Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2011 14:02 - Нестандартен багажник
Автор: magicktarot Категория: Изкуство   
Прочетен: 9576 Коментари: 33 Гласове:
39


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 23

SKIDOO

Какво е човек в удобството на своето Вътре?

Излез вън.

Широк е светът и студен.

Излез вън.

Ти си станал посветен.

Излез вън.

Но ти не можеш да излезеш вън по начина, по който си дошъл вътре.

Пътят навън е Пътят.

Излез вън.

Защото ВЪН е Любов и Мъдрост и Сила.

Излез ВЪН.

Ако вече имаш Т, вземи UT*

И след това вземи О.

И така най-сетне излез ВЪН/постигни OUT.

Алистър Кроули „Книга на лъжите”

 

Доскоро се подвизавах като куриер - работех към една фирма за малки и средни доставки. Разнасях ги с кола – бяло пикапче. Преди да започна тази работа, изобщо не подозирах, че протича такъв стоко-предметооборот между граждани и фирми... Но вече влязох в крак и свикнах... Няма да повярвате какви неща се изпращат и, понякога, на какви невероятни места трябва да ходя!

Онзи ден обаче ми се случи такава случка, която преобърна и промени из основи всичките ми виждания за света...А и мен ме промени...

... Бях пристигнал на адреса – банална офис-сграда на полуцентрална улица в столицата – и търсех пратката (май беше някаква книга, но, разбира се, не знаех как се казва, понеже пратките за доставяне по правило ми ги дават пакетирани), заровил се до кръста в багажника, и прехвърляйки безбройните пакети и пакетчета, когато усетих някаква тяга навътре към същия този багажник... Помислих си : „Хм, задуха вятър...”, а тягата все повече и повече се усилваше. Аз осъзнах, че не е от вятъра... Показах се навън – слънчево и горещо, без ни най-малък намек за вятър... Постреснах се: „ами ако колата нещо се разваля?!”... Но не беше възможно да е от нея – по една чиста и щастлива случайност бях паркирал така, че да не преча на движението и си бях позволил дори да я изключа... Тогава – откъде идваше тази тяга? Откъде ме дърпаше така силно това течение в багажника?

Напъхах се отново да търся пакета – и пак усетих тягата. В един момент тя се усили и -  тъкмо бях хванал нужната пратка – ме всмука в багажника... Докато се носех, се чудех как е възможно едно пикапче да има такъв огромен багажник... после изведнъж спрях да се чудя на това, защото нещото, което ме понесе, като че ли ме изплю на непознато място... Нямаше и помен от столичната улица, нито от офис-сградата.

Вместо улица – горска поляна. Вместо офис-сграда – огромен дъб... Пред дъба стоеше паркирано моето пикапче... От една дупка в дървото излезе някакъв човек – едър, висок, рус, на средна възраст, приличаше досущ на хибрид между нашенски училищен охранител и холивудски екшън-герой – поздрави ме и каза:

-                     Много се забавихте! Давайте да оправим бързо нещата, че стана напечено!

Аз ни най-малко не се помайвах – дадох му пратката, той ми подписа формуляра, откъснах лист за него, а другата част си остана за мене... От вълнение въобще не успях да видя какво пише на куриерския формуляр... (ще погледна после – мислеше, някъде там, една моя част)...

Усетих се, че го питам, преди да успее да се шмугне забързано в дъбовата дупка:

                   Ама аз как ще си тръгна оттука? Няма никакъв път наоколо?

                   Просто пак вмъкнете горната си част в багажника – изстреля с досада екшън-героя. Виждаше се, че много бърза, а аз го бавя с глупости...

Така и направих. Отново ме всмука тягата и аз се озовах пред предишната офис-сграда. Погледнах формуляра, който ми беше подписал училищния охранител... На него, в рубриката за адрес на получателя, наистина пишеше... Дъбът...

Как така не съм видял този адрес, а съм прочел вместо „Дъбът” „София, улица ХХХХХХ 23” така и не успях да разбера...

...Седнах на волана, запалих, подкарах и... изведнъж осъзнах, че до мен седи някакъв човек. Уплаших се не на шега и посегнах към оръжието си (имаме оръжие, което да използваме за отбрана – все пак, куриерите често са заплашени от крадци).

                   Оставете оръжието! – властно, но и някак благо каза моят спътник. Обърнах се да го видя – за мое огромно учудване това беше един много приятен на вид белобрад, дългокос старец с будни кафяви очи. – Нищо няма да ви сторя, искам просто да ви предложа нещо...

И Старецът ми разказа, че от векове Началството изпитвало трудности с комуникацията между различните вселени. Особено трудно било осъществяването на различни видове материални доставки. Хората искали да пратят това или онова на свои близки в друга вселена, но нямало кой да им извърши тази услуга. И Началството, и неговите подопечни се мъчели постоянно да измислят най-различни начини за пращане доставките – я посредством някой необикновен багажник, я другояче... Но това вече не се търпяло, а и не било сигурно, че всяка една доставка ще бъде доставена „по надлежния ред”.

От думите на Стареца ми стана ясно, че в пазара е зейнала огромна празна ниша – междувселенно куриерство!

Прекъснах го и му казах, че щом е така, аз мога да отворя фирма, която да поеме тази работа и да избави Началството и Другите от прекалено умуване...

Лицето на Стареца грейна:

                   Имаш благословията ни!

...Сега съм собственик на куриерска фирма за доставки между паралелните вселени... Е, трудно намирам персонал за изпълнение на главоломно растящите ни поръчки, но все някак успяваме да си вършим работата качествено, де...

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
39



1. divna8 - Кандидатирам се :))) Къде да и...
29.09.2011 14:19
Кандидатирам се :)))
Къде да изпратя СВ-то си?!
цитирай
2. kite333 - И аз искам,
29.09.2011 14:21
и аз :))
цитирай
3. hristo27 - А връзки трябват ли за новото място? ...
29.09.2011 14:48
А връзки трябват ли за новото място? :))))
цитирай
4. gwendoline - Ето това е и истински предприемачески дух!!!
29.09.2011 16:02
Междувселенските трасета са само една незаета пазарна ниша, хаха!
цитирай
5. stela50 - Колко кандидати сме вече ...
29.09.2011 16:23
Точно за нас ... и нестандартният багажник ,
и нуждата от работна ръка .
Поздрави ,чудесно е !
цитирай
6. magicktarot - Ооо, супер! При тази липса на работна ръка няма нужда от СВ, Дивна! Привет!:))))
29.09.2011 17:29
divna8 написа:
Кандидатирам се :)))
Къде да изпратя СВ-то си?!

Но ако държиш - праща се по малко нестандартни пътища. Едно цвете пред народното събрание. Изглежда като цвете, теменужка, но всъщност е огромен сървър. Пускаш на този сървър СВ-то по електронно-цветен път и мястото ти е в кърпа вързано! :))))
цитирай
7. magicktarot - Привет, Кайти!
29.09.2011 17:30
kite333 написа:
и аз :))

Идвай веднагически! :))))
цитирай
8. magicktarot - Христо, трябват си връзки, няма как! :)))) Но ще ти бъдат назначени служебно такива! :)))
29.09.2011 17:31
hristo27 написа:
А връзки трябват ли за новото място? :))))

Връзки за обувки, понеже има ходене доста (има и пешаци куриери) ... Е, и връзки между вселените - но за тях също отговаря фирмата...:)))
цитирай
9. magicktarot - Привет, Гвендолин! :))))
29.09.2011 17:33
gwendoline написа:
Междувселенските трасета са само една незаета пазарна ниша, хаха!

Точно казано - този куриер знае как да напипа пулса на пазара май...:))))
цитирай
10. magicktarot - Привет, Таня и благодаря ти! :)
29.09.2011 17:34
stela50 написа:
Точно за нас ... и нестандартният багажник ,
и нуждата от работна ръка .
Поздрави ,чудесно е !


Наистина, дано има повече работна ръка и нужда от такава!
цитирай
11. neprosvet - Подвеждаш ни, Сонечка!:))
29.09.2011 20:26
Защо... до сега не са ни показали по телевизията...рязането на лентичка за откриването на МАГИСТРАЛАТА за свързване на паралелни системи...а?:)))

Или, ако успеем да напуснем своето удобно вътре, ще сме намерили и пътя Междувселенски?!?!

Хареса ми! Поздрави!:)))
цитирай
12. zlokuche - Никак не е лошо...
29.09.2011 21:50
Ти случайно да не си фен на Шекли или Зелазни?
цитирай
13. malkiatprintz - Хех. . . Меджик, аз съм 73 кг, стан...
30.09.2011 02:45
Хех... Меджик, аз съм 73 кг, стандартни габарити, колко ще струва да се изпратя до друга вселена, че тазиии.... нещоооо... :):):):):) Пък ако не може, тогава мога да организирам спедиторска фирма за междувселенски железопътни товарни и пътнически превози:

http://maktubb.snimka.bg/hobby/sgradi-n.624141.25173329

Така де - на едро :):):)
цитирай
14. martiniki - :))))))))))
30.09.2011 07:41
супер
цитирай
15. magicktarot - Привет, Непросвет и благодаря ти! :)
30.09.2011 10:17
neprosvet написа:
Защо... до сега не са ни показали по телевизията...рязането на лентичка за откриването на МАГИСТРАЛАТА за свързване на паралелни системи...а?:)))

Или, ако успеем да напуснем своето удобно вътре, ще сме намерили и пътя Междувселенски?!?!

Хареса ми! Поздрави!:)))

Те може и да са показвали по телевизията, но, понеже нещата не са това, което изглеждат, може да сме си мислели че виждаме репортаж за построяването на някаква фабрика, а то да е всъщност за контакт между вселените...:))))
Радвам се, че отбеляза Кроули и "удобното вътре" - и на мен ми се върти нещо такова в подобието на глава...:)))) Поздрави!
цитирай
16. magicktarot - Благодаря ти, ЗлоКуче!:)
30.09.2011 10:20
zlokuche написа:
Ти случайно да не си фен на Шекли или Зелазни?

Не съм ги чела тези автори, макар да съм чувала за Зелазни. По-скоро съм фен на Борхес, Маркес, Булгаков и някои други... :) Поздрави!
цитирай
17. magicktarot - Хахах, Принце! :) Нека да е на едро! :)))
30.09.2011 10:25
malkiatprintz написа:
Хех... Меджик, аз съм 73 кг, стандартни габарити, колко ще струва да се изпратя до друга вселена, че тазиии.... нещоооо... :):):):):) Пък ако не може, тогава мога да организирам спедиторска фирма за междувселенски железопътни товарни и пътнически превози:

http://maktubb.snimka.bg/hobby/sgradi-n.624141.25173329

Така де - на едро :):):)

Паралелните вселени очакват все по-голямо и по-голямо подобряване на комуникациите! И някой трябва да им го осигури... Пък като напреднем с карго-корпорацията, ще можеш да си пътуваш безплатно между вселените...:))))))))))
цитирай
18. magicktarot - Привет, Дора-Марта! :)))
30.09.2011 10:25
martiniki написа:
супер

Благодаря ти! :)
цитирай
19. makont - Хей, а счети не ви ли трябва за фирмата,
01.10.2011 11:11
тъкмо ми приключва курса за галактическо счетоводство. Все пак нито една фирма не може да мине без сметки. Усмивки от мен и внимателно със завихрянията, ако примерно се сецнеш в кръста, биха ли помогнали галактическите партньори?
цитирай
20. magicktarot - Ха хахах, трябва и още как! :)))) Счетита трябват навсякъде! :)))
02.10.2011 10:37
makont написа:
тъкмо ми приключва курса за галактическо счетоводство. Все пак нито една фирма не може да мине без сметки. Усмивки от мен и внимателно със завихрянията, ако примерно се сецнеш в кръста, биха ли помогнали галактическите партньори?

Галактическото счетоводство е добре, но ще те пратим и на обучение по междувселенски одит - за сметка на фирмата...:) А сецване на кръста не може да стане при завихрянията - виж, сецване на мозъка - да! :)))) И никой не може да помогне - трябва всеки един сецнат да направи като барон Мюнхаузен, когато се дави - да се хване за собствената си коса и сам да се извади...:)))))
цитирай
21. sestra - Дай линк, адрес някакъв,
04.10.2011 14:33
да си го имам предварително :))))
цитирай
22. yotovava - Отново интересна и завладяваща:)))))))))))))
05.10.2011 06:21
поздрав
Валя
цитирай
23. magicktarot - Привет, Сестра! :))))))
06.10.2011 10:29
sestra написа:
Дай линк, адрес някакъв, да си го имам предварително :))))

Ти може би го имаш предварително - някъде там... :))))) Просто тук и сега не знаеш за това... :)
цитирай
24. magicktarot - Благодаря ти, Валя! :)))
06.10.2011 10:30
yotovava написа:
поздрав
Валя

Прекрасен ден ти желая! :)
цитирай
25. demonwind - Хм...
06.10.2011 15:47
До Хогуортс пратки приемате ли? За Средната земя, Мордор и Дол Гулдур също търся начини ;)))

Поздрави! :)
цитирай
26. magicktarot - Привет, Демонский ветре! :)))
06.10.2011 16:57
demonwind написа:
До Хогуортс пратки приемате ли? За Средната земя, Мордор и Дол Гулдур също търся начини ;)))

Поздрави! :)

Приемаме за навсякъде! :))) Да не си междувселенски терорист? Какво ще пращаш на Мордор?! :)))) Поздрави!
цитирай
27. demonwind - 26. magicktarot
06.10.2011 17:32
Привет и на теб :))))

За Саурон имам препоръчана поща от Моргот, който още виси заточен от братята си. Поръчки отказвам само за Йюггот, Шаггаи и Р'лиех. По обясними причини ;)))

Поздрави!!!
цитирай
28. magicktarot - Демонуинд, тоя Моргот много баровски си живее в заточението -
07.10.2011 10:51
почти като американски мафиот в затвора - праща пратки и т.н. ... :)))) Как си им запомнил имената на тия генно модифицирани орки, супер! :)))
цитирай
29. demonwind - 28. magicktarot
07.10.2011 11:04
Здравей :))) Не са ГМ орки, тези имена са оттук:
http://chitanka.info/person/howard_lovecraft

Не ги чети сама или особено на тъмно в бурна дъждовна нощ. Освен ако не искаш да останеш будна до сутринта ;)))

Поздрави!
цитирай
30. magicktarot - 29. demonwind , благодаря ти много-много-много за този линк!
07.10.2011 11:09
Още преди време ти ми беше казал, че едно от писанията ми ти напомня за Лъвкрафт - запомних го и оттогава все се каня да си намеря и прочета нещо от него... Сега се шашнах като го получих наготово! Невероятно! :)))
цитирай
31. demonwind - 30. magicktarot
07.10.2011 13:49
Значи аз мога само да се псувам за този мой пропуск :))) Радвам се, че ти пратих линка. Обаче там ги няма пълни двете книги, плюс "Съживителят", по която е направен и невероятен филм (беше култ едно време като учех, ще го издиря из торентите и ще ти го пратя като линк :)))
Погледни ми и последния постинг, има доста интересни четива :)))

Поздрави!
цитирай
32. emalibg - ако ме вземеш на работа
09.10.2011 20:38
ще изпълниш една моя вечна мечта - да пътувам в паралелни вселени!! А пък и ако имам колеги с пипалца, няколко главички или очички-ще е още по-забавно и вдъхновяващо!! Иначе готино написано и фантазията ти работи на пълни обороти!
цитирай
33. magicktarot - Благодаря ти, Емалибг!:) Не се помаймай - идвай! :)))))
10.10.2011 10:29
emalibg написа:
ще изпълниш една моя вечна мечта - да пътувам в паралелни вселени!! А пък и ако имам колеги с пипалца, няколко главички или очички-ще е още по-забавно и вдъхновяващо!! Иначе готино написано и фантазията ти работи на пълни обороти!

А и много трудно се намират хуманоиди, желаещи да работят с инсектоиди - расизъм, какво да се прави! :)))) Така че ще си от единиците, които получават много за малко! ;))))) Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2719107
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953