - съответно използвам това всичко, често с успех... Не случайно много хора си "гадаят" по разни природни феномени, по климатични изменения, дори по случайно дочута песен от радиото и т.н. :) Понякога тези "знаци" могат да те преведат през по-пряката пътека до някой от Аз-овете ти, защо не и Висшия? Зависи кой ти трябва...:)

И дано на Физика не му писне, както прогнозираш! ;) :))) Може да се яви някой новоизпечен Дарвин и да му подшушне, че бълхите в Бъдеще ще станат и те Физици! :))) Само да не се повтори историята на Кронос и Зевс! :)))
цитирай
13. magicktarot - Гет, много се радвам, че споменаваш мнението на ходжата! И за мислех да го направя,
07.01.2012 00:59
но пропуснах! :)))

Благодаря ти за този прекрасен подарък! Ееххх, откъде му е хрумнало на този абд-ал Абд-улла да пита такива работи?! :)))) Алчността си е алчност - независимо дали за знания, дали за друго...Приказката според мен би трябвало да свършва така - "и Господ, и богатият (богат идвало от "Бог"-ат:), и свещеникът дават мноооого трудно!"... :))) Неслучайно Хитър Петър посъветвал селяните да спасят давещия се поп, като му викнат "На!", вместо "Дай (ръка)!" - което те използвали и нищо не ставало! :)))) И, ако Абдулла е разбрал това - би трябвало да се махне скорострелно от пустинята и да се "преквалифицира в домоуправител" по примера на нашия любим Остап Бендер! :))))

За Нечестивия - аз не вярвам в него. Той просто си е част от цялото, част от Бог. Но това е изключително дълга тема и надали ще можем да я разнищим тук и сега... И друг път съм казвала - донякъде приемам становището на Кроули (и не само), че Дяволът всъщност е познатата ни Материя. Подчиниш ли Материята - подчиняваш и Сатаната. Сатан според мен също е анаграма на Танас - което е съкратено от танатос - смърт...А думата "сатана" е анаграма на "Атанас" - което значи безсмъртен! Можеш да си направиш изводите. Телата на Светците често са нетленни... :)))
Поздрави, Скитнико в Пустинята на Битието-Небитие? :)
цитирай
14. daan - добро утро:))
07.01.2012 07:38
добро утро, честит празник
цитирай
15. razkazvachka - О, я виж ти...
07.01.2012 11:00
аз пък вчера се хванах да изчета всичкия "Името ми е Червен" на Орхан Памук...
цитирай
16. get - - Нали все ооще продължаваме разходката си в пространствено-времевият континиум на световете ? :)) ... А то ...
07.01.2012 13:43
... Няма как, да е иначе ??!
- Дрехата(булото) на Мама-Матар-Мариам е двоично, от което за да надникнем "оттатък" ... следва да разчетем Би-нарният код ... но когато "мравките"(разчитащите) ... станат 1+N(факториал) ... настъпва бифуркацията ... от същата се ражда фрактала ... от там пък имаме, цял(а) раздел и теория в Математиката ... на Хаоса !!
magicktarot написа:
но пропуснах! :)))

Благодаря ти за този прекрасен подарък! Ееххх, откъде му е хрумнало на този абд-ал Абд-улла да пита такива работи?! :)))) Алчността си е алчност - независимо дали за знания, дали за друго...Приказката според мен би трябвало да свършва така - "и Господ, и богатият (богат идвало от "Бог"-ат:), и свещеникът дават мноооого трудно!"... :))) Неслучайно Хитър Петър посъветвал селяните да спасят давещия се поп, като му викнат "На!", вместо "Дай (ръка)!" - което те използвали и нищо не ставало! :)))) И, ако Абдулла е разбрал това - би трябвало да се махне скорострелно от пустинята и да се "преквалифицира в домоуправител" по примера на нашия любим Остап Бендер! :))))

За Нечестивия - аз не вярвам в него. Той просто си е част от цялото, част от Бог. Но това е изключително дълга тема и надали ще можем да я разнищим тук и сега... И друг път съм казвала - донякъде приемам становището на Кроули (и не само), че Дяволът всъщност е познатата ни Материя. Подчиниш ли Материята - подчиняваш и Сатаната. Сатан според мен също е анаграма на Танас - което е съкратено от танатос - смърт...А думата "сатана" е анаграма на "Атанас" - което значи безсмъртен! Можеш да си направиш изводите. Телата на Светците често са нетленни... :)))
Поздрави, Скитнико в Пустинята на Битието-Небитие? :)


- Но да не се подвеждаме от първоначалното ни възприемане(тълкуване) на думата ... дори и в Хаоса ... Има Ред !?! :))
- Хехе, "нечестивият" се крие в тъмните ъгълчета, неозарени от човешкото Осъзнаване(Амун-Амин-Амен-АзМен(е) ... Бинарноста(на съзнанието), което е и Наше качество ... способност за интепретация(осъзнаване) на ... Реда в Света !!

П.П. Един друг член на Задругата ... го е казал(показал) много точно, това което чрез думи се опитвам да обясна по-горе ?!
"Сънят на Разума - ражда чудовища" !
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0f/Goya_-_Caprichos_%2843%29_-_Sleep_of_Reason.jpg

- Но когато Светлината-Слово ... проникне в тия закътани ъгълчета на "несъзнаваното" ... нечистивият ... трябва да разсее като мъгла пред вятъра ... което уж било истинското значение на Аура ... но в същност е еманация(предвестник) на изгряващият РАйко !!
- Хехе ... същото, като Сорайя, Саура, Сара и Сува-Сурва ?! :)) ... Сувастика-Сория ! ... но, спирам за да не попадна в "би-фуркационната" точка на "хаоса" ??
цитирай
17. magicktarot - Честит Празник, Даан! :)
08.01.2012 10:59
daan написа:
добро утро, честит празник

цитирай
18. magicktarot - Купих си го още като излезе у нас - но така и не го изчетох цялото!
08.01.2012 11:00
razkazvachka написа:
аз пък вчера се хванах да изчета всичкия "Името ми е Червен" на Орхан Памук...

Помня, че почти ми хареса обаче...:)
цитирай
19. magicktarot - Гет, няма опасност да излезем от Хаоса! :))))))
08.01.2012 11:04
Защото съм фен на квантовата теория - при квантите, ПРИВИДНО, НЯМА НИКАКЪВ РЕД, НИКАКВА ПРОГНОЗИРУЕМОСТ, - от гледна точка на нашия, искащ всичко да подреди, мозък - фрактализиращ, бифуркационизиращ, раждащ чудовища и в крайна сметка - разкъсващ тъканта на Деа Матер! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2725697
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953