Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2015 16:07 - МОЛИТВА ЗА СВЪРЗВАНЕ С ВИСШИЯ АЗ
Автор: magicktarot Категория: Други   
Прочетен: 2602 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 27.04.2015 16:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е една от най-древните и най-мощните молитви. Търсещият човек усеща своята ограниченост и от най-дълбоките пространства на Сърцето си той моли за помощ Висшия Аз. Това не е молитва за светски неща: за храна, за подслон, за здраве, за успех, богатство, за партньорство и приятелство, за слава. Не е дори молитва за достъп до Небесата.

Човек, който пее тези три стиха на великата мантра „Води ме“, е осъзнал, че всички тези неща са едно нищо, че всичко в света ни води само до болка и страдание, дори и изобилието. И че дори да е потопен в него, човек постоянно иска и искането му никога не може да бъде задоволено. Стигнал до това пълно осъзнаване, човекът спонтанно отправя тази молитва.

Нейната есенция е:
„О, Гуру, помогни ми да се освободя от всички мои неразбирания на моя аз, на вселената и на Бог, и ме благослови с Истинно Познание!“

Преводът на думата „ГУРУ“ също съвсем пряко значи „Тъмнина (Гу) – Светлина (РУ). „Гуру“ е този Висш АЗ, към който се стремят всички търсещи. ГУРУ е нашият Вездесъщ и Всеблаг АЗ, който ни води от тъмнината към Светлината.

Тази молитва помага на искрения търсещ да се докосне до своя Висш Аз.

Счита се, че честото напяване или слушане на тази древна мантра, на тази молитва, ни дарява с душевен мир, и най-вече: че може да ни помогне да стигнем до своята истинска Същност.
...

Превод:
ОМ
Води ме от неистинното към Истината.
Води ме от мрака към Светлината.
Води че от смъртта към Безсмъртието!

ОМ! МИР! МИР! МИР!
...

И молитвата:







Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2732920
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953