Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2011 21:55 - Конспирацията на Троицата: един Хитрон, един Неутрон и едно Неутрино
Автор: magicktarot Категория: Изкуство   
Прочетен: 14702 Коментари: 31 Гласове:
42

Последна промяна: 01.05.2011 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Някъде в нашия свят едно Дете приложи голяма хитрост и постигна това, което според неговите близки и приятели беше невъзможно за постигане. Цялата тази хитрост се състоеше от невъобразим брой частици, неизвестни за науката на нашия свят – казваха се хитрони. Един Хитрон се оказа по-хитър от другите и се отдели от сборището хитрони. Той знаеше, че отделянето му може да намали последствията от силата на хитростта на Детето, но реши да рискува...

...

     По време на сърдечната  операция на един възрастен Мъж от нашия свят се оказа, че успехът на  това мероприятие ще зависи от отсъствието на един Неутрон от тези, съставящи сърцето. Това, разбира се, не го знаеха опериращите лекари, нито самият Мъж. И Слава Богу! Те не подозираха, че от волята на такава малка частица зависи цялата операция. Защото никой не можеше да изгони насила Неутрона. Той обаче реши да даде ход на успеха и рискува да напусне другите неутрони...

...

     Отново в нашия свят, но малко из далечния космос, летеше стадо неутрино. То се приближаваше към Земята. Нямаше определена цел. Обаче, ако това стадо преминеше през някой човек – този човек щеше да може да реализира с лекота всяка една своя мечта. Всяко едно отделно неутрино от стадото знаеше това, но на никое не му пукаше. Бяха преминали през необозрим брой планети и твърде рядко бяха преминавали през човек или друго същество. Точно когато стигнаха до Земята, едно Неутрино от стадото по неведоми пътища чу молитвата на една Жена. Тя се молеше детето й да оздравее от нелечима болест. Нещо му прищрака на това Неутрино – то не знаеше дали ако само То, единствено и без Другите, премине през тази Жена, ще има същия ефект, както ако премине цялото стадо – и реши да рискува. Отдели се от стадото и се насочи към Жената...

...

     Това се случваше за първи път. Три съвсем различни частици да рискуват. Да се отделят от себеподобните си, от своя свят, и да се впуснат в Неизвестното. Те хем бяха в нашия свят, хем в един друг свят. Всъщност – проявяваха се на различни равнища и в множество различни светове. И в тези Светове настана Нещо особено. Нещо необичайно. Рискът, поет от тези три частици, причини вид завихряне, което създаде един Нов свят. В него първоначално нямаше нищо. Този Нов свят чакаше да се явят и да се срещнат в него трите рискували частици – Неутрона, Хитрона и Неутриното.

...

     И те се срещнаха. Тогава техният Нов свят се преобрази. Оказа се, че когато те Тримата са заедно в Новия свят, могат да регулират, контролират, ръководят и създават във всички други светове. Доста се чудеха дали да останат заедно и да ползват своя Нов свят. Нямаха такова самочувствие – все пак, не е достатъчно един път да рискуваш, за да можеш да поемеш такава огромна отговорност – за всички Светове!

...

     Но докато се чудеха, яви им се Един, който им каза, че ако са Тримата, няма да има проблеми. Тогава те се нарекоха Новата троица и си измислиха общо име  - НеуХиНеу (абревиатура от Неутрон-Хитрон-Неутрино)...

...

     Предстоеше веселба за Световете...

 




Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Колко трябва, за да стане веселба на Световете!
24.04.2011 22:10
Празнични поздрави!
цитирай
2. tit - Христос Возкресе!
24.04.2011 22:24
Смелостта е отговорност, именно!:)))
Да чуем за веселбата, все пак...
цитирай
3. gwendoline - Да, тук пак ще има веселба,
24.04.2011 22:41
пиши по-бързо, моля, че искам да чета ощеее!
Поздрави и от мен!
:))
цитирай
4. neprosvet - Честит Великден,magikctarot !
24.04.2011 23:28
Да бъдем по отговорни и добронамерени и подпомогнати от НеуХиНеу да си сътворим по усмихнат и щастлив свят!:)))
цитирай
5. bizcocho - Христос Воскресе! Светлина да ...
25.04.2011 01:56
Христос Воскресе!
Светлина да е!
..............
:) Неутриното ми е любимата частица :))) За втори път се "сблъсквам някой да го е вмъкнал в литературен текст и това ми създава вътрешен комфорт. :) Първия път бе в стихотворение. :)
цитирай
6. stela50 - Честито Възкресение Христово , magikctarot !
25.04.2011 02:42
Да ...когато са трима ,проблеми няма да има ...За един щастлив и хубав свят,
можем да помогнем малко и ние .Как една среща преобразява света,и поема
отговорност за Световете .
Чудесно е ,мила , поздравления !

цитирай
7. gidmastar - Много ми хареса! Триединството е ...
25.04.2011 08:07
Много ми хареса!
Триединството е голяма работа, но се чудя, какво ще се случи когато станат 4?
Какво може да се случи?
Винаги има път към щастието!
цитирай
8. monaliza121 - Честит Великден!
25.04.2011 09:29
Ще се запази ли триединството пред огромната отговорност за всички светове?:)
цитирай
9. syrmaepon - Христос Воскресе!
25.04.2011 09:34
Отговорност за всички светове ? Възможно ли е това ?
цитирай
10. magicktarot - Re: Наистина воскресе! Честит Великден, Приятели!
25.04.2011 10:06
razkazvachka, наистина - за повечето неща излиза, че трябва съвсем малко, за да станат "както трябва". Поздрави!:)

...

tit, така е. И най-смелият се страхува, макар да не се забелязва, но именно съзнанието за отговорността и последствията го правят смел. Поздрави!:)
...

gwendoline, благодаря ти!:) Дано успея да напиша нещо в продължение - практически могат да се случват необятни неща из Световете, но ще се ограничим с нашия свят...:))) Поздрави!

...

babaelenica , Троица и Тройка...:))) Не е разрешено само на децата - ето, тук става дума за т.нар. елементарни частици (макар да се оказва в съвременната наука, че далеч не са елементарни) - и те поемат рискове - та какво остава за възрастни човеци...При които нищо не е "случайно", и не само при тях. Поздрави!:)

...

neprosvet, от твоите уста в Божиите уши! Поздрави и благодаря ти!:)
цитирай
11. magicktarot - Re: Наистина воскресе! Честит Великден, Приятели!
25.04.2011 10:22
bizcocho, неутриното наистина е много интересно! И много тайнствено - засега - поне в нашия свят:))) Много се радвам, че сподели - ако е възможно, ще се радвам да дадеш линк към стихотворението - и аз обичам неутрино:)))) поздрави!:)

...

stela50, благодаря ти!:) Така става - една среща и светът вече не е същия (той кога ли е бил?)... Ако можем да прозрем всички връзки и отношения, от които зависи моментното състояние на света, би било много интересно - но, може би, и трудно. Поздрави!:)

...

gidmastar, благодаря ти!:) Ти винаги мислиш с предварение и даваш нови идеи. Така е - когато са две - стават три, когато са три - четири! Четворката също е свещено и интересно число... Ще мисля и аз какво става, когато Троицата стане Четворица. Поздрави!:)

...

monaliza121, започнат ли да правят неща, когато са в триединство - връщане назад няма - има само разрушение... Ако Троицата не се запази - ще рухнат и Световете, май... Дано ни пази Светата Троица! Поздрави!

...

syrmaepon, струва ми се много трудно, но не и невъзможно.:))) Все пак - Някой/и имат и понастоящем, и реално отговорност за Световете,... може би... Поздрави!:)
цитирай
12. get - :))) - Много точна и смела трактовка на ... !!
25.04.2011 10:59
... ТРИКСТЕРА - http://photos2.meetupstatic.com/photos/event/e/0/f/1/highres_7377585.jpeg - веселяка-шегобиец и хитрец !! ... ето още един http://www.crystalinks.com/M_trickster.jpg ... това ни отвежда към един много стар бог ... който откраднал свещените животни на бог Аполон - http://lotuseaters.org/Hermes-cattle.jpg.
- http://www.ancientworlds.net/aworlds_media/ibase_1/00/09/47/00094792_000.jpg - тук отново се е върнал в пелените си, и се прави на "ни лук ял, ни лук мирисал" :)) - майка му Майа-Гея, спори с Аполон сочейки невръстната му възраст, като довод, че той не е извършил това :) !
- Целият сюжет(идея) на мита преминава по-късно при римляните, в образа на "Двуликият" Янус с епитет "Пазачът на портите" ??

- Но да не забравяме все пак
syrmaepon написа:

струва ми се много трудно, но не и невъзможно.:))) Все пак - Някой/и имат и понастоящем, и реално отговорност за Световете,... може би... Поздрави!:)

... бива, хитрец и шегобиец но (!) ... с мярка и чувство за отговорност !! :))

от Гет "ктист" ... калфа в "Задругата"
цитирай
13. darcy - Триединството е ключ и отговор
25.04.2011 13:37
със значение на устойчивост.

Поздрави за темата и весел празник, Маджик!
цитирай
14. kostadinovd - Честит празник !
25.04.2011 15:14
Отново интересна тема.ПОЗДРАВИ !
цитирай
15. ran - я, колко много пластове :)
25.04.2011 15:49
жена-дете-мъж
Неутронът бе най-тежкия и имаше самодоволния навик да се върти само в една посока. Не наляво, нито надясно, както казваха в нашия свят, а в неговата си - единствена и неповторима посока. Неутрино пък имаше чар и аромат. Всички от нейното стадо си мислеха, че имат такива неща, но само рискувалите да се отделят разбираха колко уникален може да бъде ароматът на един чар. И енигматичното очарование на неочаквания аромат.
Хитронът пък имаше магически способности. С един замах можеше да нарисува всякакви светове. Затова и изглеждаше Странен в очите на другите. Всъщност той пръв забелязя завихрянето и Новия свят, и го показа на другите двама, които едва ли биха го забелязали сами :)))

Поздрави на Троицата, като ги видиш!
и да извиняват за намесата, ама "елементарните частици" така изглеждат от моя свят :))
странни-очарователно-ароматни-с посока на въртене:)))
Честит Великден!!!
цитирай
16. magicktarot - Re: Честит Великден, Приятели!
25.04.2011 16:19
Гет, радвам се, че отново намираш аналог в моите писания с митологиите и Традицията, а защо не и архетиповете! :) Погледнах какво е Трикстър – успях засега само в Уикито, но ми е достатъчно :) . В случая наблягам на Троицата, а само Хитронът може да се отнесе към този Трикстър, поне по мое виждане. Дали пък няма да се окаже , че всяка една „нормално действаща Троица” не се нуждае задължително от такъв елемент? Интересни неща ми даваш за размисъл! Поздрави!
...

darcy, привет и благодаря ти! :) Триединството наистина е изключително сложно, всеобхватно и много трудно (да не кажа невъзможно) за разбиране „нещо”. Може би не е необходимо да бъде разбрано, а по-скоро да бъде живяно – поне на нашата плоскост, която е освен плоска и няколкоизмерна... Поздрави!:)
...

kostadinovd, благодаря ти! Поздрави!:)

...


ran, страхотно описание си дал на тези три частици, кеф! Друго си е да чуеш описание на възприятието за тях от представител на „нашето измерение”:))) И много се радвам, че забеляза троицата „ жена-дете-мъж” и съотнасянето на частиците към тях! Аз не съм го замислила засега толкова дълбоко и явно е станало случайно, което още повече ме шашка!:) Защото наистина, както ги описваш, си отговарят едно към едно просто! Дете-Хитрон, Мъж-Неутрон, Жена-Неутрино! Специално за конкретната история имам предвид, не по принцип... Частиците се зарадваха много от този факт и ти пращат много поздрави и добри пожелания! :)))
цитирай
17. get - - Ами да погледнем, как някои средновековни зографи си представят Акта ...
25.04.2011 17:06
magicktarot написа:
Гет,радвам се, че отново намираш аналог в моите писания с митологиите и Традицията, а защо не и архетиповете! :) Погледнах какво е Трикстър – успях засега само в Уикито, но ми е достатъчно :) . В случая наблягам на Троицата, а само Хитронът може да се отнесе към този Трикстър, поне по мое виждане. Дали пък няма да се окаже , че всяка една „нормално действаща Троица” не се нуждае задължително от такъв елемент? Интересни неща ми даваш за размисъл! Поздрави!
...

darcy, привет и благодаря ти! :) Триединството наистина е изключително сложно, всеобхватно и много трудно (да не кажа невъзможно) за разбиране „нещо”. Може би не е необходимо да бъде разбрано, а по-скоро да бъде живяно – поне на нашата плоскост, която е освен плоска и няколкоизмерна... Поздрави!:)
...

kostadinovd, благодаря ти! Поздрави!:)

...


ran, страхотно описание си дал на тези три частици, кеф! Друго си е да чуеш описание на възприятието за тях от представител на „нашето измерение”:))) И много се радвам, че забеляза троицата „ жена-дете-мъж” и съотнасянето на частиците към тях! Аз не съм го замислила засега толкова дълбоко и явно е станало случайно, което още повече ме шашка!:) Защото наистина, както ги описваш, си отговарят едно към едно просто! Дете-Хитрон, Мъж-Неутрон, Жена-Неутрино! Специално за конкретната история имам предвид, не по принцип... Частиците се зарадваха много от този факт и ти пращат много поздрави и добри пожелания! :)))


... на сътворението !?
- Това в средата(което много ми докарва на жена ... а в обясненията към картинката го потвърждават !) - http://www.celtoslavica.de/imago/_Urschalling.html ... май следва да е "хиттрона" ??!
- Изкуството е велико ... само с три фигури - може да покаже становищата и darcy, и на ran !!

от Гет "ктист"
цитирай
18. injir - Нека има такива светове!Честит ...
25.04.2011 17:51
Нека има такива светове!Честит празник!
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - А като идвах насам, срещнах един ...
25.04.2011 20:22
А като идвах насам, срещнах един позитрон, който се държеше за корема и се превиваше от смях. Заведе ме на веселбата и аз ядох, пих и се веселих :)))

Христос воскресе! Мир, любов и светлина!
цитирай
20. magicktarot - Re: :)))
25.04.2011 20:25
Гет, Хитронът е мое творение и е Детето, не Жената :))) При мен не се отваря линкът с картината. Казваш - три фигури - става и с три "елементарни частици" даже...:)))

...

injir, привет и честит Празник и ново Възраждане!:) Дай Боже да има!:)
цитирай
21. magicktarot - 4aiotgluhar4e, Наистина Воскресе! Честит Празник и на тебе!:)
25.04.2011 20:28
Ха ха, много заразна веселостта на този позитрон!:)))) И аз се повеселих покрай вас! :)))
цитирай
22. get - - Не знам защо така се получава ?(при мен се отваря)
25.04.2011 21:28
magicktarot написа:
Гет, Хитронът е мое творение и е Детето, не Жената :))) При мен не се отваря линкът с картината. Казваш - три фигури - става и с три "елементарни частици" даже...:)))




- Тогава отиди на този адрес http://www.celtoslavica.de/imago/sophia.html - Отваря се страницата за Божествената мъдрост - Sophia, шеста картинка от горе - надолу, е тази която имам в предвид "Die Dreifaltigkeit: Der heilige Geist als Frau, тоест ... The Trinity: The Holy Ghost as a Woman(!) - Fresko, Urschalling, Oberbayern Fresco, Urschalling, Upper Bavaria, 12 th c.
цитирай
23. magicktarot - Гет, видях Я...
25.04.2011 21:39
Да, и аз отдавна изучавам Светия Дух, и това, че е "Женски", София и т.н. е разпространено, и аз го приемам почти напълно. Може да се каже, че в настоящата история Светият Дух е Неутриното.. А Хитронът би трябвало да отговаря на Сина, който е Детето обаче... :)
цитирай
24. get - - Хехе ! - сега явно ще трябва да се "споразумеем" за пола на отрочето ...
25.04.2011 22:55
magicktarot написа:
Да, и аз отдавна изучавам Светия Дух, и това, че е "Женски", София и т.н. е разпространено, и аз го приемам почти напълно. Може да се каже, че в настоящата история Светият Дух е Неутриното.. А Хитронът би трябвало да отговаря на Сина, който е Детето обаче... :)


... се ражда от Космическият брак !(ма то май, толкова не отговаря на класическият смисъл ... за брак ?) :))
цитирай
25. magicktarot - Гет, ха хаха хах :))) Със сигурност Отрочето е незаконно - щом родителите не са подписали в гражданското!:)))
25.04.2011 23:10
Развесели ме с този класически смисъл за брак.:)))

По принцип ми се струва, че Детето е То - т.е. среден род - нито мъжко, нито женско. Хермес е мъжки по своята същност, но в него има по някакъв начин и двуполовост... А негов и на Афродита син е Хермафродит...
цитирай
26. get - - Сакън :) ... само без андрогини !
25.04.2011 23:30
magicktarot написа:
Развесели ме с този класически смисъл за брак.:)))

По принцип ми се струва, че Детето е То - т.е. среден род - нито мъжко, нито женско. Хермес е мъжки по своята същност, но в него има по някакъв начин и двуполовост... А негов и на Афродита син е Хермафродит...


- Той Хермафродит си е бил първоначално полово определен - после става такъв ! - Хак му е ! :)) - След теб да тича нимфа ... пък ти да бягаш от нея ! - Присъдата на боговете е определено справедлива и даже щадяща ! :((
- Е-е-егати телето ! - както казваше едно време една моя "позната" - не пиел, не пушел, по жени не ходел, че тогава за какво ми е такова теле в къщи !!?(визираше предстоящ и брак с подобен индивид) :)) - Сега като се замисля - момичето имаше пълно право !! - Ти как мислиш ?

от Гет (без ктист) след тези волни разсъждения :))
цитирай
27. magicktarot - Гет, не става дума за андрогин, а за дете - то е То (нито Той, нито Тя) :)
25.04.2011 23:37
И Детето прави "бели", хитрости и скача извън Законите - една вечна Игра...:)))

А такива "телета", както се е изразявала твоята позната, са изключителна рядкост... Жените наистина предпочитат т.нар. "лоши момчета", и по-добре!:) За да може редките екземпляри да остават за "нас", които имаме друг вкус... :))) Майтап де - когато всичко е с мярка, тогава е най-добре, май... :)
цитирай
28. gidmastar - И аз на там бия. Жена - мъж - дете, но ...
26.04.2011 07:38
И аз на там бия. Жена - мъж - дете, но когато искаш да имаш още едно, ще станат 4, а това число никак, ама никак не го обичам. Единственото решение което виждам, е едни близнаци. Но какво съм се зачудил, ще приема всяко предизвикателство, отправено ми от съдбата! Или Земята?
цитирай
29. magicktarot - gidmastar , защо не си падаш по 4 ? :) Всеки има предпочитания, разбира се,
26.04.2011 08:56
но 4 има много значения и не всичките са лоши. Дори повечето са добри... За японците, доколкото знам, е много лошо число, означава "смърт" - та в тази връзка, да не си бил японец в предишни животи? :)))
А ако сте тръгнали да ставате четирима - пожелавам ти да ти се изпълнят всички желания, много здраве и късмет на теб и всички около теб и дай Боже - близнаци!:) Поздрави!:)
цитирай
30. get - :))) - Мдам ? - добрите момченца отивали в Рая, лошите ... !?
26.04.2011 11:52
magicktarot написа:
И Детето прави "бели", хитрости и скача извън Законите - една вечна Игра...:)))

А такива "телета", както се е изразявала твоята позната, са изключителна рядкост... Жените наистина предпочитат т.нар. "лоши момчета", и по-добре!:) За да може редките екземпляри да остават за "нас", които имаме друг вкус... :))) Майтап де - когато всичко е с мярка, тогава е най-добре, май... :)


... където си поискат !! :)) - Но защо правиш такива асоциации м/у ... може би "непослушен" и лош ?

magicktarot написа:
А ако сте тръгнали да ставате четирима - пожелавам ти да ти се изпълнят всички желания, много здраве и късмет на теб и всички около теб и дай Боже - близнаци!:)


- И от мен "благопожелания" за-а-а ... "тек"(?) близнаци :)) ... тоест три, пет ... и т.н. !
цитирай
31. magicktarot - Гет, ами защото мисля че под "лоши" момчета се разбира "непослушни" - на първо четене...:)
26.04.2011 12:16
Иначе наистина има разлика, немалка. Поздрави!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2728973
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953