Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2011 14:15 - ЦРУ влиза в блога ми!
Автор: magicktarot Категория: Други   
Прочетен: 39037 Коментари: 84 Гласове:
46

Последна промяна: 10.11.2011 15:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Не в този блог – става дума за другия ми блог – в Blogger, който обаче е почти пълно копие на този тук. Интересно е на какви статии влиза – едната е за ГАДАТЕЛСТВОТО, публикувала съм я и тук преди време:

 magicktarot.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/03/25/gadatelstvoto-koi-viarva-v-tova.716364

     Другата е предишната ми статия – за ТЕЛЕГОНИЯТА! Ето я в другия ми блог:

magickssonia.blogspot.com/2011/11/blog-post_09.html

      Линковете, на които са зададени статиите ми на ЦРУ-ския сайт не се отварят – по принцип сайтът на ЦРУ е заключен в някои от частите си. Ето го така, както се появява в статистиката ми на онзи блог:

 www.cia.gov/redirects/ciaredirect.html

     Ето и каква информация намерих на прима виста в Гугъл по отношение на проблема:

 www.dnevnik.bg/sviat/2011/11/08/1198863_nindji_bibliotekari_ot_cru_slediat_socialnite_mreji/


    Интересното е, че като история не остава сайта на ЦРУ в статистиката ми - всички други влезли сайтове остават, а този на ЦРУ изчезва - така че ако не го видиш в деня на публикацията - в следващите май вече го няма... 

     Всеки да си прави изводите! :)))

P.S. Моля, ако някой друг блогър има подобни наблюдения в своя блог - да сподели! Не се майтапя, да подчертая. Не че е кой знае какво, но можем да направим статистика на какво "кълве" ЦРУ-то...



Тагове:   ЦРУ,   magicktarot,


Гласувай:
46


Вълнообразно


1. анонимен - биг брадър вижда всичко:)))
10.11.2011 14:32
биг брадър вижда всичко:)))
цитирай
2. nikita6864 - .
10.11.2011 14:32
Изводът е ясен - държат те под око, защото мнението ти е опасно и си стигнала до някакви дълбоки тайни, неизвестни все още на света ...
цитирай
3. magicktarot - Не е затова, можем да си се майтапим колкото си искаме,
10.11.2011 14:39
nikita6864 написа:
Изводът е ясен - държат те под око, защото мнението ти е опасно и си стигнала до някакви дълбоки тайни, неизвестни все още на света ...

просто исках да споделя...:)

Виж все пак линка, който съм сложила от Дневник - там пише, че се следи всичко, а не само тези, които са стигнали до вечните истини, каквато съм аз! ;))))))
цитирай
4. анонимен - Малии, ти да не си резидент на ЦРУ у нас?
10.11.2011 14:45
Или си от ДАНС:))))
цитирай
5. magicktarot - Полигор, няма такова нещо! :)
10.11.2011 14:51
Щях ли да споделям таквиз информации, ако беше така? От къф зор? Пак повтарям - не се майтапя, съвсем сериозно го пиша това...
цитирай
6. valsodar - http://www. blogger. com има една ...
10.11.2011 14:55
http://www.blogger.com има една добра опция - "източници на трафик", та оттам и аз съм си засичал подобни посещения, които честно казано са ме озадачавали, защото едва ли е имало нещо сред написаното от мен, с което да съм застрашил тяхната сигурност. Даже им бях копнал линка с посещенията от статистиката - за около седмица изръшкаха повечето постинги в блога ми. Едва ли са открили това, което са търсили, но поне си бе забавно да знаеш, че дори и ЦРУ те чете :)))
цитирай
7. magicktarot - Валсо, благодаря ти за инфото!
10.11.2011 15:13
И аз от "източници на трафик" ги засякох. Явно с някои ключови думи се привличат... Жалко, че не си забелязал кое първо ги е привлякло. А щом са ти прегледали всички постинги - значи са решили, че има защо...:))) При мен първото им влизане беше за гадателството - в този пост сам написала думите "специални служби" - възможно е и това да е ключова дума, която да генерира преглед от ЦРУ, но иначе като тематика - и двата ми поста са с "езотерична" насоченост - това ме озадачава, хм...
Поздрави!
цитирай
8. boristodorov56 - Аз винаги оставям следи, а сайта на CIA често разглеждам.
10.11.2011 15:34
boristodorov56

…...oooO………….....
…..(…..)…..Oooo….
.…… )./….(…..)…..
…..(_/…….)./…....
....…………(_/……....
..… АЗ БЯХ ТУК...
цитирай
9. nikita6864 - ми тогава
10.11.2011 15:43
може някой агент на ЦРУ да те е харесал.

То, като ти цъфнат на вратата, ще се разбере.
цитирай
10. magicktarot - Кой е па тоа биг брадър?
10.11.2011 15:50
mar866 написа:
биг брадър вижда всичко:)))

Воайор някакъв?!

Поздрави! :)
цитирай
11. magicktarot - Привет, Борис! Знам аз - ти си Агент НЕМА56 !!! :)))
10.11.2011 15:51
boristodorov56 написа:
boristodorov56

…...oooO………….....
…..(…..)…..Oooo….
.…… )./….(…..)…..
…..(_/…….)./…....
....…………(_/……....
..… АЗ БЯХ ТУК...


Радвам се, че ме посети! :)
цитирай
12. magicktarot - Ха хахаххах ха! :))))))
10.11.2011 15:52
nikita6864 написа:
може някой агент на ЦРУ да те е харесал.

То, като ти цъфнат на вратата, ще се разбере.


Ти усмихна деня ми! :))))))
цитирай
13. gwendoline - Я па ти...!!!
10.11.2011 16:06
Мнооого интересна информация..
цитирай
14. анонимен - е как кой - "големият брат"
10.11.2011 16:21
magicktarot написа:
mar866 написа:
биг брадър вижда всичко:)))

Воайор някакъв?!

Поздрави! :)


нали от точно 22 години, те са ни големия брат:))))
хайде да изчезвам, че току виж и мен ме посетили покрай теб:РРР

пп мен пък, във Френдс.бг, непрекъснато ме посещаваше "Фейсбука", но аз познавам един българин, който работи там, та подозирах, че той ме беше открил и четеше темите ми (ама тайно, все си мълчеше, колкото й да го предизвиквах публично):))) хаххахаха за недоумение на приятелите ми там:))))
цитирай
15. анонимен - Разбрах, че е сериозно.
10.11.2011 16:34
Но просто ми стана много любопитно, че най -великата държава и най-мощната разузнавателна организация ровят из сайтовете.
Опс, няма нищо чудно.
Специалните служби използват гадатели и екстрасенси за своите дела и е нормално да четат всичко, свързано с тоя тема.
цитирай
16. iwoman - аха
10.11.2011 16:48
а тук четат на аванта - нелогнати ;)
цитирай
17. mt46 - Здравей, Меджик!
10.11.2011 16:56
Не се учудвам... Прочетох и статията в "Дневник" /"Нинджи библиотекари" от ЦРУ.../ - коментарите под нея са също интересни... Неприятно е чувството, че си следен, но... това са рисковете на Нета...
Спокойна вечер! :)
цитирай
18. pcelata - Не се притеснявай.
10.11.2011 17:05
Аз същто съм следена,но това е друга история.
цитирай
19. raders - Сигурно се надяват да получат от ...
10.11.2011 17:14
Сигурно се надяват да получат от тебе информация за извънземните или за замислите на дядо Боже. Но по-неприятно е, когато те потърсят от сайта на Свети Петър...
цитирай
20. valsodar - Малко са преплетени нещата на тия ...
10.11.2011 17:19
Малко са преплетени нещата на тия библиотечни нинджи със системата за електронно следене "Ешелон", която е създадена с цел шпионаж.
Предполагам, че тези които определят глобалните тенденции са определено заинтересовани от манипулирането на обществените нагласи, а какво по-добро за това, от социалните мрежи, сред които са и блоговете.
Има немалко примери, за това как определени държавни агенции са ги манипулирали с нарочно създадени за целта блогове и дежурни репликиращи по форуми и сайтове. Поне за русия са известни немалко такива случаи, след налагането на путинската диктатура и контрол над медиите.
Тенденцията е основно в две посоки:
- Пълен контрол над интернет ( законопроекти в САЩ и Великобритания ), цензура в Китай, Северна Корея и други тоталитарни държави.
- Тотално следене на невписващите се в идеологията на глобализма и опити за подчиняването им чрез злепоставяща информация - примерът със скалъпените обвинения и процес срещу Джулиан Асандж.

Много може да се говори по темата, но за конкретният случай може да се посещава адрес в интернет и без да се оставят следи за това. Фактът че те се виждат, говори по-скоро за опит за сплашване с възможностите които предоставят технологиите и власта на големи правителствени агенции.
цитирай
21. magicktarot - Привет, Гуени! :)
10.11.2011 17:56
gwendoline написа:
Мнооого интересна информация..

Наистина интересно! ;)
цитирай
22. magicktarot - Майтапех се за Биг Брадъра - знам кого имаш предвид! :)))
10.11.2011 17:58
mar866 написа:
magicktarot написа:
mar866 написа:
биг брадър вижда всичко:)))

Воайор някакъв?!

Поздрави! :)


нали от точно 22 години, те са ни големия брат:))))
хайде да изчезвам, че току виж и мен ме посетили покрай теб:РРР

пп мен пък, във Френдс.бг, непрекъснато ме посещаваше "Фейсбука", но аз познавам един българин, който работи там, та подозирах, че той ме беше открил и четеше темите ми (ама тайно, все си мълчеше, колкото й да го предизвиквах публично):))) хаххахаха за недоумение на приятелите ми там:))))


И моят блог е посещаван от Фейса, а в него също има "шпиони"... :)))) Благодаря ти за споделянето!
цитирай
23. magicktarot - Така е, Полигор!
10.11.2011 17:59
poligor написа:
Но просто ми стана много любопитно, че най -великата държава и най-мощната разузнавателна организация ровят из сайтовете.
Опс, няма нищо чудно.
Специалните служби използват гадатели и екстрасенси за своите дела и е нормално да четат всичко, свързано с тоя тема.

Пак повтарям - явно са задали определени думи и съчетания, и когато в мрежата те се появят те - ЦРУ-то цъфват! :)
цитирай
24. magicktarot - Май е така, Албена! :)
10.11.2011 18:00
iwoman написа:
а тук четат на аванта - нелогнати ;)

Големи авантаджии!
цитирай
25. magicktarot - Здравей, Марине! :)
10.11.2011 18:01
mt46 написа:
Не се учудвам... Прочетох и статията в "Дневник" /"Нинджи библиотекари" от ЦРУ.../ - коментарите под нея са също интересни... Неприятно е чувството, че си следен, но... това са рисковете на Нета...
Спокойна вечер! :)

Ти винаги можеш да усмириш духовете! Поздрави и приятна пълнолунна вечер! :)
цитирай
26. magicktarot - Пчела, кой те следи, как, кога и защо!?
10.11.2011 18:03
pcelata написа:
Аз същто съм следена,но това е друга история.

Казвай бъррррзо! :))))
цитирай
27. magicktarot - Брях! Не се бях сетила, че се надяват! Вяра, Надежда и Любов в действие!
10.11.2011 18:04
raders написа:
Сигурно се надяват да получат от тебе информация за извънземните или за замислите на дядо Боже. Но по-неприятно е, когато те потърсят от сайта на Свети Петър...

А какво става като те потърсят от сайта на въпросния светия?! :) Кажи?
цитирай
28. tihatavoda - magicktarot -ЦРУ влиза в блога ми!
10.11.2011 18:10
И според теб , кой на кого е на гости ?
цитирай
29. magicktarot - Благодаря ти за този коментар, Радо!
10.11.2011 18:13
valsodar написа:
Малко са преплетени нещата на тия библиотечни нинджи със системата за електронно следене "Ешелон", която е създадена с цел шпионаж.
Предполагам, че тези които определят глобалните тенденции са определено заинтересовани от манипулирането на обществените нагласи, а какво по-добро за това, от социалните мрежи, сред които са и блоговете.
Има немалко примери, за това как определени държавни агенции са ги манипулирали с нарочно създадени за целта блогове и дежурни репликиращи по форуми и сайтове. Поне за русия са известни немалко такива случаи, след налагането на путинската диктатура и контрол над медиите.
Тенденцията е основно в две посоки:
- Пълен контрол над интернет ( законопроекти в САЩ и Великобритания ), цензура в Китай, Северна Корея и други тоталитарни държави.
- Тотално следене на невписващите се в идеологията на глобализма и опити за подчиняването им чрез злепоставяща информация - примерът със скалъпените обвинения и процес срещу Джулиан Асандж.

Много може да се говори по темата, но за конкретният случай може да се посещава адрес в интернет и без да се оставят следи за това. Фактът че те се виждат, говори по-скоро за опит за сплашване с възможностите които предоставят технологиите и власта на големи правителствени агенции.

Да, и аз знам, че може съвсем спокойно може да се следи и без да се оставят такива фрапиращи следи - просто да се влиза от някакъв никому неизвестен сайт... Помислих и това за заплашването - дори и да не е с такава цел, достатъчно е хората да знаят, че "биг брадър вижда" - както каза колегата блогър тук... и страхът е на лице... :)))
цитирай
30. magicktarot - Това не го разбрах? Искаш да кажеш, че платформата Блогър е на ЦРУ?
10.11.2011 18:14
tihatavoda написа:
И според теб , кой на кого е на гости ?

Или питаш кой на кого е на гости по принцип? В световен мащаб?
Поздрави! :)
цитирай
31. pcelata - Мила,
10.11.2011 19:10
мъжът ми е към Вътрешно-Криминален отдел.По тази линия,е следенето.Но относно
теб,си помисли за хората,които познаваш и връзката ти с тях.Може да е,случайно
запознанство или просто,приятелство...да не говоря повече,че ще ме кастрят.
цитирай
32. get - - Ми ний сме на гости ... това не го ли знаеше ?!
10.11.2011 19:18
magicktarot написа:
tihatavoda написа:
И според теб , кой на кого е на гости ?

Или питаш кой на кого е на гости по принцип? В световен мащаб?
Поздрави! :)

- Първообраза на ИнетЯ е разработен от "военните", пък после става "граждански" !
- Какъв по-добър опит от това да създадеш такава среда чрез която, не са ти нужни никакви социологически институти и др. хитрини на ПиАр-а !! ... по този начин нещата се оптимизират и експонентата по набирането на съответната необходима информация нараства в геометрична прогресия !!
- Задава ти се въпрос или проблем "уловка" и се контролира реакцията ... данните се систематизират и натам ... имат думата "специалистите" :))) - бихеоровисти !! ... "кученцето на Павлов" или по сложните неща писани от Бехтерев, който умря, щот ял "развалена консерва" ... но преди това бе сложил диагнозата "параноя" на другаря Сталин ?! :(((
- По отношие на тов.Бехтерев, знаеш ли че той още преди революцията, създава и оглавява Институт по научно-приложна психология към военното министерство на царска Рус ?(основоположник на рефлексологията и патопсихологията, като направления в психологията Россия, академик.)
Бехтерев е най-известен с работата си върху асоциираните рефлекси, т.нар. "условни" ... а това е фундамента бихейровизма !! ... пък отпосле идва т.нар. "ленинов синдром" ... за латентният хомосексуализъм и др. странни и интересни неща, които се ползват от суперсилите в ... !!!?

от архангел Гет ктист ... приятно ми e Михаел :))

П.П. В завършък, да те попитам магеснице ... нещо известно ли ти е за "масовите патопсихологични епидемии" ?!
цитирай
33. magicktarot - Благодаря ти за инфото, Пчела!
10.11.2011 20:54
pcelata написа:
мъжът ми е към Вътрешно-Криминален отдел.По тази линия,е следенето.Но относно
теб,си помисли за хората,които познаваш и връзката ти с тях.Може да е,случайно
запознанство или просто,приятелство...да не говоря повече,че ще ме кастрят.

Съмнявам се мен лично да ме следят, както казах по-горе - най-вероятно следенето е зададено по определени думи... А и не се сещам да познавам някого от ЦРУ, ама знае ли човек? ;)
цитирай
34. antivlaks - А моите "гости" са от ...
10.11.2011 20:55
А моите "гости" са от "Echelon" !
Веднъж им показах "пръсче" и от тогова ми гостуват често !
Май им е харесало !!! :)))
цитирай
35. magicktarot - Привет и тук, Архангел Гет Ктист! :)
10.11.2011 20:58
get написа:
magicktarot написа:
tihatavoda написа:
И според теб , кой на кого е на гости ?

Или питаш кой на кого е на гости по принцип? В световен мащаб?
Поздрави! :)

- Първообраза на ИнетЯ е разработен от "военните", пък после става "граждански" !
- Какъв по-добър опит от това да създадеш такава среда чрез която, не са ти нужни никакви социологически институти и др. хитрини на ПиАр-а !! ... по този начин нещата се оптимизират и експонентата по набирането на съответната необходима информация нараства в геометрична прогресия !!
- Задава ти се въпрос или проблем "уловка" и се контролира реакцията ... данните се систематизират и натам ... имат думата "специалистите" :))) - бихеоровисти !! ... "кученцето на Павлов" или по сложните неща писани от Бехтерев, който умря, щот ял "развалена консерва" ... но преди това бе сложил диагнозата "параноя" на другаря Сталин ?! :(((
- По отношие на тов.Бехтерев, знаеш ли че той още преди революцията, създава и оглавява Институт по научно-приложна психология към военното министерство на царска Рус ?(основоположник на рефлексологията и патопсихологията, като направления в психологията Россия, академик.)
Бехтерев е най-известен с работата си върху асоциираните рефлекси, т.нар. "условни" ... а това е фундамента бихейровизма !! ... пък отпосле идва т.нар. "ленинов синдром" ... за латентният хомосексуализъм и др. странни и интересни неща, които се ползват от суперсилите в ... !!!?

от архангел Гет ктист ... приятно ми e Михаел :))

П.П. В завършък, да те попитам магеснице ... нещо известно ли ти е за "масовите патопсихологични епидемии" ?!

Е, значи, макар и със закъснение, и аз реагирах както изискват бихейвиористите! :))) Защото отдавна пусках в оня блог темата за гадателството и чак сега, когато влизането се повтори, реших да споделя...:)
Както винаги - споменаваш много интересни неща!
Това за масовите патопсихологични епидемии не ми е много ясно и познато, но предполагам, че е нещо такова:
цитирай
36. magicktarot - П.П. Гет,
10.11.2011 21:00
службите генерират определени страхове сред народонаселението, изчакват тези страхове да изкристализират в нещо - например в "илюминати" или "2012 - свършек на света" - и после използват масовата психоза за свои цели - например - безболезнено вдигане на цените, смяна на режима и пр. и пр. ... :))))
То не е смешно де... ;)
цитирай
37. magicktarot - Антивлааакс! :)))) А добре са ти дошли и на теб "гостите" !!! :)))
10.11.2011 21:02
antivlaks написа:
А моите "гости" са от "Echelon" !
Веднъж им показах "пръсче" и от тогова ми гостуват често !
Май им е харесало !!! :)))

Воайори са, аз ти казвам! :))))
цитирай
38. martiniki - ходих да проверя -
10.11.2011 21:03
тц, не проявяват интерес към скромната ми личност с все мъфините, кестените, мекиците и звездопадите;)
цитирай
39. antivlaks - :))))
10.11.2011 21:10
magicktarot написа:
antivlaks написа:
А моите "гости" са от "Echelon" !
Веднъж им показах "пръсче" и от тогова ми гостуват често !
Май им е харесало !!! :)))

Воайори са, аз ти казвам! :))))

Дали не чакат да им покажа нещо друго !??? ;-)
цитирай
40. get - - Щом ти е интригуващо, казаното от мен допълвам !
10.11.2011 21:42
magicktarot написа:
службите генерират определени страхове сред народонаселението, изчакват тези страхове да изкристализират в нещо - например в "илюминати" или "2012 - свършек на света" - и после използват масовата психоза за свои цели - например - безболезнено вдигане на цените, смяна на режима и пр. и пр. ... :))))
То не е смешно де... ;)

- През 1921г. излиза един от капиталните трудове на Бехтерев "Коллективная рефлексология" в него той не използва, като мен "патопсихологични епидемии" а вкарва по неутралното "колективния човек" ! Това той го прави на база имперични изследвания от които се потвърждава, че човек добива твърде странен и различен модел на поведение, когато е в "тълпа" ... тоест неорганизиран човешки колектив !
От анализа на поведението, на човек в тълпа, той прави изводите, че при същият се изгубват задръжките му а на повърхността изплуват модели на поведение, които са предимно подражателни по характера си ... ред др. интересни работи, които казват, че са разработени в по-късно време, та дори са разработени и електронни устройства за предизвикване на такива състояния в в т. нар. "колективен човек" ?!!
- Но да спирам дотук ... за да не дойдат "мъжете в черно" :)))

П.П. Някои казват, че разработеното от Гюстав льо Бон в кн."Психология на тълпите" било ученически съчинение в сравнение с това, което е дал Бехтерев ?! - Знам ли, пък и кой да питам ... пък и да питам - някой дали ще ми отговори ?!

от Гет ктист - брат в Задругата на Силата

П.П.С. Относно патопсихологичните епидемии, ако бяха документирани, като прояви в настоящият момент да виним съответно службите ... но такива са ддокументирани през далечните 18-ти, 19-ти и 20-и векове ... тогава какви сбужби да обвиняваме ?! - нещо не ми се връзват нещата в така предложената схема ?! ... Продължавам да търся ... освен "мъжете в черно" ако не се смилят и не ми дадат наготово научното си "ноу-хау" :))) !
- Прощавай за неколкократното неправилното "Бихейвиоризъм" но това е в резултат не на лапсус ... а по-скоро ми се схваща "мануса" докато го изпиша :(( !
цитирай
41. magicktarot - Привет, Дора-Марта! :))))
10.11.2011 22:55
martiniki написа:
тц, не проявяват интерес към скромната ми личност с все мъфините, кестените, мекиците и звездопадите;)

Кодово име "мъфин" !!! :))) Ако решим някога да правим някакъв заговор, вече знам какви думи ще използваме из Нета...;) Много ме разсмя, благодаря ти! :))))

Между другото - аз малко зле съм го написала в постинга - можеш да засечеш ЦРУ само в деня на пускане на постинга - дори само за няколко часа - после изчезват от хистърито - т.е. от източници на трафик... Така че - не можеш да си сигурна постфактум...
Поздрави! :)
цитирай
42. magicktarot - Ами явно чакат... ;)
10.11.2011 22:56
antivlaks написа:
magicktarot написа:
antivlaks написа:
А моите "гости" са от "Echelon" !
Веднъж им показах "пръсче" и от тогова ми гостуват често !
Май им е харесало !!! :)))

Воайори са, аз ти казвам! :))))

Дали не чакат да им покажа нещо друго !??? ;-)


Някое скрито съкровище!? ;)
цитирай
43. magicktarot - Гет, ще взема да го потърся и поизчета този Бехтерев!
10.11.2011 23:03
За жалост - досега за Бехтерев знам само морбус Бехтерев - заболяване на гръбначния стълб... Донякъде съм запозната с нещата за "психология на тълпата", та ми стана интересно!

За службите - такива има отдавна... Спомни си за всеизвестните тамплиери - те ако не са "служба", какво са? :) И не че обвиняваме някакви си служби - все пак, този свят има нужда от управление - почти винаги е имал, и едно племе има нужда, та какво остава за цяла цивилизация, заела почти цяла планета...

Разсмя ме с този бихейвиоризъм - наистина е досаден за писане, а и за изговаряне - ако се пробваш да я кажеш думата няколко пъти един след друг - става смешно! :))))
цитирай
44. osi4kata - не се шашкай :))
10.11.2011 23:14
подобна радост и при мен :)).
Добре е да ги поддържаме информирани. Има определени ключови думи, на които се включват автоматично. Като например - камикадзе, бомба, метро, атом, извънземни, цру, осама, обама, храсталак, свободно, безплатно, любов, секс, церн и т.н.
цитирай
45. jabalka - подобна радост и при мен :)). Добре е ...
10.11.2011 23:36
osi4kata написа:
подобна радост и при мен :)).
Добре е да ги поддържаме информирани. Има определени ключови думи, на които се включват автоматично. Като например - камикадзе, бомба, метро, атом, извънземни, цру, осама, обама, храсталак, свободно, безплатно, любов, секс, церн и т.н.

Ей, това ме развесели!
Поздрави!
цитирай
46. razkazvachka - ето че и аз се хакнах - това става по ключова дума - при мен беше ЦРУ:))))
10.11.2011 23:37
освен горните, дето Осичката ги изрежда, има и омоними и рими - влиза, оглежда, вижда кой още е влязъл, замита следите, подрежда малко и си отива по принципа: ако имаш нещо идейно за крадене, няма как да разбереш, че вече е откраднато.

Но, кажи ми как така тези дни всичките ми познати започнаха изведнъж да си думат за наблюдения, воайори и т.н.
Като си помисля - и на изборите имаше по двайсетина такива в секция за гласуване - не вършеха друго, освен да се следят и другите да не вършат нищо.
В мрежата не е така: тук вършенето е говорене - изведнъж всички се разприказвахме на тема "посетители" от нищото...
цитирай
47. magicktarot - Привет, Осичке! :)
10.11.2011 23:47
osi4kata написа:
подобна радост и при мен :)).
Добре е да ги поддържаме информирани. Има определени ключови думи, на които се включват автоматично. Като например - камикадзе, бомба, метро, атом, извънземни, цру, осама, обама, храсталак, свободно, безплатно, любов, секс, церн и т.н.

Лелеее, дано не кацнат и в блог-бегето сега! :)))) Благодаря ти за инфото и успокоението!
цитирай
48. magicktarot - Разказвачке! Много се радвам да те видя! :))))
10.11.2011 23:52
razkazvachka написа:
освен горните, дето Осичката ги изрежда, има и омоними и рими - влиза, оглежда, вижда кой още е влязъл, замита следите, подрежда малко и си отива по принципа: ако имаш нещо идейно за крадене, няма как да разбереш, че вече е откраднато.

Но, кажи ми как така тези дни всичките ми познати започнаха изведнъж да си думат за наблюдения, воайори и т.н.
Като си помисля - и на изборите имаше по двайсетина такива в секция за гласуване - не вършеха друго, освен да се следят и другите да не вършат нищо.
В мрежата не е така: тук вършенето е говорене - изведнъж всички се разприказвахме на тема "посетители" от нищото...

Яко си го описала!
А как става така, че сме на "една вълна" - сигурно е виновно морфогенетичното поле на Шелдрейк (м-полето), или телепатията, или ЦРУ въздейства с някаква нова машина, или наистина като на изборите някои само наблюдават и нито пишат, ни говорят... ;)))... а си воайорстват... А все пак, погледът има сила и усещаш като те гледат (дори и да не оставят следи) ! :)))
цитирай
49. 4aiotgluhar4e - Истина е, следи се всичко. И не само ...
11.11.2011 00:12
Истина е, следи се всичко. И не само те, нашите следят също, особено след арабските революции. От познат знам, че анаризират основно коментарите, защото чрез тях с разни кодове се уговарят золуми. Аз нямам нищо против да си гледат работата, пък може и нещо да научат :) Ако оня гад в Норвегия го бяха наблюдавали и хванали навреме, нямаше да изтрепе толкова невинни деца.
Поздрави!
цитирай
50. apostapostoloff - Веднъж видях и един
11.11.2011 05:47
кагебешник да наднича в блога ви. Ама като се замисля, той може би е искал само да ви...
цитирай
51. hristo27 - нЕма да се плашиш. Нашата полиция те ...
11.11.2011 08:24
нЕма да се плашиш. Нашата полиция те пази!
цитирай
52. siskata93 - няма да се плашиш, цру влиза, излиза ...
11.11.2011 08:44
няма да се плашиш, цру влиза, излиза и само кални стъпки оставя:):)
цитирай
53. magicktarot - Привет, Чайотглухарче! Да се надяваме да е както казваш! :)
11.11.2011 10:07
4aiotgluhar4e написа:
Истина е, следи се всичко. И не само те, нашите следят също, особено след арабските революции. От познат знам, че анаризират основно коментарите, защото чрез тях с разни кодове се уговарят золуми. Аз нямам нищо против да си гледат работата, пък може и нещо да научат :) Ако оня гад в Норвегия го бяха наблюдавали и хванали навреме, нямаше да изтрепе толкова невинни деца.
Поздрави!

За съжаление, поне както сочат статистиките, въпреки повсеместното наблюдение, престъпленията и золумите нарастват... Може и да ни промиват мозъците, че е така, а всъщност Земята да е райско място, на което царят мир и любов, кой знае!
Все пак, чудно ми е - защо трябва да се хаби ресурс за следене на обикновени, мирни, кротки хора? Енергията трябва да се хвърля за следене на опасните, май... А ако службите не знаят кой е опасен, кой знае? Но това е дълъг разговор- ако тръгнем по него, ще се чудим как при толкова служби и комуникации изобщо има престъпност! Наистина, поне на мен ми изглежда невъзможно...
Поздрави и благодаря ти за оптимистичния коментар! :)
цитирай
54. magicktarot - Привет, Апостолофф! :)
11.11.2011 10:08
apostapostoloff написа:
кагебешник да наднича в блога ви. Ама като се замисля, той може би е искал само да ви...

:))))))) ... да ме пита колко е часът? :))))
цитирай
55. magicktarot - Здравей, Таня! Благодаря ти!
11.11.2011 10:10
tanyaivanova написа:
Статията за телегонията е интересна. По стечение на обстоятелствата първият ми е мъртъв, ако децата ми приличат на него никак не е лошо.

Както всяко нещо под слънцето, и телегонията не е добре да се приема "едно към едно", но щом казваш, че за децата е добре - това е най-важното!
Поздрави! :)
цитирай
56. magicktarot - Привет, Ице! :)))
11.11.2011 10:10
hristo27 написа:
нЕма да се плашиш. Нашата полиция те пази!


А дано!

:)))
цитирай
57. magicktarot - Здравей, Сиската! :) Значи само едно измиване - и стъпките ги няма! :)))
11.11.2011 10:12
siskata93 написа:
няма да се плашиш, цру влиза, излиза и само кални стъпки оставя:):)


Е, няма как тогава! Ще прежалим малко вода, препарат и екология...;)
Поздрави! :)
цитирай
58. kritikar - ЦРУ следи всички:(
11.11.2011 10:27
Отваряйте си очите!
цитирай
59. magicktarot - Всъщност, би трябвало да се притесняват тези, които имат за какво! За другите не би трябвало да е проблем...
11.11.2011 10:31
kritikar написа:
ЦРУ следи всички:( Отваряйте си очите!

Поздрави, Критикар! :)
цитирай
60. landing - Все пак, чудно ми е - защо трябва да се хаби ресурс за следене на обикновени, мирни, кротки хора?
11.11.2011 10:34
Ти го каза, изводите се натрапват сами- явно някой смята, че не си "обикновени, мирни, кротки хора" :)))) Днес в 11.11 часа ще ти го съобщят лично :))

Меджик, прости ми, не се стърпях да те поднеса. Вече сериозно, не мисля, че трябва да обръщаш внимание, май си слушат на случаен принцип или ключови думи. Пожелавам ти спокоен ден :)
цитирай
61. borjanmljakov - Според мен са разбрали, че бачкаш за извънземните.
11.11.2011 10:35
.
цитирай
62. beckslover - въоръжи се!
11.11.2011 10:38
поне със спрей.;))
цитирай
63. get - - Не знам доколко ще видиш връзката ... но считам, че такава има между коментираното досега и ...
11.11.2011 11:02
magicktarot написа:
За жалост - досега за Бехтерев знам само ...

За службите - такива има отдавна... Спомни си за всеизвестните тамплиери - те ако не са "служба", какво са? :) И не че обвиняваме някакви си служби - все пак, този свят има нужда от управление ...

... описаното в Евангелията от Марк.-5:2, Лука - 8:27 и Матей 8:28-9:1 "прогонването на бесовете":(по Матей)
- И когато дойде на отвъдната страна, в гадаринската земя, срещнаха Го двама хванати от бяс, които излизаха от гробищата, твърде свирепи, така щото никой не можеше да мине през онзи път.
- И, ето, извикаха, казвайки: Какво имаш с нас, Ти Божий Сине? Нима си дошъл тука преди време да ни мъчиш?
- А надалеч от тях имаше голямо стадо свини, което пасеше.
- И бесовете му се молеха, думайки: Ако ни изпъдиш, изпрати ни в стадото свини.
- И рече им: Идете. И те като излязоха, отидоха в свините; и, ето, цялото стадо се спусна надолу по стръмнината в езерото, и загина във водата. ... а свинарите ... !?!

Също така кореспондира и с поста ти за "Вси Светии" ... тоест "Хелоуин" ... и Долната земя(вероятно) !!

- Знам, че мога да прозвуча невероятно ... но ако се зачетем в "ноосферата" на един друг руснак Владимир Вернадски ... а и в неспоменавата част от биографията на Бехтерев, че той с Кажински разработват електронно устройство за усилване на сигнали(те) с които може да влияе върху поведението на "колективният човек" !?!

от Гет ктист - брат в Задругата
цитирай
64. magicktarot - Здрасти, Ландинг! :)))
11.11.2011 11:04
landing написа:
Ти го каза, изводите се натрапват сами- явно някой смята, че не си "обикновени, мирни, кротки хора" :)))) Днес в 11.11 часа ще ти го съобщят лично :))

Меджик, прости ми, не се стърпях да те поднеса. Вече сериозно, не мисля, че трябва да обръщаш внимание, май си слушат на случаен принцип или ключови думи. Пожелавам ти спокоен ден :)

Да, за ключовите думи споменавам и аз в някои коментари - а и нали казвам - "на какво кълве" ЦРУ...:))) Но защо мислят, че тези, които се пазят от тях, ще използват такива ключови думи? Както и да е, не обръщам много внимание, просто реших да споделя...

Това с 11.11 в 11:11 е наистина показателно - за създаване на масова психоза - поне при хората, които "вярват" и се интересуват... А това всъщност са доста относителни, създадени от човека дати - и то само от грегорианския или юлианския календар - все не мога да запомня по кой се водим... По други календари - които и сега съществуват - въобще не е 11.11...:)))
цитирай
65. magicktarot - В малка грешчица си, Мляков...:) Извънземните бачкат за мене!
11.11.2011 11:06
borjanmljakov написа:
Според мен са разбрали, че бачкаш за извънземните. .

Искат да се вдигат на стачка нещо - заради 11.11 - ама ЦРУ ще ми помогне да се справя с проблема!!!
цитирай
66. magicktarot - Слушам! Така де - разправят, че оръжейният бизнес много западал - не е зле да си купя някакво оръжие -
11.11.2011 11:08
beckslover написа:
въоръжи се! поне със спрей.;))

белким го вдигна на крака! ;)

Може ли вместо спрей да си взема една атомна бомбичка!
:)))
цитирай
67. magicktarot - Гет, искаш да кажеш, че целта на "управлението" на масите е да бъдат прогонени всички "бесове" ли? Опитвам се да видя връзката, наистина?
11.11.2011 11:26
get написа:

... описаното в Евангелията от Марк.-5:2, Лука - 8:27 и Матей 8:28-9:1 "прогонването на бесовете":(по Матей)...

Също така кореспондира и с поста ти за "Вси Светии" ... тоест "Хелоуин" ... и Долната земя(вероятно) !!

- Знам, че мога да прозвуча невероятно ... но ако се зачетем в "ноосферата" на един друг руснак Владимир Вернадски ... а и в неспоменавата част от биографията на Бехтерев, че той с Кажински разработват електронно устройство за усилване на сигнали(те) с които може да влияе върху поведението на "колективният човек" !?!

от Гет ктист - брат в Задругата

Ноосферата на Вернадски, Морфогенетичното (м.поле) на Шелдрейк, Колективното несъзнавано на Юнг и сигурно още няколко "системи" - напълно съм убедена в тях... Не е само въпрос на реклама фактът, че когато се заговори за нещо в дадено общество, се получава лавинна реакция по темата... Като нищо може да са създадени генератори на честоти, които въздействат върху "колективния човек"... Знаеш ли за какво се сетих, пишейки това - да не би нашите идиоти да правят експерименти с делфини и китове - и заради това тези наши по-висши съседи по планета да правят масовите самоубийства! Това не го бях срещала досега като версия никъде! (което не значи, че го няма)... Може да пусна пост по темата..
цитирай
68. get - - Тук съзнателно или не - налучкваш нещо, което при мен е работна хипотеза по този въпрос ?
11.11.2011 12:30
magicktarot написа:
Гет, искаш да кажеш, че целта на "управлението" на масите е да бъдат прогонени всички "бесове" ли? Опитвам се да видя връзката, наистина?

- опитите на екипа, на Бехтерев са били в областта на хипноза и телепатия. От там предаване на мисли, тоест повлияване в/у конкретен човек. В последствие установяват, че хората в различна степен се повлияват.
- Установено е че, чрез мисли става трудно повлияването. Това е можело да стане чрез предаване на емоции !!?
- По тази причина им е трябвало методика чрез която да установят по-лесно податливите. Такива се оказват по сензитивните ... тоест отворените към "бесовете" :))) това са хора, по-чувствителни, раними, артистични натури и т.н.
(Тук не правя алюзия с посещенията на СиАйЕй-то в твоя блог или ... :)))
- Но интернета е идеалната среда чрез която могат да се установят(на база наблюдение) такива представляващи интерес лица.
- Също така по време на епспериментите, от работната група е установено, че едни такива лица играят ролята на нещо, като катализатор или примерно ядро, околото което се групират други (нещо като процеса на формиране, на дъждовната капка или снежинката). ... определено методиката за "повлияване" не е толкова проста ... но не ми се ще да продължавам упражненията си на глас ! - За сега това мога да кажа !
- Апропо, вече без връзка с предходното - Вернадски има едно доста интригуващо изказване с което намеква, че човек продължава да съществува и след ... ?!

от Гет ктист
цитирай
69. abramelin - Не можах да изчета всички комент...
11.11.2011 13:57
Не можах да изчета всички коментари. Сега към автора - не се шашкай, не е задължително да е ЦРУ. Дай ми един адрес който да посетя и моето посещение ще го видиш, като че е било ЦРУ. ;)
цитирай
70. magicktarot - Здравей, Абрамелин Мага! :) Не се шашкам, споделям...
11.11.2011 14:15
abramelin написа:
Не можах да изчета всички коментари. Сега към автора - не се шашкай, не е задължително да е ЦРУ. Дай ми един адрес който да посетя и моето посещение ще го видиш, като че е било ЦРУ. ;)

Аз съм подала адрес на другия блог, можеш там да влезеш под маската на ЦРУ, но ако искаш друг - ето:
http://magickssonia.blogspot.com/2011/10/blog-post_30.html

Не виждам смисъл - наистина може да влиза и ЦРУ, и някой, който не е ЦРУ, не разбирам какво искаш да докажеш?

Поздрави! :)
цитирай
71. benra - трябва да погледна,
11.11.2011 14:43
обикновено не си гледам кой какво, ама сега ти завидях за гостите-егати-не кой да е, а цру, дано при мен поне от ФБР да са наминали :-)))Поздрави!
цитирай
72. makont - Я виж ти какви клюкари,
11.11.2011 14:52
не съм се замисляла за тези неща, но все пак смятам, че това е лично пространство, можеш да си пишеш и коментираш каквото си искаш, но чак да заплашва великите сили???? Ужас. От утре само детски стихчета и песнички, за Ежко-Бежка, Зайо-Байо и мирна ти глава. Усмивки и от мен!
цитирай
73. abramelin - Искам да кажа, че това което показва ...
11.11.2011 15:41
Искам да кажа, че това което показва статистиката не е винаги 100% вярно. Това е само машина и тя показва това, което й се даде. Има много начини да се манипулира информацията. В голяма част от случаите може да се вярва на тази статистика, ама като се намери един такъв идиот, като мен да ти посети блога, и ти се шашкаш после. И това дори не е с някаква умишлена цел. Човекът просто си е направил определени настройки и за това излиза при теб все едно е ЦРУ. А може да бъде всяка една организация. Прочетете тази статия и ще ви стане ясно за какво говоря. Дълга е, но е интересна. Някъде към края има нещо по "нашата" тема.
http://www.linux-bg.org/cgi-bin/y/index.pl?page=article&id=advices&key=426633744
цитирай
74. magicktarot - Гет, и аз имам подобни наблюдения и предположения - за т.нар. катализатори...!!!
11.11.2011 16:35
Отново ми обърна вниманието към интересни неща, благодаря ти! Ще продължавам да "плувам" из тия дебри...
А това за отворените към "бесовете" хора направо цепи мрака! :)))) Добре казано!
цитирай
75. magicktarot - Привет, Бенра! :)))
11.11.2011 16:38
benra написа:
обикновено не си гледам кой какво, ама сега ти завидях за гостите-егати-не кой да е, а цру, дано при мен поне от ФБР да са наминали :-)))Поздрави!

Това е синхронност! Едната ми сестра също се казва Албена и горе-долу по едно и също време сте писали - само че тя във Фейса - ми е написала, дали случайно агенти Мълдър и Скъли от ФБР не са ми влизали "у блогО" ?! :)))) Поздрави!
цитирай
76. magicktarot - Здравей, Маконт! :))) Много мило ми стана с тоя Ежко-Бежко! :))))
11.11.2011 16:40
makont написа:
не съм се замисляла за тези неща, но все пак смятам, че това е лично пространство, можеш да си пишеш и коментираш каквото си искаш, но чак да заплашва великите сили???? Ужас. От утре само детски стихчета и песнички, за Ежко-Бежка, Зайо-Байо и мирна ти глава. Усмивки и от мен!

Иначе - специално блоговете не са съвсем лични места, все пак - всеки може да влиза в тях, нали са публични? Но за личните пощи, разговори по скайп и подобни - там вече наистина е навлизане в личното пространство...
Поздрави! :)
цитирай
77. magicktarot - Абрамелин, благодаря ти за този линк! Не съм изчела още изцяло статията, но я започнах... Да, наистина си влязал под формата на ЦРУ! :)))
11.11.2011 16:41
abramelin написа:
Искам да кажа, че това което показва статистиката не е винаги 100% вярно. Това е само машина и тя показва това, което й се даде. Има много начини да се манипулира информацията. В голяма част от случаите може да се вярва на тази статистика, ама като се намери един такъв идиот, като мен да ти посети блога, и ти се шашкаш после. И това дори не е с някаква умишлена цел. Човекът просто си е направил определени настройки и за това излиза при теб все едно е ЦРУ. А може да бъде всяка една организация. Прочетете тази статия и ще ви стане ясно за какво говоря. Дълга е, но е интересна. Някъде към края има нещо по "нашата" тема.
http://www.linux-bg.org/cgi-bin/y/index.pl?page=article&id=advices&key=426633744

Искам само да те питам - от Канада ли влизаш или така изглежда? :) После ще се включа за още нещо... Не е зле повече хора да видят статията, която си цитирал тук!
цитирай
78. abramelin - Да, от Канада влизам. :)
11.11.2011 16:51
Да, от Канада влизам. :)
цитирай
79. get - - Отново "преминахме" зад "булото" на Деа Матар, още и Ид(а)еа !?
12.11.2011 19:56
magicktarot написа:
Отново ми обърна вниманието към интересни неща, благодаря ти! Ще продължавам да "плувам" из тия дебри...
А това за отворените към "бесовете" хора направо цепи мрака! :)))) Добре казано!

- Нещо вероятно има, колкото и абсурдно да звучи на нас хората от съвременният рационалистично-материалистичен свят.
- Но през средноековието едва ли им е било до смях, когато са ги изпитвали по утвърдена методика, чрез "огън-вода" съобразно доминиканското ръководство, за разпознаване на вещици - Malleus maleficarum - Hexenhammer(Чук за вещиците) ... книгата е претърпяла ДВАДЕСЕТ И ДЕВЕТ издания ... явно не е страдала от липса на интерес ?!
- Ето само част от главите на книгата ?!
гл.2 Действа ли дявола съвместно с вещицата ?
гл.3 Може ли човек, да породи инкуб или сукуб ?
гл. 5 За вещиците, които предават демони(на нас).
гл. Указание, как следва да се водят проповедите срещу петте възражения на миряните, чрез които се опитват да опровергаят, че бог не е, който е предал на дявола и вещиците, власта да предизвикват такива омагьосвания.

- Но най-интересна за мен е Гл.16 ... която разглежда "трите вида магии, присъщи на мъжете ... и за стрелбата им с лъкове" !? - това кореспондира сюжетно с една приказка за "Принца и принцесата жаба" !! ... също така на един нашенски етнографски обичай с "наричане" от ергените ... хвърлянето на стрели в небето ... които падат в момински двори ?!! :))

- И отново отидохме на "Лисата планина" и картината от П. Учело - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/50/Paolo_Uccello_047.jpg

от Гет ктист - брат в Задругата ... :))

цитирай
80. magicktarot - Гет, не съм чела тази книга - макар за вещици и съдебни процеси срещу тях
13.11.2011 10:25
да съм се интересувала доста - даже веднъж в Полша случайно попаднах на някаква изложба на мъченията, провеждани от Инквизицията - ужасно нещо!

Благодаря ти за споменаването на тези неща - ти си неизчерпаем източник на идеи и визии! Не разбрах съвсем връзката на стрелбата с лък? - но ще мисля!
:)))
цитирай
81. megg - Привет, Магична!
13.11.2011 15:15
Може би се "радваш" на внимание, защото са разбрали, че обитаваш различни светове и леко прескачаш граници между видимо, неведомо, приказно ... :))
Светла неделя, безпроблемна!
цитирай
82. get - - Още Херодот описва хората населявали придунавието, които са стреляли с лък !
13.11.2011 18:15
magicktarot написа:
да съм се интересувала доста - даже веднъж в Полша случайно попаднах на някаква изложба на мъченията, провеждани от Инквизицията - ужасно нещо!

Благодаря ти за споменаването на тези неща - ти си неизчерпаем източник на идеи и визии! Не разбрах съвсем връзката на стрелбата с лък? - но ще мисля!
:)))

- Но той ги свързва тези действия, че стреляли с/у Бог кога са му били сърдити !!
- На практика това са част, от много стари ритуали, които са свързани с фертилните природни сили !! Изпълняват се по време Сирни заговезни.
Тогава ергените-бекяри(за последното мислят, че е от турски произход, ма не е щот, е съставено от думите за "бик-кара(щ) !?? ... та незадомените момци са хвърляли стрели към дворовете на съселяните си, които са имали незадомени моми, като са и наричали.
- Думите няма да ги повторя, за да не смутя нежните и непредубедените ви уши със звучението им ! :))
- На другата сутрин съответно момите са събирали стрелите, като съответно по-големият брой е бил повод за гордост и хвалби пред приятелките им :)) ... Аз съм По-желана от Вас :))) !!?
- Е-ех, пуста младост ! ... "Де гиди, луди млади години" ... моминство мамо "везирство", ергенлък мамо ... пашалък :)) - http://www.youtube.com/watch?v=eaddnX-_4xs
- Поздрав с тази песен от мен и незабравимата леля Надка Караджова !

от Гет ктист

П.П. Виж какво ви съветват в песента :)) ... за женитбата и годяването !?
цитирай
83. magicktarot - Благодаря ти, Мег! :)))
13.11.2011 20:14
megg написа:
Може би се "радваш" на внимание, защото са разбрали, че обитаваш различни светове и леко прескачаш граници между видимо, неведомо, приказно ... :))
Светла неделя, безпроблемна!

то излиза, че ЦРУ-то е много романтично, май?! ;)))
Успешна седмица! :)
цитирай
84. magicktarot - Гет, благодаря ти за този поздрав! :)
13.11.2011 20:41
Не помнех това от Херодот - че стреляли срещу Бога - интересно! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magicktarot
Категория: Забавление
Прочетен: 2733894
Постинги: 353
Коментари: 5567
Гласове: 14953