Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2011 19:05 - Урочасване по никое време
Автор: magicktarot Категория: Изкуство   
Прочетен: 20463 Коментари: 44 Гласове:
102

Последна промяна: 01.05.2011 11:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Прибирах се към къщи от работа с колата. Главата ми, както почти на всяко прибиране, бумтеше като заредено с въглища и запалено кюмбе в зимна вечер. Само дето не го усещах така романтично това бумтене. А и навън, вместо зима, бе лято, в своето цветущо начало. Една прекрасна, ранна, светла вечер, която засега не забелязвах. Знаех си, че след малко, като се прибера, това бумтене, предизвикано от твърде  разнообразни, стресови мисли ще утихне. Дори ще се отпусна донякъде, може би ще излезем със семейството...

      Но по време на пътя до вкъщи е така. Навик, може би? Като се замисля, знам толкова техники за отпускане и справяне с натрапчивите мисли. И не само ги знам, но мога успешно да ги прилагам. Въпреки това, не мога да избегна усещането за неприятен стрес, дистрес, когато се прибирам след тежък ден. Успокоявам се, че това е така, защото в моята работа всичко зависи от мен, включително и аз самата завися от себе си. Когато е така и знаеш, че можеш да се облягаш изключително и само на своя милост, често изпадаш в „бумтящото” състояние...

     ... Такива успокоения ми се въртят в главата, но знам, че това са само успокоения. Илюзорни. Трябва да поработя върху себе си... Защото кюмбето в един момент може да се превърне в котел под налягане, който, ако няма адекватни механизми за регулиране на налягането, може да избухне в даден момент. И това няма да е Големия взрив, а нещо много по-неприятно...

     Както си разсъждавах така и вече бях съвсем близо до вкъщи, карайки съвсем бавно, ненадейно подпрях странично колата в тротоарния бордюр. Никога не ми се беше случвало такова нещо! Имам силни, направо мъжки пространствени ориентация и усет... Това подпиране ме стресна не на шега. Моментално след него отклоних погледа си от пътя... и – срещнах погледа на една моя съседка. Много приятна, пухкава, дребничка бабка, с която отвреме-навреме сме си говорили по съседски. А и един от внуците й е в една група със сина ми в детската градина...

     ...На мен често ми се случва, когато погледна случайно някого, той да се спъне, или да изпусне нещо. Интересувала съм се от тези неща и знам, че погледът на човек има не малка сила. Тази сила  я контролираме несъзнателно, може би дори рефлекторно, и затова не спъваме постоянно околните, когато гледаме съзнателно и целенасочено наоколо. Когато обаче се случи несъзнателно, случайно да „хвърлим един  поглед”, то тогава контролът по някакви причини го няма и „погледният вектор” прави бели... Разбира се, силата на погледа може да се прояви и когато гледаме съвсем съзнателно и целенасочено. Тогава например,  гледаният  в гръб човек, често неспокойно се обръща назад в театъра... И във всичко това няма нищо мистично. Това са си обикновени сили, които физиката и въобще науката, още не е успяла да идентифицира, докаже и измери надлежно....

     Моята съседка обаче ме гледаше съвсем целенасочено... Позачудих се, преобръщайки в ума си мислите за погледа и осъзнавайки, че при дългогодишното ни познанство с тази съседка, май никога не се бяхме гледали пряко в очите, и така в чудене, което от своя страна неусетно успя да спре бумтенето, стигнах до вкъщи.

     Вече у дома, разбира се, моментално забравих за инцидента – ако въобще можеше да се нарече така. Повлякоха ме домашните задължения. След като вечеряхме в домашна обстановка, излязохме на разходка в красивата лятна вечер. Към десет часа се прибрахме, сложихме децата да спят, а и ние си легнахме.

     Заспах сравнително бързо, но през нощта се събудих. Беше към един часа. Много рядко се будя през нощта. Независимо от стреса, който изпитвам почти всеки ден, спя като пън. А може би точно заради него е така? Някои не могат да спят от стрес, други не могат да се събудят от него... Но сега се събудих. Гадеше ми се ужасно. Чувствах се много зле. Мъжът ми веднага усети, че съм будна и се събуди и той. Моментално скокна да ми помогне с нещо, но нямаше смисъл. Не можах да се сдържа и започнах да повръщам фонтанно, изпоцапвайки цялата спалня. Изключително неприятно! След като се наповръщах до насита, започнахме да разчистваме дружно леглото. Почувствах се по-добре, олекна ми и не след дълго отново заспах.

     Интересното е, че запомних съня си от това заспиване. Беше много ясен сън и помня всички подробности. В него бях на едно непознато, диво място с река. Срещнах се с млада, красива жена, с дълга руса коса, която още при ръкуването за поздрав ме хвана за ръката и ме дръпна в реката. Оказа се дълбока река – преминахме я цялата, потопени целите във вода, доста над главите ни  и ходещи по дъното й. Излязохме на другия бряг. Докато се изцеждах от водата, жената ми каза: „Всичко премина. Това, което щеше да стане, отплува по реката.”  И изведнъж изчезна, както имат обичай да изчезват някои персонажи в съня.

     На сутринта се чувствах превъзходно. Нямаше и следа от среднощното неразположение. А последвалият ден беше ужасяващо успешен. От тези дни, в които ти се струва, че си хванал Господ за пеша. Успях да свърша една работа, която ми се мотаеше с месеци и вече бях на път да се откажа. Това, разбира се, беше свързано с голяма печалба, освен с чистото удовлетворение от успеха.

     По едно време, към края на деня, ми звънна майка ми по телефона. Звучеше много притеснена. Някак странно ме заразпитва как сме аз  и семейството, всичко наред ли е и подобни работи. Бях толкова въодушевена от прекрасния ден, че не се подразних от тези подпитвания, а я изслушах и й казах, че всичко е съвсем, съвсем наред. Майка ми обаче не се успокояваше. Наложи се да я питам защо ми звучи така странно и разтревожено. Тогава тя се поотпусна и каза, че сънувала много ужасен сън, който няма да ми разкаже (майка ми вярва, че ако разкаже съня, той ще се сбъдне), но се отнасял до мене.

     Аз започнах да й обяснявам, че няма такова нещо, че всичко, което сънуваме, се отнася до самите нас, а не до други хора, независимо, че в съня участват различни други, познати и непознати хора, но майка ми не искаше и да чуе. Попита настоятелно:

-           - Е все пак нищо ли по-особено не се е случило вчера или днес?

     Тогава, предавайки се, реших да й разкажа епизода с ненадейното повръщане. Майка ми се разтревожи не на шега от тази информация. Заразпитва ме още по-настоятелно – какво е ставало преди това, как, къде, защо. Аз, разбира се, при толкова настоятелност, се сетих и за „инцидента” с бордюра и срещата на погледите между мен и съседката. Даже накрая й описах и съня си. Слушайки разказа за съня ми, майка ми като че видимо се успокои – усетих го това, макар че не я виждах по телефона, нито я чувах – нали аз разказвах. Успокоението й се предаде и на мене и вече спокойно аз реших да я питам защо толкова се е затревожила за глупости и как така изведнъж се успокои.

     Оказа се, че в русата жена от съня ми, майка ми беше разпознала своята баба, „вещицата” на семейството, моя прабаба. Аз не я знам как е изглеждала като млада. Имахме няколко снимки, но бяха страшно избелели и почти нищо не се виждаше на тях. А самата прабаба, която почина на около сто години я помня като дребно, съсухрено, превито от остеопорозата бабе, сякаш останало само дух. Никога не бих я свързала с жената от съня си, но щом това успокояваше майка ми – нямах нищо против.

     Мама спомена още, че трябва да съм благодарна на прабаба си, задето ме е отървала от ужасни неща...

   ...Аз уважавам предците, родителите също, поради това реших да се съглася с майка си. Разбира се, привидно. Не вярвам в такива работи...



image




Гласувай:
174



1. anivals - И на мен ми се е случвало да ме уроч...
19.03.2011 19:17
И на мен ми се е случвало да ме урочасват. Симптомите са същите. Не е никак приятно, затова и избягвам да гледам хората в очите(когато съм на улицата и имам предвид непознати). Много пъти обаче усещам как те настойчиво ме гледат доста продължително, затова и нямам тръпение да дойде лятото и да сложа тъмните слънчеви очила, то аман от недоброжелатели и завистливи хора!
цитирай
2. bven - И едното око от рисунката ще ти каже каквото трябва, magicktarot!
19.03.2011 19:22
Хубава вечер и приятни сънища!:):):)
цитирай
3. gwendoline - Не мога да си ги обясня, но знам, че има такива неща - урочасване, погледи, внушения...
19.03.2011 19:25
Отново си забъркала мистичен коктейл, имам уклон към такива неща, любопитна съм, а когато не намирам отговора - пощръклявам :)))
Приятна съботна вечер, Магьоснице!
цитирай
4. magicktarot - anivals, привет! благодаря ти за споделянето!:)
19.03.2011 19:27
това е разказ, но симптомите и на мен са ми известни. Не съм много сигурна, че тъмните очила "предпазват". На мен ми е много интересно да гледам хората в очите, но не винаги го правя, за да не ги притеснявам... Поздрави!:)
цитирай
5. magicktarot - bven, хубава вечер и на теб!:)
19.03.2011 19:30
нарочно сложих тези очи - да пазят четящите от "уроки". :))) Макар че изглеждат и "урочасващи" - но подобното лекува подобно, не само в хомеопатията...:))))
цитирай
6. magicktarot - gwendoline, приятна и магична вечер и на теб!:)
19.03.2011 19:33
Истината е, че на няколко пъти съм получавала реално подобни "ненадейни епизоди" и дори знаех защо и как - реших да опиша един такъв.
цитирай
7. gwendoline - Тези очи са ми познати, забравих да спомена преди малко,
19.03.2011 19:37
от книгите на Молдашев... И също да добавя, че винаги поглеждам хората в очите, това ми помага да се ориентирам какво стои срещу мен. Ръкостискането е другия тест :)))
цитирай
8. tili - Пу,пу през ляво рамо
19.03.2011 19:48
и в нощта на близката Луна!;-)))
Вярваш, вярваш:)
цитирай
9. tit - :)))))
19.03.2011 19:57
Като за Перигей - страховито!:)
Бе, има нещо магьосническо в тебе, отдавна го усещам през пикселите!:):):))
Нещо от умението на онези чувствителни шамани на първите човешки общности - не са разбирали Природата те, усещали са я!
Приятна вечер, Магеснице!:)
цитирай
10. razkazvachka - Хубав разказ!
19.03.2011 20:00
Не знам за урочасването с поглед - но има хора, срещата с които, ме разболява...
Това може би е някаква много бърза хипноза, при която ти се внушава нещо отрицателно?
цитирай
11. rustam - Казваш - "това са обикновени сили"
19.03.2011 20:15
ако бяха обикновени, отдавна да сме им лепнали някоя формула.
Има тъмни сили, както има и Божия сила.
това е истината
цитирай
12. megg - Силата на погледа ...
19.03.2011 21:05
И силата на думите - могъщи са ...
Хубав разказ с прекрасен в своята магичност сън!
Поздрав! :)
цитирай
13. magicktarot - Re: :)))
19.03.2011 21:11
gwendoline, май наистина са като тези при Мулдашев. На сайта, от който ги свалих, май пишеше, че това са очите на Хор. Използват се като предпазен талисман срещу "зли очи". Какво стана с Мулдашев? Май идва наскоро в България да демонстрира техниката си за операция на очи. За гледането в очи и ръкостискането - и аз по това си вадя често изводи за хората срещу мене. Но някои са отработили ръкостискането - затова е добре повече взиране в очите им.:)


tili, пу-пу:))) Наистина, случайно така се получи, в това суперлуние... Дано всичко е наред! Може би наистина вярвам, но исках героинята ми да не вярва чак толкова.:)
цитирай
14. injir - Вярвай! Сутрин правИ една защитна ...
19.03.2011 21:16
Вярвай! Сутрин правИ една защитна молитва за себе си. Ще си я откриеш сама.
цитирай
15. magicktarot - Re: :)))
19.03.2011 21:21
tit, бррррр, звучи наистина страховито това с шаманите:))) абе и аз усещам, че усещаш през пикселите, хм...., а пикселите също са Природа. Приятна перигейска вечер, Императрице!:)



razkazvachka, благодаря ти!:) По принцип всяко едно нещо, което се случва с нас е вид хипноза, така ми се струва - от това, да решиш какъв прах за пране да си купиш, до това да определиш с какво настроение ще прекараш вечерта. Нещо като самохипноза. Ако ги нямаше тези неща нямаше да правим нищо, а щяхме, може би, да сме във вечна Нирвана. Това с разболяването също е вид "уроки". Наистина, може да не се предава тази енергия само с поглед, но погледът е един от най-силните предаватели. Както съм споменала в текста - само спъването на друг човек с поглед говори, че има сила в него...
цитирай
16. gwendoline - 14. magicktarot - Какво стана с Мулдашев? Май идва наскоро в България да демонстрира техниката си за операция на очи.
19.03.2011 21:31
Гледах го в Нощни птици, по Канала, но нещо не ми хареса как беше поставено всичко, много набързо беше, претупано, изглеждаше нагласено и тъпо, а иначе книгите му са интересни ...
цитирай
17. magicktarot - Re: :)))
19.03.2011 21:31
rustam, а "тъмните" сили не са ли творения на Бог? Не за всичко още има формули. Далеч не за всичко. Спомни си, че векове, много векове хората не са знаели какво е гравитация, кръвообръщение, вируси и куп други неща, чиито днешни формули приемаме за даденост. В текста говоря наистина за обикновени сили, които се предават през погледа на съвсем обикновен, добър, човек. Както имаме сили на мускулите, така имаме и на погледа.


megg, благодаря ти! Радвам се, че разбираш силата на погледа! Поздрави и приятна вечер и на теб!:)

injir, привет! Благодаря ти за съвета - ще те послушам! И вярвам, че ще открия молитвата...
цитирай
18. magicktarot - 16. gwendoline, и мен ме впечатлиха книгите му,
19.03.2011 21:39
когато излязоха, май беше 2004, 2005г. Позабравила съм ги, но си спомням, че казваше, че има запазени в състояние сомати представители на всички раси, живяли досега на Земята. А в пресата май четох, че у нас е представял своя патент - алоплант. Не знам как стоят нещата, но, ако е вярно това с алопланта, могат да бъдат спасени хиляди хора от слепота. Обаче, кой знае защо, такава техника никъде не е внедрена. Понякога ми се ще да повярвам в конспирациите - в тази връзка...
цитирай
19. narayana777 - XXL
19.03.2011 23:06
lesno e da se kaje nevjrvam.no ako ignorira6 tozi FAKT,lal 6te se za6titi6 sledva6tia pat,kogato ne4ia baba,obidena naverno na sina ti koito se e darjal zle s vnuka i izvadi njkoj stara semeina magia i ti j zabarka.za6toto az ot moita baba znam dosta takiva magii,no se kontroliram.babite oba4e mnogo obi4t vnucite si,zatova ti se e slu4ilo,kakvoto ti se e slu4ilo.opi4ai si akala i zapali edna sve6t na prababa si i i pro4eti edna zaupokoina molitva.zaslujila si j e.
цитирай
20. get - :)))) - Малка обява !
19.03.2011 23:44

"Заменям тайна магическа рецепта за приготвяне вълшебна настойка, за "Мерак" - срещу косъм от жаба и зъб, от черна кокошка ".
- Ако ви се струва, че трампата е неравностойна ... додавам и яйце от прилеп :)) !

Забележка: Настойката има доказано защитно действие, срещу "лошо око" ... с други думи уроки !!

- Простете но ми дойде спонтанно ... след като попаднах и бях повлиян от атмосферата на "кръжока" ви по ... "приложна магия" - :))) !

:))-ат привет на цялата аудитория, а за Стопанката - Акламации ! - от читателя/естет .

от Гет ктист~катарос
цитирай
21. magicktarot - Re: :)))
20.03.2011 00:29
narayana777, благодаря ти за коментара и съвета! Ще го последвам - макар че това е разказ и не се отнася пряко до мене в момента - но прабаба ми го заслужава, така е! Поздрави!


Гет Ктист :))))), добре дошъл в нашия кръжок! Приемаме яйцето от прилеп, но само, ако е черно!:)))) Благодаря ти за хубавите, весели думи! Значи описаните неща не ти се струват така "опасни", както "вуду силите"... Това ме радва! А, и да не забравя, приготви ми, ако е възможно, повечко килограми от настойката за "Мерак", много я обичам! :))))
цитирай
22. stela50 - Хубав разказ ...и истински ,и магичен .
20.03.2011 01:58
Силата на погледа - мислила съм за това ,слушала съм ,чела съм. И вярвам.
Дори несъзнателно ,някой може да ти предаде негативни усещания ,а когато е съзнателно ,носи и други имена . И на мен ми влияе срещата с някои хора ,
има ,определено има сила и в погледа ,и в изречени думи .
Поздрави за чудесния разказ !
цитирай
23. sande - Поздрави за хубавия разказ, неизмислен и много реален за нереални неща, но истински...
20.03.2011 05:41
Има магнетизъм в разказа, маагия, пътуване в тайните ни светове, в загадките и в ирационалната ни, непозната същност.
цитирай
24. magicktarot - Re: :)))
20.03.2011 07:53
stela50, благодаря ти!:) Така е, както казваш. Струва ми се, че повечето пъти несъзнателно предаваме негативни и други усещания - и това става най-вече, поради незнание и именно поради тази несъзнателност. Ако се осъзнаваше от всички тази лоша енергия, най-малкото от възпитание щяхме да се въздръжаме да я предаваме. По същия начин, както се въздържаме да нагрубяваме околните наляво и надясно. Поздрави, Таня и приятна неделя!



sande, благодаря ти!:) Радвам се, че усещаш по такъв живописен начин непознатата ни (засега) същност.Тя наистина си е с нас, в обикновеното ежедневие. Поздрави и весела неделя!
цитирай
25. neprosvet - С интерес прочетох книгите на Мо...
20.03.2011 10:03
С интерес прочетох книгите на Молдашев! С интерес следях и едно интервю снего при което на въпроса :защо не подготви други лекари, които също да могат да прилагат неговото учение, той отговори приблизително по следния начин: "Аз, не съм по-различен от другите. На мен, Вишия разум ми позволява да го направя, не че аз имам толково големи умения"Интересен беше и начина, по който той пристъпва към самата операция, как я прави и т.н. След всичко, което съм чела от него и за него аз му се доверявам и му вярвам.
Чета с удоволствие и твоите разкази, magicktator, харесват ми!
Поздрави и хубав ден:)))
цитирай
26. gkowachew - Много добре си го разказала!
20.03.2011 10:25
С възрастта започвам да вярвам в много неща...:)))Хубав ден! Не се сблъскахме с Луната! :)
цитирай
27. get - - Първото "черно" яйце от прилеп - Е твое ! :)
20.03.2011 11:24
magicktarot написа:

Гет Ктист
:))))), добре дошъл в нашия кръжок! Приемаме яйцето от прилеп, но само, ако е черно!:))))

- Носачката, гдето снасяше "черни яйца" ми я откраднаха. Сега съм завъдил една малка(нейно поколение)... дано мяза на майка си ? - първото черно, което снесе е за теб :)))

magicktarot написа:
Благодаря ти за хубавите, весели думи! Значи описаните неща не ти се струват така "опасни", както "вуду силите"... Това ме радва! ...:))))

Относно - "вуду" и др. колективни несъзнавани състояния, спомни си "гещалт" психологията, Вернадски и Ажажа с тяхните становища за "ноосфера"-та и за колективното несъзнавано.
- Маркирам накратко - дано съм разбираем - но колективното "несъзнавано" отнема "силата" на "магията", тоест инвариантност-та за всеки един от нас ... вкарва ни в матрица-та - А аз съм "Свободен Дух" ... свободният дух вкаран в "Рамката" влиза в инволюцията и става - http://www.bgshamani.net/wp-content/uploads/2010/01/demon4.jpg - по Врубел :)
- А как го усеща Яворов "демонското" състояние ? ... и самият демон, като Демиург ?!

" Аз съм вихър и мъгла,
владея царство без предел:
че имам орлови крила
и ноктете на орел.

Аз съм вихър и мъгла:
не зная време, нито цел
в размах, пориви и стремеж.

Аз съм зной и скреж. ...... "

ЗАБ.: Пълния текст - http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID=130&WorkID=3365&Level=3

- Така ... като обобщение - от Светъл Дух, някои обстоятелства(?) могат да ни превърнат в Демони !!! - Брррр !! и Пу,пу, ... пу(през ляво рамо), както много навременно ... "казва" събеседничката ти tili - Хехе :)))))))

от Гет ктист~катарос - "затварящ" пръстена на Силата !! ... все още Светъл дух :)
цитирай
28. magicktarot - Re: :)))
20.03.2011 13:49
gkowachew , Благодаря ти!:) Това с вярването и при мен е така - уж се усещам същата като преди 20 години примерно, а ако се задълбая, виждам, че има разлика, понякога до степен на съвсем друг човек.:) Слава Богу, преживяхме суперлунието - поне така изглежда! Приятна неделя и на теб!:)


neprosvet, благодаря ти за четенето и хубавите думи!:) Не го бях слушала това интервю с Мулдашев, но, като се замисля, май всеки, който си върши работата с желание и сърце, е подпомаган от Бога/Висшия Разум и я върши чрез Него...:) Поздрави!


get :)))) За несъзнаваното - падам си по Юнг. Не възприемам "пантеона" от несъзнавани божества като матрица - по-скоро като помощни части от нас самите. Но твоят възглед за матрицата е интересен. Може би става матрица, когато тези сили те подчинят? Демон - и в Уикипедията пише, че думата е добила лошо значение в по-късни времена. Първоначално на старогръцки си значи просто дух, бог. Спомням си една дума - еудаймония - добро състояние на духа. Когато си в това състояние можеш да вършиш велики дела...
Поздрави, Гет Ктист и благодаря за черното яйце!:))) Соня, все още Светъл демон :РРР)
цитирай
29. kometapg - Разказваш много интересно! А на...
20.03.2011 15:45
Разказваш много интересно! А наистина някои имат толкова лош поглед, че направо те побиват тръпки! Поздрави и хубав ден! :)
цитирай
30. krasiva169 - съгласна съм
20.03.2011 16:43
уроките са ужъс.
цитирай
31. sestra - Този телефонен разговор
20.03.2011 18:16
с майка ти така настойчиво ми напомни за обажданията на моята майка - същата интуиция, няма как да скриеш нищичко от нея :) Също съм съгласна, че това се случва.
цитирай
32. magicktarot - Re: :)))
20.03.2011 18:30
kometapg, благодаря ти!:) Така е с погледите, още по-опасно е, може би, когато не усещаш погледа на някого като "лош", а той всъщност е - май това е по-често. Като при заразяването - често не знаеш откъде е дошло. А когато си убеден, че някой те е заразил - се оказва, че нищо ти няма... Поздрави и успешна седмица!:)


krasiva169, благодаря ти!:) Наистина, когато си "под влияние" е ужЪСТ :))) Поздрави!


sestra, привет! :) Това е разказ, но наистина визирах моята майка.:) Майките имат силна интуиция за децата си - до степен на досадна често, но нали за това са майки и си ги обичаме.:) Благодаря ти за споделянето и приятна нова седмица!:)
цитирай
33. vladun - Харесвам тоя разказ, Соня!:))
20.03.2011 18:37
Спомням си, че в детството ми мама винаги ми измиваше очите, когато се бяхме срещали с непознати, или с хора, които тя не харесва...Както казваш, има неща които са очевидни и просто науката не е могла да обясни...
Поздрави и хубава вечер от мен!
цитирай
34. magicktarot - vladun, привет и благодаря ти, Владимире!:)
20.03.2011 18:52
Да, точно при децата се изразяват най-добре тези сили- те явно са по-чувствителни. После, като станем по-големи, просто се чувстваме зле и нито можем да плачем като бебе, нито си помисляме, че с едно измиване на очите може да се оправим.:)) Но майките го чувстват това инстинктивно, а и техните майки често са им предали това знание. Поздрави и успешна седмица ти желая!
цитирай
35. mileidi46 - :)))
21.03.2011 13:35
Edna magi4na,edna misti4na Prolet pojelavam za teb,mila!!
I edna usmixnata sedmiza!
S mnogo obi4.
цитирай
36. magicktarot - mileidi46, Честита и Магична Пролет и тук ти желая!:)))
21.03.2011 13:48
И Любовта навсякъде да те съпътства!:)
цитирай
37. kostadinovd - ЧЕСТИТА ПЪРВА ПРОЛЕТ !
21.03.2011 16:44
Пожелавам ти магнетичната сила на пролетта !
цитирай
38. get - - :))) - Да-а Пролетта дойде ! - Да ви е Честита !!
21.03.2011 19:59
magicktarot написа:

get :)))) За несъзнаваното - падам си по Юнг. Не възприемам "пантеона" от несъзнавани божества като матрица - по-скоро като помощни части от нас самите. Но твоят възглед за матрицата е интересен. Може би става матрица, когато тези сили те подчинят? Демон - и в Уикипедията пише, че думата е добила лошо значение в по-късни времена. Първоначално на старогръцки си значи просто дух, бог. Спомням си една дума - еудаймония - добро състояние на духа. Когато си в това състояние можеш да вършиш велики дела...
Поздрави, Гет Ктист и благодаря за черното яйце!:))) Соня, все още Светъл демон :РРР)


За "гърците" не ми се пише(!) ... за персите също ! Междувпрочем при последните, се извежда негативният смисъл на понятието Демон ! ... след Александровият поход и "елинизма", това отношение се закрепва и тук по балканите !!
- За даемон или даймон, мога да го изкоментирам, като понятие при местните балкански народи, част от които са гетите. Това е придобиване на качества от героя-Германа-Геро-Ерми ... след, като е преодолял безупречно поставените му от Провидението/Съдба Изпитания. След доказването си по този начин, той се реализират(изпълнил е предначертаното му за в Този живот) и става Херои~Даймон, тоест ХОРа със свръхчовешки(екстраординарни) способности.
- Ако не се движи от такива неща в живота си, мъжът изпада в ролята на Иванушка-глупака, сламените чучела на, който "вещиците" горят в огъня на "шабашите" си през ноща на "Иван-Купала", тоест на Иванчо-то преминал през ритуала с вода изгорял и прераждащ си чрез огънят-Агни. Да си припомним, че водата символизира "Женското начало" и пречистването !! :)) ... храмовете на Самодивите, Вили Самовили и т.н. са строени до водоизточници. - И-и-и други разни работи :))

- Пък за Юнг, колективното "несъзнавано" и рамката, тоест "матрицата" - Друг път ! :))

от Гет катарос - брат в задругата на "ктистите" ... затварящ ... ? :))
цитирай
39. evrazol - Погледът има страшна сила
21.03.2011 20:05
Погледът на жена ми вечер има силно отрезвително действие, но увеличава сутрешния махмурлук. Не е за подценяване. Мислех че тук поне е безопасно, но разбрах че пикселите са ново вудо откритие.
Направо ме накарахте да се поинтересувам кога е Еньов ден.

Честита пролет за сега, но внимавайте! Назначават синеоки ватманки.
цитирай
40. magicktarot - Re: :)))
21.03.2011 21:10
kostadinovd, честита Пролет и тук!:) Пожелавам ти да блика от картините ти неудържимата пролетна енергия във всеки сезон!


get, честита Пролет!:) Както винаги - неизчерпаем източник на древното Знание! Знам, че не ти се пише, но пак повтарям - можеш да напишеш страхотно интересни неща - щом в един коментар можеш така бързо и неусетно да минеш от Герой-даймон, Хор, Гетите, Иванушка Глупака, Вещиците,Шабат, Огъня-Агни, Шаманското умиране и прераждане, Водата, Женското начало, Водоизточници-Самодиви и тнтнтнт...
Ще вметна, че малко се озадачих - наистина водата е женски елемент, но тия дни четох нещо за Фън Шуй - и там се шашнах - смятат водата за Ян! (понеже обмислям дали да сложа аквариум с рибки - затова ми попадна фън шуйска литература). Поздрави, Гет - затварящ даймоничните Сили!:)


evrazol, привет и честита Пролет!:) Може ли на "ти"? Благодаря ти за коментара!:) Наистина трябва да се внимава с пикселите, а още повече - с погледа на съпругата!:)))) Наистина май действаме така на махмурлука, хахах! :)))) За ватманките - ще се поинтересувам, ватманът е водач... Поздрави!:)
цитирай
41. bven - Честита Пролет!
21.03.2011 21:13
Честита Пролет!!!
цитирай
42. magicktarot - bven, честита Пролет и та теб!:)
21.03.2011 21:17
Все пролетно да бъде в живота ти!
цитирай
43. get - - При Фън шуй и това, което си прочела във връзка ... рибките и аквариума ...
21.03.2011 23:25
magicktarot написа:


get, честита Пролет!:) Както винаги ...., Женското начало, Водоизточници-Самодиви и тнтнтнт...
Ще вметна, че малко се озадачих - наистина водата е женски елемент, но тия дни четох нещо за Фън Шуй - и там се шашнах - смятат водата за Ян! (понеже обмислям дали да сложа аквариум с рибки - затова ми попадна фън шуйска литература). Поздрави, Гет - затварящ даймоничните Сили!:)



... Мисля нещата са доста по-различни !
- Фън шуй не почива на същата фолософия и логика ... то е практико- приложната форма на "И дзин", тоест "Книга на промените". Ако изходим от последната, там нещата стоят по по-различен начин ... донякъде тези същите въпроси се разработват в дялове от една друга наука Математиката. По-точно, "Теория на игрите" и "Комбинаторика" ... но там не ми е силната страна и-и-и ако поискаш да ти ги извеждам нещата в абстрактен вид, тоест като математичен израз ... ме хваща страх и затова - Млъквам ! - ще се изложа :)) !

от Гет катарос
цитирай
44. magicktarot - get, да, донякъде математика,
22.03.2011 08:05
има и Дао - най-общо го обясняват като хармонизиране на Ин и Ян. Важното, доколкото схванах, е Ци да тече хармонично. Поздрави и успешен ден!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2732485
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953