Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2012 10:59 - ВЕСЕЛ ЗОДИАК
Автор: magicktarot Категория: Изкуство   
Прочетен: 6499 Коментари: 8 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 

Овен

.

Енергичен и забавен,

силен и неукротим,

аз депресията не познавам,

а и рядко устоявам

на красиви, силни хора,

с чар безспорен, несломим!

.

Е, понякога се паля,

хвърлям огън и искри -

много рядко!,

но уви,

смятат, че се случва често,

хора, кучета дори.

.

Да си смятат!

Мойте сметки

По-различни са, нали?

Две и две, твърдят, е четри,

а за мен е шест по три -

ако трябва да раздавам.

Но ако да ми дадат

искат, аз тогава смятам

две плюс две - един.

.

Е, и винаги прощавам,

бързо, лесно, ала щом

мине ми яда - със него

си отива любовта.

Иначе до гроб съм верен,

ала само ако тя

огъня поддържа вечно,

без да има в него срив.

Ала случи ли се срива –

то тогава:

Чао! Ъъъъ, до скив!

.

.

.

Телец

.

Да живей, живей Живота,

Тук, завинаги, сега!

Аз обичам със охота

Да се любя с любовта.

.

Често любовта обаче

е и отговорност, знам,

затова не ми се плаче,

ако тя изчезне там

някъде си и незнайно –

нова ще намеря аз!

И със нея ще си пея,

и ще хапвам във захлас!

.

Отговорен и стабилен,

но и малко упорит,

чат-пат рия със копита,

колчем мернат ме сърдит.

.

Но пък съм и съблазнител -

зная как без нож в ръка

да достигна до сърцето

и на мъж, и на жена. 



Другите знаци: тук



Тагове:   хороскоп,   зодиак,   весел,   аеиа,


Гласувай:
26



1. mt46 - Поздрав, Меджик!
04.06.2012 11:49
Интересен стих-отворен хороскоп си сътворила!...

Може да съм лунно-нулев,
"но - раздаващ се такъв,
а шаран или акула –
клъввам на любовна стръв!..." :)
цитирай
2. magicktarot - Марине, благодаря ти! :)
04.06.2012 12:22
И аз съм така, помня, че сме съзодийници с тебе! Май единствената стръв, на която лапваме безотказно, е тази! ;)
Това "лунно-нулев" е велико! :)))))) Копирам си го веднагически, пасва с "акула", а и като епитет е откритие, поздравления!
цитирай
3. stela50 - Поздрави, Магична ...
04.06.2012 14:56
... И във грешките си даже
вечно съм неповторим ...
Чудесен забавен хороскоп, поздравления !
цитирай
4. magicktarot - Благодаря ти, Звездна! :)))
04.06.2012 15:51
Лъвица - личи си класата отдалеч, подозирах го! Прегръдки! :)
цитирай
5. jabalka - Привет! :))
04.06.2012 19:36
"...Тука виждам аз идея,

баш за моята глава!..."

Интелекта Санчо, все в моята глава !
Поздрави Магична ! Суперско е и ти и още... !
Благодаря!
цитирай
6. magicktarot - Благодаря ти, Ябълчице! :)
05.06.2012 00:02
Виж ти, ябълка, пък близнак!
цитирай
7. nicodima - Поздрав от един Катър-Кентавър : ))...
05.06.2012 09:34
С асцендент Шаран-Акула : ))...

Поздрави!
цитирай
8. magicktarot - Никодима, страхотна комбинация! :) Любима за мен!
05.06.2012 15:29
Неуправляема и не търпяща никой да я ръководи! :))) Голямата ми щерка е със същите "показатели", не е лесно хич - за околните, де...;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2733047
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953