Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2011 18:54 - ИЗБУХНА ЛИ БЕТЕЛГЕЙЗЕ?
Автор: magicktarot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4570 Коментари: 14 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    В последно време, не знам защо, в главата ми се върти често звездата Бетелгейзе... Преди разправяха, че щяла да избухва в свръхнова... И като ми се върти нещо в главата - неизменно виждам потвърждения по ежедневния си път. Днес, минавайки покрай входа за Герман, пак видях надписа "Betelgeus" - някаква фирма е, но това няма значение...

     Зачудих се - избухна ли Бетелгейзе, или не избухна? От друга страна - обожавам да гледам нощем Орион, много е красив - а по спомен Бетелгейзе е в него...

     Потърсих из мрежата (то е ясно, че избухне ли, няма как да не се види реално - извън Мрежата:)))), но знае ли човек... Все пак съм яко омрежена...

     Та затова реших да впиша тук бетелгейзките си "мъдрувания" - после да им се кефя, като избухне и всички се юрнат да гледат...:)))) 

     Ето линк от днес.бг - едно от нещата, които намерих преди малко по темата:

www.dnes.bg/science/2011/01/25/betelgeize-vtoro-slynce-po-skoro-chetvyrt-luna.109571





Гласувай:
19



1. анонимен - Хубаво нещо е астрономията. Тя ни ...
25.10.2011 19:20
Хубаво нещо е астрономията. Тя ни показва калко дребни и незначителни сме и колко много няма господ.
цитирай
2. magicktarot - Привет, Кушел!:)
25.10.2011 19:35
"колко много няма господ":)))))) Не бях чувала така формулиран този израз...:))))) интересно звучи!

Голяма атракция ще е като избухне тази звезда... Това е смърт на звездите. Та и те са смъртни, т.е. приличат на нас...;)
цитирай
3. martiniki - и мен доста ме вълнува преди време
25.10.2011 19:51
дори съм и спретнала стихотворение

http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=117761

(дано не съм ти го размахвала вече под носа;)
цитирай
4. mt46 - Ех,
25.10.2011 20:33
тези жени -
мислят само за звезди!... :)))

Не бях чувал за тая звезда - добре, че не ни застрашава...
Тъй че - спокойна нощ, хора!... Звездни сънища, Меджик!... :)))
цитирай
5. magicktarot - Привет, Марта! :) Страховито е стихото! Не съм го виждала преди...:)
25.10.2011 22:17
martiniki написа:
дори съм и спретнала стихотворение

http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=117761

(дано не съм ти го размахвала вече под носа;)


Не ни остава друго, освен да чакаме... Има някаква магия в Бетелгейзе- от малка я знам и някак, по неизвестни причини, я чувствам близка... И без да се задълбавам в новините за евентуално избухване (видно е, че даже мислех, че вече е избухнала), чувайки някак бегло за "експлозията" си спомням, че първата ми мисъл беше - ееехх, жалко, изчезна Бетелгейзе.!.. А то не е изчезване... Ти даже за черна дупка я гласиш! :)
цитирай
6. magicktarot - Звездни сънища, Марине! :) Еехх, тези мъже! Само практическата част
25.10.2011 22:18
mt46 написа:
тези жени -
мислят само за звезди!... :)))

Не бях чувал за тая звезда - добре, че не ни застрашава...
Тъй че - спокойна нощ, хора!... Звездни сънища, Меджик!... :)))

им е в главата... Шом нещо е безопасно - и няма проблем...не е интересно! ;))))
цитирай
7. evrazol - Глей ся, тва е тайна и само на тебе я казвам
25.10.2011 22:58
Планетата ни е космически кораб с извън бордов двигател. Кой го е направил, от къде е тръгнал и къде отива знаят само в космическия център на изходната точка. Като му дойде времето ще ни кажат по галактофона.
Та! Слънцето е просто извънбордов двигател. Кат му свърши ресурса вече ще сме стигнали до мястото предвидено за "смяна на конете". Там ще избухне свръхнова и ще се закачим за нейната орбита. Малко ще е страшничко, ама малко. Колкото да си кажем: Имало господ!
Веднъж като чаках Джулая звездите ми го говореха.
цитирай
8. magicktarot - Евразоле, аз пък мислех, че ще се чучнем на входа на някоя черна дупка,
25.10.2011 23:21
evrazol написа:
Планетата ни е космически кораб с извън бордов двигател. Кой го е направил, от къде е тръгнал и къде отива знаят само в космическия център на изходната точка. Като му дойде времето ще ни кажат по галактофона.
Та! Слънцето е просто извънбордов двигател. Кат му свърши ресурса вече ще сме стигнали до мястото предвидено за "смяна на конете". Там ще избухне свръхнова и ще се закачим за нейната орбита. Малко ще е страшничко, ама малко. Колкото да си кажем: Имало господ!
Веднъж като чаках Джулая звездите ми го говореха.

ще я превърнем в галактически АЕЦ и ще хванем монопола на енергията у "Млечнио път"! :))))
А иначе - джулай - неджулай - предполагам знаеш, колко си прав... Често, когато ми е едно отпуснато и мързеливо, се сещам с каква скорост лети земята - много хиляди километри в час... И си казвам - абе аз съм на такова бързо влакче, я да се стягам! То е грехота да се носиш така в пространството, а да си мислиш, че си неподвижен...;)))
цитирай
9. kite333 - Орион и аз го гледам понякога и май само него и една от
26.10.2011 08:45
мечките познавам на небето.
Но за звездата не знаех :)
А това "колко много няма господ" направо ме разби :)))
цитирай
10. misbis - орион
26.10.2011 09:41
не е много за радване. от там са колонизаторите ни-драко империята. хибридната кръстоска между тях и тогавашните земни са днешните финансови тирани, т.н. илюминати.както и да ви звучи- не присъждайте прибързано.истината винаги е болка за незнаещия. а и дори да избухне днес, тези фоерверки ще са видими от земята след незнам си колко милиона години
цитирай
11. magicktarot - Привет, Кайти! :) Любител съм и знам малко повече съзвездия,
26.10.2011 10:29
kite333 написа:
мечките познавам на небето.
Но за звездата не знаех :)
А това "колко много няма господ" направо ме разби :)))

но те са условно такива - хората така са ги групирали и кръстили...:) Често си мисля - понеже и Земята е в някое съзвездие - къде ли в отсрещното съзвездие е тамошната Меджик и дали в момента, в който аз гледам нейното съзвездие, и тя гледа моето? :))))
цитирай
12. magicktarot - Здравей, Мисбис! :) Голям любител съм и на илюминатите - не се учудвам, нито ще съдя...
26.10.2011 10:36
misbis написа:
не е много за радване. от там са колонизаторите ни-драко империята. хибридната кръстоска между тях и тогавашните земни са днешните финансови тирани, т.н. илюминати.както и да ви звучи- не присъждайте прибързано.истината винаги е болка за незнаещия. а и дори да избухне днес, тези фоерверки ще са видими от земята след незнам си колко милиона години

Смея да кажа, че даже съм донякъде "илюминатски маниак"...:) Знам и това, което казваш за Орион...
Но, от друга страна, доста хора му се радват на тоя Орион... Това ме навежда на мисълта, че може би нашите гени помнят нещо, свързано с точно това съзвездие - може и родовата памет да ни е оттам, кой знае...;)
А за милионите години не е баш така - все пак, Бетелгейзе като разстояние е само на 600 светлинни години от Земята...
цитирай
13. megg - Непознатата
26.10.2011 18:13
Спомних си една легенда, според която звездите са запалена слама, открадната от Божието пространство. Обаче хич не ми харесва небесните очи да са за назидание ... Предпочитам да са сияйни погледи - родени от и раждащи обич, красота и светлина.
Благодаря за прочетеното, Маджик! Хубава вечер със звезди в косите и смях в очите! :))
цитирай
14. magicktarot - Привет, Мег! Интересни неща казваш за звездите! Благодаря ти!
27.10.2011 00:12
В крайна сметка - и хората, и звездите са изградени материално от едни и същи елементи - така че излиза, че сме доста близки... Та дай Боже повече хора и звезди "родени от и раждащи обич, красота и светлина"!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2732825
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953