Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2013 09:06 - Легенда за Мозъка
Автор: magicktarot Категория: Изкуство   
Прочетен: 2637 Коментари: 9 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един мой лудешки поглед върху връзката между човека и мозъка, нейното възникване и развитие:
 ...

Легенда за Мозъка

...



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Здрасти!
21.11.2013 10:27
Имам усещането, че на моменти смесваме, кое е функция на мозъка и кое идва от ума. И в двата случая обаче, при правилна употреба, са добри инструменти...
цитирай
2. milady - my darling ,привет ! предай се на изкушението !
21.11.2013 10:32

Прави, това ,което ти се прави !
всичко друго, е ала бала ..ала бала :)))))

„Той ме хвърля в най-тъмната за моите разбирания нощ и не иска да ме пусне да изляза на светло! Борбата става жестока! Защото аз упорито не му доставям никотин. А той иска! И иска, и иска, и ме държи в тази страшна нощ. Безброй пъти съм отстъпвала и съм му доставяла никотина в края на краищата. Този път реших, че това няма да се случи! „
цитирай
3. magicktarot - Re: Благодаря ви за отзивите!
21.11.2013 10:40
Ани, привет! Така е, това е моя фантазия, която не включва всичките ми системи от убеждения - ако тръгна да ги описвам всичките, ще трябва да намеся всички видове мозъци (главен, малък, продълговат, гръбначен и пр.), всички видове ум (оперативен, подсъзнателен, свръхсъзнателен и т.н.), всички видове съзнание, всички видове "аз" и така до безкрай - и ще стане абсолютно неразбираемо. А аз искам да го предам като легенда. :)

===

Лейди Юлия, привет! Това е художествена измислица, не е моя изповед - звучи така, защото е в 1 лице, единствено число - но е "легенда". :) Благодаря ти за съвета иначе - за мен това отдавна не е изкушение. ;)
цитирай
4. milady - мила, всичко е художествена измислица...хаа...
21.11.2013 10:52

лошо е, ако нямаш изкушения ! Многоо лошо, като ВАКУУМ , да речем:)))
цитирай
5. magicktarot - Милейди, абсолютно съм съгласна - лошо е без изкушения! :)))
21.11.2013 10:55
И най-добре е да си ги подбираме ние - а не - те нас :)))
цитирай
6. anin - Ако не е тайна,
21.11.2013 13:38
би ли споделила какво е името Аеиа, духовно или от минал живот, псевдоним...?
цитирай
7. magicktarot - Благодаря за интереса, Ани! :)
21.11.2013 23:07
Аеиа ми е прякор от детските години, сега го ползвам като псевдоним, да :)
цитирай
8. anin - Тенкю
22.11.2013 10:22
Значи сме с една и съща буквичка :)

Преди години, с две приятелки си бяхме измислили "партизански" имена, за някои случаи ;), моето беше Соня :)
/бях гледала филма Червената Соня и от там/

Хубав ден!
цитирай
9. magicktarot - Ани, много яко! :)
22.11.2013 13:20
Значи сме с еднакви лични и прякорни букви, реципрочни! :) АС !!!! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2733180
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953