Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2013 19:43 - Ловецът на оргазми
Автор: magicktarot Категория: Изкуство   
Прочетен: 2085 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 - Не знам защо, ама все още повечето сте слепи за истинността на фантастичността на реалностите...

- Я, моля те, пак повтори! Не схващам смисъла. – Прекъснах тирадата на Мечока, с когото току що бях изпътувала едно невъобразимо сексуално пътешествие.

...

Аз не съм Мечка, нямам и зоофилски наклонности, нито някакви други сексуални девиации. Така и не разбрах как точно стана превключването и как се озовах във вътрешността на крайпътния камък. Оттам вече всичко бе лесно и ясно.

Предисторията е съвсем обикновена – разхождах се из планината. Правя го често, тренирана съм и нямам притеснения да бъда сама.

Когато се облегнах за минутка на камъка край пътеката, не усещах умора, нито жажда, нито каквото и да е извън стандарта. Наоколо нямаше никого. Бе съвсем нормален летен ден. Камъкът - до болка познат гранитен блок, около метър на метър - също не показваше никакви признаци на различност.

Минутката за почивка и облягане се оказа обаче по-дълга от стандартната. Възможно е минутите да не са еднакви една с друга. Но може и причината да е другаде, може дори да няма такава.

И облягайки се, някак знаех, че „има нещо в камъка”. Това неочаквано знание ме снабди и с една ирационална и твърде необяснима възможност – можех да вляза в този каменен блок – съвсем физически. В промеждутъка ми щукна и лудата визия, че може би в това е разковничето – да улучиш подходящата минута. Защото всяка минута е напълно различна и индивидуална. Нещо като да ловиш риба... Не да улучиш подходящия момент, както е прието да се мисли – а просто да разпознаеш минутата, и да я хванеш. Тогава тя става вечност? Или – вечността се появява, когато хванеш минутата?

Вече във вътрешността на камъка, аз разбрах, че той всъщност е прозрачен и че съдържа в себе си съседен свят. Или нещо подобно.

И там срещнах Мечока. Удари ме с някаква любов от пръв поглед. Неслучайно мъдреците на всички времена твърдят, че сексуалната и духовната енергии са едно и също нещо.

После той, Мечокът, ми обясни – без думи, разбира се, - че без тия наши разтърсващи оргазми, които траеха колкото едно наше вечно пътешествие, нямало да мога нито да го видя, нито да го чуя, нито да разбера, че Той изобщо съществува. Не му повярвах особено – защото го видях още преди да ме тресне, но реших да го приема за вярно. Някак свръхсъзнателно знаех, че без доверие нищо не става.

Да, това бе Мечок, който събираше оргазмената енергия, генерирана от хората в нашия свят – светът отвъд Камъка.

- Защо не събираш енергията от небесните гръмотевици? Тя е необятна и огромна, никой човек все още не може да я обхване, обясни, опитоми и овладее? – осмелих се за го попитам в един от многото ни разговори.

- А нима могат да направят това с оргазмената енергия? – засмя се той.

Да, не можеха. Тази енергия отиваше привидно в нищото. А всъщност не бе така. Мечокът, който живееше в Камъка, можеше да я улавя. И го правеше постоянно.

- Знаеш ли, ако не съм аз и другите като мене, отдавна да сте се взривили...  
...
Продължението: ТУК
...




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - аххх. къде е този МЕЧОК,..магичнаа..
14.10.2013 21:53
не искам Принц,...Един в семейството ..стига :)
Аве !!
цитирай
2. magicktarot - Re:
14.10.2013 22:52
Гет Залмоксис, благодаря отново! :) Страховити асоциации! Когато ми се яви тази фантастична история, разбира се нямах и на идея, че може да бъде свързана с Лапис нигер, Елагабал или Хелиогабал. Може би свързваш историята с Черния камък заради камъка, в който влизам тук - но май нататък черният камък не е свързан по никакъв начин с "лов на оргазми" (аз поне в съзнателния си живот не съм срещала досега такова нещо - ловец на оргазми;).

===

Аве, лейди Юлия! :))) Мечокът е "някъде там" - май още не е заспал зимен сън! :)))
цитирай
3. magicktarot - Гет Залмоксис, уха! :))))
15.10.2013 10:19
Аз, като една ОРфейка-Загрейка, чак сега загрях - "ga-Bal" - за планина, казваш - върхът като символ на оргазма, нали? :)

Иначе отново ми стана объркано - Якин и Боаз, Буонапарте, Слънце-Луна, Баал, Хирам АБиф, трите тайни думи, Амрита, Шива, зидарите, етц. Въх! :)))))

Гет Ктист Злмоксис, опасен си ти, благодаря ти! :)
цитирай
4. magicktarot - Гет, по-късно ще се върна да изчета целия комент... :)))
15.10.2013 14:18
Видях края и да се изкажа - първо, защо мислиш, че възприятията ми са замъглени? ;)

Второ - кой ти каза какви "книжки" чета? Аз всъщност основно практикувам. Моите уважения, ама май нещо се забравяш, драги! :)
цитирай
5. rustam - Според мен,
15.10.2013 16:49
основният проблем на героинята е именнно "липсата на сексуални девиации"
Би било интересно да се чуе интерпретацията, която би направил на това "видение" някой психоаналитик, но дори и на лаик като мен, работата е ясна!

Обаче, да твърдиш като "Гет от задругата на дървените философи", че "боаз" идвало от "боал" е направо наглост! Като професионалист лингвист твърдя, че това е доста тотална глупост с космически измерения! Направо вселенски фалос в ....органа на майката Земя!
цитирай
6. magicktarot - Рустаме,
15.10.2013 18:02
то не може без "проблеми" - психоаналитиците нека си лалат, ама ако всички са нормални, няма да има нищо, извън твърдия бит и досадните битовизми. ;) И всички писания (и видения) ще се свеждат само до ядене, пиене, изхождане, пазаруване, работа и таковане. Ясно е, че за един психоаналитик (той е нещо повече от Господ!), тази моя фантазия ще се стори странна - ама това ще е защото той няма достатъчно фантазия, не познава йога и дори не може да си представи "ловец на оргазми". :Р
Хахах, "фалос органа на майката Земя!" - е, хайде да й е зле, де! ;)))
Поздрави, Рустаме и благодаря за коментара! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2719118
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953