Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 13:33 - Спешна среща някъде си в потока на Времето
Автор: magicktarot Категория: Изкуство   
Прочетен: 8637 Коментари: 11 Гласове:
43

Последна промяна: 01.05.2011 11:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Здравейте, аз съм онзи с паралелните вселени в градината, казвам се Светослав. Утре имам класно по математика и задължително трябва да присъствам, щото съм обещал на почти целия клас – какво да се прави, много разчитат на мене, а и аз нямам нищо против това – но се случи нещо абсолютно непредвидено и се чудя какво да правя!

    Историята не е много дълга и не е свързана с двора. Понякога, освен така наречените от мен паралелни вселени  в двора ни /или градината/, се появяват разни неизвестни за мен люде и други разновидности направо в стаята ми. Няма чукане на врата, няма нищо! Това го казвам, за да подчертая, че въпросните елементи за нищо си ги нямат възпитанието и етикета! Мислят си, че като пътуват накъдето си искат из пространство-времето всичко им е позволено! Ами нали човек затова си има лична стая, за да може в нея да се отдава на лични дейности и да е сигурен, че никой, дори и майка му, няма да нахлуе без предупреждение?!

    Като оставим настрана моето възмущение и досада от поведението на „явяващите се изневиделица”, искам да спомена, че онзи ден един явил се „елемент” ми съобщи, че е задължително да присъствам утре на една среща, която била от „съдбоносно естество за развитието на планетата Земя”. Аз подхождам иронично към такива ултиматуми – защото не мисля, че бих могъл да реша каквото и да е, свързано със съдбата на планетата, и защото доста често явяващите се са пълни кукувци и параноици – но онзи ден беше различно.

    Различното се състоеше в това, че „явилият се елемент” беше много красива млада жена, облечена като одалиска на Навуходоносор. Червена дълга коса, огромни кафяви очи, стройна, с интелигентно излъчване. Все пак съм на шестнайсет години и макар „явилата” се да беше малко старичка за мен, аз, както и никое момче на моята възраст, не можех да не й обърна внимание, нито пък да се държа грубо, за да я откажа от по-нататъшни попълзновения към моята личност. Защото да те карат да отсъстваш от класно не е приятно, приемам го като груба намеса в личните ми работи.

     Гостенката ми се представи с името Хар-ел-дан, не пожела да каже откъде /и от кога/ идва, но каза, че няма нищо общо с Навуходоносор. Не че това ме интересуваше – аз й казах, че също нямам нищо общо с него, но тя подмина иронията ми. Ето разговора, който проведохме след обичайните уводни щуротии за „как си, що си и какво е времето”.

-         - Няколко души от различни отрязъци от Времето трябва да се срещнем утре /говоря с показателите на твоето текущо време/, в десет часа...

-          - Чакай малко – прекъснах я аз. – След като ще се разхождам из времето, не мога ли да го направя още сега – в крайна сметка има ли значение от къде тръгвам? Нали така или иначе ще се срещаме на неутрално време-място?

-          - Прав си – решили сме да се срещнем на „неутрално”, както го наричаш... – отговори Хар-ел-дан. - Ти си умно момче, наистина няма значение „кога” ще тръгнеш от „тук”, за да стигнеш „там”, но има някои технически подробности, знаеш – портали и други – които трябва да се изпипат. Казвам ти в десет, защото ти утре в десет физически трябва да си в стаята си – за тогава е осигурен портал, който ще те заведе на мястото на срещата...

-          - Е не можахте ли преди да насрочвате срещи, да се допитате първоначално до всички запланувани участници!? – колкото и да беше красива, не можех да възпра недоволството си.

-          - Не можахме. Така се случи. Колкото и да ти изглежда просто това да бъде направено от хора, които „управляват всячески време-пространството”, то не е толкова просто. Понякога и при нас възникват спешни случаи. Приеми, че това е един от тях.

-          - Добре, а какво правим с класното ми? Не че не мога да го направя впоследствие, но съм обещал на класа да помагам и искам да си сдържа обещанието... Не може целият клас да отсъства и да го прави после – аз я засипвах с информация и бързах да изкажа всичко, което ми беше на ума – за срещата не мислех, знаех, че ще ме „светнат”, когато му дойде „времето”.

-         -  Спокойно – усмихна се красавицата. – Виж какво правят емоциите – заглушават интелекта. Ще присъстваш на класното. Просто ще бъдеш ти, два часа след  десет часа. Никой няма да разбере разликата...




Гласувай:
43



1. gwendoline - Какво е това, хареса ми!
27.01.2011 15:19
Ти ли го пишеш?
цитирай
2. benra - интересен текст!
27.01.2011 16:23
Хареса ми, чакам още
цитирай
3. magicktarot - Благодаря ви :)
27.01.2011 17:46
gwendoline, да, аз си ги пиша тия работи, пуснала съм и "първа част" - Паралелна вселена в моята градина. Неделя. Поздрави и мерси за коментара!


benra, благодаря за включването и оценката! Поздрави!
цитирай
4. tili - Да, емоциите често
27.01.2011 18:34
заглушават разума, но май винаги накрая излизат точни:))) Дали защото изразяват истини, които разумът е отказвал да приеме?
цитирай
5. magicktarot - 4. tili , мерси за коментара:)
27.01.2011 19:00
Аз не мисля, че емоциите излизат винаги точни - да вземем например гневът - заради него можеш да убиеш някого, или да го нараниш много - това не винаги си струва и невинаги "е трябвало да стане" заради едната емоция. За мен по-скоро интуицията - сестрата на интелекта - е тази, която излиза често точна. Поздрави!:)
цитирай
6. tili - Точно това имах предвид,
27.01.2011 19:19
но нещо не ми се пишеше много. Подсъзнанието винаги знае истината, а управлението на емоциите вече е плод на възпитанието. И понякога е по-добре да изразиш дори отрицателна емоция, отколкото да живееш в тих гняв и да нагнетяваш напрежението. Тогава нещата може да стигнат наистина далече...
Хубава вечер:)
цитирай
7. magicktarot - tili, в случая подсъзнанието на героя ми излишно се вълнува,
27.01.2011 19:26
оказва се, че няма да изпусне класното:))))
цитирай
8. sladyr4eto87 - mnogo interesen razkaz s ydovol...
27.01.2011 20:27
mnogo interesen razkaz s ydovolstvie 6te 4akam razvraskata
цитирай
9. magicktarot - 8. sladyr4eto87, благодаря ти!:)))
27.01.2011 20:42
ако героят ми не се заплесне в някое друго време и не забрави да се върне - ще има развръзка, макар и временна....:))) Поздрави!
цитирай
10. gwendoline - magicktarot
27.01.2011 22:56
[quote=magicktarot]gwendoline, да, аз си ги пиша тия работи, пуснала съм и "първа част" - Паралелна вселена в моята градина. Неделя. Поздрави и мерси за коментара!

Да, аз я четох, още оттам ми хареса историята, страхотно въображение вадиш, браво :))

П.С. Възхищавам се на хора, които имат други светове в главата. Уви, в моята прагматична кратуна такива неща не виреят...
цитирай
11. magicktarot - привет , gwendoline и благодаря!:)
28.01.2011 09:28
а аз се възхищавам на прагматични хора, хич не е лесно да си прагматичен! Поздрави и успешен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2719405
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953