Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2013 11:15 - Странния Праг на Храма на Сърцето
Автор: magicktarot Категория: Изкуство   
Прочетен: 3139 Коментари: 11 Гласове:
8

Последна промяна: 09.10.2013 00:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Във нощ дълбока,

в сън красив,

ме таен глас събуди.

Излязох вън,

и полетях

със впряг от пеперуди -

до там, където няма бряг,

и няма го небето;

до странния магичен праг

на Храма на Сърцето.

...

Да, това не е рядко явление - да се събудиш в сън. По-странното беше друго - срещнах някакво същество.

Първоначално дори не знаех, че е същество - мислех го за неодушевена машина. Перална машина! Смешно, да. Никога до този момент не бях дори помисляла, че една пералня може да има интелект и прочие душевност.

Тази Пералня, която не беше Пералня, и която се намираше точно на този странен праг, ми разказа нещо интересно. Беше свързано с писателство, литература и изобщо с така нареченото изкуство и неговото влияние върху човешката "същност". Не очаквах такова откровение - нито от пералня, нито от когото и да било другиго. Дори пеперуденият ми впряг слушаше, единно занемял и запрял единното пърхане.

Даже не се и сетих да се сетя (в будния сън), кое от Божествата се придвижва с пеперуден впряг - винаги следя за архетипи, ама тогава си казах, че после ще търся.

Ето думите на Пералнята:

"Знаеш ли, в света ви в момента живее един човек от плът и кръв, който знае всички тайни на Вселената. Той пише за тях, обяснява ги и ги описва. Но никой не го разбира. Колкото и добре да ги обяснява - с говорим език, с математически език, с музикален, с художествен - не и не! Знаеш ли защо е така? Не, нали?

Забелязала ли си, че до теб стига само това послание, което ти резонира - на разбиранията, на знанията, на представите ти за света? Така е и с повечето хора - те запомнят, обръщат внимание на, и цитират единствено и само това, което си пасва с тях самите - най-общо казано.

Да, де, ама така наречената "обща човешка реалност" - консенсусната - е напълно сгрешена и напълно неотговаряща на истината и на механизмите на Вселената. ...
...
Продължение: ТУК
...




Гласувай:
8



1. anin - Интересно преживяване
08.10.2013 12:19
Макар и на сън...може да е истинско....
цитирай
2. magicktarot - Благодаря, Ани! :)
08.10.2013 13:04
Това си е моя измислица, не съм го "сънувала" реално - по време на "сън". :) Идея, сън наяве - който го описвам, както дойде.
цитирай
3. magicktarot - Гет, благодаря за коментара! Ти ли си Пералнята, която срещнах!!!??? :)))))
08.10.2013 14:35
Направо ме заля като цунами - еййй, тоя Праг на Храма на Сърцето виж какви неща предизвиквал! ;)))))))

По-късно ще се върна да видя пак, че сега нямам време да вниквам в новопородените образи. :)
цитирай
4. rustam - Аз пък мисля,
08.10.2013 21:08
че Гет от "Задругата на деветките" ?, не е "Пералнята", а е направо "Човекът, който знае всички тайни"!

Даже не само всички тайни на Вселената.... Гет знае какво е искала да каже авторката на този текст?, така да се каже по-добре от нея самата!!!

????
цитирай
5. get - - Вай-вай генацвале, Рустам ! - вы как настАящий "Джигит-Витязь в тигровой шкуре" ... с одной руке ...
08.10.2013 22:12
... ласкаете - с втором караете ? - почему так дороГой :))
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/ba/Rostam.jpg?uselang=ru

- Как да го разбирам(?!) - "Човекът, който знае всички тайни"! - та това е равнозначно за "оня", когото е прието да наричат - Него или Демиурга !!?

- Явно не прочетохте, втората част от разказчето(?) ... в което се обяснява, че аз съм ... просто ... "тихият-приятен"(от местната лудница:)) ... Кви са тези подмятания за "999-ки" :))


:)) - Някои ми приписват тези думи:

"Верните слова не са красиви,
красивите слова не са верни.

Мъдрият не спори,
спорещият не е мъдър ..."

- Къде съм Аз ... в тази схема - не, Знам :))
- Желанието ми е, това да съм Аз :) - http://history.cultural-china.com/chinaWH/upload/upfiles/2010-05/12/more85b2483ed1731c81a067.jpg
- така ли изглеждат, "999тки"те ?

- Поздрав ! - от Старото дете ?
цитирай
6. magicktarot - Re:
08.10.2013 23:28
Рустаме, привет! :) Радвам се да те видя! Имаме си приказката с Гет... понякога действително и аз добивам такова странно усещане - че той знае по-добре какво съм искала да кажа. ;) Ще ме сбъркаш! :))))))))

===

Гет, още не съм успяла да видя всичко, което си пратил, вероятно утре по някое време. Благодаря ти отново! Никъде не споменавам, че визираното в текста "лице" е в лудница, все пак - да не допускаме разпространение на излишни, неверни слухове! ;)))) Успях да видя този Джигит-Витяз-Ростам на картинката, уааау! Не го знаех този образ, с лъв на онова място, леле!!!!!! :) :) :)
цитирай
7. apostapostoloff - Много отвлечени неща са това бе, мило!
09.10.2013 09:10
Парче като теб трябва да мисли само за любов и да прави любов 3- 4 пъти на ден! А не да си губи времето с подобни неща.
цитирай
8. magicktarot - Апостолов, привет! :)
09.10.2013 09:23
Благодаря за съвета, хубав е!
цитирай
9. rustam - Колега get,
09.10.2013 10:40
ти, разбира се, не спориш, но в никакъв случай не си мъдър. Защото, така и не си разбрал, че моят коментар беше просто едно иронично вметване, един вид с преносно значение.

Така е, ти не си "създател" и естествено не би могъл да знаеш "тайните на Вселената". Проблемът ти всъщност е, че не спираш да се пънеш да бъдеш такъв. Смяташ, че винаги на тебе и само на тебе точно ти е ясно всичко. Считаш се длъжен да напътстваш, да наставляваш, да разкриваш "скрития" смисъл пред "невежите". А другите не са невежи, просто ти си празен дърдорко, който много често и открива "скрит" смисъл там, където просто го няма.

Задълбаваш много и излишно, човече. Стигаш до крайности, в които не интерпретираш текста на авторката, а направо безумно го "дописваш".

Наслагваш и интерполираш собствените си фантасмагории върху чуждите мисли. Това е.

ПП "рустам" на един от древните арийски езици-фарси означава "рицар". Не знам дали ти стана известно последното генно изследване на БАН за българите. Оказва се, че генотипът ни въобще не е сбирщина, няма нищо общо със славянския, нито със тракийския, а е родствен именно на персите и балучите.
цитирай
10. rustam - Соня, привет!
09.10.2013 10:43
magicktarot написа:
Рустаме, привет! :) Радвам се да те видя! Имаме си приказката с Гет... понякога действително и аз добивам такова странно усещане - че той знае по-добре какво съм искала да кажа. ;) Ще ме сбъркаш! :))))))))

===

Гет, още не съм успяла да видя всичко, което си пратил, вероятно утре по някое време. Благодаря ти отново! Никъде не споменавам, че визираното в текста "лице" е в лудница, все пак - да не допускаме разпространение на излишни, неверни слухове! ;)))) Успях да видя този Джигит-Витяз-Ростам на картинката, уааау! Не го знаех този образ, с лъв на онова място, леле!!!!!! :) :) :)


и на мене ми беше приятно!
цитирай
11. magicktarot - Гет, отново ти благодаря за тази обстойна информация -
09.10.2013 17:49
все още не съм успяла да видя, асимилирам и свържа всичко, но ще го направя - за мен, в съвсем личен план, точно Богородица Одигитрия има много голямо значение (затова се и учудих доста, като видях да я споменаваш в предишните коментари!). Но, всъщност, пишейки този текст, не съм имала изобщо съзнателно предвид Богородица Одигитрия. Предполагам, ти я свързваш с образа на Прага на Храма на Сърцето. Този Праг, и изобщо - Храмът - на мен ми бяха"пратени" незнайно откъде, де факто аз си ги измислих, ако трябва да говоря по конвенционален начин. :) В съвсем личен план (защото този постинг не е личен), като получа такива "образи", аз си имам начини да разбера на "обикновено ниво" какво означават, с какво са свързани, с каква цел са ми пратени и т.н. Разбира се, за мен е от голяма помощ всяка една подсказка, отвсякъде - не отказвам никаква информация (и не отхвърлям). За мен много пъти е било радостно, когато си споделял, че някои от образите в моите писания ти напомнят на различни митологични/исторически/древни персонажи. Нали сме потопени в единно информационно поле, "колективното несъзнавано" по Юнг и т.н.? Няма как всеки от нас да не улавя тия архетипи и подобни - ако не в съзнателната част от деня - със сигурност на сън.

И след това дълго отклонение, все пак - не разбирам какво общо има Одигитрия с този мой въображаем надарен човек, който знае механизмите на Вселената, но не може да ни ги предаде, защото се превъзнасяме по Коелю, Кастанеда и Достоевски, а напълно различните са неразбираеми за нас? ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2724005
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953